Δημοσιεύσεις: 64
Θέματα: 0
Εγγραφή: 10-09-2020
(02-06-2024, 11:56 AM)MitsosDaBest Έγραψε: Ίσως θα έπρεπε να καταργηθεί τελείως το Χ80 ή να αφήσουν και ντόπιους να μπαίνουν με κανονικό εισιτήριο, όποιος θέλει να πάει Σύνταγμα ή Συγγρού με εξπρές. Καλύτερα με εισιτήρια του 1,20€, παρά να κυκλοφορεί άδειο ή με 2-3 τουρίστες. Επίσης είναι το μόνο που κάνει στάση μέσα στο Νιάρχος, που ακόμα δεν καταλαβαίνω γιατί ένα τέτοιο κέντρο δεν έχει συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση (εκτός από τη στάση Τζιτζιφιές στη ποσειδώνος που πρέπει να μπεις από το πάρκινγκ για τον κύριο χώρο) με λεωφορεία, εφόσον για το μελλοντικό σταθμό της γραμμής 1 ακόμα δεν ξέρουμε τη τύχη του
ΟΑΣΑ, ΚΤΕΛ Αρκαδίας και ξερό ψωμί
Δημοσιεύσεις: 1.243
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
Από την Δευτέρα 17 Ιουνίου ιδρύεται η γραμμή "310Γ Μαραθώνας (Μέσω Παραλίας) - Ν.Μάκρη - Ραφήνα - Μάτι (κυκλική) με δρομολόγια όλες τις ημέρες.
Με την έναρξη του Θερινού Προγράμματος δρομολόγια των γραμμών 314Β και 314Γ θα εκτελούνται και Κυριακές, ενώ θα προστεθεί Δευτέρα έως Σάββατο ένα επιπλέον δρομολόγιο του 314Γ το πρωί από Ν.Μάκρη.
Την εκτέλεση της γραμμής 310 έχει αναλάβει εδώ και έναν μήνα το ΚΤΕΛ Κορίνθου για να διασφαλιστεί η πλήρης εκτέλεση των δρομολογίων.
Δημοσιεύσεις: 98
Θέματα: 1
Εγγραφή: 17-06-2023
12-06-2024, 08:13 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 12-06-2024, 08:18 PM από Crabman. Edited 1 time in total.)
(12-06-2024, 12:46 PM)MrVanHool Έγραψε: Από την Δευτέρα 17 Ιουνίου ιδρύεται η γραμμή "310Γ Μαραθώνας (Μέσω Παραλίας) - Ν.Μάκρη - Ραφήνα - Μάτι (κυκλική) με δρομολόγια όλες τις ημέρες.
Με την έναρξη του Θερινού Προγράμματος δρομολόγια των γραμμών 314Β και 314Γ θα εκτελούνται και Κυριακές, ενώ θα προστεθεί Δευτέρα έως Σάββατο ένα επιπλέον δρομολόγιο του 314Γ το πρωί από Ν.Μάκρη.
Την εκτέλεση της γραμμής 310 έχει αναλάβει εδώ και έναν μήνα το ΚΤΕΛ Κορίνθου για να διασφαλιστεί η πλήρης εκτέλεση των δρομολογίων. Πολύ ενδιαφέρον και συγχαρητήρια!
Τώρα όσων αφορά τα δρομολόγια του 310 που εξυπηρετούν και το Γραμματικό, έχουμε τώρα στην τηλεματική:
α) Εναλλακτική γραμμή: « 310: ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ-ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ-ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ-ΡΑΦΗΝΑ-ΜΑΤΙ-ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ »
με διαδρομή: « ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ-ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ-ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ-ΡΑΦΗΝΑ-ΜΑΤΙ-ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ »
και
β) Εναλλακτική γραμμή: « 310Β: ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ - ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ - ΡΑΦΗΝΑ - ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ »
με διαδρομή: « ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ - ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ - ΡΑΦΗΝΑ - ΜΑΤΙ - ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ-ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ »
Δεν θα ήταν πιο ορθό ο χαρακτηρισμός 310 Β να αφορά όλα τα δρμολόγια του Γραμματικού καθώς και να υπάρχει μια κοινή ονομασία της γραμμής;
Προτείνω
Μία μόνο εναλλακτική γραμμή: « 310Β: ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ - ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ - ΡΑΦΗΝΑ - ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ » (ή και χωρίς το Νέα Μάκρη στην ονομασία)
με διαδρομές:
α) « ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ-ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ-ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ-ΡΑΦΗΝΑ-ΜΑΤΙ-ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ » ή πιο σύντομα « ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ-ΡΑΦΗΝΑ-ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ »
β) « ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ - ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ - ΡΑΦΗΝΑ - ΜΑΤΙ - ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ-ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ » ή πιο σύντομα « ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ-ΡΑΦΗΝΑ-ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ »
Έτσι θα έχουμε:
310 : η γνωστή κλασσική κυκλική
310Β : το Γραμματικό
310Γ : η θερινή παραλιακή που ανέφερε ο MrVanHool παραπάνω
.
Δημοσιεύσεις: 1.243
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
(12-06-2024, 08:13 PM)Crabman Έγραψε: Πολύ ενδιαφέρον και συγχαρητήρια!
Τώρα όσων αφορά τα δρομολόγια του 310 που εξυπηρετούν και το Γραμματικό, έχουμε τώρα στην τηλεματική:
α) Εναλλακτική γραμμή: « 310: ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ-ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ-ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ-ΡΑΦΗΝΑ-ΜΑΤΙ-ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ »
με διαδρομή: « ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ-ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ-ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ-ΡΑΦΗΝΑ-ΜΑΤΙ-ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ »
και
β) Εναλλακτική γραμμή: « 310Β: ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ - ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ - ΡΑΦΗΝΑ - ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ »
με διαδρομή: « ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ - ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ - ΡΑΦΗΝΑ - ΜΑΤΙ - ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ-ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ »
Δεν θα ήταν πιο ορθό ο χαρακτηρισμός 310Β να αφορά όλα τα δρμολόγια του Γραμματικού καθώς και να υπάρχει μια κοινή ονομασία της γραμμής;
Προτείνω
Μία μόνο εναλλακτική γραμμή: « 310Β: ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ - ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ - ΡΑΦΗΝΑ - ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ » (ή και χωρίς το Νέα Μάκρη στην ονομασία)
με διαδρομές:
α) « ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ-ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ-ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ-ΡΑΦΗΝΑ-ΜΑΤΙ-ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ » ή πιο σύντομα « ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ-ΡΑΦΗΝΑ-ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ »
β) « ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ - ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ - ΡΑΦΗΝΑ - ΜΑΤΙ - ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ-ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ » ή πιο σύντομα « ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ-ΡΑΦΗΝΑ-ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ »
Έτσι θα έχουμε:
310 : η γνωστή κλασσική κυκλική
310Β : το Γραμματικό
310Γ : η θερινή παραλιακή που ανέφερε ο MrVanHool παραπάνω
. Το 310Γ δεν είναι θερινό, θα έχει δρομολόγια όλο τον χρόνο κανονικά.
Ο λόγος που τα δρομολόγια από Γραμματικό είναι 310, είναι διότι το 310 και 310Β έχουν διαφορετική Αφετηρία. Πώς θα καταλάβαινε ο επιβάτης που θα έμπαινε πχ στην Ραφήνα στο 310Β από Γραμματικό, ότι το δρομολόγιο τερματίζει στον Μαραθώνα (γιατι μετά κάνει 310) και όχι στο Γραμματικό σαν 310Β που θα έγραφε;
Συνεπώς, επιλέχθηκε το 310Β προς Γραμματικό για να ξέρουν οι επιβάτες που πάει, και από εκεί το 310 με σημείωση (που ξεκινάει από Γραμματικό αλλά τερματίζει στον Μαραθώνα).
Κάτι παρόμοιο είχε γίνει στο Χ63 στα τελευταία του, αλλά ήταν βραχύβιο.. Τα περισσότερα δρομολόγια είχαν Αφετηρία την Μάνδρα και λίγα τον Οικισμό Τιτάν. Έτσι, αν ήσουν στην Αγία Μαρίνα δεν ήξερες που τερματίζει το λεωφορείο, αφού ήταν μια ενιαία γραμμή..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Δημοσιεύσεις: 98
Θέματα: 1
Εγγραφή: 17-06-2023
13-06-2024, 05:15 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 13-06-2024, 05:21 PM από Crabman. Edited 1 time in total.)
(13-06-2024, 01:13 AM)MrVanHool Έγραψε: Το 310Γ δεν είναι θερινό, θα έχει δρομολόγια όλο τον χρόνο κανονικά.
Ο λόγος που τα δρομολόγια από Γραμματικό είναι 310, είναι διότι το 310 και 310Β έχουν διαφορετική Αφετηρία. Πώς θα καταλάβαινε ο επιβάτης που θα έμπαινε πχ στην Ραφήνα στο 310Β από Γραμματικό, ότι το δρομολόγιο τερματίζει στον Μαραθώνα (γιατι μετά κάνει 310) και όχι στο Γραμματικό σαν 310Β που θα έγραφε;
Συνεπώς, επιλέχθηκε το 310Β προς Γραμματικό για να ξέρουν οι επιβάτες που πάει, και από εκεί το 310 με σημείωση (που ξεκινάει από Γραμματικό αλλά τερματίζει στον Μαραθώνα).
Κάτι παρόμοιο είχε γίνει στο Χ63 στα τελευταία του, αλλά ήταν βραχύβιο.. Τα περισσότερα δρομολόγια είχαν Αφετηρία την Μάνδρα και λίγα τον Οικισμό Τιτάν. Έτσι, αν ήσουν στην Αγία Μαρίνα δεν ήξερες που τερματίζει το λεωφορείο, αφού ήταν μια ενιαία γραμμή.. Έγινε ευχαριστώ.
Βέβαια εγώ μιλάω για την διάταξη στην εφαρμογή της τηλεματικής καθώς είναι κάπως μπερδεμένα. Εκεί ούτως ή άλλως υπάρχουν όλες οι πληροφορίες για να είναι ξεκάθαρος ο προορισμός (χάρτης, αλληλουχία στάσεων).
Θεωρητικά και στα οχήματα θα μπορούσε αναγράφοντας τον προορισμό στην προμετωπίδα (γι'αυτό έδωσα και δευτερεύουσες πιο σύντομες ονομασίες) ωστόσο ίσως έχεις δίκιο καλύτερα να αποφεύγονται μπερδέματα.
Δημοσιεύσεις: 512
Θέματα: 30
Εγγραφή: 14-10-2009
Με το 310Γ τι έγινε τελικά?
Δημοσιεύσεις: 1.243
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
(20-06-2024, 10:37 PM)aliance Έγραψε: Με το 310Γ τι έγινε τελικά? Αναβλήθηκε για πολιτικούς λόγους.. Θα ξεκινήσει 1/7, αν όλα πάνε καλά.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Δημοσιεύσεις: 670
Θέματα: 1
Εγγραφή: 22-05-2020
22-06-2024, 12:28 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 22-06-2024, 12:31 AM από MitsosDaBest. Edited 1 time in total.)
Δεν ξέρω αν γράφτηκε, αλλά το 400 φαίνεται ότι ξημερώματα Σαββάτου και Κυριακής, πλέον παρακάμπτει το Μοναστηράκι και ανεβαίνει κατευθείαν Ομόνοια, από την Πειραιώς. Μήπως είχε πολύ κόσμο η περιοχή και καθυστερούσε;
Δημοσιεύσεις: 651
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
22-06-2024, 12:33 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 22-06-2024, 12:33 AM από Man Lion's city.)
Από την πρώτη μέρα του 400 παρασκευή και Σάββατο δεν περνούσε από Μοναστηράκι, απλά δεν το έδειχνε η τηλεματική σαν εναλλακτική. Το ίδιο κάνει και το 500 χρόνια τώρα, λογικά για τον λόγο που είπες
Δημοσιεύσεις: 970
Θέματα: 2
Εγγραφή: 05-01-2023
https://ypodomes.com/ilektrika-leoforeia...y-fix/amp/
Τι γνώμη έχετε για αυτό; Περιμένω να δω με τι τρόπο θα λειτουργήσει, ως τακτικός επισκέπτης της βιβλιοθήκης του Νιάρχου (αν και δεν θα το παίρνω προτιμώ το τελευταίο 217 που είναι αξία)
|