Δεν γίνονται όλα αυτά δυστυχώς. Απαιτείται πολύ μελέτη, πολύ δουλειά και θα περάσει πολύς χρόνος.
Η Χ97 μπορεί να περάσει στην ιστορία μιας και δεν μαζεύει κόσμο. Να σημειώσω εδώ πως οι λεωφορειακές γραμμές που είναι ανά μία ώρα και σε συγκεκριμένες ώρες δεν πιάνουν στην Αθήνα και δεν έχουν νόημα. Ο πολύς κόσμος μαζεύεται σε γραμμές που έχουν καλή συχνότητα και ξέρει ότι αν το χάσει δεν θα κάτσει έναν αιώνα για το επόμενο. Θα έπρεπε να μπαίνει ο κόσμος στο μετρό να πάει στο αεροδρόμιο και όχι στο λεωφορείο και για να γίνει αυτό χρειάζεται νορμάλ εισιτήριο. Αν είχε στο μετρό όσο στο λεωφορείο ο κόσμος θα παρατούσε το Χ95 και έτσι θα πήγαιναν όλοι στο μετρό άρα μετά θα μπορούσε να καταργηθεί η Χ95 και να κερδηθούν 18μετρα Solaris και να έχει κέρδη και το μετρό από τη σύνδεση στο αεροδρόμιο. Όταν η Μ3 φτάσει Πειραιά (2017) τότε η Χ96 θα μπορεί να καταργηθεί.
Αν μετρό και λεωφορείο πάνε στο ίδιο μέρος με τα ίδια λεφτά όλοι προτιμάνε μετρό αποδεδειγμένα και για αυτό το μετρό επεκτείνεται. Από Περιστέρι στο κέντρο για παράδειγμα. Μόλις το λεωφορείο ή τρόλεϊ φτάσει στον Άγιο Αντώνιο βγαίνουν όλοι από το λεωφορείο και πάνε στο μετρό. Κανείς δεν κάθεται στο 12 ή στο Α13 να πάει Αθήνα. Ούτε καθόταν στα Α14, Β14, Β13, 821, 840, 730 όταν ανεβοκατέβαιναν στο κέντρο και για αυτό κόπηκαν και αυτό γίνεται και στα νότια προάστια σιγά σιγά άρα καλό είναι να γίνει και στο αεροδρόμιο. Άρα είναι λάθος να μιλάμε για περιορισμό μετρό και ανάπτυξη των λεωφορείων. Λεωφορεία πρέπει να υπάρχουν όπου χρειάζεται και όχι εκεί που μπορεί να μπει μετρό. Και άλλωστε υπάρχει έλλειψη 18μετρων λεωφορείων και η συνεχής ανάγκη για μείωση εξόδων λόγω κρίσης κυρίως δεν αφήνει περιθώρια για σπατάλη λεωφορείων και οδηγών και γραμμές φαντάσματα να πηγαινοέρχονται άσκοπα ή άχρηστοι κορμοί που δεν έχουν κόσμο. Το μετρό είναι η ευκαιρία και ο κόσμος το αγαπάει αρκεί να μην κοστίζει χρυσάφι ενώ τα λεωφορεία πρέπει να γίνουν τροφοδότες άλλωστε μην ξεχνάμε ότι αν γίνει πράξη ότι ακούμε για ανάπλαση σε 2 - 3 χρόνια δεν θα μπορεί κανένα λεωφορείο ή τρόλεϊ να φτάσει στο κέντρο ενώ αντίθετα το μετρό δεν έχει πρόβλημα. Φυσικά αύξηση ελέγχων για εισιτήρια. Την προηγούμενη Κυριακή είχε στην Ομόνοια και είχαν σταματήσει κάποιους.
Η Χ97 μπορεί να περάσει στην ιστορία μιας και δεν μαζεύει κόσμο. Να σημειώσω εδώ πως οι λεωφορειακές γραμμές που είναι ανά μία ώρα και σε συγκεκριμένες ώρες δεν πιάνουν στην Αθήνα και δεν έχουν νόημα. Ο πολύς κόσμος μαζεύεται σε γραμμές που έχουν καλή συχνότητα και ξέρει ότι αν το χάσει δεν θα κάτσει έναν αιώνα για το επόμενο. Θα έπρεπε να μπαίνει ο κόσμος στο μετρό να πάει στο αεροδρόμιο και όχι στο λεωφορείο και για να γίνει αυτό χρειάζεται νορμάλ εισιτήριο. Αν είχε στο μετρό όσο στο λεωφορείο ο κόσμος θα παρατούσε το Χ95 και έτσι θα πήγαιναν όλοι στο μετρό άρα μετά θα μπορούσε να καταργηθεί η Χ95 και να κερδηθούν 18μετρα Solaris και να έχει κέρδη και το μετρό από τη σύνδεση στο αεροδρόμιο. Όταν η Μ3 φτάσει Πειραιά (2017) τότε η Χ96 θα μπορεί να καταργηθεί.
Αν μετρό και λεωφορείο πάνε στο ίδιο μέρος με τα ίδια λεφτά όλοι προτιμάνε μετρό αποδεδειγμένα και για αυτό το μετρό επεκτείνεται. Από Περιστέρι στο κέντρο για παράδειγμα. Μόλις το λεωφορείο ή τρόλεϊ φτάσει στον Άγιο Αντώνιο βγαίνουν όλοι από το λεωφορείο και πάνε στο μετρό. Κανείς δεν κάθεται στο 12 ή στο Α13 να πάει Αθήνα. Ούτε καθόταν στα Α14, Β14, Β13, 821, 840, 730 όταν ανεβοκατέβαιναν στο κέντρο και για αυτό κόπηκαν και αυτό γίνεται και στα νότια προάστια σιγά σιγά άρα καλό είναι να γίνει και στο αεροδρόμιο. Άρα είναι λάθος να μιλάμε για περιορισμό μετρό και ανάπτυξη των λεωφορείων. Λεωφορεία πρέπει να υπάρχουν όπου χρειάζεται και όχι εκεί που μπορεί να μπει μετρό. Και άλλωστε υπάρχει έλλειψη 18μετρων λεωφορείων και η συνεχής ανάγκη για μείωση εξόδων λόγω κρίσης κυρίως δεν αφήνει περιθώρια για σπατάλη λεωφορείων και οδηγών και γραμμές φαντάσματα να πηγαινοέρχονται άσκοπα ή άχρηστοι κορμοί που δεν έχουν κόσμο. Το μετρό είναι η ευκαιρία και ο κόσμος το αγαπάει αρκεί να μην κοστίζει χρυσάφι ενώ τα λεωφορεία πρέπει να γίνουν τροφοδότες άλλωστε μην ξεχνάμε ότι αν γίνει πράξη ότι ακούμε για ανάπλαση σε 2 - 3 χρόνια δεν θα μπορεί κανένα λεωφορείο ή τρόλεϊ να φτάσει στο κέντρο ενώ αντίθετα το μετρό δεν έχει πρόβλημα. Φυσικά αύξηση ελέγχων για εισιτήρια. Την προηγούμενη Κυριακή είχε στην Ομόνοια και είχαν σταματήσει κάποιους.