Δημοσιεύσεις: 1.242
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
02-07-2020, 11:02 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 02-07-2020, 11:03 PM από MrVanHool. Edited 1 time in total.)
(02-07-2020, 10:50 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Καλώς φτάνουν μέχρι την Τζαβέλλα, μιας και εκεί έχει αρκετές υπηρεσίες και κόσμο. Άλλωστε δεν αργούν να κάνουν τον κύκλο!
Φαντάζομαι ότι το 900 θα είναι κάποια προσωρινή (?) γραμμή που θα ενώνει τον Πειραιά με τον σταθμό "Νίκαια". Κι εγώ αυτό σκέφτηκα όταν είδα την διαδρομή, αλλά με 810, 830, 827, 828, 831 (; ) και 909 που είναι αρκετά κοντά, χρειάζεται και μια ακόμη γραμμή που θα διέρχεται από πού που δεν διέρχεται κάποια από τις παραπάνω;
Εκτός καλυψει την διαδρομή του 814 μέχρι τον Στ.Νίκαιας (και έτσι δικαιολογεί την μόνη διέλευση και την μη αναφορά πουθενά για το 814), αλλά γιατί στρογγυλό = προσωρινό νούμερο και όχι το υπάρχον;
Επίσης, τα φανάρια στην Τζαβέλλα αργούν λίγο, κάτσε να δούμε και πως θα πάει με το Μετρό. Καλύτερα να ήταν να έχουν στάση ΕΞΩ απο το Μετρό και όχι σαν τον φτωχό συγγενή στο επόμενο τετράγωνο.
Δημοσιεύσεις: 666
Θέματα: 1
Εγγραφή: 22-05-2020
Τελικά μόνο το 847 καταργείται. Οι υπόλοιπες γραμμές τροποποιούνται.
https://www.athenstransport.com/2020/07/metro-nikaia-3/
Δημοσιεύσεις: 65
Θέματα: 0
Εγγραφή: 08-03-2013
Ξέρουμε τελικά πιο σίγουρα τι θα κάνουν με το 820 ; Κάποιος που μένει Ταμπούρια δε θα μπορεί να το χρησιμοποιήσει ; (θα αλλάξουν τη διαδρομή του ; )
Δημοσιεύσεις: 1.242
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
03-07-2020, 08:24 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 03-07-2020, 08:30 PM από MrVanHool. Edited 1 time in total.)
(03-07-2020, 07:47 PM)MitsosDaBest Έγραψε: Τελικά μόνο το 847 καταργείται. Οι υπόλοιπες γραμμές τροποποιούνται.
https://www.athenstransport.com/2020/07/metro-nikaia-3/ Και τα 814 και 852 που δεν αναφέρεται πουθενά. Το άρθρο όμως είναι με γενικότητες.
Αυτό που μπορούμε να διακρίνουμε είναι ότι το 806 θα φτάνει έως τον Στ.Κορυδαλλού, ενώ το 807 μέχρι το Αιγάλεω, ενώ παραμένουν στις ίδιες περιοχές και τα 809 και 810 (εν μέρη και τα 830, 831) καθώς και το "900 Πειραιάς - Στ.Νίκαια" στο ίχνος του 847, χωρίς λόγο, απλά για να καταργηθεί ως 900 όταν ανοίξει η επέκταση.
Τέλος, ούτε το Γ18 δεν θα γλιτώσει, αφού φαίνεται το 842, άλλοτε "Αθήνα - Πέραμα Β". Τουλάχιστον, αυτή τη φορά, διατήρησαν το παραδοσιακό νούμερο!
Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
03-07-2020, 08:26 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 03-07-2020, 08:27 PM από N1Ellinikou. Edited 1 time in total.)
(03-07-2020, 08:24 PM)MrVanHool Έγραψε: Και τα 814 και 852 που δεν αναφέρεται πουθενά. Το άρθρο όμως είναι με γενικότητες.
Στον πίνακα που παρατίθεται, φαίνεται στο "από Άνω Νεάπολη προς Αιγάλεω" το 852. Και απορώ γιατί διατηρείται, αφου περνά μια ανάσα από τον σταθμό "Νίκαια"...
Δημοσιεύσεις: 1.242
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
(03-07-2020, 08:26 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Στον πίνακα που παρατίθεται, φαίνεται στο "από Άνω Νεάπολη προς Αιγάλεω" το 852. Και απορώ γιατί διατηρείται, αφου περνά μια ανάσα από τον σταθμό "Νίκαια"... Α ναι;
Το διάβασα εν τάχει γιατί είμαι έξω. Ότι προχώρησαν στην κατάργηση του ΒΓ18 και μένουν τα 806, 830, 831 και 900.. Τι να πει κανείς!
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Δημοσιεύσεις: 53
Θέματα: 2
Εγγραφή: 12-06-2016
(03-07-2020, 08:32 PM)MrVanHool Έγραψε: Α ναι;
Το διάβασα εν τάχει γιατί είμαι έξω. Ότι προχώρησαν στην κατάργηση του ΒΓ18 και μένουν τα 806, 830, 831 και 900.. Τι να πει κανείς! Για το 830 και 831 ο ΟΑΣΑ λέει ότι θέλει να κρατήσει σύνδεση του Πειραιά με τους σταθμούς μετρό. Επίσης θα αξιολογηθούν σε στη δεύτερη φαση μετα το άνοιγμα των σταθμών... Πιστεύω πως μόνο το 900 αρκεί άντε και το 909. Τέλος πάντων με το άνοιγμα και των άλλων σταθμών θα καταργηθούν και αυτά. Και πάλι για τα 830 και 831 ούτε εμένα βρίσκουν σύμφωνο αλλά εντάξει...
Δημοσιεύσεις: 1.205
Θέματα: 96
Εγγραφή: 12-10-2009
Το άρθρο του athenstransport είναι αντιγραφή ουσιαστικά του δελτίου τύπου του ΟΑΣΑ για το άνοιγμα της νέας γραμμής. Χάθηκε στον ΟΑΣΑ να φτιάξουν έναν χάρτη να καταλάβουμε την διαδρομή της κάθε γραμμής ή έστω μια περιγραφή της διαδρομής τους, όπως στην ανακοίνωση για το νέο 900;
Απ' ότι φαίνεται δηλαδή υπάρχουν κι άλλες γραμμές που τροποποιούνται από την Τρίτη αλλά ακόμα δεν υπάρχει ανακοίνωση για το ποιες είναι αυτές και από που θα περνάνε...
Δημοσιεύσεις: 1.215
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(03-07-2020, 08:32 PM)MrVanHool Έγραψε: Α ναι;
Το διάβασα εν τάχει γιατί είμαι έξω. Ότι προχώρησαν στην κατάργηση του ΒΓ18 και μένουν τα 806, 830, 831 και 900.. Τι να πει κανείς! Εντάξει το Β18, καλυτεται απο το τρόλλευ 21. Η διαδρομή του Γ18 όμως, κατα μηκος της Λαμπράκη, τί θα γίνει; Πώς θα εξυπηρετηθεί από πλευράς Αθήνας;
Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
04-07-2020, 10:47 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 04-07-2020, 10:56 AM από N1Ellinikou. Edited 2 times in total.)
Μιας και οι αποφάσεις του ΟΑΣΑ δεν δημοσιεύονται πλέον (λόγω αδιαφάνειας?), συγκεντρώνω ό,τι αλλαγές πρόκειται να γίνουν, βασιζόμενος από τις πληροφορίες που αντλήσαμε από δεξιά και αριστερά. Οι γραμμές που μεταβάλλονται είναι οι εξής:
800 ΝΙΚΑΙΑ - ΣΤ. ΝΙΚΑΙΑ (ΑΦ στην Άνω Νεάπολη, άγνωστη η διαδρομή. Μάλλον δεν θα διέρχεται από την 28ης Οκτωβρίου στη Νίκαια)
806 ΣΧΙΣΤΟ - ΚΑΡΑΒΑΣ - ΣΤ. ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ
809 ΣΧΙΣΤΟ - ΣΤ. ΝΙΚΑΙΑ - ΣΤ. ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ
820 ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ - ΣΤ. ΝΙΚΑΙΑ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ
827 ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΑΣΠΡΑ ΧΩΜΑΤΑ - ΣΤ. ΝΙΚΑΙΑ
828 ΠΕΙΡΑΙΑΣ - (άγνωστο) - ΣΤ. ΝΙΚΑΙΑ
837 ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑ - ΣΤ. ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑ - ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ
841 ΠΕΡΑΜΑ - ΣΤ. ΝΙΚΑΙΑ (πρώην Β18)
842 ΠΕΡΑΜΑ - ΣΤ. ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ (πρώην Γ18)
846 ΝΕΑΠΟΛΗ - ΧΑΛΚΗΔΟΝΑ - ΣΤ. ΝΙΚΑΙΑ (ΑΦ στην Άνω Νεάπολη, μάλλον θα διέρχεται από την 28ης Οκτωβρίου προς αντικατάσταση του 800 και 814)
900 ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΣΤ. ΝΙΚΑΙΑ (νέα γραμμή, θα ακολουθεί μέρος της διαδρομής του σημερινού 800)
Δεν μεταβάλλονται: 750, 803, 807, 810, 824, 825, 826, 830, 831, 852, 860, 909
Καταργούνται: 814, 847
|