Η συζήτηση αυτή γίνεται χρόνια στο φόρουμ.
Η ένσταση μου αφορά το γεγονός ότι πυκνωνει η κυκλοφορία στην Ιπποκράτους αλλά ταυτόχρονα μένει η μισή Αλεξάνδρας στην κάθοδο με λειψή συγκοινωνία. Γιατί το Β5 με το 14 και 18/19 δεν αρκούν. Αρκεί να περιμένει κάποιος στα Παναθήναια στην άνοδο που δεν εχει Α7 για να δει τη γλύκα.
Την δεκαετία του 90 που περνούσαν όλες οι προαναφερθεισεs γραμμές απο Ιπποκρατους γινόταν το έλα να δεις απο κίνηση, μπορεί να χρειαζόταν και 30´ η κάθοδος γιατί πρέπει να επαναληφθεί το φαινόμενο;
Και μετά για να χωρέσουν τα οχήματα στην Ακαδημία θα τα βάλουμε να κάνουν γύρω γύρω όλο το κέντρο. Για να μην αναφέρω ότι σύμφωνα με τα σχέδια σε λίγα χρόνια η Πανεπιστημίου θα κλείσει και η Ακαδημίας θα γίνει κάθοδος. Μεγάλα σχέδια, θα μου πεις και δει χρημάτων. Σε κάθε περίπτωση η τάση ειναι σαφής: έξω τα λεωφορεία απο το κέντρο. Οι νταλίκες δεν έχουν καμία δουλειά εκεί.
Εγώ θα πρότεινα να μετακινηθεί η αφετηρία των 025 κλπ μέχρι το τέρμα Αλεξάνδρας προκειμένου να υπάρξει καλύτερη σύνδεση με το μετρό.
Η ένσταση μου αφορά το γεγονός ότι πυκνωνει η κυκλοφορία στην Ιπποκράτους αλλά ταυτόχρονα μένει η μισή Αλεξάνδρας στην κάθοδο με λειψή συγκοινωνία. Γιατί το Β5 με το 14 και 18/19 δεν αρκούν. Αρκεί να περιμένει κάποιος στα Παναθήναια στην άνοδο που δεν εχει Α7 για να δει τη γλύκα.
Την δεκαετία του 90 που περνούσαν όλες οι προαναφερθεισεs γραμμές απο Ιπποκρατους γινόταν το έλα να δεις απο κίνηση, μπορεί να χρειαζόταν και 30´ η κάθοδος γιατί πρέπει να επαναληφθεί το φαινόμενο;
Και μετά για να χωρέσουν τα οχήματα στην Ακαδημία θα τα βάλουμε να κάνουν γύρω γύρω όλο το κέντρο. Για να μην αναφέρω ότι σύμφωνα με τα σχέδια σε λίγα χρόνια η Πανεπιστημίου θα κλείσει και η Ακαδημίας θα γίνει κάθοδος. Μεγάλα σχέδια, θα μου πεις και δει χρημάτων. Σε κάθε περίπτωση η τάση ειναι σαφής: έξω τα λεωφορεία απο το κέντρο. Οι νταλίκες δεν έχουν καμία δουλειά εκεί.
Εγώ θα πρότεινα να μετακινηθεί η αφετηρία των 025 κλπ μέχρι το τέρμα Αλεξάνδρας προκειμένου να υπάρξει καλύτερη σύνδεση με το μετρό.