Δημοσιεύσεις: 244
Θέματα: 1
Εγγραφή: 19-10-2021
(16-07-2023, 12:44 PM)Leon377 Έγραψε: Σκέφτομαι τυχόν τροποποιήσεις του Β2, αλλά δεν έχω πολυπροσεξει με πόσα οχήματα βγαίνει στο χειμερινό. Μπορεί να μου πει οποίος μπορεί με πόσα βγαίνει στην αιχμη και απόγευμα; βράδυ ξέρω είναι 2
Εγώ θυμάμαι ότι εβγαινε με 5 οχήματα αιχμή αν και κάποιες φορές έκοβαν όχημα και έμενε με 3-4 οχήματα ιδίως τις απογευματινές ώρες. Ο κύκλος του έιναι κάπου στα 70' .
Δημοσιεύσεις: 623
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
(16-07-2023, 12:44 PM)Leon377 Έγραψε: Σκέφτομαι τυχόν τροποποιήσεις του Β2, αλλά δεν έχω πολυπροσεξει με πόσα οχήματα βγαίνει στο χειμερινό. Μπορεί να μου πει οποίος μπορεί με πόσα βγαίνει στην αιχμη και απόγευμα; βράδυ ξέρω είναι 2
5 οχήματα με 11 οδηγούς συνολικά
Δημοσιεύσεις: 894
Θέματα: 2
Εγγραφή: 05-01-2023
Ευχαριστώ και τους 2, σίγουρα κόβονται οχήματα σε αυτή τη γραμμή, το βλέπω περισσότερο στις πινακίδες της τηλεματικής που στην Συγγρού στην επιστροφή χτυπάει 45λεπτα το απόγευμα
Δημοσιεύσεις: 286
Θέματα: 7
Εγγραφή: 09-08-2018
Είναι αισχος ότι το Β2 δε πηγαίνει μέχρι πλατεία Γλυφάδας πραγματικά.
*Ο χρόνος διαδρομής δεν αυξάνεται πάνω από 5-10 λεπτά
*Αποκτά χώρο αφετηρίας ιδανικά στο τέρμα του 140, άρα κάνει σκούπα ένα μέρος των επιβατών της πλατείας Κατράκη που ούτως ή άλλως θα μπουν στο Α2 (το οποίο ώρες ώρες γεμίζει ακόμα και τον χειμώνα)
*Αποκτά λόγο ύπαρξης μιας και υπάρχει επιβατικό κοινό που θα μπορεί να το χρησιμοποιήσει
*Δίνει τη δυνατότητα να μετατραπεί η γραμμή σε κυκλική με αφετηρία την Γλυφάδα ώστε να διέρχεται και από τις 2 στάσεις του σταθμού μετρο επί της Συγγρού, άρα και θα βοηθήσει καταλυτικά στην αποσυμφόρηση του Α2 από όσους θέλουν να πάνε μέχρι τον Άλιμο
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(19-07-2023, 05:36 PM)Larioupol Έγραψε: Είναι αισχος ότι το Β2 δε πηγαίνει μέχρι πλατεία Γλυφάδας πραγματικά.
*Ο χρόνος διαδρομής δεν αυξάνεται πάνω από 5-10 λεπτά
*Αποκτά χώρο αφετηρίας ιδανικά στο τέρμα του 140, άρα κάνει σκούπα ένα μέρος των επιβατών της πλατείας Κατράκη που ούτως ή άλλως θα μπουν στο Α2 (το οποίο ώρες ώρες γεμίζει ακόμα και τον χειμώνα)
*Αποκτά λόγο ύπαρξης μιας και υπάρχει επιβατικό κοινό που θα μπορεί να το χρησιμοποιήσει
*Δίνει τη δυνατότητα να μετατραπεί η γραμμή σε κυκλική με αφετηρία την Γλυφάδα ώστε να διέρχεται και από τις 2 στάσεις του σταθμού μετρο επί της Συγγρού, άρα και θα βοηθήσει καταλυτικά στην αποσυμφόρηση του Α2 από όσους θέλουν να πάνε μέχρι τον Άλιμο
Το συγκεκριμένο κομμάτι καλύπτεται και απο το τραμ…
Δημοσιεύσεις: 244
Θέματα: 1
Εγγραφή: 19-10-2021
(19-07-2023, 05:57 PM)georgio Έγραψε: Το συγκεκριμένο κομμάτι καλύπτεται και απο το τραμ…
Εγώ πάντως θα προτιμούσα το Β2 Γλυφάδα γιατί κανείς δεν θα κάνει μετεπιβίβαση στο τραμ για τόσο μικρή διαδρομή και θα βοηθάει και το Α2 (ίσως και το Α1). Επίσης τώρα που οι γραμμές του τραμ έχουν χωριστεί και δεν υπάρχει απ' ευθείας σύνδεση Σύνταγμα - Βούλα το επιβατικό κοινό αναζητεί περισσότερο γραμμές που σε βγάζουν Παραλιακή χωρίς μετεπιβίβαση. Πάντως το μεγαλύτερο λάθος της "χάραξης" του Β2 έως τώρα είναι ότι δεν περνάει από τη στάση καθόδου της Συγγρού στο μετρό Συγγρού-Φιξ και έχουμε γεμάτα 10 , 550 και Α2 και το Β2 να κόβει βόλτες χωρίς ιδιαίτερη πληρότητα. Γι' αυτό στη κάθοδο της Συγγρού πάντα είναι κομσί-κομσά αλλά στην άνοδο παραδόξως γεμίζει (αν περάσει πριν το Α2 και το 550). Πάντως και τα 106 , 126 , 136 , 137 πρέπει να περνάνε από τη στάση εκείνη.
Δημοσιεύσεις: 894
Θέματα: 2
Εγγραφή: 05-01-2023
Ετοιμάζω από νωρίτερα ένα κειμενάκι για τις σκέψεις μου πάνω στο Β2 θα το είχα ανεβάσει ήδη αν δεν ήταν τόσο μεγάλο, προσπαθώ να το κάνω μικρότερο
Δημοσιεύσεις: 894
Θέματα: 2
Εγγραφή: 05-01-2023
Παραθέτω τις σκέψεις μου σχετικά με το Β2. Είναι ο κορμός που με προβληματίζει περισσότερο από όλους. Ελπίζω να μη κουραστείτε διαβάζοντας το, περιμένω τις απόψεις σας
Το Β2 είναι μια γραμμή που κανονικά κυκλοφορεί με 5 οχήματα με δρομολόγια ανά 15-20 λεπτά στην αιχμη αλλά στη πράξη βγαίνει κυριολεκτικά οπότε το θυμηθεί. Όσες φορές τυχαίνει να μπω στον ημερήσιο προγραμματισμό (συνήθως τις φορές που το βλέπω σε πινακίδα της τηλεματικής να έρχεται μετά από 40+ λεπτά) βλέπω μισάωρα και 40 λεπτά ακόμα και 1 ώρα κενό σε μεσημεριανές απογευματινές και βραδινές ώρες
Το βασικότερο όμως πρόβλημα που αντιμετωπίζει το Β2, αν εξαιρέσουμε ότι βγαίνει με λιγότερα οχήματα, είναι η περιπολία στο παλαιό αεροδρόμιο. Το οποίο πρόβλημα έχει 2 διαστάσεις. Από τη μια οι επιβάτες σε αυτό το τμήμα είναι από 0 ως στο τσακίρ κέφι 1, ο οποίος πάει προς τα νότια και μεταβιβάζεται σε Α1/Α2/τραμ πράγμα που στην ουσία μπορεί να το κάνει και στο Καλαμάκι. Τουλάχιστον 30 φορές έχω πετύχει το Β2 σε αυτό το σημείο ευρισκόμενος σε Α1/Α2 (σε ώρες 15.00-23.30) ποτέ δεν το είδα με 2 ή περισσότερους επιβάτες. Το ίδιο και το 109 αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία. Κάπου 4 φόρες το έχω πάρει και μέχρι εκεί κάτω και ήμουν εν τέλει εγώ αυτός ο επιβάτης που μεταβίβασθηκε μετά σε Α1/Α2. Η δεύτερη διάσταση του προβλήματος είναι ότι μπλέκει στη κίνηση στην επιστροφή πριν την Αλίμου όπου πολλά απογεύματα-βραδιά τα λεωφορεία τρώνε και 15 λεπτά σε αυτό το σημείο
Μία πρόταση είναι να κάνει τέρμα στη πλατεία Γλυφάδας. Οι αυτοψιες μου έχουν δείξει ότι και το Α2 σχετικά άδειο κατεβαίνει αρκετές φορές Γλυφάδα (έχω τύχει τον Μάιο ένα απόγευμα να είμαστε 4 άτομα από το Καλαμάκι ως Γλυφάδα χωρίς να είχε περάσει άλλο Α2 πρωτύτερα για ενα τέταρτο) και με λιγοστό κόσμο φεύγει από αυτήν (αφού οι πιο δυνατές επιλογές είναι 122/205 για Ελληνικό/Αθηνα και Α1 για Πειραιά). Οπότε δεν νομίζω ότι αυτό το τμήμα χρειάζεται κάποια ενίσχυση. Επίσης με αυτή τη λύση δεν λύνεται και το πρόβλημα της κίνησης
Οποτε σκέφτηκα να στρίβει Αλίμου και να κάνει αναστροφή είτε στα στενά του Άνω Καλαμακιου είτε στα στενά των Κεφαλληνων. Οι κάτοικοι εκει θα είχαν έτσι επιπλέον σύνδεση με Καλαμάκι και Ποσειδώνος εκτός του 142/Β1 αλλά αυτό που θέλουν στην πραγματικότητα οι κάτοικοι εκεί είναι μια γρήγορη σύνδεση με μετρό εκτός του κάθε 40 λεπτά 142 ή του 109 που κάνει ολόκληρη διαδρομή μεχρι τον Άγιο Δημήτριο
Οπότε για μένα η μόνη λύση στα προβλήματα του Β2 είναι να πάει σταθμό Αργυρούπολης και να καταργηθεί το 142. Το Β2 δε θα μπαίνει στα στενά του Καλαμάκιου αλλά από την άλλη θα περνάει από την πλατεία Ηρωων Πολυτεχνείου και στις 2 κατευθύνσεις
-Πηγαίνοντας προς το σταθμό Αργυρούπολης θα περνάει από την πλατεία και μετά θα ακολουθεί την διαδρομή Μαρίνου Γερουλανου-Ελ.Βενιζελου-Θουκυδιδου Τήνου
-Φεύγοντας από το σταθμό Αργυρούπολης θα ακολουθεί τη διαδρομή που κάνει σήμερα το 142
Κάποτε είχε αναφερθεί εδω πρόταση σύνδεσης του 141 με το 142 και η κυρία ένσταση από ότι θυμάμαι ήταν ότι η Αλίμου δεν χρειάζεται δεκάλεπτο. Συμφωνω απόλυτα. Το Β2 με τις συχνότητες που θα έπρεπε να έχει σήμερα (σύμφωνα με το πρόγραμμα και όχι πως πράγματι βγαίνει) είναι ιδανική λύση. Ο χρόνος διαδρομής του μετά από αυτήν την αλλαγή δεν νομίζω να αυξηθεί πάνω από λίγα λεπτά (6-8)
Ένας άλλος λόγος που χρειάζεται οπωσδήποτε ενίσχυση της Αλίμου είναι η τραγική κατάσταση του Β1 που και εκεί κόβονται πολλά δρομολόγια (τον Μάιο Ιούνιο ειδικότερα μετά τις 12.00 υπολειτουργουσε με κενά από 1 ως 2μισι ώρες)
Tα δρομολόγια του νέου Β2 Σταθμός Συγγρού Φιξ-Καλαμάκι-Σταθμός Αργυρούπολη με αφετηρία Συγγρού φιξ και τέρμα Αργυρούπολη μπορούν να διαμορφώθουν ως εξής
-Ώρες αιχμής:15-20 λεπτά
-Ώρες μη αιχμής: 20-25 λεπτά
-Σάββατα: 20-30 λεπτά και Κυριακές: 25-35 λεπτά
Ποια είναι τα θετικά αυτής της αλλαγής
-Η Αλίμου και το Άνω Καλαμάκι καθώς και η Τιτάνων Λαμίας αλλα και η πλατεία Ηρωων πολυτεχνείου αποκτούν συχνή σύνδεση με σταθμό Μετρό Αργυρούπολης
-Η Αλίμου αποκτά τακτικό λεωφορείο και τις βραδινές ώρες και την Κυριακή
-Λυεται το πρόβλημα περιπολίας του Β2 στο παλιό αεροδρόμιο
Ένα πρόβλημα που παραμένει είναι η μη διέλευση του Β2 από τη στάση Συγγρού φιξ που διέρχονται τα 040/550/Α2/10. Αυτό θα μπορούσε να λυθεί πχ με αφετηρία στην Αργυρούπολη και κυκλική διαδρομή, με αναστροφη Συγγρού φιξ αντίθετη από αυτή των 106/126/136/137. Αν γίνει αυτό θα πρέπει να μετατραπεί το όνομα σε "Σταθμός Αργυρούπολη-Καλαμάκι-Συγγρού Φιξ (κυκλική) "
Το συμπέρασμα είναι ότι αν το Β2 βγαίνει με όλα του τα οχήματα (5 ή ακόμα να ανέβαινε σε 6) ακολουθώντας την παραπάνω διαδρομή μόνο καλό θα κάνει, ενώ κερδίζει και το Μπραχάμι ένα όχημα (του 142) που μπορεί να μπει στο Α3 το οποίο ότι ώρα και μέρα μπω πάει γεμάτο σε όλα τα σημεία της διαδρομής
Δημοσιεύσεις: 658
Θέματα: 1
Εγγραφή: 22-05-2020
20-07-2023, 09:06 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 20-07-2023, 09:07 AM από MitsosDaBest. Edited 1 time in total.)
Εγώ το Β2 μία φορά το πήρα πέρσι στο Ωνάσειο, που αργούσε το 550.
Αλλά ναι, έχει λογική να συνεχίζει μέχρι πλατεία Γλυφάδας.
Αν τα γράφουμε μόνο εδώ όμως, δεν θα γίνει κάτι. Επικοινωνήστε μέσω email με τον ΟΑΣΑ και ζητήστε το, τουλάχιστον όσοι χρησιμοποιείτε τη γραμμή και τη γνωρίζετε καλά. Υπάρχει πιθανότητα να συζητηθεί η επέκτασή του.
Υ.Γ. Keep it simple όμως. Μην ζητάτε αλλαγή διαδρομής, κατάργηση άλλων γραμμών ή συγχώνευση.
Δημοσιεύσεις: 894
Θέματα: 2
Εγγραφή: 05-01-2023
(20-07-2023, 09:06 AM)MitsosDaBest Έγραψε: Εγώ το Β2 μία φορά το πήρα πέρσι στο Ωνάσειο, που αργούσε το 550. Αλλά ναι, έχει λογική να συνεχίζει μέχρι πλατεία Γλυφάδας.
Αν τα γράφουμε μόνο εδώ όμως, δεν θα γίνει κάτι. Επικοινωνήστε μέσω email με τον ΟΑΣΑ και ζητήστε το, τουλάχιστον όσοι χρησιμοποιείτε τη γραμμή και τη γνωρίζετε καλά. Υπάρχει πιθανότητα να συζητηθεί η επέκτασή του.
Υ.Γ. Keep it simple όμως. Μην ζητάτε αλλαγή διαδρομής, κατάργηση άλλων γραμμών ή συγχώνευση.
Τι θα ήταν καλύτερο για τους κατοίκους της περιοχής έγραψα, δε νομίζω να έχει νόημα η αποστολή email. Τα κοιτάνε αυτά;