Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2020
#81
(04-07-2020, 03:27 PM)MrVanHool Έγραψε: Για το 814 έχεις δίκιο. Φαίνεται στην απόφαση του 820 με την αλληλουχία των στάσεων ότι παραμένει. Φαίνεται πόσο ξεκάθαρη προχειροδουλεια έχει γίνει με τις γραμμές!

Κοίταξα λίγο παραπάνω την απόφαση του 820 και συγκεκριμένα την ίδρυση νέων στάσεων (παράγραφος 7). Στην επιστροφή από σταθμό "Νίκαια", έχουν παραλέιψει την στάση "Στερλίνα", η οποία βρίσκεται μεταξύ των στάσεων "Εμπορικό Κέντρο Νίκαιας" και "Μερσίνης". Το δε 814 φαίνεται να σταματά μαζί με το 820 μόνο στην στάση "Εμπορικό Κέντρο Νίκαιας" επί της Λαοδικείας. Σήμερα, το 814 ΔΕΝ πιάνει την στάση αυτή, αφού πιάνει από την "Στερλίνα" και μετά...

Στο δε παράρτημα (συνημμένος πίνακας αλληλουχίας στάσεων), φαίνεται σωστά το 814, όμως φαίνεται και σε κάποιες στάσεις το Β18. Τι να πιστέψεις δηλαδή;;;

Αυτό σημαίνει ότι το 814 είτε παραμένει, αλλά τροποποιείται η διαδρομή του (μέχρι Νίκαια?) είτε καταργείται, απλά παρέλειψαν να σβήσουν κάθε ίχνος του. Πιστεύω πιο πολύ στο δεύτερο σενάριο.
#82
Αν δεν βγει τη Δευτέρα διευκρινιστική ανακοίνωση με τις αναλυτικές αλλαγές, το αλαλούμ τοπικά εκεί θα ξεπεράσει κάθε προηγούμενο. Μήπως ετοιμάζεται κάποια "αποκλειστικότητα" - ξαφνικά - σε κάποιο site (αφού δεν δημοσιεύτηκε τίποτα επίσημα από τον ΟΑΣΑ);

Για τα Β/Γ18 εδώ μέσα μοιράζονταν κόλυβα από καιρό, όλοι ξέραμε-φοβόμασταν ότι δεν θα τη γλίτωνε το Γ18 - όχι τόσο αυτό καθ' αυτό, όσο ότι δεν θα υπήρχε αξιοπρεπής λύση για τη Γρ.Λαμπράκη και τις τοπικές κινήσεις των όμορων περιοχών διέλευσης μεγαλύτερων αποστάσεων. Αυτά ήταν τα αναμενόμενα. Μετά, από ό,τι καταλαβαίνω, αφού δεν διέρχομαι και πολύ συχνά από τις επηρεαζόμενες περιοχές, υπάρχουν αρκετά μπερδεμένες αλλαγές, χωρίς ξεκάθαρο πλαίσιο, όχι μόνο για το όλο τοπικό πλέγμα, αλλά και για την προσέγγιση γραμμών στους νέους σταθμούς. 

Εντωμεταξύ, είχα μια ελπίδα πως θα μπορούσαν να μετατρέψουν την 800 σε μια εξπρές σύνδεση του Πειραιά με τον Στ.Νίκαια και τη Νεάπολη να συνδέεται με κατάλληλες τροποποιήσεις, αλλά αντιθέτως το μπέρδεψαν τελείως με το 900, που είναι σχεδόν 800.

Από την ανακοίνωση του ΟΑΣΑ που έχει βγει ως τώρα, καταλαβαίνω ότι πρεμούρα τους ήταν να αναδείξουν τη σύνδεση με το Μετρό, λίγο πολύ όπως τους βολεύει - πουλάει άλλωστε κάτι τέτοιο. Τα ουσιώδη αν είναι σε κάποιο αρχείο pdf, αναμένοντας τη δημοσίευση, τυχεροί θα είμαστε... Τέλος, παρ' ότι είναι σωστό να υπάρχει αξιολόγηση των όποιων αλλαγών γίνονται και με κατάλληλες παρεμβάσεις, αν χρειάζονται, να διορθώνονται τα λάθη, η αναφορά στο συγκεκριμένο δελτίο τύπου, μάλλον υποδηλώνει έλλειψη σιγουριάς. Θα το πάνε σαν τον Περίπατο, βλέποντας και κάνοντας.
#83
Καλησπέρα σας.

Σύμφωνα με γραπτή απάντηση που έλαβα από τη Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Νίκαιας - Αγίου Ιωάννη Ρέντη, σε συνέχεια παλαιότερης επιστολής μου με την οποία ζητούσα να μην καταργηθεί η λεωφορειακή γραμμή 827, πληροφορήθηκα τα εξής:

Διαδρομή γραμμής 827: Από Ακτή Ξαβερίου, Ακτή Μιαούλη, Εθνικής Αντιστάσεως, Αλών, Θηβών, 25ης Μαρτίου, Βαλαωρίτου, Τζαβέλλα, Γερβασίου Γρεβενών, σταθμός μετρό Νίκαιας, Π. Ράλλη, Χρυσοστόμου Σμύρνης, Κύπρου, Ερεχθείου, Γρηγορίου Λαμπράκη, Πέτρου Ράλλη, Γέμελου, σταθμός μετρό Νίκαια, 7ης Μαρτίου, 25ης Μαρτίου, Θηβών, Ρετσίνα, Γούναρη, Ακτή Μιαούλη, Ακτή Ξαβερίου.

Διαδρομή γραμμής 828: Από Ακτή Ξαβερίου, Ακτή Μιαούλη, Εθνικής Αντιστάσεως, Πειραιώς, Μουτσοπούλου, Αργυροκάστρου, Θηβών, Μπελογιάννη, Γερβασίου Γρεβενών, Λαοδικείας, Γέμελου, Τζαβέλλα, 7ης Μαρτίου, Φαλήρου, Δωδεκανήσου, Πειραιώς, Ρετσίνα, Γούναρη, Ακτή Μιαούλη, Ακτή Ξαβερίου.

Η λεωφορειακή γραμμή 909 παραμένει ως έχει.
#84
(04-07-2020, 06:12 PM)ilias.lazaridis Έγραψε: Καλησπέρα σας.

Σύμφωνα με γραπτή απάντηση που έλαβα από τη Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Νίκαιας - Αγίου Ιωάννη Ρέντη, σε συνέχεια παλαιότερης επιστολής μου με την οποία ζητούσα να μην καταργηθεί η λεωφορειακή γραμμή 827, πληροφορήθηκα τα εξής:

Διαδρομή γραμμής 827: Από Ακτή Ξαβερίου, Ακτή Μιαούλη, Εθνικής Αντιστάσεως, Αλών, Θηβών, 25ης Μαρτίου, Βαλαωρίτου, Τζαβέλλα, Γερβασίου Γρεβενών, σταθμός μετρό Νίκαιας, Π. Ράλλη, Χρυσοστόμου Σμύρνης, Κύπρου, Ερεχθείου, Γρηγορίου Λαμπράκη, Πέτρου Ράλλη, Γέμελου, σταθμός μετρό Νίκαια, 7ης Μαρτίου, 25ης Μαρτίου, Θηβών, Ρετσίνα, Γούναρη, Ακτή Μιαούλη, Ακτή Ξαβερίου.

Διαδρομή γραμμής 828: Από Ακτή Ξαβερίου, Ακτή Μιαούλη, Εθνικής Αντιστάσεως, Πειραιώς, Μουτσοπούλου, Αργυροκάστρου, Θηβών, Μπελογιάννη, Γερβασίου Γρεβενών, Λαοδικείας, Γέμελου, Τζαβέλλα, 7ης Μαρτίου, Φαλήρου, Δωδεκανήσου, Πειραιώς, Ρετσίνα, Γούναρη, Ακτή Μιαούλη, Ακτή Ξαβερίου.

Η λεωφορειακή γραμμή 909 παραμένει ως έχει.
Δεν μπορώ να καταλάβω το νόημα του 827. Ότι το κομμάτι από τον Στ.Νίκαιας μέχρι την Προοδευτική είναι ο λόγος που μένει; Τραγικό!

Από την άλλη, το 828 και στην επιστροφή εξυπηρετεί τα Καμίνια, καθώς κατεβαίνει την Δωδεκανήσου για να βγει στην Πειραιώς.

Πολύ χρήσιμες οι λεπτομέριες που μοιράστηκες μαζί μας!
#85
(04-07-2020, 06:21 PM)MrVanHool Έγραψε: Δεν μπορώ να καταλάβω το νόημα του 827. Ότι το κομμάτι από τον Στ.Νίκαιας μέχρι την Προοδευτική είναι ο λόγος που μένει; Τραγικό!

Από την άλλη, το 828 και στην επιστροφή εξυπηρετεί τα Καμίνια, καθώς κατεβαίνει την Δωδεκανήσου για να βγει στην Πειραιώς.

Πολύ χρήσιμες οι λεπτομέριες που μοιράστηκες μαζί μας!
Εγώ προσωπικώς αγωνίστηκα ακριβώς για αυτό το κομμάτι. Σε κάθε περίπτωση, από εβδομάδα θα επικοινωνήσω με το Δήμο Νίκαιας - Αγίου Ιωάννη Ρέντη και θα επισημάνω πως ολόκληρος ο Ρέντης μένει εκτός σχεδιασμού. Θα έπρεπε να σχεδιαστεί μία νέα λεωφορειακή γραμμή για να συνδέει το νυν Δημαρχείο Νίκαιας με το σταθμό μετρό Νίκαιας, την πλατεία Αγίου Ιωάννου Ρέντη με το παλαιό Δημαρχείο Ρέντη, όπου στεγάζεται το Κέντρο Κοινότητας και ίσως και με τη Λαχαναγορά. Αλήθεια, δε μπορεί να θυσιαστεί το 838 ή το 914 για το σκοπό αυτό; Ήδη προμηνύονται έντονες αντιδράσεις από τους κατοίκους του Αγίου Ιωάννη Ρέντη.
#86
(04-07-2020, 06:12 PM)ilias.lazaridis Έγραψε: Καλησπέρα σας.

Σύμφωνα με γραπτή απάντηση που έλαβα από τη Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Νίκαιας - Αγίου Ιωάννη Ρέντη, σε συνέχεια παλαιότερης επιστολής μου με την οποία ζητούσα να μην καταργηθεί η λεωφορειακή γραμμή 827, πληροφορήθηκα τα εξής:

Διαδρομή γραμμής 827: Από Ακτή Ξαβερίου, Ακτή Μιαούλη, Εθνικής Αντιστάσεως, Αλών, Θηβών, 25ης Μαρτίου, Βαλαωρίτου, Τζαβέλλα, Γερβασίου Γρεβενών, σταθμός μετρό Νίκαιας, Π. Ράλλη, Χρυσοστόμου Σμύρνης, Κύπρου, Ερεχθείου, Γρηγορίου Λαμπράκη, Πέτρου Ράλλη, Γέμελου, σταθμός μετρό Νίκαια, 7ης Μαρτίου, 25ης Μαρτίου, Θηβών, Ρετσίνα, Γούναρη, Ακτή Μιαούλη, Ακτή Ξαβερίου.

Διαδρομή γραμμής 828: Από Ακτή Ξαβερίου, Ακτή Μιαούλη, Εθνικής Αντιστάσεως, Πειραιώς, Μουτσοπούλου, Αργυροκάστρου, Θηβών, Μπελογιάννη, Γερβασίου Γρεβενών, Λαοδικείας, Γέμελου, Τζαβέλλα, 7ης Μαρτίου, Φαλήρου, Δωδεκανήσου, Πειραιώς, Ρετσίνα, Γούναρη, Ακτή Μιαούλη, Ακτή Ξαβερίου.

Η λεωφορειακή γραμμή 909 παραμένει ως έχει.

Καλως ήρθες! Πραγματικά οι πληροφορίες που παρέθεσες είναι αρκετά κατατοπιστικές!

Βλέπω πως το 827 θα παραμένει ένα μιντι άδειο που θα υπάρχει μόνο και μόνο για να λέμε ότι κάτι περνά από το Γ' Νεκροταφείο. Για το 828, το μόνο ενδιαφέρον είναι ότι θα μπαίνει Καμίνια στην επιστροφή.
#87
(02-07-2020, 10:17 PM)MrVanHool Έγραψε: Από το blog του πιο μαχητικού συνδικαλιστή (που παρόλο που τιμωρήθηκε από την νέα εξουσία με εξορία γιατί ενοχλούσε, δεν το βάζει κάτω), μαθαίνουμε για την νέα μορφή του 820.

Με Αφετηρία στο Νεκρ.Αναστασεως, κοινή με τα 832/3 και διαδρομή ίδια με το 848, φτάνει μέχρι τον Στ.Νίκαιας ως κυκλικό. Προς Στ.Νίκαιας θα πηγαίνει απευθείας από Κων/πόλεως,ενώ στην επιστροφή θα φτάνει μέχρι το ΙΚΑ (γι'αυτό το "Δραπετσώνα" το έχουν στο τέλος - προφανώς καλυπτει κομμάτι και της Δημοτικής Συγκοινωνίας Κερατσινίου - Δραπετσώνας)

Το ενδιαφέρον εντοπίζεται στον πίνακα των νέων στάσεων που εμφανίζεται το "νεο841". Βάση πιθανοτήτων αφού επί ΕΑΣ ήταν "841 Αθήνα - Πέραμα Α", μάλλον το Β18 θα γίνει τοπικό μέχρι την Νίκαια, όπως είχαμε προβλέψει.

https://anexapar.wordpress.com/2020/07/0...%bf%ce%b4/

επομενως το 820 θα περναει απλα απ το δημαρχειο κερατσινιου ? (πλατεια κυπρου)
#88
Τελικά, θα είναι "828 Πειραιάς - Θηβών - Στ.Νίκαια"...
ΘΗΒΩΝ!! Που ανεβαίνει από την Μουτσοπουλου και θα κατεβαίνει την Δωδεκανήσου! Το "Καμίνια" ας πούμε, δεν τους έκανε..

Και μετά απορούμε με το 842 ή την "Χαλκηδόνα"..
#89
Hδη στη σταση πλατεια κυπρου του τρολει 17 τοποθετηθηκε αυτοκολλητο 820 , οπως επισης βαλανε ταμπελα με ονομα δημαρχειο στη στροφη μετα την μασαμπουκα και καμια200ρια μετρα ουσιαστικα απ το δημαρχειο ! :lol:
#90
Βγήκαν και οι διαδρομές και οι ονομασίες των γραμμών για τους νέους σταθμούς της γραμμής 3

Κάντε κλικ εδώ για να τα δείτε
http://www.oasa.gr/pdf/el/prok/2020/diadromes.pdf

Από εδώ http://www.oasa.gr/news.php?id=funk2194


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2024 N1Ellinikou 122 28.305 23-11-2024, 01:32 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2023 N1Ellinikou 69 25.027 20-12-2023, 12:17 PM
Τελευταία Δημοσίευση: christos126
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2022 N1Ellinikou 108 54.495 29-12-2022, 04:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2021 N1Ellinikou 78 55.960 12-11-2021, 09:52 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Markos
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2019 N1Ellinikou 110 94.638 30-11-2019, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: mercedes elbo
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2018 N1Ellinikou 79 77.404 22-12-2018, 08:56 AM
Τελευταία Δημοσίευση: GeorgIrisbus
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2017 pvuccino 162 175.386 30-12-2017, 01:55 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2016 mercedes elbo 86 128.220 28-12-2016, 01:13 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Γνώμες για τις γραμμές λεωφορείων στη Νέα Σμύρνη και προτάσεις για καταργήσεις, τροποποιήσεις ή δημιουργίας γραμμών gregory 1 4.835 07-07-2016, 01:49 AM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2015 georgio 110 158.896 30-12-2015, 01:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)