Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2019
(28-11-2019, 10:22 PM)Larioupol Έγραψε: Μπορώ να πω οτι αυτες οι αλλαγες ειναι πολυ σωστές. Εχω εναν ενδοιασμό για το ποσο αξιόπιστη θα ειναι τελικα η γραμμη 052, καθώς θα λειτουργεί 07:00-21:00 και , ειδικα αν δεν εχει συχνα δρομολόγια, δε θα επιλεχθεί απο τους επιβάτες πιθανότατα.

Ερώτηση: Ειναι σίγουρα η οδός Μαρκονι κατάλληλη για αποβίβαση και επιβίβαση μετέπειτα των επιβατών? Δεδομένο οτι η πλειοψηφία των επιβατών θα εχει βαλίτσες, αυτο σημαίνει οτι το λεωφορείο θα παραμείνει στη σταση για 2-4 λεπτα, κατι που μπορεί να δημιουργήσει τρελο μποτιλιάρισμα στην οδό. Εκτος βέβαια αν δημιουργηθεί ειδικός χωρος για σταση του λεωφορείου

Σε εντελώς θεωρητικό επίπεδο το 052 θα είναι η ταχύτερη πρόσβαση σε μετρό. Στην πράξη όμως αν κρίνουμε από την κίνηση της Μαρκόνι και τα φανάρια της Αθηνών και της Ιεράς Οδού είναι πολύ πιθανό να κάνει πολύ παραπάνω χρόνο να φτάσει Ελαιώνα από ότι να φτάσει το 051 Μεταξουργείο (σύνηθως κάνει 11'-13' στην αιχμή ενώ βράδια θέλει ακόμα και 7'-8' από Κηφισό για Μεταξουργείο).

Η λογική λέει ότι το 052 θα λειτουργήσει δοκιμαστικά και αν κρίνουμε από τις ώρες λειτουργίας μάλλον με 1 όχημα και 2 βάρδιες..

Στα υπόλοιπα με το 720 αποδεικνύεται ότι τα Κάτω Πατήσια δεν τα θέλει κανένας και όχι αδίκως βέβαια..

Το νέο 060 δεν είναι και άσχημη κίνηση με δεδομένο τα σημερινά 022 και 060 κυκλοφορούσαν μπάχαλο και με διαλυμένες δρομολογήσεις. Από την άλλη το νέο 022 επικαλύπτεται σχεδόν εξ ολοκλήρου από τα 2/4..
(29-11-2019, 12:51 AM)mercedes elbo Έγραψε: Σε εντελώς θεωρητικό επίπεδο το 052 θα είναι η ταχύτερη πρόσβαση σε μετρό. Στην πράξη όμως αν κρίνουμε από την κίνηση της Μαρκόνι και τα φανάρια της Αθηνών και της Ιεράς Οδού είναι πολύ πιθανό να κάνει πολύ παραπάνω χρόνο να φτάσει Ελαιώνα από ότι να φτάσει το 051 Μεταξουργείο (σύνηθως κάνει 11'-13' στην αιχμή ενώ βράδια θέλει ακόμα και 7'-8' από Κηφισό για Μεταξουργείο).

Η λογική λέει ότι το 052 θα λειτουργήσει δοκιμαστικά και αν κρίνουμε από τις ώρες λειτουργίας μάλλον με 1 όχημα και 2 βάρδιες..

Πάλι ψάχνουμε προβλήματα στις λύσεις;
(29-11-2019, 01:00 AM)garvanitis Έγραψε: Πάλι ψάχνουμε προβλήματα στις λύσεις;

Τα "προβλήματα" που αναφέρω κάποιες ώρες τουλάχιστον είναι υπάρκτα και αν ψάξεις λίγο το φόρουμ έχουν ξαναναφερθεί, και μάλιστα όχι από εμένα.. Λογικό βέβαια όταν είσαι 500+ χιλιόμετρα απόσταση από το "πρόβλημα" να μην γνωρίζεις όλες τις παραμέτρους..
(29-11-2019, 12:51 AM)mercedes elbo Έγραψε: Σε εντελώς θεωρητικό επίπεδο το 052 θα είναι η ταχύτερη πρόσβαση σε μετρό. Στην πράξη όμως αν κρίνουμε από την κίνηση της Μαρκόνι και τα φανάρια της Αθηνών και της Ιεράς Οδού είναι πολύ πιθανό να κάνει πολύ παραπάνω χρόνο να φτάσει Ελαιώνα από ότι να φτάσει το 051 Μεταξουργείο (σύνηθως κάνει 11'-13' στην αιχμή ενώ βράδια θέλει ακόμα και 7'-8' από Κηφισό για Μεταξουργείο).

Η λογική λέει ότι το 052 θα λειτουργήσει δοκιμαστικά και αν κρίνουμε από τις ώρες λειτουργίας μάλλον με 1 όχημα και 2 βάρδιες..

Στα υπόλοιπα με το 720 αποδεικνύεται ότι τα Κάτω Πατήσια δεν τα θέλει κανένας και όχι αδίκως βέβαια..

Το νέο 060 δεν είναι και άσχημη κίνηση με δεδομένο τα σημερινά 022 και 060 κυκλοφορούσαν μπάχαλο και με διαλυμένες δρομολογήσεις. Από την άλλη το νέο 022 επικαλύπτεται σχεδόν εξ ολοκλήρου από τα 2/4..

To 052 χρειάζεται, όποια κι αν είναι τα προβλήματα που θα βρεί μπροστά του. Ένας επιβάτης που έχει προορισμό/αφετηρία κάποιο προάστιο πέριξ της γραμμής 3 του μετρό, μέχρι σήμερα κάνει απίστευτο αγώνα να προσεγγίσει τα ΚΤΕΛ. Λεωφορείο μέχρι το μετρό, αλλαγή στο Σύνταγμα, γραμμή 2 μέχρι Μεταξουργείο, ξανά αλλαγή ( ΧΩΡΙΣ ΚΥΛΙΟΜΕΝΕΣ και με πολύ κουβάλημα και περπάτημα) για να βρεί το 051. Λογική απόρροια, τα ΚΤΕΛ να είναι η μοναδική πύλη εισόδου της Αθήνας  όπου ακόμη ανθίζουν τα ταξί.
Η οδός Μαρκόνι πράγματι είναι μπελάς - ειδικά το μεσημέρι ή όταν βρέχει. Σε κάθε περίπτωση όμως, η γραμμή αυτή θα φέρει ανάσα τις Κυριακές που είναι κακή η αλληλουχία μετεπιβιβάσεων. Δυστυχώς, έτσι όπως είναι τοποθετημένα τα ΚΤΕΛ και με τα οδικά έργα όπως έγιναν, δεν υπάρχει κανένας άλλος τρόπος να τα προσεγγίσει το λεωφορείο τον Ελαιώνα.
Τα δρομολόγια βέβαια, όποια κι αν θα είναι, το μεσημέρι θα γίνονται μπάχαλο. Ειδικά Παρασκευή, θέλεις 10΄να βγείς από το φανάρι των ΚΤΕΛ και άλλα 20' στη Μαρκόνι. Συνεπώς, για κανένα δίωρο την ξεχνάμε τη γραμμή.

Πάμε τώρα στο 022/060. Δεν καταλαβαίνω τη λογική. Έχεις μια γραμμή εδώ και 40 χρόνια, που κάνει καλά τη δουλειά της (022) και συνδέει την Κυψέλη με το Κολωνάκι και με τέσσερα μεγάλα νοσοκομεία (Ευαγγελισμός, ΝΙΜΙΤΣ, ΝΝΑ και μαιευτήριο "ΕΛΕΝΑ". Το να την "σπάσεις" στην Ακαδημίας δημιουργεί μόνο προβλήματα. Ο δήμος Αθηναίων δεν τελειώνει στην Ακαδημίας και έχει ανάγκη από διακεντρικές συνδέσεις. 
Από την άλλη έχεις ένα 060 που κάνει άσκοπες βόλτες γύρω από τη Σόλωνος και τα Εξάρχεια. Ποιό ήταν το πρόβλημα να διατηρηθεί η γραμμή αυτή, με αφετηρία την Ακαδημίας, χωρίς να πειράξουν το 022;  Με σταθερό ωράριο, ένα όχημα βγαίνει ανά 45'. Δεν θέλει και παραπάνω, η γραμμή είναι για την εξυπηρέτηση όσων δεν μπορούν να περπατήσουν τις έντονες ανωφέρειες. Οι 9 στους 10 πάνε με τα πόδια από Ασκληπιού ή από Κολωνάκι.

Τώρα, απ' ότι φαίνεται, θα μοιραστούν τα 6 οχήματα σε τριάδες. Τρία στο 022 , τρία στο 060. Θέλω να τους δώ όμως τις Κυριακές τί θα κάνουν. Μέχρι τώρα είχαμε 2 οχήματα στο 022 με συχνότητα 35'. Τώρα, θα μείνει από ένα όχημα να κόβει βόλτες με συχνότητες 45 - 50'. ....
(29-11-2019, 11:48 AM)Citaro Έγραψε: To 052 χρειάζεται, όποια κι αν είναι τα προβλήματα που θα βρεί μπροστά του. Ένας επιβάτης που έχει προορισμό/αφετηρία κάποιο προάστιο πέριξ της γραμμής 3 του μετρό, μέχρι σήμερα κάνει απίστευτο αγώνα να προσεγγίσει τα ΚΤΕΛ. Λεωφορείο μέχρι το μετρό, αλλαγή στο Σύνταγμα, γραμμή 2 μέχρι Μεταξουργείο, ξανά αλλαγή ( ΧΩΡΙΣ ΚΥΛΙΟΜΕΝΕΣ και με πολύ κουβάλημα και περπάτημα) για να βρεί το 051. Λογική απόρροια, τα ΚΤΕΛ να είναι η μοναδική πύλη εισόδου της Αθήνας  όπου ακόμη ανθίζουν τα ταξί.
Η οδός Μαρκόνι πράγματι είναι μπελάς - ειδικά το μεσημέρι ή όταν βρέχει. Σε κάθε περίπτωση όμως, η γραμμή αυτή θα φέρει ανάσα τις Κυριακές που είναι κακή η αλληλουχία μετεπιβιβάσεων. Δυστυχώς, έτσι όπως είναι τοποθετημένα τα ΚΤΕΛ και με τα οδικά έργα όπως έγιναν, δεν υπάρχει κανένας άλλος τρόπος να τα προσεγγίσει το λεωφορείο τον Ελαιώνα.
Τα δρομολόγια βέβαια, όποια κι αν θα είναι, το μεσημέρι θα γίνονται μπάχαλο. Ειδικά Παρασκευή, θέλεις 10΄να βγείς από το φανάρι των ΚΤΕΛ και άλλα 20' στη Μαρκόνι. Συνεπώς, για κανένα δίωρο την ξεχνάμε τη γραμμή.

Πάμε τώρα στο 022/060. Δεν καταλαβαίνω τη λογική. Έχεις μια γραμμή εδώ και 40 χρόνια, που κάνει καλά τη δουλειά της (022) και συνδέει την Κυψέλη με το Κολωνάκι και με τέσσερα μεγάλα νοσοκομεία (Ευαγγελισμός, ΝΙΜΙΤΣ, ΝΝΑ και μαιευτήριο "ΕΛΕΝΑ". Το να την "σπάσεις" στην Ακαδημίας δημιουργεί μόνο προβλήματα. Ο δήμος Αθηναίων δεν τελειώνει στην Ακαδημίας και έχει ανάγκη από διακεντρικές συνδέσεις. 
Από την άλλη έχεις ένα 060 που κάνει άσκοπες βόλτες γύρω από τη Σόλωνος και τα Εξάρχεια. Ποιό ήταν το πρόβλημα να διατηρηθεί η γραμμή αυτή, με αφετηρία την Ακαδημίας, χωρίς να πειράξουν το 022;  Με σταθερό ωράριο, ένα όχημα βγαίνει ανά 45'. Δεν θέλει και παραπάνω, η γραμμή είναι για την εξυπηρέτηση όσων δεν μπορούν να περπατήσουν τις έντονες ανωφέρειες. Οι 9 στους 10 πάνε με τα πόδια από Ασκληπιού ή από Κολωνάκι.

Τώρα, απ' ότι φαίνεται, θα μοιραστούν τα 6 οχήματα σε τριάδες. Τρία στο 022 , τρία στο 060. Θέλω να τους δώ όμως τις Κυριακές τί θα κάνουν. Μέχρι τώρα είχαμε 2 οχήματα στο 022 με συχνότητα 35'. Τώρα, θα μείνει από ένα όχημα να κόβει βόλτες με συχνότητες 45 - 50'. ....

Παρεπιμπτόντως, με ενα μονο όχημα τις Κυριακές, στη νεα 022 μπορεις να έχεις ανετα δρομολόγια ανά 30-35' (μαλιστα με 10λεπτο διάλειμμα στην Ακαδημία)
Επισης, παρατήρησα στην ανακοίνωση στη Διαύγεια ότι η στάση Κριεζωτου μετονομάζεται σε Νομισματικό Μουσείο
(29-11-2019, 02:04 PM)Larioupol Έγραψε: Παρεπιμπτόντως, με ενα μονο όχημα τις Κυριακές, στη νεα 022 μπορεις να έχεις ανετα δρομολόγια ανά 30-35' (μαλιστα με 10λεπτο διάλειμμα στην Ακαδημία)

Nαι οκ. Με το άλλο όμως που θα κάνει το 060; Αυτό θέλει σίγουρα 45'.
(29-11-2019, 01:09 AM)mercedes elbo Έγραψε: Τα "προβλήματα" που αναφέρω κάποιες ώρες τουλάχιστον είναι υπάρκτα και αν ψάξεις λίγο το φόρουμ έχουν ξαναναφερθεί, και μάλιστα όχι από εμένα.. Λογικό βέβαια όταν είσαι 500+ χιλιόμετρα απόσταση από το "πρόβλημα" να μην γνωρίζεις όλες τις παραμέτρους..

Εκείνο που φαίνεται να αγνοείς είναι ότι αυτός ο κάποιος που βρίσκεται όπως νομίζεις 500+ χιλιόμετρα μακριά από το όποιο "πρόβλημα" ταξιδεύει συχνότατα στην Αθήνα (και όχι μόνο), την οποία μάλιστα την έχει σαν δεύτερη έδρα... Η όποια κίνηση (σε συγκεκριμένες μάλιστα ώρες) στο δρόμο είναι αδιάφορος παράγοντας, και το δρομολόγιο των 10.00 από Θεσσαλονίκη του ΚΤΕΛ κάνει από Μεταμόρφωση για ΚΤΕΛ όση ώρα του έχει πάρει να φτάσει από Λαμία, αυτό δεν σημαίνει ούτε ότι καταργείται ούτε ότι δεν το επιλέγει το επιβατικό κοινό. Και πέρα από τις προτάσεις από πολλούς τόσο εδώ όσο και σε μια σειρά ομάδων στο Facebook και αλλού το ότι η γραμμή αυτή έχει προταθεί (και μάλιστα πληρώνοντας και το κόστος λειτουργίας της) από την ΠΟΑΥΣ κάτι λέει για την χρησιμότητα της, αν μη τι άλλο οι άνθρωποι των ΚΤΕΛ ξέρουν καλά τη συγκοινωνία, ζουν από αυτήν - σίγουρα καλύτερα από τον καθένα από εμάς...

(σε προσωπικό βαθμό μένοντας σε απόσταση 10 λεπτών από τον Κηφισό με ταξί και με μόλις 7€ κόστος για door-to-door εξυπηρέτηση μου είναι σε γενικές γραμμές αδιάφορη, την συντριπτική πλειοψηφία των ταξιδιωτών όμως την "σώζει")
(29-11-2019, 11:48 AM)Citaro Έγραψε: To 052 χρειάζεται, όποια κι αν είναι τα προβλήματα που θα βρεί μπροστά του. Ένας επιβάτης που έχει προορισμό/αφετηρία κάποιο προάστιο πέριξ της γραμμής 3 του μετρό, μέχρι σήμερα κάνει απίστευτο αγώνα να προσεγγίσει τα ΚΤΕΛ. Λεωφορείο μέχρι το μετρό, αλλαγή στο Σύνταγμα, γραμμή 2 μέχρι Μεταξουργείο, ξανά αλλαγή ( ΧΩΡΙΣ ΚΥΛΙΟΜΕΝΕΣ και με πολύ κουβάλημα και περπάτημα) για να βρεί το 051. Λογική απόρροια, τα ΚΤΕΛ να είναι η μοναδική πύλη εισόδου της Αθήνας  όπου ακόμη ανθίζουν τα ταξί.
Η οδός Μαρκόνι πράγματι είναι μπελάς - ειδικά το μεσημέρι ή όταν βρέχει. Σε κάθε περίπτωση όμως, η γραμμή αυτή θα φέρει ανάσα τις Κυριακές που είναι κακή η αλληλουχία μετεπιβιβάσεων. Δυστυχώς, έτσι όπως είναι τοποθετημένα τα ΚΤΕΛ και με τα οδικά έργα όπως έγιναν, δεν υπάρχει κανένας άλλος τρόπος να τα προσεγγίσει το λεωφορείο τον Ελαιώνα.
Τα δρομολόγια βέβαια, όποια κι αν θα είναι, το μεσημέρι θα γίνονται μπάχαλο. Ειδικά Παρασκευή, θέλεις 10΄να βγείς από το φανάρι των ΚΤΕΛ και άλλα 20' στη Μαρκόνι. Συνεπώς, για κανένα δίωρο την ξεχνάμε τη γραμμή.

Πάμε τώρα στο 022/060. Δεν καταλαβαίνω τη λογική. Έχεις μια γραμμή εδώ και 40 χρόνια, που κάνει καλά τη δουλειά της (022) και συνδέει την Κυψέλη με το Κολωνάκι και με τέσσερα μεγάλα νοσοκομεία (Ευαγγελισμός, ΝΙΜΙΤΣ, ΝΝΑ και μαιευτήριο "ΕΛΕΝΑ". Το να την "σπάσεις" στην Ακαδημίας δημιουργεί μόνο προβλήματα. Ο δήμος Αθηναίων δεν τελειώνει στην Ακαδημίας και έχει ανάγκη από διακεντρικές συνδέσεις. 
Από την άλλη έχεις ένα 060 που κάνει άσκοπες βόλτες γύρω από τη Σόλωνος και τα Εξάρχεια. Ποιό ήταν το πρόβλημα να διατηρηθεί η γραμμή αυτή, με αφετηρία την Ακαδημίας, χωρίς να πειράξουν το 022;  Με σταθερό ωράριο, ένα όχημα βγαίνει ανά 45'. Δεν θέλει και παραπάνω, η γραμμή είναι για την εξυπηρέτηση όσων δεν μπορούν να περπατήσουν τις έντονες ανωφέρειες. Οι 9 στους 10 πάνε με τα πόδια από Ασκληπιού ή από Κολωνάκι.

Τώρα, απ' ότι φαίνεται, θα μοιραστούν τα 6 οχήματα σε τριάδες. Τρία στο 022 , τρία στο 060. Θέλω να τους δώ όμως τις Κυριακές τί θα κάνουν. Μέχρι τώρα είχαμε 2 οχήματα στο 022 με συχνότητα 35'. Τώρα, θα μείνει από ένα όχημα να κόβει βόλτες με συχνότητες 45 - 50'. ....

Σίγουρα για όσους θέλουν τη γραμμή 3 θα είναι αρκετά βολικό ειδικά όσους είναι από το δυτικό άκρο της γραμμής (Αιγάλεω/Αγία Μαρίνα). Από την άλλη θα έπρεπε να υπάρχει και γραμμή Άγιος Αντώνιος-Κηφισός για όσους έρχονται από Περιστέρι, Πετρούπολη κλπ. και είτε πάνε Μεταξουργείο είτε Αγίους για αλλαγή με 420 (του 20λεπτου στην καλύτερη) και ειδικά τη στιγμή που είναι ο πιο κοντικός σταθμός μετρό στον Κηφισό (1,2 χλμ έναντι 1,5+ που απέχει ο Ελαιώνας). Το μόνο σίγουρο είναι προς το πάρον ότι πειράματα και αν κάνουν (που για το 052 καλώς το δοκιμάζουν) να μην διαλύσουν περαιτέρω το 051..

Εφόσον έσπασαν ως και τα 022/060 δεν βλέπω να ζουν για πολύ και οι υπόλοιπες διακεντρικές.. Για τα συγκεκριμένα βέβαια δεν μπορώ να πω ότι είμαι υπερ αλλά ούτε και κατά. Αυτό που είναι βέβαιο είναι ότι το 022 το έχουν ξεφτιλίσει όταν σε ώρες αιχμής Καθημερινή βαράει 45'-50' κενά και προφανώς με τέτοιες συχνότητες οι επιβάτες στρέφονται σε άλλες λύσεις. Ακόμα και σήμερα που είναι σχετικά καλά η δρομολόγηση έχει από Τέρμα 14:40 και επόμενο 15:20, ενώ στη συνέχεια είναι σχεδόν όλα μισάωρα. Το 060 από την άλλη είχε φτάσει προ ημερών να βγει Καθημερινή με 1 βάρδια και ωράριο 06:30-12:30.. Υπό αυτές τις συνθήκες ίσως είναι καλύτερα να έχεις ένα τοπικό για Ακαδημία αλλά με νορμαλ δρομολόγηση (έστω ανά 20') και όποιος θέλει να συνεχίσει προς Ομόνοια, Πολυτεχνείο, Κυψέλη να μετεπιβιβάζεται στα τρόλεϊ που είναι σχετικά τακτικά συνδυαστικά.
Το κακό είναι πως ό,τι γίνεται, γίνεται εξαιτίας της τραγικής κατάστασης των συγκοινωνιών. Κάθε δελτίο τύπου του ΟΑΣΑ που περιλαμβάνει αλλαγές στο δίκτυο της ΟΣΥ πάει κάπως έτσι: "Οι αλλαγές αυτές γίνονται με γνώμονα τη βελτίωση της εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού..."

Δηλαδή υπάρχει περίπτωση να γίνουν αλλαγές όχι με γνώνομα τη βελτίωση της εξυπηρέτησης; Προφανώς και γίνεται, άμα δεν έχεις σχέδιο και αποφασίζεις υπό τη δαμόκλειο σπάθη των ελλείψεων και των οικονομικών, αλλά το ερώτημα είναι ρητορικό. Δεν γίνεται ένας οργανισμός να πετάει τέτοιες αόριστες εκφράσεις, επιβεβαιώνοντας ο ίδιος εκ των προτέρων και τον λόγο και την ορθότητα και το αποτέλεσμα μιας απόφασης. Από τη στιγμή που τα υποστηρίζει, πρέπει να τα αποδεικνύει με επιχειρήματα, εξηγώντας γιατί προχωρά στην τάδε ενέργεια, κι ας είναι και με λάθη.

Αλλιώς βαφτίζεις το κουτσούρεμα τοπικοποίηση, το σαρδέλωμα μετεπιβίβαση και το άδειασμα του κέντρου από λεωφορεία συνδυασμένες μετακινήσεις. Σίγουρα δεν μπορεί να περνάνε τα πάντα από το κέντρο, αλλά δεν μπορεί να μην περνάει και τίποτα, έτσι όπως το πάνε. Γιατί και κόβουν τα διακεντρικά, αλλά και τα τοπικά του κέντρου και σαφώς αυτό επηρεάζει τους πιο ευάλωτους, διότι ξέρουμε ότι η Αθήνα είναι δύσκολη πόλη μορφολογικά και πολεοδομικά. Χώρια που είναι γνωστό πως η επιβατική κίνηση είναι ευθέως ανάλογη της συγκοινωνιακής προσφοράς. Αν προσφέρεις έστω καλές συχνότητες, θα έχει αύξηση χρήσης.

Επί της ουσίας και με βάση τα παραπάνω, κακώς πειράξαν το 022, αντίθετα το 060 ήθελε κάποια αναζωογόνηση. Για να έχει μια κάποια επιτυχία όμως πρέπει όντως να εξυπηρετεί το target group του, αλλά υπάρχει και κάτι πιο βασικό, που είχα αναφέρει σε άλλο topic. Μετά από ένα σημείο, στην περιοχή του περιφερειακού, είναι μια γραμμή ειδικού χαρακτήρα. Οι περισσότεροι κάτοικοι εκεί δεν έχουν οικονομικά ανάγκη τη συγκοινωνία και είναι εθισμένοι στο αυτοκίνητο. Ο Λυκαβηττός όμως είναι ένας πόλος έλξης. Τόσα χρόνια είχαν αφήσει μια τέτοια περιοχή, τόσο κοντά σε όλα τα άλλα σημεία ενδιαφέροντος του κέντρου, χωρίς συγκοινωνία. Και το θυμούνται τώρα το 060, για να κόψουν στην Ακαδημία το 022...

Τα υπόλοιπα τουλάχιστον μου φαίνονται σωστά. Το 052 έπρεπε να δοκιμαστεί και από παλιά κι ας αποτύχει, αν και δεν το νομίζω, ακόμη και αν κολλάει κατά διαστήματα στην Μαρκόνι. Το 720 καλώς το πάνε μέχρι Αττική, δεν υπάρχει λόγος για μια μικρή διαδρομή να μην προσφέρεται μια πιο αξιοπρεπής πρόσβαση σε ΜΣΤ δύο γραμμών, σε επιβάτες περιοχών με ελλιπέστερη συγκοινωνία.


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2024 N1Ellinikou 122 28.305 23-11-2024, 01:32 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2023 N1Ellinikou 69 25.027 20-12-2023, 12:17 PM
Τελευταία Δημοσίευση: christos126
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2022 N1Ellinikou 108 54.496 29-12-2022, 04:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2021 N1Ellinikou 78 55.962 12-11-2021, 09:52 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Markos
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2020 N1Ellinikou 114 101.045 01-12-2020, 01:01 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2018 N1Ellinikou 79 77.404 22-12-2018, 08:56 AM
Τελευταία Δημοσίευση: GeorgIrisbus
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2017 pvuccino 162 175.389 30-12-2017, 01:55 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2016 mercedes elbo 86 128.220 28-12-2016, 01:13 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Γνώμες για τις γραμμές λεωφορείων στη Νέα Σμύρνη και προτάσεις για καταργήσεις, τροποποιήσεις ή δημιουργίας γραμμών gregory 1 4.835 07-07-2016, 01:49 AM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2015 georgio 110 158.896 30-12-2015, 01:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)