01-04-2010, 09:48 AM
Σαν κεραυνός εν αιθρία πέφτει η είδηση ότι, εν μέσω μάλιστα και της Μεγάλης Εβδομάδας όπου η κίνηση από και προς το αεροδρόμιο "Ελευθέριος Βενιζέλος" αυξάνεται, καταργούνται λεωφορειακές γραμμές που εξυπηρετούν το αεροδρόμιο!
Συγκεκριμένα, το δρομολόγιο των 22:30 από το "Ελ. Βενιζέλος" προς Κηφισιά ήταν το τελευταίο της γραμμής Χ92, η οποία καταργείται λόγω πολύ χαμηλής επιβατικής κίνησης. Η γραμμή αυτή από ανέκαθεν ήταν ο "αδύναμος κρίκος" των γραμμών του αεροδρομίου, ώντας μάλιστα η μόνη που δεν εκτελείτο με ειδικά διαμορφωμένα λεωφορεία και εξυπηρετούμενη από διαφορετικό αμαξοστάσιο από τις υπόλοιπες.
Επίσης, από τα μεσάνχτα Μ. Τετάρτης προς Μ. Πέμπτη καταργείται και η γραμμή Χ95 από τον σταθμό της Εθνικής Άμυνας, με την αιτιολογία ότι είναι παράλληλη του Μετρό, που επίσης συνδέει το Σύνταγμα με το Αεροδρόμιο κατά μήκους της Λεωφ. Μεσογείων. Εκτός αυτού, η Χ94 μεταφέρει την αφετηρία της από τον σταθμό Εθν. Άμυνας σε αυτόν του Νομισματοκοπείου.
Παρομοίως, το Χ97 θα έχει πλέον ως αφετηρία τον σταθμό του Μετρό "Αγ. Δημήτριος / Αλ. Παναγούλης" και όχι τον σταθμό Δάφνης.
Επίσης, παρελθόν θα αποτελέσει μετά το Πάσχα και η γραμμή Χ96, που συνδέει τον Πειραιά με το αεροδρόμιο. Η μετάβαση πλέον από το Λιμάνι του Πειραιά προς το Αεροδρόμιο θα γίνεται με τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο ή με τον ΗΣΑΠ και το Μετρό, που βεβαίως συνεπάγεται αλλαγή τρένου στα Άνω Λιόσια ή στο Μοναστηράκι, με τις όποιες δυσχέρειες δημιουργεί αυτό σε επιβάτες με αποσκευές. Η παραλιακή λεωφόρος θα συνδέεται πλέον με το αεροδρόμιο με τις κατά μήκους της γραμμές και την 120, η οποία επεκτείνεται προς το Αεροδρόμιο από τον σταθμό Κορωπίου. Τις βραδυνές ώρες που το 120 δεν κυκλοφορεί, τροποποιείται το Χ97 ώστε να διέρχεται από την Γλυφάδα και την Βούλα (από Λεωφ. Βουλιαγμένης μέσω Σάκη Καράγιωργα και Λεωφ. Ποσειδώνος).
Στις προθέσεις του Ο.Α.Σ.Α. ήταν να καταργηθεί και η Χ96 να καταργηθεί μαζί με τις Χ92 και Χ95, όμως η κατάργησή της μετατέθηκε λόγω των έργων στους Η.Σ.Α.Π. για τα οποία το τμήμα Καλλιθέας - Φαλήρου είναι κλειστό.
Τώρα τι να πει κανείς; Από εκεί βρήκαν να εξοικονομήσουν λεωφορεία; Τόσο καιρό μιλάμε για γραμμές παράλληλες του Μετρό που θα μπορούσαν να καταργηθούν ή να μετατραπούν σε τοπικές/τροφοδοτικές (π.χ. γραμμές προς Καλαμάκι, Δάφνη, Άλιμο, Αγ. Δημήτριο, Περιστέρι κ.τ.λ.), είδαν και έπαθαν να κόψουν τις γραμμές της Μεσογείων και του Ψυχικού όπου γινόταν σπατάλη οχημάτων, και βρήκαν τώρα να κάνουν αυτές τις περικοπές εν μέσω Πάσχα. Ήμαρτον. Να δούμε τι άλλο θα ακούσουμε πια...
Συγκεκριμένα, το δρομολόγιο των 22:30 από το "Ελ. Βενιζέλος" προς Κηφισιά ήταν το τελευταίο της γραμμής Χ92, η οποία καταργείται λόγω πολύ χαμηλής επιβατικής κίνησης. Η γραμμή αυτή από ανέκαθεν ήταν ο "αδύναμος κρίκος" των γραμμών του αεροδρομίου, ώντας μάλιστα η μόνη που δεν εκτελείτο με ειδικά διαμορφωμένα λεωφορεία και εξυπηρετούμενη από διαφορετικό αμαξοστάσιο από τις υπόλοιπες.
Επίσης, από τα μεσάνχτα Μ. Τετάρτης προς Μ. Πέμπτη καταργείται και η γραμμή Χ95 από τον σταθμό της Εθνικής Άμυνας, με την αιτιολογία ότι είναι παράλληλη του Μετρό, που επίσης συνδέει το Σύνταγμα με το Αεροδρόμιο κατά μήκους της Λεωφ. Μεσογείων. Εκτός αυτού, η Χ94 μεταφέρει την αφετηρία της από τον σταθμό Εθν. Άμυνας σε αυτόν του Νομισματοκοπείου.
Παρομοίως, το Χ97 θα έχει πλέον ως αφετηρία τον σταθμό του Μετρό "Αγ. Δημήτριος / Αλ. Παναγούλης" και όχι τον σταθμό Δάφνης.
Επίσης, παρελθόν θα αποτελέσει μετά το Πάσχα και η γραμμή Χ96, που συνδέει τον Πειραιά με το αεροδρόμιο. Η μετάβαση πλέον από το Λιμάνι του Πειραιά προς το Αεροδρόμιο θα γίνεται με τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο ή με τον ΗΣΑΠ και το Μετρό, που βεβαίως συνεπάγεται αλλαγή τρένου στα Άνω Λιόσια ή στο Μοναστηράκι, με τις όποιες δυσχέρειες δημιουργεί αυτό σε επιβάτες με αποσκευές. Η παραλιακή λεωφόρος θα συνδέεται πλέον με το αεροδρόμιο με τις κατά μήκους της γραμμές και την 120, η οποία επεκτείνεται προς το Αεροδρόμιο από τον σταθμό Κορωπίου. Τις βραδυνές ώρες που το 120 δεν κυκλοφορεί, τροποποιείται το Χ97 ώστε να διέρχεται από την Γλυφάδα και την Βούλα (από Λεωφ. Βουλιαγμένης μέσω Σάκη Καράγιωργα και Λεωφ. Ποσειδώνος).
Στις προθέσεις του Ο.Α.Σ.Α. ήταν να καταργηθεί και η Χ96 να καταργηθεί μαζί με τις Χ92 και Χ95, όμως η κατάργησή της μετατέθηκε λόγω των έργων στους Η.Σ.Α.Π. για τα οποία το τμήμα Καλλιθέας - Φαλήρου είναι κλειστό.
Τώρα τι να πει κανείς; Από εκεί βρήκαν να εξοικονομήσουν λεωφορεία; Τόσο καιρό μιλάμε για γραμμές παράλληλες του Μετρό που θα μπορούσαν να καταργηθούν ή να μετατραπούν σε τοπικές/τροφοδοτικές (π.χ. γραμμές προς Καλαμάκι, Δάφνη, Άλιμο, Αγ. Δημήτριο, Περιστέρι κ.τ.λ.), είδαν και έπαθαν να κόψουν τις γραμμές της Μεσογείων και του Ψυχικού όπου γινόταν σπατάλη οχημάτων, και βρήκαν τώρα να κάνουν αυτές τις περικοπές εν μέσω Πάσχα. Ήμαρτον. Να δούμε τι άλλο θα ακούσουμε πια...