30-03-2010, 12:52 AM
(29-03-2010, 11:45 PM)antonis Έγραψε: Απο πείρα σου λέω οτι το συγκεκριμένο τμήμα έχει πρόβλημα.[. . .] Εξάλλου, μη ξεχνάς οτι το κομμάτι των Εξαρχείων δεν είναι καθόλου άχρηστο όπως λες. Ξέρεις πόσος κόσμος χρησιμοποιεί το Α7/Β7 για να πάει απο το τμήμα Χ. Τρικούπη και κάτω (ειδικά απο ΣΟΝΙΑ) στο κέντρο; (μην ξεχνάς ότι πολλοί έρχονται ή πηγαίνουν στα δικαστήρια). Τέλος, εάν κατεβαίνει το Α7 την Ιπποκράτους που προετείνεις να τερματίζει;
Καθ' ότι του . . . κλάδου των νομικών, την Αλεξάνδρας την τρώω στη μάπα κάθε μέρα μεταξύ Σόνια και Μετρό Αμπελόκηποι. Όταν είμαι στη στάση του Μετρό βλέπω πολύ κόσμο να περιμένει προς Ιπποκράτους, πιο πολύ απ' ότι χωράει το 230. Το κομμάτι προς Σόνια έχει πράγματι μεγάλη ζήτηση και από εμάς τους δικηγόρους αλλά και από τους ασθενείς του ΙΚΑ, που τους τρέχουν από το κυρίως ΙΚΑ σε μια κλινική του που είναι ακριβώς στη Σόνια. Και πάλι όμως επιμένω ότι όπως βολευόμαστε στην άνοδο, έτσι μπορεί να λειτουργήσει και η κάθοδος. Προς ενίσχυση έχω προτείνει σε άλλο τόπικ την ενοποίηση των τρόλλευ 7/8, ώστε να κάνουν διαδρομή Αμπελόκηποι - Αλεξάνδρας - Ακαδημίας - Ιπποκράτους - Πανεπιστημίου - Αλεξάνδρας και να προσφέρουν ουσιώδες έργο.
Τέλος, για το ΑΒ7 έχω προτείνει στο τόπικ "Προτάσεις κορμών" να τερματίζει Ακαδημίας πίσω από το Α5 και να επιστρέφει από Σίνα - Χ.Τρικούπη. Θα προτιμούσα να κατεβαίνει τη Σόλωνος, αλλά οι νταλίκες δεν στρίβουν Ιπποκράτους/Σόλωνος, ούτε Σόλωνος/Καποδιστρίου/Τζώρτζ.
Όσο για τη σύνδεση Δικαστήρια/Σόνια - Εξάρχεια, υπάρχει το 035 που είναι α)αμφίδρομο και β)ευέλικτο.