31-08-2013, 09:25 PM
Απαντάω εδώ για να μην βγαίνουμε εκτός θέματος.
Αν κρίνω απ' τα midi αντί για 12μετρα παλιότερα γενικά δεν πρέπει να 'χουν και ιδιαίτερη κίνηση. Μια φορά που είχα χρησιμοποιήσει το 827 από Θηβών προς Πειραιά είχε περίπου 25 άτομα αλλά η Θηβών από μόνη της έχει πολύ κίνηση. Αν παρατηρήσετε τις διαδρομές τους εκτός απ' 2-3 στάσεις κοντά στην Γ. Λαμπράκη έχουν επικάλυψη από 703, 803, 809/810, 830, 831, 845 και 909 και αν βάλουμε και τις συχνότητές τους (Καθημερινές ανά 30' έκαστο) δεν νομίζω πως και να κοπούν θα υπάρξει πρόβλημα.
Όντως αλλά και οι τρεις πιστεύω είναι καλές κινήσεις. Τα 7/8 πάνε άδεια, το νέο 306/324 θα δώσει στην Κάτζα σοβαρή συγκοινωνία και την τροποποίηση του 604 την ζήτησε ο δήμος οπότε εικάζω ότι εξυπηρετεί καλύτερα έτσι.
(31-08-2013, 07:59 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Οι γραμμές αυτές έχουν επιβατική κίνηση ή θα τις κλαίμε οσονούπω;
Αν κρίνω απ' τα midi αντί για 12μετρα παλιότερα γενικά δεν πρέπει να 'χουν και ιδιαίτερη κίνηση. Μια φορά που είχα χρησιμοποιήσει το 827 από Θηβών προς Πειραιά είχε περίπου 25 άτομα αλλά η Θηβών από μόνη της έχει πολύ κίνηση. Αν παρατηρήσετε τις διαδρομές τους εκτός απ' 2-3 στάσεις κοντά στην Γ. Λαμπράκη έχουν επικάλυψη από 703, 803, 809/810, 830, 831, 845 και 909 και αν βάλουμε και τις συχνότητές τους (Καθημερινές ανά 30' έκαστο) δεν νομίζω πως και να κοπούν θα υπάρξει πρόβλημα.
(31-08-2013, 08:32 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Ποτέ δεν ξέρεις. Ο ΟΑΣΑ φαίνεται πως επιστρέφει με "άγριες" διαθέσεις. Από χθες τέλος οι 7 και 8 και χωρίς Διαυγή απόφαση. Αναμένουμε τροποποίηση του 604 (στις 9/9 θα εφαρμοστεί) και ενοποίηση 306/324 (ή 9/9 ή 1/10).
Και προφανώς θα έχουμε και άλλες αλλαγές μέσα στο Χειμώνα και ειδικά όταν (και αν) παραδοθεί ο σταθμός ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ.
Όντως αλλά και οι τρεις πιστεύω είναι καλές κινήσεις. Τα 7/8 πάνε άδεια, το νέο 306/324 θα δώσει στην Κάτζα σοβαρή συγκοινωνία και την τροποποίηση του 604 την ζήτησε ο δήμος οπότε εικάζω ότι εξυπηρετεί καλύτερα έτσι.