11-03-2013, 05:46 PM
(11-03-2013, 05:20 PM)christos126 Έγραψε: Πράγματι αυτό το δρομολόγιο θα ήταν μάλλον το βολικότερο, καθώς θα εξυπηρετούσε και στην άνοδο προς κέντρο (όπου, αν ο τελικός προορισμός του επιβάτη είναι πέριξ του Συντάγματος, η μετεπιβίβαση και χρήση μετρό ίσως τελικά να προσθέτει χρόνο διαδρομής αντί να αφαιρεί), αλλά και στην κάθοδο, όπου η στάση Συγγρού-Φιξ με τις γραμμές 040/Α2/Β2/Ε22/550/10 δεν φτάνει πολλές φορές να καλύψει την αυξημένη ζήτηση κυρίως στο κομμάτι Φιξ-Πάντειος.
Όχι μόνο δεν φτάνει, αλλά είναι άκρως εξοργιστικό να στριμώχνονται σαν σαρδέλες στα (ελάχιστα) πλέον λεωφορεία που απέμειναν στον άξονα Συγγρού, ενώ απέναντι στην Καλλιρόης να αναχωρούν μισοάδεια τα τοπικά Π. Φαλήρου.
Υπενυθμίζω ότι οι διελεύσεις των κορμών είναι: ανά 15-20' το Α2, ανά 20-25' το Β2, ανά 25-30' το Ε22, ανά 15' το 10, ανά 15' το 550 και ανά 8-10' το 040. Αν δηλαδή τύχει να διέλθουν μαζεμένα (που τυχαίνει συνεχώς), μπορεί να κάνει και κενό 10' να ξαναπεράσει λεωφορείο.
Γιατί λοιπόν να μην εκμεταλλευτούμε τις χωρητικότητες τεσσάρων γραμμών ακόμη;