14-09-2013, 09:24 PM
(14-09-2013, 08:56 PM)mercedes elbo Έγραψε: Α3/Β3: Συμφωνώ με την κατάργηση του Β3 και ενσωμάτωση των δρομολογίων του στο Α3. Επίσης, πρέπει να κοπεί ο κύκλος στην Πλ. Γλυφάδας. Όμως, το μπέρδεμα είναι με την Ευρυάλη γιατί δεν λέει να την φορτώσεις σε κάποιο τοπικό π.χ. Ε22 γιατί θα χάνει κανά 10λεπτο και θα φορτωθεί αρκετές στάσεις ενώ το Α3 πλέον δεν θα παίρνει τόσο κόσμο από Γλυφάδα λόγω του Ε22 και όσοι θέλουν να συνεχίσουν οδικώς προς Αθήνα αλλάζουν στους σταθμούς μετρό.
H Ευρυάλη μπορεί να φορτωθεί στα τοπικά 114-5-6 για να ανέβουν από το Γκολφ στο Ελληνικό.
(14-09-2013, 08:56 PM)mercedes elbo Έγραψε: Α11/Β11: Συγχώνευση και τοπικοποιήση στην Αττική.
Μπορεί να ανέβει από Αγ. Αναργύρων - Περισσού - Χαλκίδος στα Άνω Πατήσια, να κατεβαίνει την Πατησίων, δεξιά Σαρανταπόρου, σύνδεση με ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριο, τέρμα πίσω από το 703, δεξιά Πέταλα, αριστερά Αγ. Αναργύρων και επιστροφή προς Ίλιον - Πετρούπολη. Δίνει καλύτερη σύνδεση από Αγ. Αναργύρους προς ΗΣΑΠ και δεν πήζει με οχήματα που κάνουν τραινάκι την Λιοσίων.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608