Αξιολόγηση Θέματος:
  • 19 Ψήφοι - 2.95 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5
#71
(23-11-2021, 01:30 PM)Citaro Έγραψε: Πριν γίνει ο ...προΑΣΤΕΙΑακός των δισεκατομμυρίων, του ΣΚΑ με τις 10 τυφλές γραμμές, να θυμίσω ότι την δεκαετία 1995-2005, οι Χαλκίδες εκτελούνταν κάθε ώρα, το πρωί και το μεσημέρι είχε και μισάωρα. Επίσης, έκαναν στάση παντού και οι τοπικές Λειανοκλαδίου-Λάρισας (1520-1521-22-23 και 1510-11). Οι σταθμοί μεταξύ Αχαρνών-Οινόης είχαν 22-23 ζεύγη δρομολογίων κάθε μέρα. Όλο το Μενίδι κατέβαινε με το τραίνο στην Αθήνα, το ίδιο και ο Αγ. Στέφανος. Μετά, ήρθε η ανάπτυξη ....
Πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία όλα αυτά. Τον Προαστιακό πρέπει να τον ξαναεμπιστευτεί ο κόσμος! Δηλαδή καλύτερο είναι ο Μενιδιώτης να στοιβάζεται στο Α10 για να πάει κέντρο? Ή ο Αγ.Στεφανιώτης να πηγαίνει στο 509/535 και μετά στο Α7 ή 550 ή στη γραμμή 1 και μετά να αλλάζει γραμμές? Ολόκληρη κούραση! Και όντως είναι θέμα δρομολογίων. Με το 2ωρο δεν τραβάς κόσμο! 

Ερώτηση: Τα δρομολόγια 1520-21-22-23 ήταν του Λειανοκλαδίου και τα 1510-11 της Λάρισας ή το ανάποδο?
Απάντηση
#72
Συμφωνώ με ολα αυτα αλλά επειδή είναι σιγουρα δυσκολα να υλοποιηθούν ας γινει πρωτα διαθεσιμη η τηλεματική σε ολες τις γραμμές και αυτο από μόνο του θα διορθώσει πολλα προβλήματα. Θυμαμαι πριν λιγο καιρο είχα μια συζήτηση με ένα αλλο μέλος που υποστηριζε ότι δεν τρέχει απολύτως τιποτα και ολα είναι καλα χωρίς τηλεματική…. (Το πιο τρανό παράδειγμα (υπάρχουν δεκαδες ακόμα):Ποιος επιβάτης που περιμένει το 535Α στην Λεωφόρο Ανοίξεως προς Κηφισιά μπορεί να ξερει ποτε θα περάσει; Ειδικά με αυτες τις συχνότητες. Εκτός και αν κάτσει στην στάση με τις ώρες.)
Απάντηση
#73
(24-11-2021, 03:18 PM)kostas720 Έγραψε: Πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία όλα αυτά. Τον Προαστιακό πρέπει να τον ξαναεμπιστευτεί ο κόσμος! Δηλαδή καλύτερο είναι ο Μενιδιώτης να στοιβάζεται στο Α10 για να πάει κέντρο? Ή ο Αγ.Στεφανιώτης να πηγαίνει στο 509/535 και μετά στο Α7 ή 550 ή στη γραμμή 1 και μετά να αλλάζει γραμμές? Ολόκληρη κούραση! Και όντως είναι θέμα δρομολογίων. Με το 2ωρο δεν τραβάς κόσμο! 

Ερώτηση: Τα δρομολόγια 1520-21-22-23 ήταν του Λειανοκλαδίου και τα 1510-11 της Λάρισας ή το ανάποδο?
1510/11 Αθηνα-Λαρισα τοπικό. 1520/1 κλπ, τοπικό Λειανοκλαδίου (μετεπειτα Στυλίδας). Η "πόστα" της Λαρισας εφευγε 6:25 απο Αθηνα, εφτανε κάποια στιγμη μετα απο 7 ωρες Λαρισα κ γυρνουσε στις 15:00 με διελευση απο Αγ.Στεφανο γυρω στις 21:15. Εκτελεση με Αlco ή Ganz και 4 καροτσες. Τα τοπικα Λειανοκλαδιου εβγαιναν με ΜΑΝ, και αργοτερα (2004-5) ελκομενα.
Απάντηση
#74
(24-11-2021, 08:01 PM)oasagr123 Έγραψε: Συμφωνώ με ολα αυτα αλλά επειδή είναι σιγουρα δυσκολα να υλοποιηθούν ας γινει πρωτα διαθεσιμη η τηλεματική σε ολες τις γραμμές και αυτο από μόνο του θα διορθώσει πολλα προβλήματα. Θυμαμαι πριν λιγο καιρο είχα μια συζήτηση με ένα αλλο μέλος που υποστηριζε ότι δεν τρέχει απολύτως τιποτα και ολα είναι καλα χωρίς τηλεματική…. (Το πιο τρανό παράδειγμα (υπάρχουν δεκαδες ακόμα):Ποιος επιβάτης που περιμένει το 535Α στην Λεωφόρο Ανοίξεως προς Κηφισιά μπορεί να ξερει ποτε θα περάσει; Ειδικά με αυτες τις συχνότητες. Εκτός και αν κάτσει στην στάση με τις ώρες.)
Φυσικα και δεν τρεχει τιποτα με την ελλειψη τηλεματικής, οσο ειναι ΚΤΕΛ. Αν συνεβαινε στην ΟΣΥ, θα ειχαν ξεσηκωθεί και τα στέγαστρα των στασεων ...
Απάντηση
#75
Το 535Α γιατί δεν πάει μέχρι το κέντρο του Μαραθώνα, που θα είχε περισσότερο νόημα;

Αφού το ξεφτιλίσαμε που το ξεφτιλίσαμε με την περίπτωση του 861Β που φτάνει σχεδόν Θήβα...στο Μαραθώνα θα κολλήσουμε;
Απάντηση
#76
(30-12-2022, 02:56 AM)NightLine Έγραψε: Το 535Α γιατί δεν πάει μέχρι το κέντρο του Μαραθώνα, που θα είχε περισσότερο νόημα;

Αφού το ξεφτιλίσαμε που το ξεφτιλίσαμε με την περίπτωση του 861Β που φτάνει σχεδόν Θήβα...στο Μαραθώνα θα κολλήσουμε;
Το πρόβλημα με το 535Α και με το 861Β και γενκά με όλα τα δρομολόγια που έχουν αναλάβει τα ΚΤΕΛ είναι η έλλειψη τηλεματικής. Κανείς δεν θα κάτσε να περιμένει πάνω από 1 ώρα γι αυτά τα λεωφορεία.

Για το 535Α η επέκταση θα ήταν αρκετά χρήσιμη.
Απάντηση
#77
Θα ήταν καλή περίπτωση και μάλιστα αν έφτανε για αναστροφή μέχρι και την αφετηρία του 310. Έτσι ίσως να έδινε και το ένα στο άλλο κόσμο και προς τις δύο κατευθύνσεις. Εξάλλου είναι μικρή η απόσταση μεταξύ των δύο "τερμάτων" ή έστω τέλος πάντων να επεκτεινοταν το 310 μόνο για τα δρομολόγια που θα αντιστοιχουσαν στο 535Α για μετεπιβιβαση με διέλευση από το κέντρο Μαραθώνα πρώτα.
Απάντηση
#78
2-3 δρομολόγια του 503 την ημέρα θα μπορούσαν να λειτουργούν ως η παραλλαγή:

503A Ζηρίνειο-Τατόι-Ιπποκράτειος Πολιτεία.
Απάντηση
#79
(17-01-2023, 09:32 PM)argy Έγραψε: 2-3 δρομολόγια του 503 την ημέρα θα μπορούσαν να λειτουργούν ως η παραλλαγή:

503A Ζηρίνειο-Τατόι-Ιπποκράτειος Πολιτεία.

Καλή ιδέα μου φαίνεται. Δεν ξέρω αν θα έχει κόσμο, αλλά θα είναι ωραία διαδρομή μέσα από το δάσος (ό,τι απέμεινε από το '21).
Απάντηση
#80
(17-01-2023, 09:32 PM)argy Έγραψε: 2-3 δρομολόγια του 503 την ημέρα θα μπορούσαν να λειτουργούν ως η παραλλαγή:

503A Ζηρίνειο-Τατόι-Ιπποκράτειος Πολιτεία.

Θα μπορούν να πηγαίνουν και οι βασιλόφρονες να προσκυνούν τον τέως!  Tongue
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 169 218.913 02-11-2024, 12:36 AM
Τελευταία Δημοσίευση: SniperB12
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 269 408.062 11-10-2024, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: 214 Mercedes-Benz O405N
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 64 98.689 03-10-2024, 01:24 AM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 49 75.921 17-06-2024, 02:48 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 438 689.574 14-06-2024, 10:45 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Achilleas-Lykavittos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 68.761 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 393.901 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 174.894 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 67.335 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 188.587 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)