Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2019
#91
(22-11-2019, 09:21 AM)georgio Έγραψε: Φαντάζομαι θα υπάρχει κάποιος ιδιαίτερος λόγος, δεν θα έβαλαν έτσι απλά μια στάση

Δυστυχώς ο συγκοινωνιακός σχεδιασμός στην Ελλάδα εξαρτάται από βύσματα. Άτομα με κινητικά προβλήματα υπάρχουν χιλιάδες στην Αθήνα, αλλά για να φτάσει ο ΟΑΣΑ να τους βάλει μια στάση κοντά στο σπίτι τους θα πρέπει να πέσει τηλέφωνο από πολιτικό πρόσωπο ή υψηλά ιστάμενο στον Οργανισμό. Μπορεί να μη μας αρέσει και να μη μας τιμά, αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα στο πελατιακό κράτος που ζούμε.
Για να μην παρεξηγηθώ δεν με πειράζει να βοηθάμε τα άτομα με κινητικά προβλήματα, με πειράζει ο διαχωρισμός τους σε έχοντες δόντι και μη έχοντες.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
#92
Πάντως επειδή μένω στην περιοχή, υπήρχε και παλιότερα στάση στο συγκεκριμένο σημείο (δύο στενά πιο πάνω για την ακρίβεια) επί εποχές 208. Την καταργήσαν όταν μπήκε το Α4. Είχα ακούσει από άνθρωπο της γειτονιάς ότι και από βύσμα καταργήθηκε η προηγούμενη, επειδή κάποιος δεν ήθελε τη στάση μπροστά στο σπίτι του (υπήρχε και περίπτερο εκεί που και αυτό το ξήλωσαν και το πήγαν παραπάνω). Και γω τη θεωρώ άχρηστη προσθήκη για όποιο λόγο και αν έγινε, μιας και η επόμενη είναι 100 μέτρα μετά. Εδώ στο 201 από τη στάση ''Αγ.Νικόλαος'' (προς Αργυρούπολη) μέχρι την επόμενη η απόσταση είναι κάπου στα 500 μέτρα.
#93
(22-11-2019, 03:27 PM)hellenicbus Έγραψε: Πάντως επειδή μένω στην περιοχή, υπήρχε και παλιότερα στάση στο συγκεκριμένο σημείο (δύο στενά πιο πάνω για την ακρίβεια) επί εποχές 208. Την καταργήσαν όταν μπήκε το Α4. Είχα ακούσει από άνθρωπο της γειτονιάς ότι και από βύσμα καταργήθηκε η προηγούμενη, επειδή κάποιος δεν ήθελε τη στάση μπροστά στο σπίτι του (υπήρχε και περίπτερο εκεί που και αυτό το ξήλωσαν και το πήγαν παραπάνω). Και γω τη θεωρώ άχρηστη προσθήκη για όποιο λόγο και αν έγινε, μιας και η επόμενη είναι 100 μέτρα μετά.

Η στάση ΕΒΓΑ ήταν δύο τετράγωνα πιο πίσω και μεταφέρθηκε το 2011 και μετονομάστηκε αργότερα (με την εγκατάσταση της τηλεματικής) προκειμένου να καλυφθεί το κενό από την κατάργηση της στάσης επί της Πλατείας 25ης Μαρτίου λόγω της αδυναμίας των αρθρωτών με τα οποία δρομολογούνταν τότε το Α4 να την πραγματοποιήσουν με ασφάλεια. Και οι τότε αποστάσεις (ΠΛ. 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ - ΕΒΓΑ = 120μ / ΕΒΓΑ - ΦΟΥΡΝΟΣ = 257μ) ήταν παραπλήσιες των υφιστάμενων (ΠΛ. 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ - ΚΟΡΑΗ = 230μ / ΚΟΡΑΗ - ΦΟΥΡΝΟΣ = 160 μ).

Φαντάζομαι ότι οι αποστάσεις των στάσεων και στην αντίθετη κατεύθυνση (ΠΛΑΤΩΝΟΣ - ΦΟΥΡΝΟΣ = 220μ / ΦΟΥΡΝΟΣ - ΕΒΓΑ = 240μ / ΕΒΓΑ - ΠΛ. 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ = 147μ / ΠΛ. 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ - ΟΤΕ = 187μ) είναι αποτέλεσμα "παρεμβάσεων" και "βυσμάτων".
#94
Το ερώτημα είναι το τεράστιο έργο του ΟΑΣΑ να κάνει μια νέα και μεγάλη αναδιάρθρωση μέχρι τον Φεβρουάριο ήταν να κάνει τροποποίηση πριν ένα μήνα σε 4 5 γραμμές; Δεν θα γίνουν άλλες αλλαγές;
#95
Δεύτερο κύμα αλλαγών από 1η Δεκεμβρίου από το site του ΟΑΣΑ:

Σύναψη:Στη δημιουργία νέας express γραμμής Κηφισός - Σταθμός Ελαιώνας προχωρά ο ΟΑΣΑ. Ενισχύεται η διαλειτουργικότητα με τα μέσα σταθερής τροχιάς

Με γνώμονα τη βελτίωση της εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού και την αποδοτικότερη λειτουργία του συστήματος των δημόσιων αστικών συγκοινωνιών, ο ΟΑΣΑ προχωρά στην επόμενη φάση των αλλαγών στο υπάρχον συγκοινωνιακό δίκτυο της πρωτεύουσας, δίνοντας έμφαση στη διασύνδεση λεωφορειακών γραμμών με τους σταθμούς μέσων σταθερής τροχιάς.
Έχοντας ως βασική κατεύθυνση τη διευκόλυνση των μετεπιβιβάσεων μεταξύ των ΜΜΜ, έτσι ώστε οι λεωφορειακές γραμμές να λειτουργούν τροφοδοτικά προς το δίκτυο των μέσων σταθερής τροχιάς (μετρό, ηλεκτρικός, τραμ), οι συγκοινωνιακές παρεμβάσεις, στην παρούσα φάση, βασίζονται σε τροποποιήσεις - συγχωνεύσεις και την ίδρυση νέας express λεωφορειακής γραμμής.
Συγκεκριμένα, από την Κυριακή 1η Δεκεμβρίου, προβλέπονται οι ακόλουθες αλλαγές στο δίκτυο των λεωφορειακών γραμμών:
052 Σταθμός Υπεραστικών Λεωφορείων Κηφισού - Σταθμός Ελαιώνα
Καθιερώνεται νέα express γραμμή 052 Σταθμός Υπεραστικών Λεωφορείων Κηφισού - Σταθμός Ελαιώνα, με σκοπό την συγκοινωνιακή σύνδεση του Σταθμού Υπεραστικών Λεωφορείων Κηφισού με τον σταθμό μετρό «ΕΛΑΙΩΝΑΣ», προκειμένου να βελτιωθεί η συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση των επιβατών από και προς τον Σταθμό Υπεραστικών Λεωφορείων Κηφισού (δυνατότητα μετεπιβίβασης στη γραμμή μετρό 3). Η νέα γραμμή θα λειτουργεί παράλληλα με την υπάρχουσα γραμμή 051 Ομόνοια – Σταθμός Υπεραστικών Λεωφορείων Κηφισού (μέσω Ακαδημίας Πλάτωνος).
720 Ανάκασα - Αγ. Ανάργυροι - Σταθμός Αττική
Τροποποιείται η λεωφορειακή γραμμή 720 Ανάκασα – Αγ. Ανάργυροι – Σταθμός Κάτω Πατήσια και μετονομάζεται σε 720 Ανάκασα – Αγ. Ανάργυροι – Σταθμός Αττική. Ο ΟΑΣΑ λαμβάνοντας υπόψη τα λειτουργικά στοιχεία της γραμμής 720 (διαδρομή, δρομολόγια, οχήματα, επιβατική κίνηση κλπ) και την ανάγκη ταχείας συγκοινωνιακής σύνδεσης των κατοίκων της περιοχής Αγίων Αναργύρων - Καματερού με το δίκτυο μετρό (δυνατότητα μετεπιβίβασης στην γραμμή μετρό 2), επεκτείνει την γραμμή με νέο τέρμα τον Σταθμό Αττικής.
Στην γραμμή, στην A’ φάση των αλλαγών, είχε καταργηθεί το τμήμα από τις τρεις γέφυρες μέχρι την πλ. Βάθη.
022 Ακαδημία - Νέα Κυψέλη & 060 Ακαδημία - Λυκαβηττός
Στο πλαίσιο του συγκοινωνιακού ανασχεδιασμού, ο ΟΑΣΑ λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες μετακίνησης των κατοίκων της περιοχής της Κυψέλης και του Λυκαβηττού προς το κέντρο της Αθήνας (Ακαδημία - Πανεπιστήμιο) τροποποιεί τις γραμμές 022 και 060.
Συγκεκριμένα, η λεωφορειακή γραμμή 022 Ν. Κυψέλη – Μαράσλειος μετονομάζεται σε 022 Ακαδημία - Ν. Κυψέλη. Η διαδρομή της γραμμής θα πραγματοποιείται πλέον μέχρι την Ακαδημία, καταργώντας το τμήμα Ακαδημία - Μαράσλειος. Το τμήμα Ακαδημία – Μαράσλειος, καθώς και η διαδρομή προς τον Λυκαβηττό θα καλύπτεται από την λεωφορειακή γραμμή 060 που τροποποιείται και μετονομάζεται σε 060 Ακαδημία – Λυκαβηττός. Θα υπάρχει κοινό σημείο επαφής των δύο γραμμών στην Οδό Ακαδημίας.

http://www.oasa.gr/news.php?id=funk2063

Edit: οι αποφάσεις ανέβηκαν το μεσημέρι στη Διάυγεια

https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A88%CE%9...nline=true

https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A9%CE%9F...nline=true

https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A904%CE%...nline=true
#96
Παρεμπιπτόντως το Hastus τι είναι;
#97
(26-11-2019, 04:07 PM)vard_57 Έγραψε: Παρεμπιπτόντως το Hastus τι είναι;

http://www.giro.ca/en/solutions/bus-metro-tram
#98
(26-11-2019, 03:57 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Δεύτερο κύμα αλλαγών από 1η Δεκεμβρίου από το site του ΟΑΣΑ:


http://www.oasa.gr/news.php?id=funk2063

Edit: οι αποφάσεις ανέβηκαν το μεσημέρι στη Διάυγεια

https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A88%CE%9...nline=true

https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A9%CE%9F...nline=true

https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A904%CE%...nline=true

Μπορώ να πω οτι αυτες οι αλλαγες ειναι πολυ σωστές. Εχω εναν ενδοιασμό για το ποσο αξιόπιστη θα ειναι τελικα η γραμμη 052, καθώς θα λειτουργεί 07:00-21:00 και , ειδικα αν δεν εχει συχνα δρομολόγια, δε θα επιλεχθεί απο τους επιβάτες πιθανότατα.

Ερώτηση: Ειναι σίγουρα η οδός Μαρκονι κατάλληλη για αποβίβαση και επιβίβαση μετέπειτα των επιβατών? Δεδομένο οτι η πλειοψηφία των επιβατών θα εχει βαλίτσες, αυτο σημαίνει οτι το λεωφορείο θα παραμείνει στη σταση για 2-4 λεπτα, κατι που μπορεί να δημιουργήσει τρελο μποτιλιάρισμα στην οδό. Εκτος βέβαια αν δημιουργηθεί ειδικός χωρος για σταση του λεωφορείου
#99
(28-11-2019, 10:22 PM)Larioupol Έγραψε: Μπορώ να πω οτι αυτες οι αλλαγες ειναι πολυ σωστές. Εχω εναν ενδοιασμό για το ποσο αξιόπιστη θα ειναι τελικα η γραμμη 052, καθώς θα λειτουργεί 07:00-21:00 και , ειδικα αν δεν εχει συχνα δρομολόγια, δε θα επιλεχθεί απο τους επιβάτες πιθανότατα.

Ερώτηση: Ειναι σίγουρα η οδός Μαρκονι κατάλληλη για αποβίβαση και επιβίβαση μετέπειτα των επιβατών? Δεδομένο οτι η πλειοψηφία των επιβατών θα εχει βαλίτσες, αυτο σημαίνει οτι το λεωφορείο θα παραμείνει στη σταση για 2-4 λεπτα, κατι που μπορεί να δημιουργήσει τρελο μποτιλιάρισμα στην οδό. Εκτος βέβαια αν δημιουργηθεί ειδικός χωρος για σταση του λεωφορείου

Η Μαρκόνι την εξυπηρετεί μια χαρά τη γραμμή... Αν γίνει και μια εσοχή για να σταματάει εκεί ακόμα καλύτερα αλλά σου βάζω στοίχημα ότι και πάλι πάνω στο δρόμο θα σταματάει το λεωφορείο...

Οι ενδοιασμοί σου είναι σωστοί, θα έπρεπε να δουλεύει τις ίδιες ώρες (και ελαφρά παραπάνω με το μετρό). Χρειάζεται 2,5 λεωφορεία (πιθανότατα αρθρωτά, θα φανεί από την επιβατική κίνηση) για να βγει χωρίς μεγάλα κενά (ειδικά στα διαλείμματα) με πέντε βάρδιες ημερησίως. Και θέλω να πιστεύω ότι έστω και την τελευταία στιγμή θα τους κόψει και θα το έχουν ΧΩΡΙΣ εισιτήριο. Τέτοιες γραμμές που έχουν σκοπό να τραβάνε τον κόσμο στα ΜΜΜ από τα άλλα μέσα λειτουργούν πάντοτε ως free shuttle bus. Εκτός αν πραγματικά πιστεύει κανείς ότι αυτός που θα έχει έρθει από την Θεσσαλονίκη, την Δράμα ή την Αλεξανδρούπολη και έχει την κούραση του ταξιδιού θα ψάχνει να βρει πού θα βγάλει εισιτήριο στον Κηφισό...
(28-11-2019, 10:22 PM)Larioupol Έγραψε: Μπορώ να πω οτι αυτες οι αλλαγες ειναι πολυ σωστές. Εχω εναν ενδοιασμό για το ποσο αξιόπιστη θα ειναι τελικα η γραμμη 052, καθώς θα λειτουργεί 07:00-21:00 και , ειδικα αν δεν εχει συχνα δρομολόγια, δε θα επιλεχθεί απο τους επιβάτες πιθανότατα.

Ερώτηση: Ειναι σίγουρα η οδός Μαρκονι κατάλληλη για αποβίβαση και επιβίβαση μετέπειτα των επιβατών? Δεδομένο οτι η πλειοψηφία των επιβατών θα εχει βαλίτσες, αυτο σημαίνει οτι το λεωφορείο θα παραμείνει στη σταση για 2-4 λεπτα, κατι που μπορεί να δημιουργήσει τρελο μποτιλιάρισμα στην οδό. Εκτος βέβαια αν δημιουργηθεί ειδικός χωρος για σταση του λεωφορείου

Τα έχουν βάλει με τις διακεντρικές γραμμές, δεν εξηγείται αλλιώς... Δε θεωρώ σωστές τις αλλαγές σε 022 και 060 διότι το Κολωνάκι χάνει την απευθείας σύνδεσή του με Κυψέλη, Πατησίων, Πολυτεχνείο, Κάνιγγος, Ζ. Πηγή ανά 15'-20' στην αιχμή. Και το 022 δεν έφτανε ποτέ άδειο στη πλατεία, καθώς μάζευε αρκετό κόσμο, ιδίως από Κάνιγγος. Τώρα, θα εξυπηρετείται μόνο από ένα λεωφορείο, το οποίο θα ξεκινά από Ακαδημία με συχνότητες... τραγικές. Ένα όχημα θα επανδρώσει το νέο 060 (να είστε σίγουροι) οπότε το λιγότερο 40'-50' στην αιχμή. Παράλληλα, γεμίζει η Ακαδημία ξανά με αφετηρίες (όχι κορμών όμως όπως θα έπρεπε), ενώ χάνεται το σημερινό ΤΕ του 022, το οποίο είναι αρκετά άνετο για midi λεωφορεία. Τέλος, καθ' όλο το μήκος της Σόλωνος θα διέρχεται μόνο το 224, αφού φρόντισαν να "πετάξουν" όλα τ' άλλα στην ήδη κορεσμένη Πανεπιστημίου. Το να σπας γραμμές σε κομμάτια, αποκόπτωντας κοντινές συνοικίες μεταξύ τους, εξαναγκάζοντας έτσι το επιβατικό κοινό σε άνευ λόγου μετεπιβάσεις δεν είναι μεταρρύθμιση, αλλά ξεκάθαρος παραγκωνισμός των παρεχόμενων υπηρεσιών. Ειδικά δε στην περίπτωση του Κολωνακίου, πλέον κανείς δε θα κάτσει να περιμένει το 060 στην Ακαδημία. Ποδαράτο πλέον, εν ανάγκη ταξί. Και μην ακούσω απο κάποιον να λέει πως "στο Κολωνάκι τα λεωφορεία πάνε άδεια" διότι θα τον καλέσω σε αυτοψία αύριο κιόλας, τελευταία ημέρα καθημερινής πριν την αλλαγή.

Το 052 αδιάφορο μου περνάει. Ήδη, πολλά ΚΤΕΛ κατά την άφιξή τους στον αστικό ιστό της Αθήνας αποβιβάζουν πρώτα στον Ελαιώνα μέσω Καβάλας-Μαρκόνι-Ιεράς Οδού-Λ. Κηφισού και μετά καταλήγουν στον σταθμό. Αξίζει να σημειωθεί ότι κατά τις ώρες αιχμής στην Μαρκόνι και στον Κηφισό γίνεται ο κακός χαμός από κίνηση, οπότε μάλλον το 051 θα συνεχίσει να είναι η πιο γρήγορη λύση για κάποιον σταθμό ΜΣΤ... Τώρα, εάν τα ΚΤΕΛ σκοπεύουν να κόψουν την περιπορεία από τον Ελαιώνα και να "πετάξουν" τους επιβάτες τους στο 052 κατά την άφιξή τους στον Κηφισό, τότε ορθώς το ζήτησαν και μάλιστα θα μιλάμε για έξυπνη κίνηση από πλευράς τους. Εάν όχι, μάλλον τζάμπα λεωφορεία θα περιφέρονται και θα χάνονται στη κίνηση...


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2024 N1Ellinikou 130 29.278 4 ώρες πριν
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2023 N1Ellinikou 69 25.073 20-12-2023, 12:17 PM
Τελευταία Δημοσίευση: christos126
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2022 N1Ellinikou 108 54.647 29-12-2022, 04:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2021 N1Ellinikou 78 56.292 12-11-2021, 09:52 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Markos
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2020 N1Ellinikou 114 101.112 01-12-2020, 01:01 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2018 N1Ellinikou 79 77.485 22-12-2018, 08:56 AM
Τελευταία Δημοσίευση: GeorgIrisbus
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2017 pvuccino 162 175.584 30-12-2017, 01:55 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2016 mercedes elbo 86 128.289 28-12-2016, 01:13 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Γνώμες για τις γραμμές λεωφορείων στη Νέα Σμύρνη και προτάσεις για καταργήσεις, τροποποιήσεις ή δημιουργίας γραμμών gregory 1 4.840 07-07-2016, 01:49 AM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2015 georgio 110 159.041 30-12-2015, 01:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)