Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2013
(30-05-2013, 02:47 PM)nikos1991 Έγραψε: Τα Ν1/Ν2 έχουν όντως μεγαλύτερη χωρητικότητα, πιο ορθολογικό σχεδιασμό και πιο ευρύχωρους χώρους από τις γκαζιέρες. Τα Irisbus Agora D έχουν την ίδια χωρητικότητα με τα Mercendes.
Αναλυτικά η χωρητικότητα των 12μετρων:
Ν1: 32 + 71 = 103
Ν2: 31 + 71 = 102
Agora D: 32 + 68 = 100
Iris Agora CNG: 32 + 58 = 90
Renault Agora CNG: 32 + 58 = 90
Iris Citelis CNG: 28+57 = 85
Ν2 Αεροδρομίου 32 + 57 = 89 (λόγω μπαγκαζιέρας)

Aυτή είναι η χωρητικότητα που δίνει ο κατασκευαστής. Στην πραγματικότητα να πιάνουν το πολύ 60 όρθιους τα Ν1/Ν2 (20-25 στη μεσαία, 20 μεταξύ 1ης και 2ης και πίσω στριμωγμένοι οι άλλοι 15). Τα γαλλικά (είτε Diesel ειτε γκαζιέρες) έχουν τόσο χάλια κατανομή που πάνω από 45-50 όρθιους δεν βάζουν. Απλά γιατί πίσω δεν χωράνε πάνω από 10 πέριξ της πόρτας και άντε 7-8 στο διάδρομο, στη μεσαία και προς τα εμπρός χωράνε 20 στριμωγμένοι, και από κεί και πέρα ΑΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ο οδηγός την πρώτη πόρτα, να μπούν καμιά 10αριά ακόμη. Αν όχι, από τη μέση δεν προχωράει κανείς μπροστά γιατί απλά δεν χωράει να περάσει τις τετράδες καθισμάτων.
Αντιθέτως στα Citelis, που έχουν μονές καρέκλες στο χώρο μεταξύ 1ης και 2ης πόρτας, γίνεται πολύ καλύτερη κατανομή επιβατών (20 στη μεσαία, 20 μεταξύ 1ης και 2ης πόρτας, 10 στην 3η πόρτα και 7-8 στο διάδρομο. Σύνολο όντως περί τους 58.
Πού είναι ρε τα ΝΕΟΠΛΑΝ που τα είχαν στο 051 και φόρτωναν μπαγκάζια, φέτες, λάδια, κούτες και ατελείωτους όρθιους; Αυτή ήταν κατανομή. Από τη μέση και εμπρός κανένα εμπόδιο, παρά μόνο δυό καρέκλες και οι θόλοι.


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Νεες Γραμμες Λεωφορειακης Εξυπηρετησης / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων - από Citaro - 30-05-2013, 03:41 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2024 N1Ellinikou 116 27.616 18-11-2024, 09:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Crabman
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2023 N1Ellinikou 69 24.963 20-12-2023, 12:17 PM
Τελευταία Δημοσίευση: christos126
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2022 N1Ellinikou 108 54.379 29-12-2022, 04:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2021 N1Ellinikou 78 55.893 12-11-2021, 09:52 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Markos
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2020 N1Ellinikou 114 100.957 01-12-2020, 01:01 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2019 N1Ellinikou 110 94.535 30-11-2019, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: mercedes elbo
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2018 N1Ellinikou 79 77.336 22-12-2018, 08:56 AM
Τελευταία Δημοσίευση: GeorgIrisbus
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2017 pvuccino 162 175.262 30-12-2017, 01:55 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2016 mercedes elbo 86 128.125 28-12-2016, 01:13 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Γνώμες για τις γραμμές λεωφορείων στη Νέα Σμύρνη και προτάσεις για καταργήσεις, τροποποιήσεις ή δημιουργίας γραμμών gregory 1 4.829 07-07-2016, 01:49 AM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 41 Επισκέπτης (ες)