Αξιολόγηση Θέματος:
  • 27 Ψήφοι - 2.96 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών
#51
(24-02-2010, 12:22 AM)Citaro Έγραψε: Προχειρότητα και ρουσφέτι σε όλο του το μεγαλείο! Για να πούμε όμως και του στραβού το δίκιο: Το Β5 δουλεύει με δρομολόγια 05:00 - 23:30 από Αη Γιάννη και 05:20 - 00:20 από Εθν. Άμυνα, ανά 8-15' και το πολύ 20' τις Κυριακές και τα βράδια. Όσα τοπικά και αν μπήκαν κατά καιρούς (417, 480) είχαν πολύ χειρότερα δρομολόγια (ανά 12 - 15 στην καλύτερη και ανά 25 - 30 εκτός αιχμής), άσε που το τελευταίο έφευγε από Αμυνα στις 23:30, δηλ. σχεδόν μια ώρα νωρίτερα ! Περαιτέρω, καθότι το Β5 είναι πολύ σημαντική γραμμή για πλήθος επιβατών και έχει πολλές χρήσεις (Αλεξάνδρας, Μεσογείων), πιο δύσκολα να "κόψουν" λεωφορείο ελλείψει οδηγού/οχήματος. Ενώ στην τοπική εκδοχή (417, 480) είναι πολύ πιο εύκολο, καθώς αφορά μόνο ένα τμήμα του Τσακού.
Πως να μην ζητά ο κόσμος τον "κορμό;" Αφού οι κάφροι του ΟΑΣΑ, τις τοπικές γραμμές τις αντιμετωπίζουν ως αποπαίδια!

Εξάλλου ας σκεφτούμε πως ήδη πολλές τοπικές έχουν πρόβλημα εν τη γενέσει τους, στο σχεδιασμό της διαδρομής δηλαδή! Αυτό γίνεται στο Αιγάλεω, όπου τα τοπικά περνούν έξω από το σταθμό μόνο στην κατεύθυνση προς αυτόν, ενώ προς περιφέρεια περνούν από την επόμενη του μετρό στάση (Φαρμακείο). Δεν είναι τόσο μεγάλο το κακό αλλά οπωσδήποτε είναι άβολο. Νομίζω δεν ήταν από την αρχή έτσι.

Όπως όμως και να έχει, δεν ξέρω τι περιμένουν και δεν κρατούν μόνο τα τοπικά, αλλά ως προς το σταθμό του Ελαιώνα - με κάποιες γραμμές όμως να συνεχίζουν βέβαια προς Αθήνα, πχ. 813/856. Ίσως η περίπτωση του Ελαιώνα να είναι η πιο ενδεδειγμένη "τοπικοποίησης" μιας και το χρονικό όφελος που προσφέρει το τμήμα του μετρό Αιγάλεω-Σύνταγμα σε σχέση με τα επίγεια μέσα είναι καταλυτικό (μην ξεχνάμε πως πια το Σύνταγμα είναι το κέντρο δραστηριοτήτων και μετεπιβίβασης)!
#52
Απο 1η Απριλιου καταργουνται οι γραμμες ''601 Κανιγγος–Ν. Φιλοθεη–Π.Ψυχικο'' και ''603 Κανιγγος–Ψυχικο''. Λεπτομερειες στο παρακατω αρθρο:

Σύναψη:Δύο λεωφορειακές γραμμές καταργούνται από την Πέμπτη 1η Απριλίου. Πρόκειται για την 601, που ακολουθούσε τη διαδρομή Κάνιγγος – Ν. Φιλοθέη – Π. Ψυχικό, και την 603 με τη διαδρομή Κάνιγγος – Ψυχικό.

Οι επιβάτες του Δήμου Ψυχικού θα μπορούν πλέον να εξυπηρετούνται από τις τοπικές γραμμές 651 Ψυχικό – Πανόρμου (Κυκλική) και 653 Πανόρμου – Ψυχικό Β (Κυκλική), οι οποίες θα τερματίζουν στον σταθμό Μετρό «Πανόρμου».

Σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ, τα εν λόγω δρομολόγια αυξάνονται με δεκάλεπτη συχνότητα στις ώρες αιχμής, ενώ τα πρωινά και μεσημεριανά δρομολόγια της καταργηθείσης λεωφορειακής γραμμής 601, τα οποία εξυπηρετούν μαθητές, θα συνεχίσουν να πραγματοποιούνται προς τον οικισμό Α. Παπανδρέου από την λεωφορειακή γραμμή 651

και το link του αρθρου: http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=118904&cid=4

Επιτελους αλλη μια καλη κινηση απ' τον ΟΑΣΑ. Ας ελπισουμε να μην ειναι πρωταπριλιατικο αστειο! Tongue
#53
Ας ελπίζουμε πως δεν είναι πρωταπριλιάτικο. Μένει να δούμε αν πλέον οι 651/653 θα εξακολουθήσουν να κυκλοφορούν με midi ή αν θα πάρουν από τα 12μετρα που θα απελευθερωθούν από τις 601/603, ή αν θα υπάρχει συνδυασμός των δύο.

Θα πρότεινα επίσης μια μετονομασία των δύο τοπικών γραμμών ώστε να ταιριάζει η ονομασία τους με τις καταργούμενες, ήτοι η 651 να είναι ΣΤ. ΠΑΝΟΡΜΟΥ - ΝΕΑ ΦΙΛΟΘΕΗ - ΠΑΛ. ΨΥΧΙΚΟ, και η 653 ΣΤ. ΠΑΝΟΡΜΟΥ - ΠΑΛ. ΨΥΧΙΚΟ.
#54
(29-03-2010, 04:08 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Απο 1η Απριλιου καταργουνται οι γραμμες ''601 Κανιγγος–Ν. Φιλοθεη–Π.Ψυχικο'' και ''603 Κανιγγος–Ψυχικο''. Λεπτομερειες στο παρακατω αρθρο:

και το link του αρθρου: http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=118904&cid=4

Επιτελους αλλη μια καλη κινηση απ' τον ΟΑΣΑ. Ας ελπισουμε να μην ειναι πρωταπριλιατικο αστειο! Tongue

Όλα καλά, αλλά αυτή την Ιπποκράτους τη σκέφτηκε κανείς; Κόπηκαν Γ5/419/601/603 και το 813 έχει τις μισές βάρδιες πλέον. Δηλ. σε σχέση με το 2006 κόπηκαν 12 από τα 16 δωδεκάμετρα.
Επίσης κόπηκε ένα μιντι στο 230. Συνεπώς η πρόσβαση από Αλεξάνδρας προς Ιπποκράτους θα γίνεται από . . . 4 μίντι την ώρα, από εκεί που γινόταν με 5 μίντι και 8 δωδεκάμετρα. Άλλα 4 δωδεκάμετρα θα μπαίνουν από το ύψος του ΙΚΑ (813). Θαυμάσια!
Πρέπει ΤΩΡΑ να κατέβει το Α7/Β7 στην Ιπποκράτους και να βγεί από τα Εξάρχεια που είναι άχρηστο!
#55
(29-03-2010, 07:38 PM)Citaro Έγραψε: Όλα καλά, αλλά αυτή την Ιπποκράτους τη σκέφτηκε κανείς; Κόπηκαν Γ5/419/601/603 και το 813 έχει τις μισές βάρδιες πλέον. Δηλ. σε σχέση με το 2006 κόπηκαν 12 από τα 16 δωδεκάμετρα.
Επίσης κόπηκε ένα μιντι στο 230. Συνεπώς η πρόσβαση από Αλεξάνδρας προς Ιπποκράτους θα γίνεται από . . . 4 μίντι την ώρα, από εκεί που γινόταν με 5 μίντι και 8 δωδεκάμετρα. Άλλα 4 δωδεκάμετρα θα μπαίνουν από το ύψος του ΙΚΑ (813). Θαυμάσια!
Πρέπει ΤΩΡΑ να κατέβει το Α7/Β7 στην Ιπποκράτους και να βγεί από τα Εξάρχεια που είναι άχρηστο!

Το κόψιμο των 601/603 έπρεπε να είχε γίνει απο καιρό, αφού πηγαινοέρχονταν άδεια, ενώ δέσμευαν και 12μετρα λεωφορεία. Ούτε πρόσφεραν τίποτα στην Ιπποκράτους, τόσο αραιά που ήταν. Η λύση δεν είναι να αλλάξουν τα Α7/Β7 γιατί τότε θα αποδυναμωθεί το τμήμα της Λ. Αλεξάνδρας/Πεδίο Άρεως.
#56
(29-03-2010, 09:53 PM)antonis Έγραψε: Το κόψιμο των 601/603 έπρεπε να είχε γίνει απο καιρό, αφού πηγαινοέρχονταν άδεια, ενώ δέσμευαν και 12μετρα λεωφορεία. Ούτε πρόσφεραν τίποτα στην Ιπποκράτους, τόσο αραιά που ήταν. Η λύση δεν είναι να αλλάξουν τα Α7/Β7 γιατί τότε θα αποδυναμωθεί το τμήμα της Λ. Αλεξάνδρας/Πεδίο Άρεως.

Δεν αντιλέγω για το κόψιμο του 601/03 - ήταν πιο άχρηστα και από τα 408/419/Γ5.
Η Ιπποκράτους όμως θα μείνει μόνο με τα Μιντι, κι αυτό σίγουρα δεν είναι λύση. Προτείνω το ΑΒ7 γιατί αφ' ενός θα έχει ταυτόσημη διαδρομή με την άνοδο, και αφ΄ ετέρου δεν θα λείψει από την Αλεξάνδρας, καθώς υπάρχουν Β5, 8, 14, 18/19 με τουλάχιστον 20 διελεύσεις ανά ώρα - όπως και στην άνοδό της.
#57
(29-03-2010, 10:44 PM)Citaro Έγραψε: Δεν αντιλέγω για το κόψιμο του 601/03 - ήταν πιο άχρηστα και από τα 408/419/Γ5.
Η Ιπποκράτους όμως θα μείνει μόνο με τα Μιντι, κι αυτό σίγουρα δεν είναι λύση. Προτείνω το ΑΒ7 γιατί αφ' ενός θα έχει ταυτόσημη διαδρομή με την άνοδο, και αφ΄ ετέρου δεν θα λείψει από την Αλεξάνδρας, καθώς υπάρχουν Β5, 8, 14, 18/19 με τουλάχιστον 20 διελεύσεις ανά ώρα - όπως και στην άνοδό της.

Απο πείρα σου λέω οτι το συγκεκριμένο τμήμα έχει πρόβλημα. 20 διελεύσεις την ώρα μπορεί να ακούγεται θεωρητικά καλό, αλλά στην πράξη δεν είναι έτσι, αφού τα λεωφορεία περνάν συνήθως όλα μαζί και μετά τίποτα. Στην άνοδο φαίνεται η έλλειψη του Α7/Β7 στο τμήμα πριν τη Χ. Τρικούπη. Συγκεκριμένα, ενώ στην κάθοδο περιμένοντας στην στάση του μετρό Αμπελόκηποι συνήθως δεν περιμένω περισσότερο από 3-4 λεπτά, στην άνοδο απο τη στάση ΣΟΝΙΑ συνήθως περιμένω πάνω από 5 λεπτά, πολλές φορές και 10. Είναι και ένας από τους λόγους που αποφεύγω να χρησιμοποιώ πλέον τη συγκοινωνία προς αυτή την κατεύθυνση. Το πρόβλημα στην Ιπποκράτους, εάν υπάρχει, μπορεί να λυθεί με 1 επιπλέον λεωφορείο στο 230 ή 021 ή και στα 2. Δεν στοιχίζει πολύ, αφού έτσι και αλλιώς εξοικονομούνται οδηγοί απο τα 601/603 και δεν χρειάζεται να αλλάξει ο συγκοινωνιακός χάρτης του κέντρου. Στο κάτω-κάτω δεν καταλαβαίνω γιατι πρέπει οπωσδήποτε να υπάρχει σύνδεση Αλεξάνδρας-Ιπποκράτους. Όποιος θέλει να κατέβει σε κάποια στάση στην Ιπποκράτους μπορεί να πάρει και το Α7/Β7 και να περπατήσει λίγο ή να αλλάξει και να περιμένει στο τέρμα Ιπποκράτους με 021, 025 κλπ. Εξάλλου, μη ξεχνάς οτι το κομμάτι των Εξαρχείων δεν είναι καθόλου άχρηστο όπως λες. Ξέρεις πόσος κόσμος χρησιμοποιεί το Α7/Β7 για να πάει απο το τμήμα Χ. Τρικούπη και κάτω (ειδικά απο ΣΟΝΙΑ) στο κέντρο; (μην ξεχνάς ότι πολλοί έρχονται ή πηγαίνουν στα δικαστήρια). Τέλος, εάν κατεβαίνει το Α7 την Ιπποκράτους που προετείνεις να τερματίζει;
#58
(29-03-2010, 11:45 PM)antonis Έγραψε: Απο πείρα σου λέω οτι το συγκεκριμένο τμήμα έχει πρόβλημα.[. . .] Εξάλλου, μη ξεχνάς οτι το κομμάτι των Εξαρχείων δεν είναι καθόλου άχρηστο όπως λες. Ξέρεις πόσος κόσμος χρησιμοποιεί το Α7/Β7 για να πάει απο το τμήμα Χ. Τρικούπη και κάτω (ειδικά απο ΣΟΝΙΑ) στο κέντρο; (μην ξεχνάς ότι πολλοί έρχονται ή πηγαίνουν στα δικαστήρια). Τέλος, εάν κατεβαίνει το Α7 την Ιπποκράτους που προετείνεις να τερματίζει;

Καθ' ότι του . . . κλάδου των νομικών, την Αλεξάνδρας την τρώω στη μάπα κάθε μέρα μεταξύ Σόνια και Μετρό Αμπελόκηποι. Όταν είμαι στη στάση του Μετρό βλέπω πολύ κόσμο να περιμένει προς Ιπποκράτους, πιο πολύ απ' ότι χωράει το 230. Το κομμάτι προς Σόνια έχει πράγματι μεγάλη ζήτηση και από εμάς τους δικηγόρους αλλά και από τους ασθενείς του ΙΚΑ, που τους τρέχουν από το κυρίως ΙΚΑ σε μια κλινική του που είναι ακριβώς στη Σόνια. Και πάλι όμως επιμένω ότι όπως βολευόμαστε στην άνοδο, έτσι μπορεί να λειτουργήσει και η κάθοδος. Προς ενίσχυση έχω προτείνει σε άλλο τόπικ την ενοποίηση των τρόλλευ 7/8, ώστε να κάνουν διαδρομή Αμπελόκηποι - Αλεξάνδρας - Ακαδημίας - Ιπποκράτους - Πανεπιστημίου - Αλεξάνδρας και να προσφέρουν ουσιώδες έργο.
Τέλος, για το ΑΒ7 έχω προτείνει στο τόπικ "Προτάσεις κορμών" να τερματίζει Ακαδημίας πίσω από το Α5 και να επιστρέφει από Σίνα - Χ.Τρικούπη. Θα προτιμούσα να κατεβαίνει τη Σόλωνος, αλλά οι νταλίκες δεν στρίβουν Ιπποκράτους/Σόλωνος, ούτε Σόλωνος/Καποδιστρίου/Τζώρτζ.
Όσο για τη σύνδεση Δικαστήρια/Σόνια - Εξάρχεια, υπάρχει το 035 που είναι α)αμφίδρομο και β)ευέλικτο.
#59
(30-03-2010, 12:52 AM)Citaro Έγραψε: Τέλος, για το ΑΒ7 έχω προτείνει στο τόπικ "Προτάσεις κορμών" να τερματίζει Ακαδημίας πίσω από το Α5 και να επιστρέφει από Σίνα - Χ.Τρικούπη. Θα προτιμούσα να κατεβαίνει τη Σόλωνος, αλλά οι νταλίκες δεν στρίβουν Ιπποκράτους/Σόλωνος, ούτε Σόλωνος/Καποδιστρίου/Τζώρτζ.
.

Οι λύσεις που προτείνεις μπορεί να ακούγονται λογικές, ωστόσο προϋποθέτουν αλλαγές στην υπάρχουσα δομή (πχ πρώτα πρέπει να γίνει η αλλαγή του τρόλεϊ 7/8). Επιπλέον, στην Ακαδημίας δεν υπάρχει χώρος για αφετηρία του Α7. Εδώ έγινε ολόκληρος αγώνας για να φύγουν οι αφετηρίες απο εκεί και τώρα πάλι θα επανέρθουν; Ούτε πίσω απο το Α5 βολεύει, σκέψου τι γίνεται όταν τύχει να σταματήσουν 2 νταλίκες εκεί και φαντάσου τι έχει να γίνει εάν έρθουν επιπλέον 2-3 νταλίκες και 12μετρα του Α7 (που έχει μεγαλύτερη συχνότητα) για να παρκάρουν.
#60
Έπονται το Καλαμάκι και Ηλιούπολη.


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2024 N1Ellinikou 124 28.571 3 ώρες πριν
Τελευταία Δημοσίευση: argy
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2023 N1Ellinikou 69 25.054 20-12-2023, 12:17 PM
Τελευταία Δημοσίευση: christos126
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2022 N1Ellinikou 108 54.632 29-12-2022, 04:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2021 N1Ellinikou 78 56.271 12-11-2021, 09:52 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Markos
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2020 N1Ellinikou 114 101.092 01-12-2020, 01:01 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2019 N1Ellinikou 110 94.726 30-11-2019, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: mercedes elbo
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2018 N1Ellinikou 79 77.446 22-12-2018, 08:56 AM
Τελευταία Δημοσίευση: GeorgIrisbus
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2017 pvuccino 162 175.470 30-12-2017, 01:55 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2016 mercedes elbo 86 128.261 28-12-2016, 01:13 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Γνώμες για τις γραμμές λεωφορείων στη Νέα Σμύρνη και προτάσεις για καταργήσεις, τροποποιήσεις ή δημιουργίας γραμμών gregory 1 4.837 07-07-2016, 01:49 AM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)