04-07-2013, 02:22 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 04-07-2013, 02:23 PM από mercedes elbo.)
(04-07-2013, 02:04 PM)ecoj Έγραψε: Χωρίς ενίσχυση του Β1 το κόψιμο του 101 δεν θα είναι καλό νομίζω.
Το 202 είχε κάποια στενά μόνο του.
Για το 142 που λες γενικά με συχνότητες ανά 40 λεπτά είναι οτιδήποτε ανόητο ότι διαδρομή και να έχει μιας και δεν θα έχει ποτέ την εμπιστοσύνη του κόσμου άρα θα έχει πάντα πολύ χαμηλή επιβατική κίνηση.
Μα εννοείται το Β1 να ενισχυθεί και να 'χει τελευταίο από Πειραιά στις 23:40 όπως το 101. Άμα του δίναν τα 3 οχήματα που θα δίνουν στο νέο 101 θα είχε 9 οχήματα με χρόνο διαδρομής 140' έχουμε συχνότητα στη αιχμή σχεδόν ανά 15' που και για την Αλίμου θα 'ταν καλό γιατί τώρα θα μείνει με τα Β1, 140 που δεν σε πάνε μετρό, 101 στην μια κατεύθυνση και ένα κομμάτι μόνο ανά 25' και 142 ανά 40' μόνο μέχρι Λαμίας δηλαδή στην πραγματικότητα η Αλίμου πλέον δεν θα 'χει σχεδόν καμία σύνδεση με το μετρό. Το 202 είχε το κομμάτι της Δάφνης στην μια κατεύθυνση μόνο του για στην άλλη είχε και 218/232. Στον Άγιο Ιωάννη και στο Νέο Κόσμο έχει Τράμ, Μετρό και το 4 και καλύπτεται αλλά μετά στη Βρεσθένης ήταν μόνο του. Ίσως το πήραν με το σκεπτικό ότι επειδή ο σταθμός του Φιξ είναι σχετικά κοντά θα προτιμά κάποιος να περπατήσει και να πάει κατευθείαν εκεί. Πάντως αυτό το κομμάτι θα μπορούσε να καλυφθεί με κόψιμο του 856 με το άνοιγμα του Στ. Αγία Μαρίνα και να γίνει ένα νέο 202 Δάφνη-Υμμητός-Στ. Συγγρού Φιξ.
(04-07-2013, 02:14 PM)georgio Έγραψε: Μπορει καποιος να στειλει το link της διαυγειας;
http://et.diavgeia.gov.gr/f/oasa