Δημοσιεύσεις: 644
Θέματα: 21
Εγγραφή: 13-10-2009
(29-11-2009, 05:15 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Σύναψη:Η Ε.ΘΕ.Λ. Α.Ε. ενημερώνει το επιβατικό της κοινό οτι προσωρινά αναστέλλεται η λειτουργία των λεωφορειακών γραμμών Ε-16 Πλατεία Κουμουνδούρου - Ελευσίνα Express, E1 Πειραιάς - Βούλα Express, Ε7 Κάννιγος - Κηφισσιά Express.
Αυτο το λεει στο site της ΕΘΕΛ. Εχουν βαλθει να μας τρελανουν?
Από τις στάσεις πάντως έχω προσέξει ότι τουλάχιστον της Ε7 έχουν αφαιρεθεί τα αυτοκόλητα.
Δημοσιεύσεις: 644
Θέματα: 21
Εγγραφή: 13-10-2009
Από την Παρασκευή 8/1/10 μεταφέρεται η αφετηρία των Α15/Β15/Ε15 στην οδό Δηληγιάννη, μεταξύ των οδών Νεοφ. Μεταξά και Φιλαδελφείας.
Λόγως της μεταφοράς μετονομάζονται σε:
Α15 ΣΤ. ΛΑΡΙΣΗΣ - ΔΑΣΟΣ
Β15 ΣΤ. ΛΑΡΙΣΗΣ - ΠΑΛΑΤΑΚΙ
Ε15 ΣΤ. ΛΑΡΙΣΗΣ - ΤΕΙ ΑΘΗΝΩΝ EXPRESS
Δημοσιεύσεις: 1.205
Θέματα: 96
Εγγραφή: 12-10-2009
Λογικά το κάνουν για να μην μπλοκάρονται τα λεωφορεία στα στενά μέχρι να βγουν στην πλατεία Καραϊσκάκη. Ο γερανός μπορεί να ήταν κοντά αλλά η καθυστέρηση ήταν καθυστέρηση.
Να υποθέσω ότι θα συνεχίζουν ευθεία την Δηληγιάννη, αφετηρία έξω από τον σταθμό Λαρίσσης και τέλος πορεία ως την Λιοσίων για να στρίψουν προς Χαϊδάρι;
Δημοσιεύσεις: 1.793
Θέματα: 742
Εγγραφή: 22-08-2009
13-01-2010, 02:08 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 13-01-2010, 02:09 PM από Cmaniac.)
Η νεα διαδρομη ειναι αυτη εδω:
Σύναψη:Προς Αφετηρία
Από Πλ. Καραϊσκάκη, Δηληγιάννη, αφετηρία έναντι Στ. Λαρίσης.
Προς Τέρμα
Από αφετηρία, Δηληγιάννη, Πλ. Καραϊσκάκη, Αχιλλέως.
Εξυπηρετικο μου ακουγεται, γιατι τα στενα γυρω ηταν δραμα.
Δημοσιεύσεις: 512
Θέματα: 30
Εγγραφή: 14-10-2009
Νέα γραμμή 320 ΤΟΠΙΚΗ ΣΠΑΤΩΝ (Κυκλική)[/align]
Δημοσιεύσεις: 644
Θέματα: 21
Εγγραφή: 13-10-2009
04-02-2010, 12:07 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 04-02-2010, 12:09 AM από abc.)
Οι σημαντικές αλλαγές από 1/2/10:
Μεταφορά της αφετηρίας από τον Σταθμό Εθνικής Άμυνας στον Σταθμό Νομισματοκοπείο των: 125/308, 303, 304/305/316, 315, 407
Επέκταση μέχρι τον Σταθμό Νομισματοκοπείο του 406.
Μεταφοράς της αφετηρίας από τον Σταθμό Κατεχάκη στον Σταθμό Εθνικής Άμυνας του 404.
Κατάργηση των 408, 419, Γ5. Ενίσχυση των 418 και 416.
Αλλαγή της διαδρομής των 416 και 418 (μέχρι Εθνική Άμυνα)
Αντικατάσταση της 409 με τις κυκλικές 409 Παπάγου-Στ.Εθνικής Άμυνας και 413 Παπάγου-Στ.Κατεχάκη-Στ.Εθνικής Άμυνας
Δημιουργία της τοπικής 309 Κορωπί-Στ.Προαστιακού-Κορωπί (κοινή αφετηρία με 308) λόγω της αλλαγής της διαδρομής των λεωφορείων (120, 125, 308, 330, 340) στο κέντρο του Κορωπί.
Να προσθέσω ότι η 409 και η 416 έχουν στις 5 πμ δρομολόγια μέχρι Ακαδημία (όπως συνεχίζουν να έχουν και οι 304/305/308/315)
Δημοσιεύσεις: 475
Θέματα: 1
Εγγραφή: 20-11-2009
(04-02-2010, 12:07 AM)abc Έγραψε: Δημιουργία της τοπικής 309 Κορωπί-Στ.Προαστιακού-Κορωπί (κοινή αφετηρία με 308) λόγω της αλλαγής της διαδρομής των λεωφορείων (120, 125, 308, 330, 340) στο κέντρο του Κορωπί.
Τι φρούτο είναι τούτο πάλι; Αντί να καταργούν γραμμές δημιουργούν νέες;
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Δημοσιεύσεις: 644
Θέματα: 21
Εγγραφή: 13-10-2009
(04-02-2010, 01:43 AM)ELBO O405GN Έγραψε: Τι φρούτο είναι τούτο πάλι; Αντί να καταργούν γραμμές δημιουργούν νέες;
Δες
εδώ το έντυπο να καταλάβεις.
Δημοσιεύσεις: 452
Θέματα: 33
Εγγραφή: 16-11-2009
Το να υπάρχει τοπική γραμμή εντός του Κορωπίου δεν είναι λάθος, όμως δεν καταλαβαίνω πού αποσκοπεί η μεταφορά τόσων πολλών γραμμών στον περιφερειακό όπου, πέραν του Ειρηνοδικείου, δεν υπάρχουν πολλά σημεία ενδιαφέροντος, και το ότι αφήνεται ο κεντρικότερος δρόμος του Κορωπίου, η Λεωφ. Λαυρίου, όπου βρίσκονται τα περισσότερα καταστήματα, τράπεζες κ.τ.λ. να εξυπηρετείται εν πολλοίς μόνο σε μία κατεύθυνση, και μεγάλο μέρος της να μένει χωρίς λεωφορειακή εξυπηρέτηση.
Και επίσης ως πότε θα έχουμε την παράξενη τριπλέτα των 120, 125 και 340, με το δεύτερο να είναι άγονη γραμμή και το τρίτο φάντασμα, αντί για μία συχνή ενιαία γραμμή Γλυφάδα - Κορωπί - Στ. Δουκίσσης Πλακεντίας;
Δημοσιεύσεις: 10
Θέματα: 0
Εγγραφή: 14-11-2009
05-02-2010, 12:55 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 05-02-2010, 01:04 AM από Sardelitsa.)
Καλησπέρα. Λοιπόν για το 406 επειδή μένω Αγία Παρασκευή το πήρα (αν και βασικά μετακινούμαι από Πλακεντίας).
Η διαδρομή που κάνει, η καινούρια δηλαδή, δεν έχει καμία σχέση με αυτή που λέει η σελίδα του ΟΑΣΑ. Μισό λεπτό και θα γράψω τους δρόμους απ' όπου περνάει για να τους δει κάποιος που ίσως ενδιαφέρεται.
Απο Νομισματοκοπείο: μπαίνει μέσα από Ηπείρου/Βενιζέλου και πάει παράλληλα με το Β5, μετά Πελοποννήσου και μετά...εδώ ήταν η έκπληξη για μένα, πιάνει την οδό Ειρήνης και ξαναβγαίνει Μεσογείων για να πιάσει την παλιά του γραμμή προς κοντόπευκο.
Δηλαδή δν περνάει πια από Αγίου Ιωάννου.
Υποθέτω ότι η επιστροφή θα είναι με ανάποδη πορεία, δεν το δοκίμασα.
Στο χάρτη που τα βλέπω μου φαίνεται καλή η αλλαγή ως προς την κυρίως Αγία Παρασκευή (καλύπτονται σχεδόν όλοι οι δρόμοι της είτε με το β5 είτε με 406 είτε με 407 και μπορούν όλοι να πάνε και να έρθουν από το Νομισματοκοπείο).
Το Κοντόπευκο βέβαια ψιλοαδικείται και πάλι ως προς τα λεωφορεία, αλλά έχουμε κοντά μας τους σταθμούς του μετρό...(Πλακεντίας, Χαλάνδρι).
Απλά κάποιος που μένει στις "πάνω γειτονιές" της Αγίας Παρασκευής δεν μπορεί να κατέβει ως τα κεντρικά του δήμου (μόνο ως την κεντρική πλατεία και μάλιστα από την απέναντι μεριά) πια με το 406, πρέπει ή να περπατήσει ή να αλλάξει 2 λεωφορεία.