Δημοσιεύσεις: 3.183
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Το 711 έχει κόσμο κυρίως γιατί μαζεύει επιβάτες που θα έπαιρναν και το Β12. Οι δικοί του επιβάτες είναι λίγοι και με δεδομένο ότι ένα κομμάτι της διαδρομής του αφού χωρίσει με το Β12 είναι κοντά στη Φυλής δεν αποκλείεται κάποιοι από τους επιβάτες του να πηγαίνουν μέχρι τη Φυλής με τα πόδια για να πάρουν το Β12 κατευθείαν.
Δημοσιεύσεις: 224
Θέματα: 6
Εγγραφή: 07-06-2018
10-10-2019, 07:34 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 10-10-2019, 07:40 PM από NightLine. Edited 1 time in total.)
Α και μιας και έγινε αλλαγή στο Β2....ποτέ δεν κατάλαβα γιατί τερματίζει Άγιο Κοσμά και όχι Βούλα. Υποτίθεται ότι το ένα θα πήγαινε Βούλα μέσω Συγγρού, και το άλλο (δηλαδή το Α2) μέσω Αμφιθέας.
Το να έχει μια παραπάνω γραμμή η Βούλα δε νομίζω να χάλαγε κάποιον...εδώ η Μάνδρα έχει 4 (817, 861, 863, 865) που ένα 817 θα αρκούσε.
Edit: Η απόσταση από το τέρμα του 711 μέχρι τον Προαστιακό είναι περί τα 4 χλμ τώρα που το κοίταξα. Αλλά αυτός που είναι κοντά στην γέφυρα Αυλωνίτη πάει άνετα με τα πόδια.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(10-10-2019, 01:14 PM)ecoj Έγραψε: Το 711 έχει κόσμο κυρίως γιατί μαζεύει επιβάτες που θα έπαιρναν και το Β12. Οι δικοί του επιβάτες είναι λίγοι και με δεδομένο ότι ένα κομμάτι της διαδρομής του αφού χωρίσει με το Β12 είναι κοντά στη Φυλής δεν αποκλείεται κάποιοι από τους επιβάτες του να πηγαίνουν μέχρι τη Φυλής με τα πόδια για να πάρουν το Β12 κατευθείαν.
Ακριβώς. Και μάλιστα αυτός είναι ο βασικότερος λόγος που σχεδόν όλες οι γραμμές που τοπικοποιήθηκαν έχουν λιγότερο κόσμο από ότι όταν ήταν ακτινικές.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
Πέραν των αλλαγών που ανακοινώθηκαν, στο σχεδιασμό του ΟΑΣΑ περιλαμβάνονταν και η αναστολή λειτουργίας του Β15, με ταυτόχρονη ενίσχυση του Α15, καθώς και η μετατροπή σε 803 σε τροφοδοτική με διαδρομή έως τον Στ. Μετρό Αιγάλεω, όπως αποτυπώνεται σε επιστολή που έλαβε ο Δήμος Χαϊδαρίου και η οποία δημοσιοποιήθηκε από τοπική ιστοσελίδα:
https://xaidarisimera.gr/wp-content/uplo...%CE%91.pdf
Της επιστολής του ΟΑΣΑ επακολούθησε απαντητική επιστολή του Δημάρχου Χαϊδαρίου, που ζητούσε την ανακληση του σχεδιασμού για τα Β15 και 803, όπερ κι εγένετο:
https://xaidarisimera.gr/wp-content/uplo...%CE%91.pdf
Η δημοσιοποίηση της αλληλογραφίας μεταξύ ΟΑΣΑ και Δήμου Χαϊδαρίου αποδεικνύει ότι οι Δημοτικές Αρχές ήταν ενήμερες για τον σχεδιασμό αρκετές ημέρες πριν δημοσιοποιηθούν οι αποφάσεις στην "Διαύγεια" (αν κρίνουμε από τις ημερομηνίες που φέρουν οι αποφάσεις, κάποιοι πρέπει να γνώριζαν από τις αρχές Σεπτεμβρίου τι μέλει γενέσθαι με τις συγκοινωνίες της περιοχής τους) και τα "κροκοδείλια δάκρυα" από εκπροσώπους τους όπως στην περίπτωση του Δήμου Φυλής (συναντήθηκε με εκπροσώπους του ΟΑΣΑ μόλις την Τετάρτη 9/10 κι αφού είχε ανακοινωθεί και δια του Τύπου η τροποποίηση του 711) προκαλούν θυμηδία.
Δημοσιεύσεις: 224
Θέματα: 6
Εγγραφή: 07-06-2018
Καιρός ήταν για το Β15...στην ουσία έκανε την ίδια διαδρομή με το Α15, και ήταν απλά συμπληρωματικό του Α15.
Δημοσιεύσεις: 3.183
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
12-10-2019, 09:53 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 12-10-2019, 09:56 PM από ecoj. Edited 3 times in total.)
Φαίνεται ότι χρειάστηκε ''παρέμβαση'' υφυπουργού για να σωθεί το Β15 ή τουλάχιστον αυτό υποστηρίζει η δημοτική αρχή! Αυτά που ισχυρίζονται από το δήμο για τους λόγους που χρειάζεται το Β15 είναι προφανώς γελοιότητες γιατί οποιοσδήποτε γνωρίζει την περιοχή ξέρει ότι με το που μπει Φαβιέρου κατεβαίνουν όλοι. Το Β15 ουσιαστικά είναι μια κοντή εκδοχή του Α15 που βοηθάει τις ώρες αιχμής που γίνεται χαμός και το μόνο που χρειάζεται είναι να συντονιστεί ώστε να μην ξεκινάνε παρέα από Στ. Λαρίσης. Το να κόψεις τα 2 οχήματα του Β15 και να τα ρίξεις στο Α15 είναι απλά ηλίθια κίνηση που ως σκοπό έχει να αραιώσεις αργότερα το δήθεν ενισχυμένο Α15 και ο δήμος το ξέρει και γι' αυτό αντέδρασε.
Έστω και με ''ελληνικό'' τρόπο φαίνεται ότι το Β15 θα συνεχίσει να μας παρέχει τις υπηρεσίες του!
Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
12-10-2019, 11:05 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 12-10-2019, 11:06 PM από N1Ellinikou. Edited 1 time in total.)
(12-10-2019, 09:53 PM)ecoj Έγραψε: Φαίνεται ότι χρειάστηκε ''παρέμβαση'' υφυπουργού για να σωθεί το Β15 ή τουλάχιστον αυτό υποστηρίζει η δημοτική αρχή! Αυτά που ισχυρίζονται από το δήμο για τους λόγους που χρειάζεται το Β15 είναι προφανώς γελοιότητες γιατί οποιοσδήποτε γνωρίζει την περιοχή ξέρει ότι με το που μπει Φαβιέρου κατεβαίνουν όλοι. Το Β15 ουσιαστικά είναι μια κοντή εκδοχή του Α15 που βοηθάει τις ώρες αιχμής που γίνεται χαμός και το μόνο που χρειάζεται είναι να συντονιστεί ώστε να μην ξεκινάνε παρέα από Στ. Λαρίσης. Το να κόψεις τα 2 οχήματα του Β15 και να τα ρίξεις στο Α15 είναι απλά ηλίθια κίνηση που ως σκοπό έχει να αραιώσεις αργότερα το δήθεν ενισχυμένο Α15 και ο δήμος το ξέρει και γι' αυτό αντέδρασε.
Έστω και με ''ελληνικό'' τρόπο φαίνεται ότι το Β15 θα συνεχίσει να μας παρέχει τις υπηρεσίες του!
www.xaidarisimera.gr/proklitikos-o-oasa-pigan-na-kopsoyn-ki-alles-grammes-sto-chaidari-entoni-antidrasi-toy-dimoy/
Επιβεβαιώνεται από ιστοσελίδα τοπικής ενημέρωσης.
Και επειδή λοιπόν παρενέβη ο γαλάζιος αναπληρωτής υπουργός Εξωτερικών, ο οποίος εκλέγεται στην Β2 Δυτικού Τομέα Αθηνών, παραμένει μια γραμμή-παρωδία (Β15) και μια γραμμή με συχνότητες... ΚΤΕΛ για Πειραιά (803). Και απο την άλλη μεριά σπάνε τα 732 και 054... Να τους χαίρεστε!
Δημοσιεύσεις: 3.183
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
13-10-2019, 12:19 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 13-10-2019, 12:23 AM από ecoj. Edited 2 times in total.)
Βέβαια πιστεύω ότι κάποια στιγμή μελλοντικά θα καταργηθεί. Με αυτήν μέθοδο δεν είναι δεδομένο ότι θα μπορείς να το κρατήσεις για πάντα όπως παράδειγμα το 165 που είχε επιβληθεί με παρόμοιο τρόπο.
Τώρα η ίδια η γραμμή, επιμένω, θα έπρεπε να έχει λογική κοντού Α15 και όχι ανεξάρτητης γραμμής που έχει τώρα. Δηλαδή να ενισχύει τις ώρες αιχμής το κομμάτι με τον περισσότερο κόσμο δηλαδή το Στ. Λαρίσης - ΤΕΙ. Σαββατοκύριακο δεν χρειάζεται καθόλου. Προφανώς η διαδρομή μέχρι τέρμα από τη στιγμή που θα στρίψει στη Φαβιέρου είναι εντελώς περιττή (φαίνεται και στο ότι είναι άδειο μόνιμα από κείνο το σημείο) κι γι' αυτό αυτά που λέει ο δήμος είναι μ@λακίες αλλά δεν έχει αλλού να αράξει εκεί και η διαδρομή μέχρι το τέρμα είναι μικρή έτσι κι αλλιώς.
Το 803 έπρεπε να γίνει τοπικό στο Αιγάλεω με μια ανθρώπινη συχνότητα όμως και όχι ένα όχημα να πηγαινοέρχεται μόνο του. Αυτά που λένε ότι θα χανόταν η σύνδεση με Πειραιά αγγίζουν τα όρια της πρόκλησης με δεδομένο ότι οι περισσότερες συνοικίες δεν έχουν άμεση σύνδεση με τον Πειραιά αλλά με μέσο που οδηγεί σε αυτό δηλαδή το μετρό!
Δημοσιεύσεις: 1.207
Θέματα: 96
Εγγραφή: 12-10-2009
Καλημέρα!
Για το 803 αλλά και τα 322/323 έχουν πάντως δημοσιευθεί αποφάσεις στην Διαύγεια για τροποποιήσεις τους.
Για το 803:
https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A87%CE%A...nline=true
Για τα 322/323:
https://diavgeia.gov.gr/doc/6%CE%A3%CE%9...nline=true
Το μεν 803 πλέον δεν θα περνά στην κατεύθυνση προς Πειραιά από τον σταθμό του μετρό στο Αιγάλεω ενώ τα 322/323 ενοποιούνται. Ωστόσο ενώ και οι δύο αποφάσεις έχουν βγει στην Διαύγεια, δεν είναι στην ανακοίνωση του ΟΑΣΑ. Ξεχάστηκαν, θα ισχύσουν αργότερα ή δεν θα ισχύσουν καθόλου;
Δημοσιεύσεις: 1.215
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
Λοιπόν, έχουμε και λέμε :
Πρώτη μέρα σήμερα με τις νέες αλλαγές στο δίκτυο. Από παρατήρηση γύρω στις 9 το πρωϊ έχω τα εξής :
214 : στο τμήμα από Ευαγγελισμό μέχρι Ακαδημία τα οχήματα ήταν μισοάδεια, καμια σχέση με το παλιό 732. Τούτο διότι στο 732 γινόταν επιβίβαση σε όλο το κομμάτι από Ρηγίλλης-Σύνταγμα-Ακαδημία από όσους ήθελαν να κατεβούν προς Ομόνοια και κάτω.
Τώρα, θα έχουμε 7 οχήματα τα οποία στο κομμάτι Ακαδημία-Ευαγγελισμός, εκτός από τις ώρες αιχμής, θα κουβαλάνε "αέρα", ενώ οι επιβάτες που ήθελαν να μετακινηθούν προς Ομόνοια-Λιοσίων, θα στοιβάζονται στα ανεπαρκή 3, 608.
Οι συχνότητες (σήμερα) ήταν 9λεπτες με 7 οχήματα στην αιχμή. Λογικά, από τις επόμενες μέρες και μόλις τελειώσει η "διαφήμιση", θα "κόψουν" το 7ο όχημα και θα το αφήσουν με 10-12λεπτα.
Στα δρομολόγια του ΟΑΣΑ φαίνεται βελτιωμένη η Κυριακή (το έχουν προγραμματίσει με 3 οχήματα και 15-20'), αν και φοβάμαι ότι θα μείνει "στα χαρτιά".
211 : το ίδιο με το 214, εδώ όμως είναι η διαφορά ότι και το παλιό 054 ήταν αραιό, οπότε στην ουσία δεν λείπει κάτι. Εκεί που θα υπάρχει πρόβλημα είναι στις ώρες αιχμής, όπου το 054 έκανε "σκούπα" από Ακαδημία προς Πατησίων και μάζευε πολύ κόσμο από το 608 ή το 622 που είχε κατεύθυνση τη Δροσοπούλου.
Συχνότητες : 3 οχήματα με 20λεπτα. Στα ίδια με το 054 (εδώ βλέπω πιό δύσκολο να κόβεται το 3ο όχημα, αν και ο Βοτανικός δεν το 'χει σε τίποτα να αφήσει τη γραμμή το απόγευμα με 2 λεωφορεία, βλέπε 235)
732 : Από την τηλεματική που το βλέπω, του έχουν δώσει ομοίως 7 οχήματα, άρα θα κάνει πάνω-κάτω την ίδια δουλειά με πριν. Εδώ τα πράγματα, ως προς το κομμένο κομμάτι, είναι λίγο διαφορετικά διότι αρκετός κόσμος κατεβαίνει στην Πλ. Αττικής, ενώ η Χαλκοκονδύλη (Πλ. Λαυρίου) είναι πολύ κοντά στην Ομόνοια. Αυτό που θα λείψει και εδώ, είναι η διασύνδεση της Λιοσίων με την Ακαδημίας.
409 : Δύο οχήματα με 20λεπτο. Θεωρώ ότι αρκεί. Διάλυση της Κυριακής, με ωράριο 07:30 - 22:00 αντί για 23:45.
Επίσης, βλέπω να έχουν συμπληρώσει μια βάρδια στο 021 (την μεσημεριανή που κόβανε μόνιμα) και μένει να δούμε πού θα πάνε οι άλλες δύο που γλύτωσαν από το κατηργημένο 100.