18-11-2011, 01:13 AM
Το 230 θεωρώ πως έχει μια καλή διαδρομή, όμως υπερφορτώνεται με τα νέα μειωμένα δρομολόγια. Αρκετές γραμμές το "έπαθαν" αυτό και σταδιακά έχασαν την επιβατική τους κίνηση, αφού το επιβατικό κοινό έχανε και την υπομονή του...
Να σημειώσω εν αντιθέσει την έξυπνη απόφαση του ΟΑΣΑ να προσθέσει στάση και για το 227 στην οδό Αθ. Διάκου προς Παγκράτι: φαίνεται ότι ο ΟΑΣΑ έλαβε ως δεδομένο ότι τα τρόλλεϋ -δυστυχώς- δεν θα σταματήσουν να πραγματοποιούν αυτήν την άχρηστη περιφορά στου Μακρυγιάννη και έτσι ανακουφίζει τη μετεπιβίβαση των προερχομένων από τα νότια/νοτιοδυτικά ή από την Ακρόπολη (πεζούς ή επιβάτες μετρό) με τη στάση αυτή στη Διάκου, όπου θα σταματά και το 227, πλων των 2,4,11.
Να σημειώσω εν αντιθέσει την έξυπνη απόφαση του ΟΑΣΑ να προσθέσει στάση και για το 227 στην οδό Αθ. Διάκου προς Παγκράτι: φαίνεται ότι ο ΟΑΣΑ έλαβε ως δεδομένο ότι τα τρόλλεϋ -δυστυχώς- δεν θα σταματήσουν να πραγματοποιούν αυτήν την άχρηστη περιφορά στου Μακρυγιάννη και έτσι ανακουφίζει τη μετεπιβίβαση των προερχομένων από τα νότια/νοτιοδυτικά ή από την Ακρόπολη (πεζούς ή επιβάτες μετρό) με τη στάση αυτή στη Διάκου, όπου θα σταματά και το 227, πλων των 2,4,11.