10-11-2011, 08:57 PM
Ας γράψω κι εγώ την άποψη μου. Πρέπει ωστόσο να ξεκαθαρίσουμε ότι μπορεί να συζητάμε θεωρητικά για το τι αλλαγές πρέπει να γίνουν, οι εξελίξεις όμως τρέχουν και επηρεάζουν αρνητικά τις συγκοινωνίες (βλέπε εφεδρεία, μη πρόσληψη οδηγών κλπ).
Αν διώξεις το Α8 από την Ηρακλείου αφήνεις τον δρόμο αυτό χωρίς ουσιαστική συγκοινωνία αφού από αυτήν περνούν μόνο οι τοπικές Ηρακλείου που έχουν άλλο σκοπό. Χώρια ότι δεν νομίζω πως γίνεται να περάσει 12μετρό λεωφορείο από ΟΑΚΑ προς Βυζαντίου, οι δρόμοι στην περιοχή είναι στενοί.
Για το Β8 έχεις δίκιο θεωρητικά, αν είναι όμως να το ρημάξουν και να έχει αραιότερα δρομολόγια (πόσο αραιότερα;!), ας το αφήσουν καλύτερα ως έχει.
Το Β9 όντως δεν μπορεί να στρίψει στα στενάκια γύρω από τον σταθμό, ας το αφήσουν ως έχει.
Το Γ9 χρειάζεται για να βοηθάει στην Αχαρνών, από τα Κάτω Πατήσια και κάτω έχει πολύ κόσμο. Επίσης ισχύουν τα ίδια με το Β8 όσον αφορά τα δρομολόγια του.
Συμφωνώ σε όσα λες για τα Α/Β10 είναι πολύ μικρή η διαφορά της διαδρομής τους και η συγχώνευση θα βοηθήσει στην βελτίωση της ροής τους (σήμερα αρκετές φορές τα βλέπω δυο-δυο).
Διαφωνώ με την γραμμή 710 που προτείνεις, υπήρχε ως τον Ιούλιο το 720 με αυτή την διαδρομή χωρίς ιδιαίτερη κίνηση όμως.
(09-11-2011, 12:10 AM)nikos1991 Έγραψε: Α8 Πεδίον Άρεως – Ν. Ιωνία – ΟΑΚΑ
Η γραμμή αυτή σχεδιάστηκε προφανώς για τις ημέρες που έχει απεργία ο Ηλεκτρικός. Αλλα επειδή το κομμάτι της Πατησιών είναι αρκετά σημαντικό, όπως και η τροφοδότηση του σταθμού στο ΟΑΚΑ, προτείνω την τροποποίηση της διαδρομής από τη λεωφόρο Ηρακλείου, μέσω της Βυζαντίου και της Κύμης στο ΟΑΚΑ.
(Β8) Άνω Πατήσια – Φιλαδέλφεια
Κόψιμο στα Άνω Πατήσια. Δεν νομίζω να αξίζει να λέγεται κορμός, καθώς αποτελεί τοπική γραμμή. Τροφοδότηση του ΗΣΑΠ και της Α8 στα Άνω Πατήσια. Θα ξεχώριζα τον αριθμό 618 για να θυμίζει και λίγο τον παλιό.
Αν διώξεις το Α8 από την Ηρακλείου αφήνεις τον δρόμο αυτό χωρίς ουσιαστική συγκοινωνία αφού από αυτήν περνούν μόνο οι τοπικές Ηρακλείου που έχουν άλλο σκοπό. Χώρια ότι δεν νομίζω πως γίνεται να περάσει 12μετρό λεωφορείο από ΟΑΚΑ προς Βυζαντίου, οι δρόμοι στην περιοχή είναι στενοί.
Για το Β8 έχεις δίκιο θεωρητικά, αν είναι όμως να το ρημάξουν και να έχει αραιότερα δρομολόγια (πόσο αραιότερα;!), ας το αφήσουν καλύτερα ως έχει.
(09-11-2011, 12:10 AM)nikos1991 Έγραψε: Β9 Χαλκοκονδύλη – Κηφισιά.
Τέρμα στην πλ. Πλατάνου. Ο κλάδος προς Νέα Κηφισιά καλύπτεται με το τοπικό 526 Ζηρήνειο – Νέα Κηφισιά
Γ9 Χαλκοκονδύλη – Αχαρναί.
Σπάσιμο σε 736 Άνω Πατήσια – Σ.Σ Μενίδι και 737 Σ.Σ Μενίδι - Αχαρναί
Το Β9 όντως δεν μπορεί να στρίψει στα στενάκια γύρω από τον σταθμό, ας το αφήσουν ως έχει.
Το Γ9 χρειάζεται για να βοηθάει στην Αχαρνών, από τα Κάτω Πατήσια και κάτω έχει πολύ κόσμο. Επίσης ισχύουν τα ίδια με το Β8 όσον αφορά τα δρομολόγια του.
(09-11-2011, 12:10 AM)nikos1991 Έγραψε: Α10-Β10
Ενοποίηση στη γραμμή Α10 Πλ. Βάθη – Αχαρναί. Αύξηση της συχνότητας.
(Γ10)
Τοπικό 710 Αγ. Ανάργυροι – Ανάκασα
Συμφωνώ σε όσα λες για τα Α/Β10 είναι πολύ μικρή η διαφορά της διαδρομής τους και η συγχώνευση θα βοηθήσει στην βελτίωση της ροής τους (σήμερα αρκετές φορές τα βλέπω δυο-δυο).
Διαφωνώ με την γραμμή 710 που προτείνεις, υπήρχε ως τον Ιούλιο το 720 με αυτή την διαδρομή χωρίς ιδιαίτερη κίνηση όμως.