Δημοσιεύσεις: 1.207
Θέματα: 96
Εγγραφή: 12-10-2009
(02-07-2020, 07:09 PM)MrVanHool Έγραψε: Χωρίς να γνωρίζω, μου φαίνεται για την 7ης Μαρτίου..
Επίσης, λάθος πως κράτησαν για την Νεάπολη το 800 που είναι κεντρικό νούμερο και όχι το 852 που ήταν και το παραδοσιακό νούμερο της Νίκαιας.
Έχω την εντύπωση πως διακρίνονται κολώνες όπου στηρίζονται οι γραμμές των τρόλλεϋ, πιθανόν να είναι η, μάλλον μετονομασμένη απ' ότι φαίνεται, στάση "Φούρνος" επί της Γέμελου.
Δημοσιεύσεις: 286
Θέματα: 7
Εγγραφή: 09-08-2018
(02-07-2020, 07:09 PM)MrVanHool Έγραψε: Χωρίς να γνωρίζω, μου φαίνεται για την 7ης Μαρτίου..
Επίσης, λάθος πως κράτησαν για την Νεάπολη το 800 που είναι κεντρικό νούμερο και όχι το 852 που ήταν και το παραδοσιακό νούμερο της Νίκαιας.
Σίγουρα? Γιατί η 7ης Μαρτίου δεν βρίσκεται πολύ κοντά στον Σταθμό Νίκαιας.
Η ανησυχία μου είναι για ποιόν λόγο δεν αποκτούν οι γραμμές τερματικό σταθμό στην πλατεια Αγίου Νικολάου, μιας και εκεί υπαρχει διαθέσιμος χώρος, αν όχι για όλες, έστω για συγκεκριμένες οι οποίες θα έχουν μεγάλη επιβατική κίνηση
Δημοσιεύσεις: 61
Θέματα: 2
Εγγραφή: 26-10-2016
02-07-2020, 07:28 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 02-07-2020, 07:30 PM από genesis_jnr. Edited 1 time in total.)
Αποκλείεται να είναι στην 7ης Μαρτίου, αφού διακρίνονται τα σύρματα του 21... Πρέπει να είναι η πρώην στάση ''Φούρνος'' στην οδό Γέμελου.
EDIT: Φοβερός συγχρονισμός, μπράβο παιδιά...
Δημοσιεύσεις: 1.243
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
(02-07-2020, 07:22 PM)Giannis Έγραψε: Έχω την εντύπωση πως διακρίνονται κολώνες όπου στηρίζονται οι γραμμές των τρόλλεϋ, πιθανόν να είναι η, μάλλον μετονομασμένη απ' ότι φαίνεται, στάση "Φούρνος" επί της Γέμελου. Σωστή παρατήρηση Γιάννη.
Ωστόσο αν είναι έτσι, απορώ γιατί μένει σαν στάση του σταθμού η υπάρχουσα της Γεμελου και όχι έξωθεν του Μετρό στην Πλατεία Αγ.Νικολάου..
Χώρος για αφετηρίες δύσκολο να υπάρξει, προφανώς θα δωθει από τον Δήμο αλλού, σε τέτοιο μέρος.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
02-07-2020, 09:32 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 02-07-2020, 10:40 PM από N1Ellinikou. Edited 2 times in total.)
(02-07-2020, 04:54 PM)MrVanHool Έγραψε: Επίσης στην αντίληψη του N1 Ellinikou υπέπεσε το νέο837, που θα συνεχίσει να πηγαίνει Αγία Μαρίνα (γιατί απλά με διέλευση από τον Σταθμό της Αγίας Βαρβάρας και αναγραφή στην ονομασία της γραμμής.
Το νέο 837 θα κάνει γύρω-γύρω την Αγία Βαρβάρα και μετά θα κάνει και μια βόλτα στον Στ. "Αγία Μαρίνα", έτσι, επειδή μπορεί!
Και επειδή ο ΟΑΣΑ πλέον έχει πάψει να ανεβάζει αλλαγές του δικτύου στην "Διαύγεια" (άραγε γιατί?), η απόφαση περί 837 ανέβηκε σε site τοπικού ενδιαφέροντος:
https://dikaiosinisimera.gr/2020/06/30/%...YD2a9P3GbU
[edit] Ανέβασε και ο Δήμος Αγίας Βαρβάρας σχετική ανακοίνωση στο site του, όπου παρατίθεται και χάρτης της διαδρομής:
https://agiavarvara.gr/nea-leoforeiaki-g...toy-metro/
Δημοσιεύσεις: 1.243
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
02-07-2020, 10:17 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 02-07-2020, 10:23 PM από MrVanHool. Edited 1 time in total.)
Από το blog του πιο μαχητικού συνδικαλιστή (που παρόλο που τιμωρήθηκε από την νέα εξουσία με εξορία γιατί ενοχλούσε, δεν το βάζει κάτω), μαθαίνουμε για την νέα μορφή του 820.
Με Αφετηρία στο Νεκρ.Αναστασεως, κοινή με τα 832/3 και διαδρομή ίδια με το 848, φτάνει μέχρι τον Στ.Νίκαιας ως κυκλικό. Προς Στ.Νίκαιας θα πηγαίνει απευθείας από Κων/πόλεως,ενώ στην επιστροφή θα φτάνει μέχρι το ΙΚΑ (γι'αυτό το "Δραπετσώνα" το έχουν στο τέλος - προφανώς καλυπτει κομμάτι και της Δημοτικής Συγκοινωνίας Κερατσινίου - Δραπετσώνας)
Το ενδιαφέρον εντοπίζεται στον πίνακα των νέων στάσεων που εμφανίζεται το "νεο841". Βάση πιθανοτήτων αφού επί ΕΑΣ ήταν "841 Αθήνα - Πέραμα Α", μάλλον το Β18 θα γίνει τοπικό μέχρι την Νίκαια, όπως είχαμε προβλέψει.
https://anexapar.wordpress.com/2020/07/0...%bf%ce%b4/
Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
02-07-2020, 10:21 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 02-07-2020, 10:34 PM από N1Ellinikou. Edited 3 times in total.)
(02-07-2020, 10:17 PM)MrVanHool Έγραψε: Από το blog του πιο μαχητικού συνδικαλιστή (που παρόλο που τιμωρήθηκε από την νέα εξουσία με εξορία γιατί ενοχλούσε, δεν το βάζει κάτω), μαθαίνουμε για την νέα μορφή του 820.
Με Αφετηρία στο Νεκρ.Αναστασεως, κοινή με τα 832/3 και διαδρομή ίδια με το 848, φτάνει μέχρι τον Στ.Νίκαιας ως κυκλικό.
Το ενδιαφέρον εντοπίζεται στον πίνακα των νέων στάσεων που εμφανίζεται το "νεο841". Βάση πιθανοτήτων αφού επί ΕΑΣ ήταν "841 Αθήνα - Πέραμα Α", μάλλον το Β18 θα γίνει τοπικό μέχρι την Νίκαια, όπως είχαμε προβλέψει.
https://anexapar.wordpress.com/2020/07/0...%bf%ce%b4/
Όπου στην απόφαση που παραθέτεις, στην αλληλουχία στάσεων πλέον δεν εμφανίζεται το Β18, αλλά το "νεο841". Άρα Β18 γιόκ!
Το τράβηξαν που το τράβηξαν μέχρι τη Δραπετσώνα κάτω το 820, γιατί δεν του έβαλαν ΑΦ μαζί με το βαγόνι το 20;
Δημοσιεύσεις: 1.243
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
02-07-2020, 10:30 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 02-07-2020, 10:36 PM από MrVanHool. Edited 1 time in total.)
(02-07-2020, 10:21 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Όπου στην απόφαση που παραθέτεις, στην αλληλουχία στάσεων πλέον δεν εμφανίζεται το Β18, αλλά το "νεο841". Άρα Β18 γιόκ! Εμφανίζεται επίσης η "νεο900" κοντά στο Γ'Νεκροταφείο και διατηρούνται σίγουρα στην μορφή τους το 810 και το 830 (γιατί το 830; )
Μένει να δούμε τα τελευταία. Λογικά 847, 852 θα καταργηθούν και μένει να δούμε πως θα χειριστούν τα 806/7 και 831.
Δημοσιεύσεις: 1.243
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
Εντύπωση προκαλεί το ότι κανένα δεν γυρνάει στην Πλ.Αγ.Νικολάου πλην του 21. Μέτρα του Δήμου μάλλον, για να έχουν τα ΙΧ να παρκάρουν; Φτάνουν μέχρι την Τζαβέλλα για να γυρίσουν.
Το 900 επίσης φαίνεται έρχεται από Γ'Νεκροταφείο / Πειραιά, διέρχεται από τον Στ.Νίκαιας αλλά δεν επιστρέφει ομοίως από την Γεμελου.
Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
(02-07-2020, 10:42 PM)MrVanHool Έγραψε: Εντύπωση προκαλεί το ότι κανένα δεν γυρνάει στην Πλ.Αγ.Νικολάου πλην του 21. Μέτρα του Δήμου μάλλον, για να έχουν τα ΙΧ να παρκάρουν; Φτάνουν μέχρι την Τζαβέλλα για να γυρίσουν.
Το 900 επίσης φαίνεται έρχεται από Γ'Νεκροταφείο / Πειραιά, διέρχεται από τον Στ.Νίκαιας αλλά δεν επιστρέφει ομοίως από την Γεμελου.
Καλώς φτάνουν μέχρι την Τζαβέλλα, μιας και εκεί έχει αρκετές υπηρεσίες και κόσμο. Άλλωστε δεν αργούν να κάνουν τον κύκλο!
Φαντάζομαι ότι το 900 θα είναι κάποια προσωρινή (?) γραμμή που θα ενώνει τον Πειραιά με τον σταθμό "Νίκαια".
|