30-05-2013, 03:41 PM
(30-05-2013, 02:47 PM)nikos1991 Έγραψε: Τα Ν1/Ν2 έχουν όντως μεγαλύτερη χωρητικότητα, πιο ορθολογικό σχεδιασμό και πιο ευρύχωρους χώρους από τις γκαζιέρες. Τα Irisbus Agora D έχουν την ίδια χωρητικότητα με τα Mercendes.
Αναλυτικά η χωρητικότητα των 12μετρων:
Ν1: 32 + 71 = 103
Ν2: 31 + 71 = 102
Agora D: 32 + 68 = 100
Iris Agora CNG: 32 + 58 = 90
Renault Agora CNG: 32 + 58 = 90
Iris Citelis CNG: 28+57 = 85
Ν2 Αεροδρομίου 32 + 57 = 89 (λόγω μπαγκαζιέρας)
Aυτή είναι η χωρητικότητα που δίνει ο κατασκευαστής. Στην πραγματικότητα να πιάνουν το πολύ 60 όρθιους τα Ν1/Ν2 (20-25 στη μεσαία, 20 μεταξύ 1ης και 2ης και πίσω στριμωγμένοι οι άλλοι 15). Τα γαλλικά (είτε Diesel ειτε γκαζιέρες) έχουν τόσο χάλια κατανομή που πάνω από 45-50 όρθιους δεν βάζουν. Απλά γιατί πίσω δεν χωράνε πάνω από 10 πέριξ της πόρτας και άντε 7-8 στο διάδρομο, στη μεσαία και προς τα εμπρός χωράνε 20 στριμωγμένοι, και από κεί και πέρα ΑΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ο οδηγός την πρώτη πόρτα, να μπούν καμιά 10αριά ακόμη. Αν όχι, από τη μέση δεν προχωράει κανείς μπροστά γιατί απλά δεν χωράει να περάσει τις τετράδες καθισμάτων.
Αντιθέτως στα Citelis, που έχουν μονές καρέκλες στο χώρο μεταξύ 1ης και 2ης πόρτας, γίνεται πολύ καλύτερη κατανομή επιβατών (20 στη μεσαία, 20 μεταξύ 1ης και 2ης πόρτας, 10 στην 3η πόρτα και 7-8 στο διάδρομο. Σύνολο όντως περί τους 58.
Πού είναι ρε τα ΝΕΟΠΛΑΝ που τα είχαν στο 051 και φόρτωναν μπαγκάζια, φέτες, λάδια, κούτες και ατελείωτους όρθιους; Αυτή ήταν κατανομή. Από τη μέση και εμπρός κανένα εμπόδιο, παρά μόνο δυό καρέκλες και οι θόλοι.