22-02-2013, 02:20 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 22-02-2013, 02:21 PM από Pelham Express.)
(22-02-2013, 02:17 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Συμφωνώ στο να συνενωθούν 220/221, αρκεί να διατηρηθεί ο ίδιος αριθμός οχημάτων, γιατί οι γραμμές αυτές εξυπηρετούν Φιλοσοφική και Θεολογική Σχολή στην Πανεπιστημιούπολη και ειδικά η πρώτη ξέρουμε όλοι πως έχει χιλιάδες φοιτητές.Εγώ διαφωνώ στη συνένωση των 2 αυτών γραμμών. Σίγουρα το τμήμα του 221 καλύπτεται από το 250 αλλά όλα τα λεωφορεία της περιοχής είναι λίγο πολύ γεμάτα και είναι καλό να υπάρχουν εναλλακτικές. Εκεί που θα συμφωνούσα θα ήταν στο κόψιμο του 221 τα σαββατοκύριακα χωρίς όμως μείωση του συνολικού αριθμού των οχημάτων. Βέβαια τώρα που το ξανασκέφτομαι τα σαββατοκύριακα δεν έχει 250..
Το έχουμε ξαναναφέρει εδώ ότι το 250 το πρωί αν πας από Ριζάρη να το πάρεις, μπορεί να καταφέρεις να μπεις, γιατί από εκεί και μετά και μέχρι και το Φυσικό γίνεται της σαρδέλας (θα έλεγα κάτι χοντρότερο, αλλά σέβομαι το forum και τα μέλη). Αν ενοποιήσουμε 220/221 και αρχίσει το κόψιμο των οχημάτων, τότε η κατάσταση θα γίνει χειρότερη.
Δεν είναι λίγες οι φορές που έχει τύχει ανεβαίνοντας Πανεπιστημιούπολη το πρωί να είναι φίσκα τα 220/221, επειδή τα χρησιμοποιούμε κι εμείς οι φοιτητές μη έχοντας εναλλακτική. Προ ολίγων εβδομάδων ένα πρωί ανέβαινα με 220 προς Πανεπιστημιούπολη και μια κοπέλα από το έτος μου που ήμασταν μαζί τρόμαξε να συνέλθει μετά από το σπρώξιμο που έφαγε. Για να μη σχολιάσω δε το τι γίνεται τις Πέμπτες που έχει τη λαϊκή στα Ά. Ιλίσια και βολεύονται όλοι οι γέροι και οι γριές βάζοντας μέσα τα καρότσια τους.
Βέβαια θα πρέπει να επισημανθεί, επιπλέον, το ότι το 221 εκτελεί πιο άνετα τη διαδρομή του, αφού το 220 κολλάει συνεχώς και -μερικές φορές- για αρκετή ώρα στη Σεβαστείας, κοντά στη διασταύρωση με την Παπαδιαμαντοπούλου.