Απαντάω σε όσα μπορώ να εκφέρω γνώμη:
- Β1: Τα πράγματα είναι πολύ απλά: Συγχώνευση με το 101, και το μη κοινό κομμάτι περνάει σε κάτι από 205/207/210.
- Ε22: Ο μεγαλύτερος μου φόβος για κορμούς/express που ήδη έχουν ανεπαρκείς συχνότητες (όπως εδώ), είναι να μην περάσουν σε τοπικές γραμμές, που ΣΙΓΑ μην έχουν παρόμοιες τους συχνότητες. Στην προκειμένη, θα έχουμε μια χάλια τοπική, που θα περνάει ασυγχρόνιστα με τα 114/170 κλπ, χαντακώνοντας ολα τα υπερ-νότια προάστια, από την Βουλιαγμένη μέχρι την Σαρωνίδα!
(Και μια και πιάσαμε τα νότια, προτείνω και ένα "αδερφάκι" του 120. Το 175: Γλυφάδα - Προαστ.Κορωπίου EXPRESS).... Με εξαίρεση πρωινό "μπάχαλο" στην Βάρης - Κορωπίου, θέλουμε περίπου 35' Γλυφάδα-Κορωπί + 15' αναμονή ΑΝ συνέλθει ποτέ ο Προαστιακός, + 15' μέχρι Πλακεντίας. Δηλαδή, σε 70' περίπου φτάνεις από Γλυφάδα στην Πλακεντίας!!! )
- Α8: Πολύ δύσκολο! Μένει έτσι ξεκρέμαστο όλο το βόρειο τμήμα της Λ.Ηρακλείου, και κυρίως, ο άξονας Πεύκη-Μαρούσι!
- Β9: Αφ' ενός, άντε να φτάσεις με αρθρωτό λεωφορείο, από την κάτω πλευρά του στ.Κηφισιάς στην Πλ.Πλατάνου! Αφ' ετέρου, το εγχειρημα ενός τοπικού στην Κάτω/Νέα Κηφισιά, το ζήσαμε με το 525, και απέτυχε ηρωικά (Το 543 δεν το υπολογίζω για τον ίδιο λόγο).
- Ε14: Οι βολτίτσες στην Διαμαντοπούλου, μπορεί να μην έχουν σχεδόν κανέναν λόγο ύπαρξης, αλλά προσφέρουν κάτι σημαντικό, κατά την ταπεινή μου γνώμη: Ανταπόκριση στην Νερατζιώτισσα, και μια γρήγορη "φυγή" από το κέντρο προς τα βόρεια (ή ακόμα και τα δυτικά με τον Προαστιακό). Προσωπικά, χρειάζομαι περίπου 20' από Αμπελοκήπουε μέχρι Νερατζιώτισσα με το Ε14, και άλλα 8 λεπτά με το τρένο μέχρι Κηφισιά. Με μια αναμονή 5 λεπτών κατά μέσο όρο, μας βγάζει 33 λεπτά!
- Χ40/Χ41: Κρατάμε ΕΝΑ ΜΟΝΟ από τα 2 μέχρι την Ειρήνη, για ανταπόκριση στον ΗΣΑΠ.
- Β1: Τα πράγματα είναι πολύ απλά: Συγχώνευση με το 101, και το μη κοινό κομμάτι περνάει σε κάτι από 205/207/210.
- Ε22: Ο μεγαλύτερος μου φόβος για κορμούς/express που ήδη έχουν ανεπαρκείς συχνότητες (όπως εδώ), είναι να μην περάσουν σε τοπικές γραμμές, που ΣΙΓΑ μην έχουν παρόμοιες τους συχνότητες. Στην προκειμένη, θα έχουμε μια χάλια τοπική, που θα περνάει ασυγχρόνιστα με τα 114/170 κλπ, χαντακώνοντας ολα τα υπερ-νότια προάστια, από την Βουλιαγμένη μέχρι την Σαρωνίδα!
(Και μια και πιάσαμε τα νότια, προτείνω και ένα "αδερφάκι" του 120. Το 175: Γλυφάδα - Προαστ.Κορωπίου EXPRESS).... Με εξαίρεση πρωινό "μπάχαλο" στην Βάρης - Κορωπίου, θέλουμε περίπου 35' Γλυφάδα-Κορωπί + 15' αναμονή ΑΝ συνέλθει ποτέ ο Προαστιακός, + 15' μέχρι Πλακεντίας. Δηλαδή, σε 70' περίπου φτάνεις από Γλυφάδα στην Πλακεντίας!!! )
- Α8: Πολύ δύσκολο! Μένει έτσι ξεκρέμαστο όλο το βόρειο τμήμα της Λ.Ηρακλείου, και κυρίως, ο άξονας Πεύκη-Μαρούσι!
- Β9: Αφ' ενός, άντε να φτάσεις με αρθρωτό λεωφορείο, από την κάτω πλευρά του στ.Κηφισιάς στην Πλ.Πλατάνου! Αφ' ετέρου, το εγχειρημα ενός τοπικού στην Κάτω/Νέα Κηφισιά, το ζήσαμε με το 525, και απέτυχε ηρωικά (Το 543 δεν το υπολογίζω για τον ίδιο λόγο).
- Ε14: Οι βολτίτσες στην Διαμαντοπούλου, μπορεί να μην έχουν σχεδόν κανέναν λόγο ύπαρξης, αλλά προσφέρουν κάτι σημαντικό, κατά την ταπεινή μου γνώμη: Ανταπόκριση στην Νερατζιώτισσα, και μια γρήγορη "φυγή" από το κέντρο προς τα βόρεια (ή ακόμα και τα δυτικά με τον Προαστιακό). Προσωπικά, χρειάζομαι περίπου 20' από Αμπελοκήπουε μέχρι Νερατζιώτισσα με το Ε14, και άλλα 8 λεπτά με το τρένο μέχρι Κηφισιά. Με μια αναμονή 5 λεπτών κατά μέσο όρο, μας βγάζει 33 λεπτά!
- Χ40/Χ41: Κρατάμε ΕΝΑ ΜΟΝΟ από τα 2 μέχρι την Ειρήνη, για ανταπόκριση στον ΗΣΑΠ.
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)