09-11-2011, 01:25 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 09-11-2011, 01:27 PM από GeorgIrisbus.)
Η γνώμη μου είναι ότι η Ν5 θα μπορούσε να δημιουργηθεί μέσω της Χ95 με το να κάνει στάσεις μετά τις 12 το βράδυ και έως τις 5 το πρωί σε όλες τις στάσεις από τις οποίες διέρχεται για επιβίβαση ή αποβίβαση, έτσι χωρίς έξτρα βάρδιες, χωρίς έξτρα δρομολόγια ή λεωφορεία δημιουργούμε μια γραμμή νυχτερινή για την εξυπηρέτηση των ανατολικών προαστίων.
Το αντίστοιχο θα μπορούσε να γίνει και στις υπόλοιπες γραμμές αεροδρομίου.
Επίσης, θα πρότεινα τo Β5 αν κοπεί από Τσακό να τερματίζει στο σταθμό Αγίας Παρασκευής ή καλύτερα στην Δουκίσσης Πλακεντίας, καθότι δεν υπάρχει κάποια γραμμή που να πηγαίνει από Μεσογείων στην Δουκίσσης Πλακεντίας.
Το αντίστοιχο θα μπορούσε να γίνει και στις υπόλοιπες γραμμές αεροδρομίου.
Επίσης, θα πρότεινα τo Β5 αν κοπεί από Τσακό να τερματίζει στο σταθμό Αγίας Παρασκευής ή καλύτερα στην Δουκίσσης Πλακεντίας, καθότι δεν υπάρχει κάποια γραμμή που να πηγαίνει από Μεσογείων στην Δουκίσσης Πλακεντίας.