13-09-2013, 10:46 AM
(12-09-2013, 05:19 PM)mercedes elbo Έγραψε: Συνεχίζω εδώ για να μην βγαίνουμε off topic.
Toπικό 622 δεν χρειάζεται καν. Ενίσχυση το 036 ώστε να έχει στην αιχμή ανά 10' δηλαδή επιπλέον 3 οχήματα αντί για 5. Το 036 έχει σύνδεση με μετρό στην Πανόρμου/Κατεχάκη και για Πατησίων και γενικότερα κέντρο οδικώς έχει ότι θες από Πλ. Κυψέλης: 2/4 ανά 5'-6' στην αιχμή, 035 ανά 10'-15' και 022 ανά 10'-15'.
Ναι, αλλά ξέχασες το λόφο Ελικώνος (ανηφόρα Κέας-Πάρνηθος) που εξυπηρετεί μόνο το 622 στην άνοδο. Μάλιστα, με μια τοπικοποίηση του 622 θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν μιντάκια για τη γραμμή και να αποκτήσει και κάθοδο από Πάρνηθος-Κέας, αρκεί να επιτραπεί η κατ' εξαίρεση κίνηση λεωφορείου στο ρεύμα καθόδου μεταξύ Τραυλαντώνη και Ταυγέτου (200 μέτρα τα οποία είναι μονόδρομος η Κέας, ενώ έχει χώρο αν μαζέψουν τα παρακαρισμένα).