09-11-2011, 08:55 PM
Προς abc:
Συμφωνώ πως είναι ηλίθιο να έχουμε ένα λεωφορείο για την Express έκδοση ενός Μ.Σ.Τ αλλά στην Ελλάδα συμβαίνει... Αν συγκρίνουμε τους χρόνους το Ε22 και του τραμ στην παραλιακή, τα GN πάνε πιο γρήγορα, γιατί το τραμ έχει στάσεις κάθε 500 μέτρα... Αν δεν βγει τραμ περιρισμένων στάσεων (που νομίζω ότι είναι δύσκολο με τη συγκεκριμένη υποδομή) το λεωφορείο θα είναι γρηγορότερο. (This is Greece!!!!!)
Στα αεροδρομιακά το Χ95 δεν το έχω ψάξει τόσο γιατί έχω καιρό να το χρησιμοποιήσω, οπότε θα ήταν χαζό και ανούσιο να διαφωνήσω μαζί σου.
Αυτές οι βόλτες στο αεροδρόμιο είναι απολύτως λογικό να κοπούν, 2 στάσεις χρειάζονται μόνο (Αφίξεις, Αναχωρήσεις).
Προς meganium:
Το Στ. Αγ. Παρασκευής νομίζω τον αποκλείουμε λόγω έλλειψης χώρου, αν όμως τον στείλουμε στην Δουκ. Πλακεντίας του δίνουμε πάλι ενα τοπικιστικό χαρακτήρα, γιατί οι επιπλέον επιβάτες δεν θα το χρησιμοποιούν για να κατέβουν Αθήνα, γιατί η γραμμή θα περνάει από 3 στάσεις μετρό (Δουκ. Πλακεντιας, Χαλανδρι, Αγ. Παρασκευη) και αντικαθιστώντας τον ποδαρόδρομο και τα τοπικά λεωφορεία.
Σχετικά με το Ν5 θα συμφωνούσα με μια μέση λύση στη δική σου και στην πρόταση του abc (δηλαδη 5-12 Χ95 από Κατεχάκη και Περιφερειακή και 12-5 από Μεσογείων με στάσεις για αποβίβαση απιβίβαση, αν και φοβάμαι ο,τι θα γίνει μπάχαλο)
Αν δεν έχω χάσει τις εξελίξεις το Μαρκόπουλο και η Ραφήνα δεν ανήκουν στο χώρο ευθύνης του ΟΑΣΑ
http://www.oasa.gr/content.php?id=peo
Προς cmegas:
Το Ε22 πραγματικά το λυπάμαι... (τα GN για την ακρίβεια), η άποψή μου είναι είτε ημιαστικά λεωφορεία απο Γλυφάδα, είτε να περάσει η γραμμή στα Κ.Τ.Ε.Λ που έχουν τα κατάλληλα οχήματα, αν γίνει το ενδιάμεσο θα μας μείνουν λεωφορεία όπως τα Unvi (γιατί ο ΟΑΣΑ ΜΠΟΡΕΙ!). Κάτι αντίσοιχο νομίζω πως πρέπει να γίνει και με το αεροδρόμιο (Χ93 και Χ95) που περνάνε από δρόμους ταχείας κυκλοφορίας με λίγες στάσεις,.
Τώρα για το Ε14, αν θές να πάς Κηφησιά ή να κάνεις ανταπόκριση με τον Προαστιακό έχω την πρόταση του Ε7. Το θεωρώ ταχύτερο από την ανταπόκριση με τον ηλεκτρικό, τώρα για το mall, δεν έχω δει πολλούς να χρησιμοποιούν το λεωφορείο.. ηλεκτρικός ή προαστιακός οι κυρίαρες λύσεις.
Από τα Χ40 -Χ41 ας κρατήσουμε ένα για Ειρήνη, γιατί ο ΟΣΕ έχει γίνει ασυνεπής τελευταία.
Προς N1Ellinikou:
Κατ' αρχήν να ζητήσω συγνώμη για το δαίμονα του τυπογραφίου που άλλα σχεδιάζω και άλλα γράφω. Συμφωνώ μαζί σου για το Β2. Ο σταθμός του Φιξ είναι ιδανικός για μετεπιβίβαση.
Για το Α4 έχω να παρατηρήσω από προσωπική χρήση πως γεμίζει (50-60 άτομα το μεσημέρι) στου Μακρυγιάννη.
Για τα Α5 Β5 Α7 θα διαφωνήσω μαζί σου, γιατί το Β5 δίνει μια καλή συχνότητα στο τέλος της Αλεξάνδρας και στην Ιουλιανού (το μόνο λεωφορείου που κατεβαίνει), ενώ συνδέει τον ΟΣΕ με τα Κτέλ Αττικής, αλλά και τις 3 γραμμές του μετρό κάθετα (Στ. Λαρίσης, Βικτώρια, Αμπελόκηποι) ενώ Α5 Α7 νομίζω πως κάνουν σωστά τη δουλειά τους.
Συμφωνώ πως είναι ηλίθιο να έχουμε ένα λεωφορείο για την Express έκδοση ενός Μ.Σ.Τ αλλά στην Ελλάδα συμβαίνει... Αν συγκρίνουμε τους χρόνους το Ε22 και του τραμ στην παραλιακή, τα GN πάνε πιο γρήγορα, γιατί το τραμ έχει στάσεις κάθε 500 μέτρα... Αν δεν βγει τραμ περιρισμένων στάσεων (που νομίζω ότι είναι δύσκολο με τη συγκεκριμένη υποδομή) το λεωφορείο θα είναι γρηγορότερο. (This is Greece!!!!!)
Στα αεροδρομιακά το Χ95 δεν το έχω ψάξει τόσο γιατί έχω καιρό να το χρησιμοποιήσω, οπότε θα ήταν χαζό και ανούσιο να διαφωνήσω μαζί σου.
Αυτές οι βόλτες στο αεροδρόμιο είναι απολύτως λογικό να κοπούν, 2 στάσεις χρειάζονται μόνο (Αφίξεις, Αναχωρήσεις).
Προς meganium:
Το Στ. Αγ. Παρασκευής νομίζω τον αποκλείουμε λόγω έλλειψης χώρου, αν όμως τον στείλουμε στην Δουκ. Πλακεντίας του δίνουμε πάλι ενα τοπικιστικό χαρακτήρα, γιατί οι επιπλέον επιβάτες δεν θα το χρησιμοποιούν για να κατέβουν Αθήνα, γιατί η γραμμή θα περνάει από 3 στάσεις μετρό (Δουκ. Πλακεντιας, Χαλανδρι, Αγ. Παρασκευη) και αντικαθιστώντας τον ποδαρόδρομο και τα τοπικά λεωφορεία.
Σχετικά με το Ν5 θα συμφωνούσα με μια μέση λύση στη δική σου και στην πρόταση του abc (δηλαδη 5-12 Χ95 από Κατεχάκη και Περιφερειακή και 12-5 από Μεσογείων με στάσεις για αποβίβαση απιβίβαση, αν και φοβάμαι ο,τι θα γίνει μπάχαλο)
Αν δεν έχω χάσει τις εξελίξεις το Μαρκόπουλο και η Ραφήνα δεν ανήκουν στο χώρο ευθύνης του ΟΑΣΑ
http://www.oasa.gr/content.php?id=peo
Προς cmegas:
Το Ε22 πραγματικά το λυπάμαι... (τα GN για την ακρίβεια), η άποψή μου είναι είτε ημιαστικά λεωφορεία απο Γλυφάδα, είτε να περάσει η γραμμή στα Κ.Τ.Ε.Λ που έχουν τα κατάλληλα οχήματα, αν γίνει το ενδιάμεσο θα μας μείνουν λεωφορεία όπως τα Unvi (γιατί ο ΟΑΣΑ ΜΠΟΡΕΙ!). Κάτι αντίσοιχο νομίζω πως πρέπει να γίνει και με το αεροδρόμιο (Χ93 και Χ95) που περνάνε από δρόμους ταχείας κυκλοφορίας με λίγες στάσεις,.
Τώρα για το Ε14, αν θές να πάς Κηφησιά ή να κάνεις ανταπόκριση με τον Προαστιακό έχω την πρόταση του Ε7. Το θεωρώ ταχύτερο από την ανταπόκριση με τον ηλεκτρικό, τώρα για το mall, δεν έχω δει πολλούς να χρησιμοποιούν το λεωφορείο.. ηλεκτρικός ή προαστιακός οι κυρίαρες λύσεις.
Από τα Χ40 -Χ41 ας κρατήσουμε ένα για Ειρήνη, γιατί ο ΟΣΕ έχει γίνει ασυνεπής τελευταία.
Προς N1Ellinikou:
Κατ' αρχήν να ζητήσω συγνώμη για το δαίμονα του τυπογραφίου που άλλα σχεδιάζω και άλλα γράφω. Συμφωνώ μαζί σου για το Β2. Ο σταθμός του Φιξ είναι ιδανικός για μετεπιβίβαση.
Για το Α4 έχω να παρατηρήσω από προσωπική χρήση πως γεμίζει (50-60 άτομα το μεσημέρι) στου Μακρυγιάννη.
Για τα Α5 Β5 Α7 θα διαφωνήσω μαζί σου, γιατί το Β5 δίνει μια καλή συχνότητα στο τέλος της Αλεξάνδρας και στην Ιουλιανού (το μόνο λεωφορείου που κατεβαίνει), ενώ συνδέει τον ΟΣΕ με τα Κτέλ Αττικής, αλλά και τις 3 γραμμές του μετρό κάθετα (Στ. Λαρίσης, Βικτώρια, Αμπελόκηποι) ενώ Α5 Α7 νομίζω πως κάνουν σωστά τη δουλειά τους.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608