17-06-2013, 10:27 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 17-06-2013, 10:36 PM από marios.ilioupoli.)
Το ρεπορτάζ του Ελεύθερου Τύπου δίνει ειδήσεις και ανατρέπει τα όσα γνωρίζαμε.
Καταρχάς, προαναγγέλλει την έναρξη λειτουργίας των 4 νέων σταθμών (ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΑΛΙΜΟΣ, ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ, ΕΛΛΗΝΙΚΟ) έως τα τέλη του μήνα. Δεδομένου, όμως, ότι και το τελευταίο ΣΚ του Ιουνίου είναι προγραμματισμένο να είναι κλειστός ο σταθμός Αγίου Δημητρίου, λόγω τεχνικών εργασιών, μάλλον τα εγκαίνια πάνε για τις πρώτες ημέρες του Ιουλίου και μαζί και η αναδιάρθρωση -εν μέσω θέρους- στο δίκτυο των λεωφορειακών γραμμών (114, 124, 171, 210, Ε22, Χ97).
Και στο τελευταίο θα αρχίσουν τα δύσκολα αν δεν υπάρξει κατάλληλη προετοιμασία, ειδεμή φανταστείτε το μπάχαλο που θα γίνει με το 171 και το Ε22 καλοκαιριάτικα...
Κατά δεύτερον, φαίνεται ότι πολλά που ξέραμε έως σήμερα ανατρέπονται και πολλές γραμμές του δικτύου γίνονται τροφοδοτικές σε ΜΣΤ.
Βέβαια, πως γίνεται αυτό, όταν ο ΟΑΣΑ δε σχεδιάζει ούτε το πιο απλό στον άξονα της Βουλιαγμένης, δηλαδή τη συνένωση Α3/Β3 και την τοπικοποίηση του Α4, ενώ δεν αλλάζει σχεδόν τίποτα σε μεγάλο μέρος του δικτύου των ΝΠ, ένας θεός το ξέρει...
Αυτό ίσως με δίνει και μία απάντηση στο γιατί δρομολογήθηκε solaris με φωτοκύτταρα για καταμετρητή στο Α13...
Περισσότερα εδώ: http://etheldrivers.blogspot.com/2013/06..._9444.html
Το ότι υπάρχει μία απόφαση στη Διαύγεια, δε σημαίνει ότι θα εφαρμοστεί κιόλας. Εκκρεμεί άλλωστε και η έκδοση μιας ΚΥΑ για να ορίζει την τιμή του εισιτηρίου.
Και να θυμίσω πως και για την πώληση εισιτηρίων στα supermarket υπάρχει απόφαση εδώ και πολλούς μήνες, αλλά μπορείτε να μου πείτε που ακριβώς πωλούνται;
Καταρχάς, προαναγγέλλει την έναρξη λειτουργίας των 4 νέων σταθμών (ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΑΛΙΜΟΣ, ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ, ΕΛΛΗΝΙΚΟ) έως τα τέλη του μήνα. Δεδομένου, όμως, ότι και το τελευταίο ΣΚ του Ιουνίου είναι προγραμματισμένο να είναι κλειστός ο σταθμός Αγίου Δημητρίου, λόγω τεχνικών εργασιών, μάλλον τα εγκαίνια πάνε για τις πρώτες ημέρες του Ιουλίου και μαζί και η αναδιάρθρωση -εν μέσω θέρους- στο δίκτυο των λεωφορειακών γραμμών (114, 124, 171, 210, Ε22, Χ97).
Και στο τελευταίο θα αρχίσουν τα δύσκολα αν δεν υπάρξει κατάλληλη προετοιμασία, ειδεμή φανταστείτε το μπάχαλο που θα γίνει με το 171 και το Ε22 καλοκαιριάτικα...
Κατά δεύτερον, φαίνεται ότι πολλά που ξέραμε έως σήμερα ανατρέπονται και πολλές γραμμές του δικτύου γίνονται τροφοδοτικές σε ΜΣΤ.
Βέβαια, πως γίνεται αυτό, όταν ο ΟΑΣΑ δε σχεδιάζει ούτε το πιο απλό στον άξονα της Βουλιαγμένης, δηλαδή τη συνένωση Α3/Β3 και την τοπικοποίηση του Α4, ενώ δεν αλλάζει σχεδόν τίποτα σε μεγάλο μέρος του δικτύου των ΝΠ, ένας θεός το ξέρει...
Αυτό ίσως με δίνει και μία απάντηση στο γιατί δρομολογήθηκε solaris με φωτοκύτταρα για καταμετρητή στο Α13...
Περισσότερα εδώ: http://etheldrivers.blogspot.com/2013/06..._9444.html
(17-06-2013, 12:55 PM)mercedes elbo Έγραψε: Πάντως, υπάρχει απόφαση για την πώληση εισητηρίων απ' τους οδηγούς και κανονικά θα 'πρεπε αυτά τα μέτρα να 'ναι ανεξάρτητα απ' τις αλλαγές κυβερνήσεων αν και εγώ δεν νομίζω να πάμε σε εκλογές τώρα. http://et.diavgeia.gov.gr/f/oasa/ada/%CE...%9F%CE%A11
Το ότι υπάρχει μία απόφαση στη Διαύγεια, δε σημαίνει ότι θα εφαρμοστεί κιόλας. Εκκρεμεί άλλωστε και η έκδοση μιας ΚΥΑ για να ορίζει την τιμή του εισιτηρίου.
Και να θυμίσω πως και για την πώληση εισιτηρίων στα supermarket υπάρχει απόφαση εδώ και πολλούς μήνες, αλλά μπορείτε να μου πείτε που ακριβώς πωλούνται;