11-03-2013, 11:51 AM
(11-03-2013, 01:56 AM)mercedes elbo Έγραψε: Τα 106/126/136/137 τι νόημα είχαν όταν πήγαιναν κέντρο? Το μόνο που 'καναν ήταν να καταναλώνουν άσκοπα καύσιμα και εργατοώρες συν ότι επιβάρυναν την κίνηση στο κέντρο. Γενικά κάθε άξονας με μετρό θέλει μια το πολύ δύο γραμμες παράλληλες στο μετρό με μια συχνότητα γύρω στο 10λεπτο και είναι οκ ακόμη και με το σημερινό σύστημα εισητήριων/καρτών. Βέβαια το καλύτερο είναι να έιχαμε ηλεκτρονικό εισητήριο όπου η χρέωση θα είναι ανάλογα με τα διανυθέντα χιλιόμετρα.
Τα 106/26/36/37 καλώς κόπηκαν στο στ. Συγγρού. Επειδή όμως η επίγεια μετεπιβίβαση είναι προβληματική (υπάρχει μόνο το Α2/Β2/Ε22, καθώς και το 040 που όμως σε εγκλωβίζει μέχρι να γυρίσει στο Σύνταγμα) θα πρότεινα το εξής : Αντί να κάνουν αναστροφή στην Πετμεζά και να γυρίζουν από Καλλιρόης, θα ήταν προτιμότερο να πηγαίνουν μέχρι τις Στύλες Ολυμπίου Διός, να κάνουν τη στάση "Μακρυγιάννη" ώστε να έχει ο κόσμος και τα 1,5,15,230 για επιλογή και να γυρίζουν από Βούρβαχη. Έτσι θα "πιάνουν" στην επιστροφή την κανονική στάση "Συγγρού-Φίξ" και μαζεύουν και κόσμο που προορίζεται για Πάντειο και αρχές Συγγρού.
Το δρομολόγιο δεν ξεχειλώνει γιατί, ούτως ή άλλως, τρώνε σήμερα πολύ χρονο στο φανάρι της Φραντζή, όσο δηλαδή θα ήθελαν για να κάνουν τον κύκλο από Μακρυγιάννη.