Συμφωνώ με την επαναλειτουργία του 537, μην ξεχνάμε ότι εκτός από την Βαρυμπόμπη ήταν η μόνη γραμμή που εξυπηρετούσε το αεροδρόμιο στο Τατόι και τον ΣΣ Δεκέλειας. Ενδιαφέρον θα έχει να μάθουμε και οικονομικές λεπτομέρειες και αν χρηματοδότησε την γραμμή ο Δήμος.
Αλλά αν ξαναλειτουργήσει θα ήταν καλύτερα να μπει μίντι και να πυκνώσουν τα δρομολόγια του. Εφόσον βέβαια δεν έχουμε μίντι φυσικού αερίου αυτό σημαίνει πολλά νεκρά οχηματοχιλιόμετρα καθώς τα οχήματα θα έρχονται από Βοτανικό.
Χώροι για μεταφορά των τοπικών γραμμών του Μενιδίου υπάρχουν κοντά στο ΣΚΑ, ανάμεσα στο στρατόπεδο και την Αττική οδό υπάρχουν κάποιοι φαρδιοί δρόμοι που θα μπορούσαν εύκολα να γίνουν αφετηρίες.
Αλλά αν ξαναλειτουργήσει θα ήταν καλύτερα να μπει μίντι και να πυκνώσουν τα δρομολόγια του. Εφόσον βέβαια δεν έχουμε μίντι φυσικού αερίου αυτό σημαίνει πολλά νεκρά οχηματοχιλιόμετρα καθώς τα οχήματα θα έρχονται από Βοτανικό.
Χώροι για μεταφορά των τοπικών γραμμών του Μενιδίου υπάρχουν κοντά στο ΣΚΑ, ανάμεσα στο στρατόπεδο και την Αττική οδό υπάρχουν κάποιοι φαρδιοί δρόμοι που θα μπορούσαν εύκολα να γίνουν αφετηρίες.