04-07-2013, 01:47 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 04-07-2013, 01:51 PM από mercedes elbo.)
Σωστές και αναμενόμενες κινήσεις για τα 171, Χ97, Ε22, 124 και 210. Αν και στα Χ97, 124 και 171 μου φαίνονται λίγο μεγάλοι οι χρόνοι διαδρομής τους .
Το 141 καλό πιστεύω είναι που θα γίνει έτσι.
To 109 βλακεία είναι να μείνει Άγιο Δημήτριο.
Το 142 (νέο 247) δεν βλέπω λόγο ύπαρξης ειδικά με συχνότητες ανά 40'.
Το νέο 155 το θεωρώ εντελώς βλακεία. Για κάποιον που μένει Ηλιούπολη και θέλει να πάει μ' αυτό στο μετρό θα 'πρεπει να πάει μέχρι το Στ. Αλίμου και να γυρίσει πίσω εκτός αν κατέβει στην Σοφοκλή Βενιζέλου και το κόψει με τα πόδια για το Στ. Ηλιούπολης. Έτσι πιστεύω δεν θα 'χει κανένα νοήμα ειδικά στο κομμάτι της Ηλιούπολης. Καλύτερα να 'κανα δυο τοπικά ένα 155 Ελληνικό-Στ. Αλίμου ανά 20' με 1 όχημα και 216 Αγία Μαρίνα-Στ. Ηλιούπολης ανά 15'-20' με 2 οχήματα με την σημερινή διαδρομή απλά χωρίς να κάνει τον κύκλο στο Στ. Αγίου Δημητρίου και θα γλιτώναμε και ένα όχημα (τώρα θα θέλει 4).
Το 101 το μπλέξαν αρκετά και αυτή ήταν η κυκλική του Αλίμου που λέγανε. Καλύτερα να το κόβαν εντελώς καθώς το κομμάτι του Αλίμου καλύπτεται από 109 και 141, η Αλίμου απ' το Β1 και στην Αργυρούπολη αν βάζαν το Β1 μόνο μέσω Γερουλάνου και πήγαινε Στ. Αλίμου το Β1 θα μπορούσε να ενισχυθεί στα 15'-20' στην αιχμή και θα 'ταν καλύτερα και για την Αλίμου και για την Αργυρούπολη/Άνω Ελληνικό.
To 202 κίνηση ιδιαίτερη δεν είχε αλλά δεν ξέρω αν ήταν σωστή κίνηση τη στιγμή που δημιουργούν σπατάλες όπως 142, 101 και νεο 155 και μην ξενχάμε και άλλα όπως 162/163 που δεν βλέπω να γίνεται τίποτα.
Το Β3 καλώς του κόψαν τον ηλίθιο κύκλο και το ίδιο πρέπει να γίνει στο Α3 και στα υπόλοιπα τοπικά Γλυφάδας καθώς χάνουν τζάμπα χρόνο.
Τέλος δεν ακούστηκε τίποτα για το 114 που 'λέγαν ότι θα πάει Στ. Ελληνικού.
Το 141 καλό πιστεύω είναι που θα γίνει έτσι.
To 109 βλακεία είναι να μείνει Άγιο Δημήτριο.
Το 142 (νέο 247) δεν βλέπω λόγο ύπαρξης ειδικά με συχνότητες ανά 40'.
Το νέο 155 το θεωρώ εντελώς βλακεία. Για κάποιον που μένει Ηλιούπολη και θέλει να πάει μ' αυτό στο μετρό θα 'πρεπει να πάει μέχρι το Στ. Αλίμου και να γυρίσει πίσω εκτός αν κατέβει στην Σοφοκλή Βενιζέλου και το κόψει με τα πόδια για το Στ. Ηλιούπολης. Έτσι πιστεύω δεν θα 'χει κανένα νοήμα ειδικά στο κομμάτι της Ηλιούπολης. Καλύτερα να 'κανα δυο τοπικά ένα 155 Ελληνικό-Στ. Αλίμου ανά 20' με 1 όχημα και 216 Αγία Μαρίνα-Στ. Ηλιούπολης ανά 15'-20' με 2 οχήματα με την σημερινή διαδρομή απλά χωρίς να κάνει τον κύκλο στο Στ. Αγίου Δημητρίου και θα γλιτώναμε και ένα όχημα (τώρα θα θέλει 4).
Το 101 το μπλέξαν αρκετά και αυτή ήταν η κυκλική του Αλίμου που λέγανε. Καλύτερα να το κόβαν εντελώς καθώς το κομμάτι του Αλίμου καλύπτεται από 109 και 141, η Αλίμου απ' το Β1 και στην Αργυρούπολη αν βάζαν το Β1 μόνο μέσω Γερουλάνου και πήγαινε Στ. Αλίμου το Β1 θα μπορούσε να ενισχυθεί στα 15'-20' στην αιχμή και θα 'ταν καλύτερα και για την Αλίμου και για την Αργυρούπολη/Άνω Ελληνικό.
To 202 κίνηση ιδιαίτερη δεν είχε αλλά δεν ξέρω αν ήταν σωστή κίνηση τη στιγμή που δημιουργούν σπατάλες όπως 142, 101 και νεο 155 και μην ξενχάμε και άλλα όπως 162/163 που δεν βλέπω να γίνεται τίποτα.
Το Β3 καλώς του κόψαν τον ηλίθιο κύκλο και το ίδιο πρέπει να γίνει στο Α3 και στα υπόλοιπα τοπικά Γλυφάδας καθώς χάνουν τζάμπα χρόνο.
Τέλος δεν ακούστηκε τίποτα για το 114 που 'λέγαν ότι θα πάει Στ. Ελληνικού.
(04-07-2013, 01:14 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Νίκο δεν νομίζω!Αν είναι έτσι είναι πολύ μεγάλος ο κύκλος. Δεν μπορούσαν να τα βάλουν να στρίβουν από Βουλιαγμένης-Ελευθερίου Βενιζέλου για να αποφεύγαμε όλο αυτόν τον κύκλο. Το ίδιο θα 'ταν.
Νομίζω έβγαλα άκρη. Η διαδρομή που θα ακολουθείται θα είναι η εξής:
http://www.scribblemaps.com/maps/view/kDmf16VFlz