(09-03-2013, 11:56 PM)mercedes elbo Έγραψε: Συμφωνώ απόλυτα σ' αυτό που λες για τις μεγάλες λεωφόρους που έχουν μετρό (Βουλιαγμένης, Ιερά Οδός, Μεσογείων κτλ.) ότι πρέπει να περιοριστόυν όλες οι γραμμές εκτός από 1-2. Όμως να κοπούν τα λεωφορεία του Αεροδρομίου δεν γίνεται καθώς το Χ93 εξυπηρετεί την Κηφισού, το Σταθμό Υπεραστικών της Λιοσίων και την Εθνική Οδό Αθηνών Θεσσαλονίκης, το Χ95 Μαραθώνος και μαζί με το Χ93 το ΣΕΑ Αττικής Οδού και τις Αττικές Διαδρομές μέρη που δεν έχουν καμία άλλη συγκοινωνία, το Χ96 εκτός απ' το λιμάνι του Πειραιά έχει σχεδόν όλη την Παραλιακή και τη Βάρη και το Χ97 έχει όλη την Βουλιαγμένης. Δηλαδή μιλάμε για σημαντικούς οδικούς άξονες και δεν μπορείς να υποχρέωνεις τον άλλον να κάνει ένα κάρο μετεπιβιβάσεις όταν έχει βαλίτσες γιατί πολύ απλά θα βρει άλλο τρόπο μετακίνησης με συνέπεια την απώλεια επιβατικόυ κοινού. Μια λύση είναι η μείωση των χρόνων διαδρομής των συγκεκριμένων γραμμών καθώς γενικά οι χρόνοι τους είναι σχετικά large με αποτέλεσμα να κάθονται οχήματα στις Αφέτηριες-Τέρματα ακόμη και μισή ώρα χωρίς να μεσολάβει κάποιο διάλειμμα. Άμα σφίξουν οι χρόνοι θα υπάρξει μέιωση των απαιτόυμενων οχημάτων για την εκτέλεση των σημερινών δρομολογίων. Επίσης, άμα θέλουμε τόσο να εξοικονομήσουμε οχήματα υπάρχουν ένα σωρό τρόποι. Εκτός από τις τροποιποιήσεις που θα γίνουν με το άνοιγμα των νέων σταθμών υπάρχουν γραμμές που ακόμα μπαίνουν στο κέντρο και δεν εξυπηρετούν στην πραγματικότητα σημαντικόυς οδικόυς άξονες είτε εξυπηρετόυν μαζί με άλλες γραμμές ασυντόνιστα π.χ. Β8, Γ9, Γ10, Α11/Β11, Γ12, Α13, Β15, 838/914 κ.α. και υπάρχουν και γραμμές που έχουν πολύ λίγες διαφορές οι οποίες θα μπορούσαν να συγχωνευτούν ώστε να υπάρχει και όφελος οχημάτων αλλά και καλύτερη εξυπηρέτηση επιβατών π.χ. 022/060, 409/413, 416/418, 731/748 κ.α.Μα μετεπιβιβάσεις έτσι κι αλλιώς γίνονται! Δεν καλύπτουν και ΟΛΟ το λεκανοπέδιο οι γραμμές αυτές! Αν δεν είσαι τυχερός να μένεις ακριβώς δίπλα σε στάση, θα την κάνεις τη μετεπιβίβαση! Εγώ ας πούμε μένω Αγ.Αναργύρους. Τα ΚΤΕΛ Λιοσίων είναι κοντά, αλλά με τα πόδια δεν πας. Άρα δε θα πάρω λεωφορείο για να πάω; Ή θα πάρω τον Προαστιακό και θα κάνω αλλαγή στο ΣΚΑ! (Φτου κακά...) Θέλω να πω τη μετεπιβίβαση οι περισσότεροι δεν τη γλυτώνουμε έτσι κι αλλιώς! Τι να πάρω το λεωφορείο για να πάω στη στάση του αεροδρομιακού, τι να το πάρω για να πάω στο σταθμό του μετρό! (η του προαστιακού) Μα και οι περιοχές που εξυπηρετούνται από τα express (πλην της Μεσογείων/Μαραθώνος και της Παραλιακής) από σπόντα εξυπηρετούνται. Μου λες το Χ93 περνάει από Κηφισού κι από Ν.Φιλαδέλφεια. ΟΚ, αλλά θα πέρναγε αν δεν ήταν απο 'κει τα ΚΤΕΛ; Η Λεωφ.Καβάλας πχ γιατί δεν έχει απευθείας σύνδεση; Η Ιερά Οδός; Η Ν.Σμύρνη; (και τόσες άλλες περιοχές;;...) Απλά επειδή θα περνούσε που θα περνούσε απο Κηφισό για τα ΚΤΕΛ, σου λέει ας βάλουμε και μια στάση στο Περιστέρι!
Και για το ΣΕΑ το ίδιο ισχύει (και τις Αττικές Διαδρομές) Το άλλο ΣΕΑ της Αττικής Οδού στον Ασπρόπυργο εξυπηρετείται από καμια γραμμή; Όχι! Κι επίσης το ΣΕΑ είχε μια χαρά τοπική γραμμή από την Κάντζα, ας την ξαναβάλουν εν ανάγκη. Όσο για τις Αττικές Διαδρομές, δεν εξυπηρετούν κανέναν άλλο παρά μόνο τους εργαζόμενους της Αττικής Οδού! Αν έχουνε τέτοια ανάγκη μεταφοράς και δε μπορούν να βάλουν δικό τους βανάκι, τότε ας αφήνουν τα λεωφορεία του ΟΣΥ να περνάνε ΤΖΑΜΠΑ κι εγώ δε στις κόβω τις γραμμές! Ε μα πια! Το Χ96 είπα κι εγώ να διατηρηθεί, γιατί δεν υπάρχει εναλλακτική. Το Χ97 τώρα ακόμη χρειάζεται, όταν όμως πάει το μετρό στο Ελληνικό πιστεύω πρέπει να φύγει. Ίσως να 'κανε μια παράκαμψη το Χ96 για εξυπηρετήσει το νότιο τμήμα της Λ.Βουλιαγμένης, αν και δεν το βρίσκω απαραίτητο. Έτσι κι αλλιώς και στη Βουλιαγμένης με ταξί/λεωφορείο βγαίνανε. (είπαμε, εκτός απ' αυτούς που έμεναν διπλα στις στάσεις. Αλλά πόσοι είναι αυτοί; ) Δεν είναι τίποτα γι' αυτούς να κατέβουν λίγο πιο κάτω στην Ποσειδωνος. Και καλές οι αλλαγές/συγχωνεύσεις που προτείνεις, αλλά είναι σταγόνα στον ωκεανό! Και κυρίως ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ 18ΜΕΤΡΑ!!!
Σημειωτέον, ούτε εγώ είμαι βέβαιος ότι πρέπει να κοπούν οι γραμμές αυτές, όχι όμως για τους λόγους που ανέφερες. Απλά φοβάμαι πως στο μετρό θα γίνεται ΠΑΝΙΚΟΣ... και δεν υπάρχει δυνατότητα να πυκνώσουν τα δρομολόγια!