Καλά, μιλάμε για μεγάλο σφαγείο! Τα σχόλιά μου :
- Καμία εντύπωση δεν μου κάνουν τα 155, 129, 248, 560, 561, 555, 426, 812, 872. Ήταν συμπληρωματικές γραμμές με όντως πολύ χαμηλές πληρότητες.
- Τραγική μου φαίνεται η κατάργηση του 802/3 και του 804. Όχι τόσο γιατί δεν είναι εφικτή η μεταφορά από τον Πειραιά προς Χαϊδάρι με αλλαγή στο Αιγάλεω, αλλά διότι η δικαιολογία ("πύκνωση του 703 και του 845) φαντάζει τουλάχιστον γελοία! Τί εννοούν με "πύκνωση"; Ότι το 703 θα γίνει οκτάλεπτο; Που βογγάει από το βάρος της Θηβών χειμώνα - καλοκάρι; Ή ότι ξαφνικά η Ελευσίνα θα αποκτήσει ... 15λεπτο;
- Επίσης είναι ακατάληπτη η κατάργηση του Β7 χωρίς πρόβλεψη για κάλυψη του τμήματος που καταργείται. Επίσης, έτσι θα χάσει η Ν. Ερυθραία και την τελευταία συγκοινωνία που της είχε απομείνει για τα πρωινά Κυριακής - όλα τα τοπικά ξεκινούν γύρω στις 07:30.
Αν δεν εφαρμοστούν κάποια στιγμή δρομολόγια άξια για αστική συγκοινωνία μιας πόλης 4,5 εκ. ανθρώπων, όλα αυτά που κάνουν είναι κινήσεις απελπισίας! Δεν μπορείς να κόβεις άκριτα γραμμές χωρίς να μελετήσεις όλες τις πτυχές! Έτσι δεν έγινε και με την Ιπποκράτους; Κόψανε τα Γ5/419/601/603, που ναι μεν στο πήγαινε βολόδερναν άδεια στη Βασ. Σοφίας, στο γύρνα όμως ήταν ο κύριος συνδετικός κρίκος της Αλεξάνδρας με την Ιπποκράτους!
Τα αποτελέσματα τα βλέπουμε σήμερα : Σύνδεση Αμπελόκηποι - Ιπποκράτους μόνο με 230 (τρία - τέσσερα μίντι την ώρα!) και από το ύψος του ΙΚΑ το 813 (με δρομολόγια πλέον ένα στο 20λεπτο στην καλύτερη ...)
Το ίδιο και η Ν.Ερυθραία - περιττό το Α7 (άντε και το Β7) αρκεί να δουλεύει σωστά το τοπικό πλέγμα! Όχι με δρομολόγια της πλάκας (κάθε μία ώρα τις Κυριακές και αυτό από ...08:00 - 22:00!)
- Μόλις είδα και την ανακοίνωση στο site του OAΣΑ. Δεν τους προλαβαίνεις !! Πάνε και τα 713, 720, 542, 441, Γ8, 320(καλώς) καθώς και τα 623,624 (κρίμα, μένει το Γαλάτσι πάλι ακάλυπτο). Καλή κίνηση το 605 (κυκλικό Περισσός - Άνω Πατήσια).
- Επόμενο βήμα να ξαναδούμε και αυτές τις ...περίεργες συνενώσεις γραμμών του 2005 (054, 856).
- Καμία εντύπωση δεν μου κάνουν τα 155, 129, 248, 560, 561, 555, 426, 812, 872. Ήταν συμπληρωματικές γραμμές με όντως πολύ χαμηλές πληρότητες.
- Τραγική μου φαίνεται η κατάργηση του 802/3 και του 804. Όχι τόσο γιατί δεν είναι εφικτή η μεταφορά από τον Πειραιά προς Χαϊδάρι με αλλαγή στο Αιγάλεω, αλλά διότι η δικαιολογία ("πύκνωση του 703 και του 845) φαντάζει τουλάχιστον γελοία! Τί εννοούν με "πύκνωση"; Ότι το 703 θα γίνει οκτάλεπτο; Που βογγάει από το βάρος της Θηβών χειμώνα - καλοκάρι; Ή ότι ξαφνικά η Ελευσίνα θα αποκτήσει ... 15λεπτο;
- Επίσης είναι ακατάληπτη η κατάργηση του Β7 χωρίς πρόβλεψη για κάλυψη του τμήματος που καταργείται. Επίσης, έτσι θα χάσει η Ν. Ερυθραία και την τελευταία συγκοινωνία που της είχε απομείνει για τα πρωινά Κυριακής - όλα τα τοπικά ξεκινούν γύρω στις 07:30.
Αν δεν εφαρμοστούν κάποια στιγμή δρομολόγια άξια για αστική συγκοινωνία μιας πόλης 4,5 εκ. ανθρώπων, όλα αυτά που κάνουν είναι κινήσεις απελπισίας! Δεν μπορείς να κόβεις άκριτα γραμμές χωρίς να μελετήσεις όλες τις πτυχές! Έτσι δεν έγινε και με την Ιπποκράτους; Κόψανε τα Γ5/419/601/603, που ναι μεν στο πήγαινε βολόδερναν άδεια στη Βασ. Σοφίας, στο γύρνα όμως ήταν ο κύριος συνδετικός κρίκος της Αλεξάνδρας με την Ιπποκράτους!
Τα αποτελέσματα τα βλέπουμε σήμερα : Σύνδεση Αμπελόκηποι - Ιπποκράτους μόνο με 230 (τρία - τέσσερα μίντι την ώρα!) και από το ύψος του ΙΚΑ το 813 (με δρομολόγια πλέον ένα στο 20λεπτο στην καλύτερη ...)
Το ίδιο και η Ν.Ερυθραία - περιττό το Α7 (άντε και το Β7) αρκεί να δουλεύει σωστά το τοπικό πλέγμα! Όχι με δρομολόγια της πλάκας (κάθε μία ώρα τις Κυριακές και αυτό από ...08:00 - 22:00!)
- Μόλις είδα και την ανακοίνωση στο site του OAΣΑ. Δεν τους προλαβαίνεις !! Πάνε και τα 713, 720, 542, 441, Γ8, 320(καλώς) καθώς και τα 623,624 (κρίμα, μένει το Γαλάτσι πάλι ακάλυπτο). Καλή κίνηση το 605 (κυκλικό Περισσός - Άνω Πατήσια).
- Επόμενο βήμα να ξαναδούμε και αυτές τις ...περίεργες συνενώσεις γραμμών του 2005 (054, 856).