15-08-2013, 12:32 PM
(14-08-2013, 10:43 PM)mercedes elbo Έγραψε: Κάλα άμα δεν μπορεί να καλύψει τις ήδη υπάρχουσες υποχρεώσεις του ο Δήμος Φυλής θα φορτωθεί και παραπάνω ή περιμένει ότι δεν θα τα πληρώνει και θα 'χει τη δημοτική συγκοινωνία (θυμίζω τα 623/624 που μόλις άρχισε να μην πληρώνει ο Δήμος κόπηκαν). Εκτός αν σκέφτονται να αυξήσουν τα δημοτικά τέλη κάτι που είναι τρελό εν μέσω τέτοιας οικονομικής συγκυρίας.
Πάντως αυτό που με προβληματίζει είναι τι θα αλλάξει. Π.χ. Μιλάει για γραμμές σε Δροσούπολη, Ζωφριά κλπ. περιοχές οι οποίες έχουν ήδη κανονικές γραμμές του ΟΑΣΑ (709, 711 κλπ.). Σ' αυτές τις περιπτώσεις θα κοπούν τα προαναφερθέντα ή θα δουλεύουν ταυτόχρονα. Γιατί αν γίνει το δεύτερο ποιος θα κάτσει να περιμενει τη δημοτική συγκοινωνία που θα τον πάει Προαστιακό ανά μία ώρα αντί π.χ. του 709 που έχει ανά 15'-20' και μετά μετεπιβίβαση σε Β12/723. Επίσης, θα χάνεται αρκετός χρόνος αν έρχονται τα οχήματα από Βοτανικό. Το Α/Σ Άνω Λιοσίων είναι δίπλα και τα 12μετρα θα 'ναι και πιο ευρύχωρα. Τέλοσπάντων, παράξενη η όλη κίνηση και αναρωτιέμαι αν όντως χρειάζεται να γίνει κάτι τέτοιο.
Τα πράγματα είναι πολύ απλά. Το Μάιο του '14 έχουμε Δημοτικές Εκλογές. Συνεπώς οι Δήμαρχοι πασχίζουν να προβάλουν έργο.
Αν ο Δήμος Φυλής δε μπορεί να καλύψει τις οφειλές του προς τον ΟΑΣΑ, σημαίνει ότι θα προκύψουν και νέα χρέη. Άρα, ο εκεί Δήμαρχος θα διαφημίσει τις τοπικές γραμμές ως μεγάλο έργο, ενδεχομένως να μη συνεισφέρει το πόσο που έχει συμφωνηθεί ή μπορεί να καταβάλλει ένα μέρος αυτού και θα τραινάρει την κατάργησή τους, κάτι που θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο (βλ. 623/624), εφόσον δεν καταβάλουν ότι υποχρεούνται να πληρώσουν.