10-03-2013, 11:30 AM
Οι λόγοι που επιβάλλουν επί του παρόντος τουλάχιστον μια αξιόπιστη γραμμή αεροδρομίου σαν το Χ95 είναι πολλοί :
α) Οι ενδιάμεσες στάσεις. Κι όμως ανεβοκατεβαίνουν αρκετοί επιβάτες. Δεν είναι μόνοι οι Αττικές Διαδρομές και το ΣΕΑ. Είναι και ο ΑLPHA, το Ηoliday Inn, το ΙΚΕΑ, το LeroyMerlin, o Κωτσόβολος, τα Cargo. Όλα αυτά ΔΕΝ προσεγγίζονται με το τρένο. Φανταστείτε τώρα εργαζόμενους που πιάνουν δουλειά στις 06:00, στις 07:00 ή 08:00 το πρωί να πρέπει να μπούν στο μετρό, να αλλάξουν τρένο στην Πλακεντία γιατί τα δρομολόγια είναι μισάωρα, να κατεβούν στο Κορωπί και να ξαναμπούν στο τοπικό να τους πάει στο ΙΚΕΑ ή στα Cargo. Το ίδιο και ο κόσμος που πάει να ψωνίσει. Ξεχάστε το!
β) Όσο δεν εφαρμόζεται στην Αθήνα το προφανές, δηλ. το ζωνικό εισιτήριο που ακριβαίνει ανάλογα με την απόσταση και όχι ανάλογα το μέσο μεταφοράς, δεν πρόκειται ο κόσμος να εγκαταλείψει τα λεωφορεία - όχι μόνο του αεροδρομίου, αλλά ούτε και τα άλλα που πηγαίνουν παράλληλα με το μετρό.
O ecoj γράφει πιό πάνω ότι αφού το εισιτήριο έχει τα ίδια λεφτα "κανείς δεν κάθεται στο 12 ή στο Α13". Κι όμως, εγώ που επί 10 χρόνια έπαιρνα κάτρα ετήσια για όλα τα μέσα, πέρσι και φέτος με το οικονομικό χάλι στο οποίο μας οδήγησαν, δεν ήθελα να δώσω 250 € παραπάνω. Και ναι, κάθομαι στο 12, στο Α13, στο Α5, στο Α4, στο 040, στο 049 και πηγαίνω Αμπελοκήπους με το 3, 10, 13, 550. Μαζί με μένα πάμπολλοι που δεν έχουν ή δεν θέλουν να δώσουν 25€ το μήνα παραπάνω. Αφήστε που έτσι όπως αραίωσε η κίνηση στους δρόμους, πολλές φορές το χάσιμο χρόνου είναι μηδαμινό σε σχέση με το κέρδος που έχεις σε χρήματα.
Θα ήταν βέβαια αλλιώς το πράγμα αν υπήρχε ζωνική χρέωση, αφού όμως δεν υπάρχει διατηρούμε (από ανάγκη) ένα στρεβλό σύστημα και βάζουμε 18μετρα λεωφορεία πάνω από το μετρό για να σηκώσουν τους επιβάτες που θέλουν να πάνε πιό οικονομικά.
Ακόμη όμως και τα 10 χρόνια που είχα κάρτα για όλα τα μέσα, όποτε ταξίδευα από το Βενιζέλο ή πήγαινα στο ΙΚΕΑ, μόνο το Χ95 χρησιμοποιούσα γιατί απλά το κάλυπτε η κάρτα απεριορίστων, πήγαινε γρήγορα και αξιόπιστα και δεν έβλεπα το λόγο να σκορπίσω € 6 ή τώρα 8 για να πάω (ίσως και πιό αργά) με το τρένο. Ας είχαν ενιαία τιμή τα εισιτήρια αεροδρομίου και σίγουρα αρκετοί επιβάτες θα άλλαζαν μέσο.
γ) Το μόνο πράγμα το οποίο θεωρώ σπατάλη στο Χ95 είναι η διαδρομή Νομισματοκοπείο - Αθήνα την ημέρα. Εκεί πράγματι δεν υπάρχει λόγος να κυκλοφορεί, αφού καλύπτεται υπέργεια από το Α5/Β5 και υπόγεια από το μετρό ανά 4λεπτο στην αιχμή. Για τη νύχτα από 00:00 μέχρι 05:30 εννοείται πώς η θέση του παραμένει στο Σύνταγμα.
α) Οι ενδιάμεσες στάσεις. Κι όμως ανεβοκατεβαίνουν αρκετοί επιβάτες. Δεν είναι μόνοι οι Αττικές Διαδρομές και το ΣΕΑ. Είναι και ο ΑLPHA, το Ηoliday Inn, το ΙΚΕΑ, το LeroyMerlin, o Κωτσόβολος, τα Cargo. Όλα αυτά ΔΕΝ προσεγγίζονται με το τρένο. Φανταστείτε τώρα εργαζόμενους που πιάνουν δουλειά στις 06:00, στις 07:00 ή 08:00 το πρωί να πρέπει να μπούν στο μετρό, να αλλάξουν τρένο στην Πλακεντία γιατί τα δρομολόγια είναι μισάωρα, να κατεβούν στο Κορωπί και να ξαναμπούν στο τοπικό να τους πάει στο ΙΚΕΑ ή στα Cargo. Το ίδιο και ο κόσμος που πάει να ψωνίσει. Ξεχάστε το!
β) Όσο δεν εφαρμόζεται στην Αθήνα το προφανές, δηλ. το ζωνικό εισιτήριο που ακριβαίνει ανάλογα με την απόσταση και όχι ανάλογα το μέσο μεταφοράς, δεν πρόκειται ο κόσμος να εγκαταλείψει τα λεωφορεία - όχι μόνο του αεροδρομίου, αλλά ούτε και τα άλλα που πηγαίνουν παράλληλα με το μετρό.
O ecoj γράφει πιό πάνω ότι αφού το εισιτήριο έχει τα ίδια λεφτα "κανείς δεν κάθεται στο 12 ή στο Α13". Κι όμως, εγώ που επί 10 χρόνια έπαιρνα κάτρα ετήσια για όλα τα μέσα, πέρσι και φέτος με το οικονομικό χάλι στο οποίο μας οδήγησαν, δεν ήθελα να δώσω 250 € παραπάνω. Και ναι, κάθομαι στο 12, στο Α13, στο Α5, στο Α4, στο 040, στο 049 και πηγαίνω Αμπελοκήπους με το 3, 10, 13, 550. Μαζί με μένα πάμπολλοι που δεν έχουν ή δεν θέλουν να δώσουν 25€ το μήνα παραπάνω. Αφήστε που έτσι όπως αραίωσε η κίνηση στους δρόμους, πολλές φορές το χάσιμο χρόνου είναι μηδαμινό σε σχέση με το κέρδος που έχεις σε χρήματα.
Θα ήταν βέβαια αλλιώς το πράγμα αν υπήρχε ζωνική χρέωση, αφού όμως δεν υπάρχει διατηρούμε (από ανάγκη) ένα στρεβλό σύστημα και βάζουμε 18μετρα λεωφορεία πάνω από το μετρό για να σηκώσουν τους επιβάτες που θέλουν να πάνε πιό οικονομικά.
Ακόμη όμως και τα 10 χρόνια που είχα κάρτα για όλα τα μέσα, όποτε ταξίδευα από το Βενιζέλο ή πήγαινα στο ΙΚΕΑ, μόνο το Χ95 χρησιμοποιούσα γιατί απλά το κάλυπτε η κάρτα απεριορίστων, πήγαινε γρήγορα και αξιόπιστα και δεν έβλεπα το λόγο να σκορπίσω € 6 ή τώρα 8 για να πάω (ίσως και πιό αργά) με το τρένο. Ας είχαν ενιαία τιμή τα εισιτήρια αεροδρομίου και σίγουρα αρκετοί επιβάτες θα άλλαζαν μέσο.
γ) Το μόνο πράγμα το οποίο θεωρώ σπατάλη στο Χ95 είναι η διαδρομή Νομισματοκοπείο - Αθήνα την ημέρα. Εκεί πράγματι δεν υπάρχει λόγος να κυκλοφορεί, αφού καλύπτεται υπέργεια από το Α5/Β5 και υπόγεια από το μετρό ανά 4λεπτο στην αιχμή. Για τη νύχτα από 00:00 μέχρι 05:30 εννοείται πώς η θέση του παραμένει στο Σύνταγμα.