26-09-2013, 05:35 PM
(26-09-2013, 04:45 PM)Citaro Έγραψε: Καλό είναι τα λεωφορεία να καταλήγουν στον πλησιέστερο σταθμό μετρό. Άν όμως σε κοντινή σχετικά απόσταση (ένας σταθμός ή δύο-τρεις στάσεις λεωφορείου) υπάρχει σημείο ενδιαφέροντος (εμπορικό κέντρο, δημόσια υπηρεσία, ΙΚΑ κλπ) δεν είναι σκόπιμο να ταλαιπωρείς τον κόσμο με μετεπιβίβαση. Ίσως γι' αυτό να γίνεται η αλλαγή στο 748.
Για τον ίδιο λόγο δεν κόπηκαν (και δεν θα κοπούν) οι γραμμές Βύρωνα/Ζωγράφου στον Ευαγγελισμό. Γιατί απέχουν μία στάση μετρό (δύο στάσεις λεωφορείου) από το Σύνταγμα και το Κολωνάκι, δηλ. από το βασικό σημείο εξυπηρέτησης και θα ήταν μέγιστη ταλαιπωρία για τους μισούς και πλέον επιβάτες να τους ανεβοκατεβάζεις για χίλια μέτρα διαδρομή.
Διαφορετική περίπτωση είναι το 250, το οποίο κάνει ειδική εξυπηρέτηση του Πανεπιστημίου Αθηνών και οι επιβάτες του κατά κανόνα δεν ενδιαφέρονται να φτάσουν στην Ερμού ή στο Κολωνάκι, αλλά να μπούν στο μετρό/σε άλλα μέσα για να συνεχίσουν προς το σπίτι τους.
Απάντηση για τις γραμμές Βύρωνα/Ζωγράφου στο topic για τον τομέα 2.