14-09-2013, 08:56 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 14-09-2013, 09:29 PM από mercedes elbo.)
Α1/Α2: Καλώς έχουν.
Β2: Παλιά ίσως άξιζε να τοπικοποιηθεί αλλά πλέον που έμεινε μόνο του και έχει Αφετηρία στην Σίνα έχει κόσμο και μετά το Φιξ. Επίσης, εξυπηρετεί ένα μέρος της Ποσειδώνος η οποιά είναι κεντρική λεωφόρος και αξίζει να συνδέεται απ' ευθείας με το κέντρο.
Α3/Β3: Συμφωνώ με την κατάργηση του Β3 και ενσωμάτωση των δρομολογίων του στο Α3. Επίσης, πρέπει να κοπεί ο κύκλος στην Πλ. Γλυφάδας. Όμως, το μπέρδεμα είναι με την Ευρυάλη γιατί δεν λέει να την φορτώσεις σε κάποιο τοπικό π.χ. Ε22 γιατί θα χάνει κανά 10λεπτο και θα φορτωθεί αρκετές στάσεις ενώ το Α3 πλέον δεν θα παίρνει τόσο κόσμο από Γλυφάδα λόγω του Ε22 και όσοι θέλουν να συνεχίσουν οδικώς προς Αθήνα αλλάζουν στους σταθμούς μετρό.
Α4: Τοπικοποιήση στο Στ. Ηλιούπολης.
Α5: Άμα πάει ΕΡΤ θα χάσει την σύνδεση με τα τοπικά της Πλακεντίας. Οπότε ή μένει ως έχει ή να πάει Δουκίσης Πλακεντίας.
Β5: Κόψιμο του Τσακού και ενίσχυση 406 το οποίο όμως να φτάνει μέχρι Πλακεντία και όχι Γέρακα.
Α7: Αφετηρία στην Ακαδημία πίσω απ' το Α5. Αν τοπικοποιηθούν τα 203/204, 220/221 και 235 στον Ευαγγελισμό και τα υπόλοιπα που έρχονται από Ακαδημίας (230, 608, 732 κλπ.) κάνουν στάση μαζί με τα τρόλλεϋ θα δημιουργηθεί χώρος.
Α8: Ως έχει.
Β8: Τοπικοποιήση στα Άνω Πατήσια και συνένωση με το 605.
Β9/Γ9: Τοπικοποιήση στα Άνω Πατήσια. Για κορμός στην Αχαρνών υπάρχει το 6 που καλύπτει και ένα κομμάτι της Δεκελείας. Επίσης, αλλαγή της διαδρομής του Γ9 ώστε να πηγαίνει και στις δυο κατευθύνσεις απ' την Δεκελείας. Υ.Γ. Για τα Άνω Πατήσια το λέω γιατί δεν είναι σωστό να υποχρεώνεις τον άλλον να αλλάζει μέσο στα Κάτω Πατήσια (Αχαρνών) το βράδυ λόγω εγκληματικότητας.
Α10/Β10: Δεν ξέρω αν υπάρχουν χώροι ώστε να μην φτάνουν μέχρι Μεσονύχι. Όπως και να 'χει κόψιμο του Β10 και ενσωμάτωση των δρομολογίων στο Α10.
Γ10: Τοπικοποιήση στην Αττική.
Α11/Β11: Συγχώνευση και τοπικοποιήση στην Αττική.
Β12: Μ' αρέσει η πρόταση για Αφετηρία στην Χαλκοκονδύλη. Δεν αυξάνει τον χρόνο διαδρομής και πάει σε πιο κεντρικό σημείο. Βέβαια μένει να δούμε αν θα εφαρμοστούν οι αλλαγές που συμφωνήθηκαν μεταξύ του Δήμου Φυλής και ΟΑΣΑ.
Γ12: Τοπικοποιήση στην Αττική.
Α13: Τοπικοποιήση στο Στ. Ανθούπολη.
Α15/Β15: Συγχώνευση. Και εδώ συμφωνώ για την Αφετηρία κοντά στην Ομόνοια. Τώρα για το αν πάει Δάσος ή κάπου αλλού εξαρτάται και απ' το τι αλλαγές θα γίνουν με το άνοιγμα του Στ. Αγία Μαρίνα.
Α16/Β16/Γ16: Επίσης, εξαρτάται από τις αλλαγές με το άνοιγμα του Στ. Αγίας Μαρίνα και συμφωνώ για την μεταφορά της Αφετηρίας τους κοντά στην Ομόνοια. Μπορούν να πάνε αυτά πίσω απ' το 049 και να μείνουν τα Β18/Γ18 στην Μενάνδρου. Πάντως, άμα δεν πάνε τα τοπικά Ασπροπύργου στο μετρό δεν γίνεται να κοπεί το Γ16 γιατί θα χάνεται αρκετός χρόνος με τις 2 μετεπιβιβάσεις.
Β18/Γ18: Ως έχουν.
Ε14/Χ14: Μπορεί να πάει το Ε14 Κηφισιά αντί για ΟΑΚΑ/Υπ. Παιδείας. Καλύτερα Σύνταγμα που είναι και πιο κεντρικά και δεν χάνει χρόνο αλλά Αφετηρία όπως παλιά πίσω απ' το Χ95 για να μην κάνει τον κύκλο από Φιλελλήνων. Το Χ14 ως έχει.
Εκεί που διαφωνώ πλήρως είναι στην αλλαγή της αρίθμησης. Θα χρειαστεί πολύς χρόνος για να μάθει το επιβατικό κοινο του νέους αριθμούς των γραμμών και στην ουσία δεν υπάρχει κάποιο όφελος για τον επιβάτη.
Τώρα για την Πανεπιστημίου δεν ξέρω αν θα γίνει αλλά τα Α2, Β2, Α3/Β3, Α5 μπορούν να πάνε στην Ομήρου που θα 'ναι κάθοδος μέσω των Βασιλίσσης Σοφίας-Ακαδημίας και μετά επιστροφή από Σταδίου/Φιλελλήνων.
Β2: Παλιά ίσως άξιζε να τοπικοποιηθεί αλλά πλέον που έμεινε μόνο του και έχει Αφετηρία στην Σίνα έχει κόσμο και μετά το Φιξ. Επίσης, εξυπηρετεί ένα μέρος της Ποσειδώνος η οποιά είναι κεντρική λεωφόρος και αξίζει να συνδέεται απ' ευθείας με το κέντρο.
Α3/Β3: Συμφωνώ με την κατάργηση του Β3 και ενσωμάτωση των δρομολογίων του στο Α3. Επίσης, πρέπει να κοπεί ο κύκλος στην Πλ. Γλυφάδας. Όμως, το μπέρδεμα είναι με την Ευρυάλη γιατί δεν λέει να την φορτώσεις σε κάποιο τοπικό π.χ. Ε22 γιατί θα χάνει κανά 10λεπτο και θα φορτωθεί αρκετές στάσεις ενώ το Α3 πλέον δεν θα παίρνει τόσο κόσμο από Γλυφάδα λόγω του Ε22 και όσοι θέλουν να συνεχίσουν οδικώς προς Αθήνα αλλάζουν στους σταθμούς μετρό.
Α4: Τοπικοποιήση στο Στ. Ηλιούπολης.
Α5: Άμα πάει ΕΡΤ θα χάσει την σύνδεση με τα τοπικά της Πλακεντίας. Οπότε ή μένει ως έχει ή να πάει Δουκίσης Πλακεντίας.
Β5: Κόψιμο του Τσακού και ενίσχυση 406 το οποίο όμως να φτάνει μέχρι Πλακεντία και όχι Γέρακα.
Α7: Αφετηρία στην Ακαδημία πίσω απ' το Α5. Αν τοπικοποιηθούν τα 203/204, 220/221 και 235 στον Ευαγγελισμό και τα υπόλοιπα που έρχονται από Ακαδημίας (230, 608, 732 κλπ.) κάνουν στάση μαζί με τα τρόλλεϋ θα δημιουργηθεί χώρος.
Α8: Ως έχει.
Β8: Τοπικοποιήση στα Άνω Πατήσια και συνένωση με το 605.
Β9/Γ9: Τοπικοποιήση στα Άνω Πατήσια. Για κορμός στην Αχαρνών υπάρχει το 6 που καλύπτει και ένα κομμάτι της Δεκελείας. Επίσης, αλλαγή της διαδρομής του Γ9 ώστε να πηγαίνει και στις δυο κατευθύνσεις απ' την Δεκελείας. Υ.Γ. Για τα Άνω Πατήσια το λέω γιατί δεν είναι σωστό να υποχρεώνεις τον άλλον να αλλάζει μέσο στα Κάτω Πατήσια (Αχαρνών) το βράδυ λόγω εγκληματικότητας.
Α10/Β10: Δεν ξέρω αν υπάρχουν χώροι ώστε να μην φτάνουν μέχρι Μεσονύχι. Όπως και να 'χει κόψιμο του Β10 και ενσωμάτωση των δρομολογίων στο Α10.
Γ10: Τοπικοποιήση στην Αττική.
Α11/Β11: Συγχώνευση και τοπικοποιήση στην Αττική.
Β12: Μ' αρέσει η πρόταση για Αφετηρία στην Χαλκοκονδύλη. Δεν αυξάνει τον χρόνο διαδρομής και πάει σε πιο κεντρικό σημείο. Βέβαια μένει να δούμε αν θα εφαρμοστούν οι αλλαγές που συμφωνήθηκαν μεταξύ του Δήμου Φυλής και ΟΑΣΑ.
Γ12: Τοπικοποιήση στην Αττική.
Α13: Τοπικοποιήση στο Στ. Ανθούπολη.
Α15/Β15: Συγχώνευση. Και εδώ συμφωνώ για την Αφετηρία κοντά στην Ομόνοια. Τώρα για το αν πάει Δάσος ή κάπου αλλού εξαρτάται και απ' το τι αλλαγές θα γίνουν με το άνοιγμα του Στ. Αγία Μαρίνα.
Α16/Β16/Γ16: Επίσης, εξαρτάται από τις αλλαγές με το άνοιγμα του Στ. Αγίας Μαρίνα και συμφωνώ για την μεταφορά της Αφετηρίας τους κοντά στην Ομόνοια. Μπορούν να πάνε αυτά πίσω απ' το 049 και να μείνουν τα Β18/Γ18 στην Μενάνδρου. Πάντως, άμα δεν πάνε τα τοπικά Ασπροπύργου στο μετρό δεν γίνεται να κοπεί το Γ16 γιατί θα χάνεται αρκετός χρόνος με τις 2 μετεπιβιβάσεις.
Β18/Γ18: Ως έχουν.
Ε14/Χ14: Μπορεί να πάει το Ε14 Κηφισιά αντί για ΟΑΚΑ/Υπ. Παιδείας. Καλύτερα Σύνταγμα που είναι και πιο κεντρικά και δεν χάνει χρόνο αλλά Αφετηρία όπως παλιά πίσω απ' το Χ95 για να μην κάνει τον κύκλο από Φιλελλήνων. Το Χ14 ως έχει.
Εκεί που διαφωνώ πλήρως είναι στην αλλαγή της αρίθμησης. Θα χρειαστεί πολύς χρόνος για να μάθει το επιβατικό κοινο του νέους αριθμούς των γραμμών και στην ουσία δεν υπάρχει κάποιο όφελος για τον επιβάτη.
Τώρα για την Πανεπιστημίου δεν ξέρω αν θα γίνει αλλά τα Α2, Β2, Α3/Β3, Α5 μπορούν να πάνε στην Ομήρου που θα 'ναι κάθοδος μέσω των Βασιλίσσης Σοφίας-Ακαδημίας και μετά επιστροφή από Σταδίου/Φιλελλήνων.