30-04-2010, 09:43 AM
Και ως 230 έγινε περισσότερο γνωστή με την ονομασία ΘΗΣΕΙΟ-ΓΟΥΔΙ. Αυτό ήταν πριν πεζοδρομηθεί η Διονυσίου Αεροπαγίτου και η Αποστόλου Παύλου, οπότε το 230 έφτανε μέχρι Θησείο, από την άλλη όμως τελείωνε στην Πλατεία Ελευθερίας στο Γουδί και δεν έφτανε μέχρι Ζωγράφου όπως κάνει τώρα. Την λειτουργούσε το Α/Σ Αγ. Δημητρίου με Balkancar, που τα θυμάμαι σαν παιδί με τις δίφυλλες πόρτες που διέφεραν από τα αδελφάκια τους με τις συνηθισμένες τετράφυλλες που είχαν εκείνα που έρχονταν συνήθως στις γραμμές των βορείων προαστίων (502, 514, 528 κτλ.)
Το 230 έχει ένα μεγάλο τμήμα διαδρομής από το Σύνταγμα μέχρι τον σταθμό Αμπελοκήπων όπου χώνεται στο κέντρο και του προκαλεί αρκετές καθυστερήσεις, ενώ υπάρχουν αρκετές παράλληλες γραμμές. Το να καταργηθεί το 230 από την σημερινή του μορφή ίσως να μην είναι παράλογο αν γίνει μια νέα γραμμή από το τέρμα του στην Ακρόπολη που να ανεβαίνει μέσω Βασ. Σοφίας, και κατόπιν Μιχαλακοπούλου από τον Ευαγγελισμό μέχρι την Φειδιππίδου, όπου να κάνει δεξιά και να ακολουθεί την σημερινή διαδρομή. Κάτι τέτοιο θα του γλυτώσει το κέντρο (Πανεπιστημίου, Χαρ. Τρικούπη/Ιπποκράτους, Λεωφ. Αλεξάνδρας) όπου προκαλούνται καθυστερήσεις, και θα παράσχει καλλίτερη λεωφορειακή εξυπηρέτηση στην Μιχαλακοπούλου που η μισή δεν εξυπηρετείται λεωφορειακά (από το ύψος της Παπαδιαμαντοπούλου και πάνω). Γιατί σίγουρα το Νοσοκομείο Παίδων και η Γεωργίου Παπανδρέου δεν μπορούν να την "βγάλουν" μόνο με το 140.
Το 230 έχει ένα μεγάλο τμήμα διαδρομής από το Σύνταγμα μέχρι τον σταθμό Αμπελοκήπων όπου χώνεται στο κέντρο και του προκαλεί αρκετές καθυστερήσεις, ενώ υπάρχουν αρκετές παράλληλες γραμμές. Το να καταργηθεί το 230 από την σημερινή του μορφή ίσως να μην είναι παράλογο αν γίνει μια νέα γραμμή από το τέρμα του στην Ακρόπολη που να ανεβαίνει μέσω Βασ. Σοφίας, και κατόπιν Μιχαλακοπούλου από τον Ευαγγελισμό μέχρι την Φειδιππίδου, όπου να κάνει δεξιά και να ακολουθεί την σημερινή διαδρομή. Κάτι τέτοιο θα του γλυτώσει το κέντρο (Πανεπιστημίου, Χαρ. Τρικούπη/Ιπποκράτους, Λεωφ. Αλεξάνδρας) όπου προκαλούνται καθυστερήσεις, και θα παράσχει καλλίτερη λεωφορειακή εξυπηρέτηση στην Μιχαλακοπούλου που η μισή δεν εξυπηρετείται λεωφορειακά (από το ύψος της Παπαδιαμαντοπούλου και πάνω). Γιατί σίγουρα το Νοσοκομείο Παίδων και η Γεωργίου Παπανδρέου δεν μπορούν να την "βγάλουν" μόνο με το 140.