12-06-2010, 01:43 AM
Αυτό είναι γεγονός και το παρατηρώ. Όμως δεν είναι η Ακαδημία ή το Σύνταγμα μόνοι προορισμοί. Πολύς κόσμος, ανάμεσά τους κι εγώ, κινούμαστε μεταξύ των λεωφόρων Συγγρού/Βουλιαγμένης και Ηλιουπόλεως/Συγγρού αντίστροφα. Λόγω έλλειψης εγκάρσιας συγκοινωνίας (ως ένα βαθμό λογικό, με τη ρυμοτομία της Αθήνας) πρέπει να γίνεται μετεπιβίβαση στο σημείο που οι λεωφόροι τέμνονται, στου Μακρυγιάννη, αφού αυτό εξασφαλίζει ταχύτερη σύνδεση σε σχέση με το συνδυασμό μπόλικου περπατήματος, μετρό & λεωφορείου. Στο δικό μου κομμάτι το έχω χρονομετρήσει και όντως ισχύει. Η μετεπιβίβαση αυτή είναι πολύ δημοφιλής, κυρίως στην κατεύθυνση από Ηλιουπόλεως, αφού εξυπηρετεί η χωροθέτηση των στάσεων. Στην αντίθετη κατεύθυνση η Καλλιρρόης με τα 10/550 βοηθάει πολύ.
Άρα ας μην ξεχνούμε ότι υπάρχει κόσμος που χρειάζεται την πυκνή σύνδεση που μπορούν να προσφέρουν 2-3 βασικές γτραμμές σε κάθε άξονα. Πρέπει μεν όλα τα τοπικά να κοπούν στο μετρό αλλά οι γραμμές που θα παραμείνουν προς το κέντρο να γίνουν πυκνές, όχι για τους ηλικιωμένους, αλλά γιατί υπάρχουν κι οι ενδιάμεσες γειτονιές!
Τώρα για το Φιξ έχω έναν προβληματισμό και συγγνώμη. Αν ο επιβάτης πηγαίνει πέραν της Ακαδημίας σαφώς το Φιξ είναι επιβεβλημένη στάση μετεπιβίβασης προς μετρό. Όμως αν ο επιιβάτης πάει προς Σύνταγμα ή Ακαδημία δεν έχει λόγο να κατέβει από το λεωφορείο, να κάνει 2' να κατέβει στην αποβάθρα, να περιμένει ίσως 5' το μετρό, να κάνει άλλα 2' σαν σαρδέλλα να πάει και άλλα 2' να βγει στην επιφάνεια, εκεί που το ίδιο λεωφορείο από το οποίο αποβιβάστηκε στο Φιξ πιθανώς ήδη να έχει φτάσει! Άρα ένα τμήμα των μετακινήσεων εξυπηρετείται σωστά με το λεωφορείο και έτσι πρέπει να παραμείνει, γι'αυτό και δεν "καλοβλέπω" κόψιμο πχ και του 040,Α2.
Ολα αυτά τα λέω, γιατί ο ΟΑΣΑ είναι ικανός από το ένα άκρο να φτάσει στο άλλο (το οποίο βέβαια είναι προτιμώτερο από το να έχουμε ένα σωρό γραμμές τύπου Β4)!
Άρα ας μην ξεχνούμε ότι υπάρχει κόσμος που χρειάζεται την πυκνή σύνδεση που μπορούν να προσφέρουν 2-3 βασικές γτραμμές σε κάθε άξονα. Πρέπει μεν όλα τα τοπικά να κοπούν στο μετρό αλλά οι γραμμές που θα παραμείνουν προς το κέντρο να γίνουν πυκνές, όχι για τους ηλικιωμένους, αλλά γιατί υπάρχουν κι οι ενδιάμεσες γειτονιές!
Τώρα για το Φιξ έχω έναν προβληματισμό και συγγνώμη. Αν ο επιβάτης πηγαίνει πέραν της Ακαδημίας σαφώς το Φιξ είναι επιβεβλημένη στάση μετεπιβίβασης προς μετρό. Όμως αν ο επιιβάτης πάει προς Σύνταγμα ή Ακαδημία δεν έχει λόγο να κατέβει από το λεωφορείο, να κάνει 2' να κατέβει στην αποβάθρα, να περιμένει ίσως 5' το μετρό, να κάνει άλλα 2' σαν σαρδέλλα να πάει και άλλα 2' να βγει στην επιφάνεια, εκεί που το ίδιο λεωφορείο από το οποίο αποβιβάστηκε στο Φιξ πιθανώς ήδη να έχει φτάσει! Άρα ένα τμήμα των μετακινήσεων εξυπηρετείται σωστά με το λεωφορείο και έτσι πρέπει να παραμείνει, γι'αυτό και δεν "καλοβλέπω" κόψιμο πχ και του 040,Α2.
Ολα αυτά τα λέω, γιατί ο ΟΑΣΑ είναι ικανός από το ένα άκρο να φτάσει στο άλλο (το οποίο βέβαια είναι προτιμώτερο από το να έχουμε ένα σωρό γραμμές τύπου Β4)!