12-09-2013, 05:19 PM
(12-09-2013, 04:58 PM)nikos1991 Έγραψε: Πάμε να το λύσουμε. Έχουμε στο σύμπλεγμα 622-815 με 130' χρόνο διαδρομής έκαστο (και το 815 μη με κοιτάτε περίεργα, συμπεριλαμβάνεται ο καφές στο Α/Σ Ράλλη). Το Γουδή θέλει λεωφορείο ανά 10' άνετα, το Γαλάτσι όχι, ο Ταύρος δεν το συζητάμε καν.
O Ταύρος πάει στο 838, καθώς οι επιβάτες του 815 από εκεί είναι μόνο όσοι βαριούνται να πάνε στον ΗΣΑΠ που είναι δίπλα ή στην Ιερά Οδό. Τις 4-5 φορές που κατέβηκα μέχρι το τέρμα του 815 ήμουν είτε ο μόνος επιβάτης, είτε είχα άλλους 2-3. Η Πειραιώς έχει τόσα λεωφορεία, δεν χρειάζεται το 815.
Το 622 μπορεί να κοπεί κυκλικά στο Πολυτεχνείο, για να έχει ανταπόκριση με ΗΣΑΠ Βικτώριας, 608, 3, 13 προς Ακαδημία - Eυαγγελισμό, 14 προς Αλεξάνδρας - Αμπελόκηπους και 2,4,11 προς Σταδίου - Σύνταγμα.
Δίνωντας χρόνο 90' συνολικά και 5 οχήματα έχουμε αιχμή 18' (20-20-15-20-15), δηλαδή λίγο καλύτερη από σήμερα.
Το 213 αναλαμβάνει το Γουδή - Ακαδημία (Κυκλική) Με χρόνο διαδρομή max 50' κυκλικό παίρνει 5 οχήματα και έχει συχνότητα αιχμής στα 10', όσο θα έπρεπε να έχει σήμερα αν συντονίζονταν τα 622-815 στην επιστροφή. Σύνολο 10 οχήματα αντί για 13 που πρέπει να έχει σήμερα (βάσει στοιχείων ΟΑΣΑ, γιατί όλο και κάποια θα λείπουν)
Συνεχίζω εδώ για να μην βγαίνουμε off topic.
Toπικό 622 δεν χρειάζεται καν. Ενίσχυση το 036 ώστε να έχει στην αιχμή ανά 10' δηλαδή επιπλέον 3 οχήματα αντί για 5. Το 036 έχει σύνδεση με μετρό στην Πανόρμου/Κατεχάκη και για Πατησίων και γενικότερα κέντρο οδικώς έχει ότι θες από Πλ. Κυψέλης: 2/4 ανά 5'-6' στην αιχμή, 035 ανά 10'-15' και 022 ανά 10'-15'.