(26-06-2013, 03:26 PM)antonis Έγραψε: Αυτή τη συλλογική υστερία να κατέβει σώνει και καλά το Α7 απο την Ιπποκράτους και να καταλήγει στην Ακαδημία ποτέ δεν την κατάλαβα.
Να σου εξηγήσω για να καταλάβεις : Δεν μας ενδιαφέρει αν θα καταλήγει το Α7 στην Ακαδημία ή στη Στουρνάρη ή στα Εξάρχεια, μας ενδιαφέρει να κατεβαίνει από Ιπποκράτους.
Γιατί;
1) Όταν άνοιξε το μετρό (2000) και απέκτησε ενδιαφέρον η σύνδεση "Στ. Αμπελοκήπων - Κέντρο μέσω Χαρ. Τρικούπη/Ιπποκράτους", η Χαρ. Τρικούπη είχε το 021 (Μagirus 90 θέσεων με 7λεπτο), το 230 (Ικαρος 90 θέσεων με 25λεπτο), το 813 (Μagirus 90 θέσεων με 8λεπτο) και το ΑΒ7 (VanHool 80 θέσεων/B10M 150 θέσεων με 8λεπτο).
Αντίστοιχα, η Ιπποκράτους είχε το 021, το 813, τα 025/6/7 (Ικαρος 90 θέσεων με 10λεπτο), τα 601/3 (Ν1 με εναλλάξ 25λεπτο) καθώς και τα Γ5/419 (Ν1 και ενίοτε GN με εναλλάξ 20λεπτο). Το κενό, δηλαδή του Α7 από Αμπελοκήπους στην κάθοδο, το κάλυπταν τα 601/3, Γ5, 419.
2) Με τις τελευταίες αναδιαρθρώσεις και μειώσεις δρομολογίων, η Χαρ. Τρικούπη διατήρησε τις γραμμές της (Α7, 813, 230, 021). Οι τελευταίες δύο δουλεύουν με MIDI, όμως η Α7 εχει μόνιμα νταλίκες και το 813 Ν1/Ν2.
Η Ιπποκράτους απώλεσε τα 601/3, Γ5, 419, δηλαδή 6-7 διελεύσεις 12μετρων την ώρα, έχασε δρομολόγια από την αραίωση του 813 αλλά κυρίως ξέμεινε η σύνδεση Αμπελόκηποι - Ιπποκράτους με μόνο του το 230 (ένα μιντάκι στο τέταρτο).
Κατά συνέπεια, υπάρχει τεράστιο χάσμα και αναντιστοιχία χωρητικότητας της σύνδεσης καθόδου (Στ. Αμπελόκηποι - Ιπποκράτους) με τη σύνδεση ανόδου (Χ.Τρικούπη - Στ. Αμπελόκηποι).
Γι' αυτό η "υστερία" μας να κατέβει από Ιπποκράτους το Α7. Για να έχει και στην άνοδο, και στην κάθοδο ένα 18μετρο ανά 9' και ένα μίντι ανά τέταρτο. Και πριν μου πείς για τα 025/6/7, που ξεκινούν άδεια από την Ιπποκράτους, να υπενθυμίσω ότι α) δεν συνδέουν την Αλεξάνδρας β) έχουν να σηκώσουν και τους επιβάτες από Ασκληπιού/Λυκαβηττό, που τα χρησιμοποιούν και στην άνοδο.
Το πρόβλημα με το τέρμα του Α7 είναι όντως μεγάλο, γι' αυτό και πρέπει κάπου μέσα στο κέντρο της Αθήνας να υπάρχει μια χορταστική αφετηρία.