12-12-2010, 08:35 PM
Εχθές το 219 ξαναγύρισε στο παλιό του τέρμα.Μέχρι το μεσημέρι άντεξε γιατί έξω από το metro-mall έγινε της που............ και ξαναγύρισε στη Δάφνη.
Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών
|
12-12-2010, 08:35 PM
Εχθές το 219 ξαναγύρισε στο παλιό του τέρμα.Μέχρι το μεσημέρι άντεξε γιατί έξω από το metro-mall έγινε της που............ και ξαναγύρισε στη Δάφνη.
14-12-2010, 01:21 PM
Ασχετο αλλα εχει κανεις σας τετοια αποφαση για την αλλαγη του 315 για να τερματιζει στο Νεκροταφειο Παλληνης?
23-12-2010, 01:51 PM
Ladies and gentlemen.... It's show time!
https://leoforeia.gr/forum2/showthread.php?tid=1665&pid=5679#pid5679
23-12-2010, 01:55 PM
Οι αλλαγές από 1/1 είναι οι ακόλουθες:
30-12-2010, 03:13 PM
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Σχέδιο αλλαγών για τα επίγεια μέσα μεταφοράς για τα έτη 2010-2013 Ο ΟΑΣΑ έχει εκπονήσει σχέδιο αλλαγών για τα επίγεια μέσα μεταφοράς για τα έτη 2010-2013 με βάση τις συγκοινωνιακές ανάγκες της περιοχής ευθύνης του ΟΑΣΑ, όπου οι συγκοινωνιακές παράμετροι έχουν υπολογιστεί με βάση τις προβλέψεις της μελέτης του Γενικού Σχεδίου Μεταφορών της Αττικής (ΓΣΜΑ). Τα σχέδια αναπροσαρμογής του δικτύου περιλαμβάνουν δεδομένα όπως: • Τις επεκτάσεις των συγκοινωνιακών δικτύων των μέσων σταθερής τροχιάς (μετρό, τραμ, προαστιακός) • Την αναδιάρθρωση των λεωφορειακών γραμμών ώστε να προσαρμοστούν στις επεκτάσεις των δικτύων σταθερής τροχιάς, γεγονός που δημιουργεί επί πλέον ανάγκες δρομολόγησης λεωφορείων με μεγαλύτερη συχνότητα • Την αύξηση του πληθυσμού και την πληθυσμιακή μετατόπιση προς νέα αναπτυσσόμενα προάστια. • Τις αυξανόμενες απαιτήσεις των πολιτών για υψηλότερο επίπεδο προσφερόμενης συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης (συχνότερα δρομολόγια και μείωση του χρόνου αναμονής στις στάσεις, μικρότερες πληρότητες μέσα στα οχήματα, μικρά λεωφορεία στα τοπικά δίκτυα, μικρότερο μήκος περπατήματος προς/από τις στάσεις) • Τις αυξανόμενες απαιτήσεις των πολιτών για συγκοινωνιακή κάλυψη προς/από ποικίλους πόλους έλξης των μετακινήσεων και όχι μόνο προς το κέντρο της Αθήνας και ιδιαίτερα προς τους σταθμούς των μέσων σταθερής τροχιάς, • Την αύξηση του κόστους κατοχής και λειτουργίας ΙΧ αυτοκινήτου • Την αύξηση του συνολικού αριθμού των μετακινήσεων στην περιοχή ευθύνης του ΟΑΣΑ και ο στόχος για αύξηση του μεριδίου των αστικών συγκοινωνιών στις μετακινήσεις αυτές στο 45% του συνόλου στα επόμενα 3 έτη (2013). Με βάση τα παραπάνω δεδομένα, αλλά και λαμβάνοντας υπόψη την οικονομική συγκυρία, ο ΟΑΣΑ προχωρά στις παρακάτω δράσεις για τον εξορθολογισμό του δικτύου των Αστικών Συγκοινωνιών: • τροποποιήσεις των λεωφορειακών γραμμών που διανύουν μεγάλες διαδρομές και κινούνται στο βεβαρυμένο κυκλοφοριακά κέντρο της Αθήνας με αύξηση της συχνότητας των δρομολογίων, σύνδεση με τους σταθμούς των μέσων σταθερής τροχιάς και ταυτόχρονη περικοπή του τμήματός της διαδρομής τους που διέρχεται από το κέντρο της Αθήνας • συγχώνευση γραμμών με παράλληλες ή όμοιες διαδρομές • περιορισμό και συγχώνευση ορισμένων γραμμών με πολύ χαμηλή επιβατική κίνηση • ενίσχυση του συνδυασμένου τρόπου μετακίνησης • βελτίωση των συνδέσεων (μεγαλύτερη συχνότητα, περισσότερα δρομολόγια) προς σταθμούς του ΜΕΤΡΟ και ΗΣΑΠ, άρα βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τον πολίτη και συμβολή στην μείωση των περιβαλλοντικών ρύπων στο λεκανοπέδιο • μείωση του λειτουργικού κόστους των αστικών συγκοινωνιών • το ΜΕΤΡΟ, οι ΗΣΑΠ και το ΤΡΑΜ να είναι η ραχοκοκαλιά της σύνδεσης με το κέντρο της πόλης • την λειτουργία του νέου σταθμού Μετρό στην Αγία Παρασκευή. Επίσης, σημαντικός στόχος του ΟΑΣΑ είναι ο σχεδιασμός με βάση τις πραγματικές ανάγκες του πολίτη, αλλά κυρίως η υλοποίηση αυτών των δράσεων που θα βελτιώσουν την καθημερινότητά του, γεγονός που στα προηγούμενα χρόνια υστερούσε σημαντικά. Με βάση τα παραπάνω, οι παρεμβάσεις στο δίκτυο αστικών συγκοινωνιών που θα εφαρμοστούν από την 1η Ιανουαρίου 2011 είναι οι εξής : Γραμμή Ονομασία Είδος επέμβασης 024 ΑΓΙΟΙ ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ – ΣΤΑΘΜΟΣ ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΤΡΟΦΟΔΟΤΙΚΗ ΣΤΟ ΣΤΑΘΜΟ ΜΕΤΡΟ/ΗΣΑΠ ΑΤΤΙΚΗ ( 024 ΑΓΙΟΙ ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ - ΣΤ. ΑΤΤΙΚΗ - ΣΤ ΛΑΡΙΣΗΣ ) 057 ΣΤΑΘΜΟΣ ΔΑΦΝΗ – ΛΟΦΟΣ ΣΚΟΥΖΕ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΤΡΟΦΟΔΟΤΙΚΗ ΣΤΟ ΣΤΑΘΜΟ ΜΕΤΡΟ/ΗΣΑΠ ΟΜΟΝΟΙΑ ( 057 ΟΜΟΝΟΙΑ - ΛΟΦΟΣ ΣΚΟΥΖΕ ) 202 ΣΤΑΘΜΟΣ ΔΑΦΝΗ – ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ ΝΕΑ ΤΡΟΦΟΔΟΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΣΤΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΜΕΤΡΟ 100 ΠΛ. ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ – ΑΚΑΔΗΜΙΑ – ΑΓΟΡΑ ΣΥΓΧΩΝΕΥΟΝΤΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΝΕΑ ΓΡΑΜΜΗ ΜΟΥΣΕΙΟ - ΑΓΟΡΑ - ΚΟΛΩΝΑΚΙ 200 ( 100 ΠΛ. ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ - ΚΟΛΩΝΑΚΙ - ΑΓΟΡΑ ) 106 ΠΛ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ – ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΤΡΟΦΟΔΟΤΙΚΗ ΣΤΟ ΣΤΑΘΜΟ ΜΕΤΡΟ ΣΥΓΓΡΟΥ - ΦΙΞ 126 ΠΛ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ – ΠΑΛ. ΦΑΛΗΡΟ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΤΡΟΦΟΔΟΤΙΚΗ ΣΤΟ ΣΤΑΘΜΟ ΜΕΤΡΟ ΣΥΓΓΡΟΥ - ΦΙΞ 136 ΠΛ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ – ΑΝΩ Ν. ΣΜΥΡΝΗ Β ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΤΡΟΦΟΔΟΤΙΚΗ ΣΤΟ ΣΤΑΘΜΟ ΜΕΤΡΟ ΣΥΓΓΡΟΥ - ΦΙΞ 137 ΠΛ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ – ΑΝΩ Ν. ΣΜΥΡΝΗ Α ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΤΡΟΦΟΔΟΤΙΚΗ ΣΤΟ ΣΤΑΘΜΟ ΜΕΤΡΟ ΣΥΓΓΡΟΥ - ΦΙΞ 206 ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ - ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΤΡΟΦΟΔΟΤΙΚΗ ΣΤΟ ΣΤΑΘΜΟ ΜΕΤΡΟ ΔΑΦΝΗ 237 ΑΝΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΤΡΟΦΟΔΟΤΙΚΗ ΣΤΟ ΣΤΑΘΜΟ ΜΕΤΡΟ ΔΑΦΝΗ Β11 ΠΛ.ΒΑΘΗ - ΙΛΙΟΝ - ΑΓ. ΤΡΙΑΔΑ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΕΡΜΑΤΟΣ ΣΤΗ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ ( ΚΟΙΝΟ ΤΕΡΜΑ ΜΕ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ Α11 ) 719 ΠΛ. ΒΑΘΗ - ΠΑΛΑΤΙΑΝΗ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΓΡΑΜΜΗΣ ΣΤΗΝ ΑΓ. ΤΡΙΑΔΑ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ ( ΠΛ. ΒΑΘΗ - ΠΑΛΑΤΙΑΝΗ - ΑΓ. ΤΡΙΑΔΑ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ ) 403 ΣΤ. ΚΑΤΕΧΑΚΗ – ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ – ΑΝΩ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΛΟΓΩ ΕΠΙΚΑΛΥΨΗΣ ΤΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ ΤΗΣ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΛΕΩΦ. ΓΡΑΜΜΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΜΕΤΡΟ ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 447 ΧΑΛΑΝΔΡΙ – ΑΝΩ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΠΥΚΝΩΣΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΛΟΓΩ ΑΝΑΣΤΟΛΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ 403 538 ΚΥΚΛΙΚΗ ΔΙΟΝΥΣΟΥ ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΛΟΓΩ ΧΑΜΗΛΗΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ Για περισσότερες πληροφορίες το επιβατικό κοινό μπορεί να επικοινωνεί με το Τηλεφωνικό Κέντρο 185 του ΟΑΣΑ και στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://www.oasa.gr ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΟΑΣΑ
30-12-2010, 06:17 PM
Τώρα που πλέον ανακοινώθηκαν οι αλλαγές από 1/1, το περιμένετε να συμβεί στις 15/1;
31-12-2010, 04:32 PM
Σήμερα μπήκα στο 555 και ο οδηγός έλεγε σε έναν επιβάτη ότι τελικά η κατάργηση του 403 ίσως μετατεθεί για την Δευτέρα, λόγω της αυριανής απεργίας του Μετρό.
14-01-2011, 02:49 PM
Οι 819 και 872 επεκτείνονται μέχρι το Βιομηχανικό Πάρκο Σχιστού και μετατρέπονται σε κυκλικές.
Προσωπικά μπορώ να μιλήσω για αυτή την ΑΙΣΧΡΗ αλλαγή στο Β11. Όλοι εμείς που μένουμε στην Αγία Τριάδια χάσαμε το μοναδικό τρόπο πρόσβασης στην κεντρική Πετρούπολη. Δεν μπορούμε να την προσεγγίσουμε απ'ευθείας πια. Πρέπει να πάρουμε το 719, να κατέβουμε στη Ρωμυλίας και μετά να το κόψουμε με τα πόδια μέχρι την πλατεία. Δε το συζητώ αν θέλουμε να πάμε κάπου ψηλά ή χαμηλά στην Πετρουπόλεως....απλά δεν γίνεται.
Η διαφορά δηλαδή του Α11 και Β11 τώρα είναι αυτό το πολύ μικρό Π που κάνει το Α11? Είμαστε σοβαροί??? Και έχουν δηλαδή μια γραμμή τώρα, το Β11, να υπάρχει απλά για να καλύπτει τις 2-3 από τις οποίες δεν περνάει το Α11 επί της Πετρουπόλεως λόγω της παράκαμψης που κάνει??? Με αυτή τη λογική, απαιτούμε ΤΩΡΑ μια ακόμη γραμμή η οποία θα ανεβοκατεβάινει τη διαδρομή του Α13, θα ονομάζεται Α13Β και απλά δε θα μπαίνει στο Π. Το ίδιο ακριβώς πράγμα είναι. Αυτά τα πράγματα είναι παράλογα αλλά στη χώρα του παραλόγου ζούμε, οπότε δε θα έπρεπε να εκπλήσσομαι. Ποιός ηλίθιος άνθρωπος αποφασίζει αυτές τις αλλαγές? Όλοι οι κάτοικοι εδώ είναι έξαλλοι.
19-01-2011, 03:36 PM
(15-01-2011, 01:50 AM)Dante Έγραψε: Προσωπικά μπορώ να μιλήσω για αυτή την ΑΙΣΧΡΗ αλλαγή στο Β11. Όλοι εμείς που μένουμε στην Αγία Τριάδια χάσαμε το μοναδικό τρόπο πρόσβασης στην κεντρική Πετρούπολη. Δεν μπορούμε να την προσεγγίσουμε απ'ευθείας πια. Πρέπει να πάρουμε το 719, να κατέβουμε στη Ρωμυλίας και μετά να το κόψουμε με τα πόδια μέχρι την πλατεία. Δε το συζητώ αν θέλουμε να πάμε κάπου ψηλά ή χαμηλά στην Πετρουπόλεως....απλά δεν γίνεται. http://et.diavgeia.gov.gr/f/oasa/ada/4%C...7%CE%953-0 Σας ακούσανε και το βελτίωσαν! |
|