Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2019
#1
Και ναι, το τόπικ του 2019 για τις γραμμές είναι εδώ (ενωμένο δυνατό). Το αντίστοιχο τόπικ του 2018 έχει κλειδωθεί και μπορεί κανείς να το δει και απο εδώ:

Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2018

Αυτή η χρονιά θα έχει ενδιαφέρον, αν λάβουμε υπόψιν τις εξαγγελίες περί "εξορθολογισμού" των γραμμών στην Λ. Κηφισίας, όπου τα δημοσιεύματα στον τύπο μίλαγαν για την ύπαρξη 17 (!) γραμμών που κινούνται επί της ως άνω λεωφόρου. Επίσης υπάρχουν οι φήμες που κυκλοφόρησαν σε ομάδες του facebook περί ολικής κατάργησης 18, μερικής κατάργησης διαδρομής 1 και 15 ("Μοσχάτο-Πλ. Καραϊσκάκη" και "Ελ. Βενιζέλου-Δικαστήρια-Ιπποκράτους" αντίστοιχα) και επέκτασης 12 (Περιστέρι-Πετράλωνα). Τέλος, ενδιαφέρον θα έχει να δούμε εαν τα ΚΤΕΛ Αττικής, όταν κοπούν μέχρι τους πλησιέστερους σταθμούς μετρό, θα ενταχθούν στην αρίθμηση του ΟΑΣΑ. Δύσκολο μεν, αλλά ποτέ δε ξέρεις!

Και πάλι, καλή Χρονιά!
#2
(01-01-2019, 03:22 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Και ναι, το τόπικ του 2019 για τις γραμμές είναι εδώ (ενωμένο δυνατό). Το αντίστοιχο τόπικ του 2018 έχει κλειδωθεί και μπορεί κανείς να το δει και απο εδώ:

Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2018

Αυτή η χρονιά θα έχει ενδιαφέρον, αν λάβουμε υπόψιν τις εξαγγελίες περί "εξορθολογισμού" των γραμμών στην Λ. Κηφισίας, όπου τα δημοσιεύματα στον τύπο μίλαγαν για την ύπαρξη 17 (!) γραμμών που κινούνται επί της ως άνω λεωφόρου. Επίσης υπάρχουν οι φήμες που κυκλοφόρησαν σε ομάδες του facebook περί ολικής κατάργησης 18, μερικής κατάργησης διαδρομής 1 και 15 ("Μοσχάτο-Πλ. Καραϊσκάκη" και "Ελ. Βενιζέλου-Δικαστήρια-Ιπποκράτους" αντίστοιχα) και επέκτασης 12 (Περιστέρι-Πετράλωνα). Τέλος, ενδιαφέρον θα έχει να δούμε εαν τα ΚΤΕΛ Αττικής, όταν κοπούν μέχρι τους πλησιέστερους σταθμούς μετρό, θα ενταχθούν στην αρίθμηση του ΟΑΣΑ. Δύσκολο μεν, αλλά ποτέ δε ξέρεις!

Και πάλι, καλή Χρονιά!

Πού τις βρήκαν τις ... 17 γραμμές στην Κηφισίας ; Μήπως μέτρησαν τις πρώτες δέκα στους Αμπελοκήπους και τις άλλες στην Κηφισιά; Έλεος δηλαδή. Τώρα, όσο για τα τρόλλεϋ : Το 18 όντως δεν έχει λόγο ύπαρξης, καθώς είναι αραιό και τυχαίνει συχνά να πηγαίνει "καρότσα" με το 10.

Από την άλλη, η επέκταση του 19 προς τον Στ. Χαλανδρίου είναι - επιεικώς - αποτυχημένη καθώς αφ' ενός δεν έχει ζήτηση και αφ' ετέρου η σύνδεση Χαλάνδρι - Στ. Χαλανδρίου εξυπηρετείται σε νορμάλ συχνότητα από τα λεωφορεία της Πεντέλης. Δύο είναι οι λύσεις που -  προσωπικά - θεωρώ ως αποδοτικές : α) αποξήλωση της υποδομής Στ. Χαλανδρίου - Χαλάνδρι και τερματισμός στην Πλ. Χαλανδρίου. β) αλλαγή της διαδρομής και κατεύθυνση προς Πλ. Αγ. Παρασκευής (ίδια με το 421), ώστε να υπάρχει καλύτερη σύνδεση του Χαλανδρίου με τον πιό κοντινό σταθμό.

Τέλος, οι γραμμές 1 και 15 θέλουν συγχώνευση και όχι σαλαμοποίηση : Αντί να έχουμε μια γραμμή Μοσχάτο - Πλ. Καραϊσκάκη και μια άλλη Πολύγωνο - Ιπποκράτους, γιατί δεν ενώνονται σε μια γραμμή "Μοσχάτο - Ζάππειο - Ελ. Βενιζέλου (Πολύγωνο)" ;
#3
Πρώτη μέρα καθημερινών δρομολογίων στην ΟΣΥ για το νέο έτος και τον Ιανουάριο και ούτε η τροποποίηση του 323 έγινε ούτε η ίδρυση του 326. Μάλλον πάει από Δευτέρα μαζί με την δίαιτα. Tongue
#4
(04-01-2019, 10:37 AM)GeorgIrisbus Έγραψε: Πρώτη μέρα καθημερινών δρομολογίων στην ΟΣΥ για το νέο έτος και τον Ιανουάριο και ούτε η τροποποίηση του 323 έγινε ούτε η ίδρυση του 326. Μάλλον πάει από Δευτέρα μαζί με την δίαιτα. Tongue

Είχε γίνει επίσημη ανακοίνωση της δημιουργίας της 326 και τροποποίησης της 323 εκτός Διαύγειας? Γιατί πρέπει και ο Δήμος Σπάτων-Αρτεμιδος να κάνει κάποιες τροποποιήσεις πριν..
- Μην καταστρέφετε κι άλλο το 164 !  Chair  - 
#5
Καλησπέρα, ως Θεσσαλονικιός,μου κάνει εντύπωση πως κάθε χρόνο στα λεωφορεία της ΟΣΥ (στις γραμμές) γίνονται τόσες πολλές αλλαγές. Εδώ οι πιο πρόσφατες αλλαγές ήταν με την κατάργηση 78 και 78Ν και ίδρυση Χ1 και Ν1 (πλέον 01Χ και 01Ν [...]) και κατάργηση 2, 3, 8 με δημιουργία 2Κ και 3Κ. Τόσο εύκολα αλλάζουν οι απαιτήσεις για τις εξυπηρετούμενες γραμμές ή έχει και κάνει και με άλλους παράγοντες;
#6
(08-01-2019, 03:59 PM)vard_57 Έγραψε: Καλησπέρα, ως Θεσσαλονικιός,μου κάνει εντύπωση πως κάθε χρόνο στα λεωφορεία της ΟΣΥ (στις γραμμές) γίνονται τόσες πολλές αλλαγές. Εδώ οι πιο πρόσφατες αλλαγές ήταν με την κατάργηση 78 και 78Ν και ίδρυση Χ1 και Ν1 (πλέον 01Χ και 01Ν [...]) και κατάργηση 2, 3, 8 με δημιουργία 2Κ και 3Κ. Τόσο εύκολα αλλάζουν οι απαιτήσεις για τις εξυπηρετούμενες γραμμές ή έχει και κάνει και με άλλους παράγοντες;

Έχει να κάνει με 3 βασικούς παράγοντες:
1) έλλειψη οχημάτων και οδηγών που συγχωνεύει και καταργεί γραμμές
2) επέκταση του μετρό και άμεσες ή ετεροχρονισμένες τροποποιήσεις
3) ρουσφέτια σε δήμους / το υπουργείο και άλλους φορείς που δημιουργεί συνήθως νέες γραμμές
Το 2019 θα έχουμε 3 νέους σταθμούς μετρό και την επέκταση του τραμ από τη μέση του πουθενά (Ν. Φάληρο / ΣΕΦ) στο κέντρο του Πειραιά, οπότε αυτά τα 2 γεγονότα θα αλλάξουν αρκετές γραμμές στον Πειραιά και τα Δυτικά Προάστια. Επίσης λόγω εκλογών έχουν φτιαχτεί ήδη 2-3 γραμμές το 2018, φτιάχτηκε νέα γραμμή (326) που περιμένουμε να δρομολογηθεί μέσα στις μέρες και δεν έχω ιδέα τι άλλη γραμμή θα σχεδιάσουν.

Στον ΟΑΣΘ απ' ότι παρατηρώ, εκτός από τα 2Κ και 3Κ που είναι όντως νέες γραμμες (τα Χ1 - Ν1 ή όπως αλλιως ονομάσουν τα 78ρια δεν είναι ουσιαστική αλλαγή), πρέπει να έχετε και άλλες αλλαγές που ίσως κρύβονται στο γεγονός των συγκροτημάτων γραμμών που έχει ο ΟΑΣΘ. Αν για παράδειγμα το 87ρι που κοιτούσα τις προάλλες έχει 15 παραλλαγές, ανάλογα με τα χωριά που εξυπηρετεί. Ως εκ τούτου αν φτιαχτεί το 87Κ, για τον ΟΑΣΘ δεν θα φανεί σαν ίδρυση γραμμής, αλλά ως μια ακόμα παραλλαγή.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
#7
(04-01-2019, 10:37 AM)GeorgIrisbus Έγραψε: Πρώτη μέρα καθημερινών δρομολογίων στην ΟΣΥ για το νέο έτος και τον Ιανουάριο και ούτε η τροποποίηση του 323 έγινε ούτε η ίδρυση του 326. Μάλλον πάει από Δευτέρα μαζί με την δίαιτα. Tongue

Και η ίδρυση-τροποποίηση ξεκίνησε από σήμερα.

Τα 322 - 323 πλέον θα δρομολογουνται από την ίδια αφετηρία αλλά με ένα όχημα και τα δύο πλέον εναλλάξ που σημαίνει ότι αραιωσαν τα δρομολόγια τους σημαντικά. Το 326 δημιουργήθηκε με το δεύτερο όχημα των 322 - 323 με δρομολόγια σχεδόν 80 - 90 λεπτά και με μια μικρή διαφορά στην διαδρομή ότι δεν θα μπαίνει να κάνει την "αναστροφή" του μέσα στο κέντρο της Αρτέμιδος αλλά θα κατεβαίνει από την οδό Μακρυγιάννη στην Βραυρωνος και στην συνέχεια θα στρίβει αριστερά στην Καραμανλή όπως το 304. Άγνωστο αν αποτελεί προσωρινή λύση διότι δεν έγιναν τα έργα που ζήτησε ο ΟΑΣΑ από τον Δήμο Σπάτων ή αν θα είναι μόνιμα έτσι (το να μην μπαίνει στο κέντρο της Λουτσας).

Όπως καταλαβαίνουμε όπως αναφέρθηκε και σε προηγούμενο post αφορά προφανώς ρουσφετολογικη γραμμή το 326 αφού έφαγε όχημα από τα 322 - 323, δηλαδή δημιουργήθηκε επιβαρρυνοντας μια άλλη περιοχή (όπως βέβαια έγινε και με τα 322 - 323 που έφαγαν οχήματα από το 321 της Πλακεντίας με αποτέλεσμα την μείωση των δρομολογίων του και στην συνέχεια την κατάργηση του) και η τροποποίηση του 323 δεν έγινε γιατί δεν μπορεί να κάνει τέρμα στην Βραυρωνα όπως ανέφερε ο ΟΑΣΑ αλλά για να δρομολογειται ένα όχημα εναλλάξ στα 322 - 323 και το άλλο να πάει στο 326.
#8
Προφανώς και ήταν αίτημα του Δήμου Σπάτων - Αρτέμιδας η δημιουργία του 326, χωρίς να λάβει τα απαραίτητα μέτρα στο κέντρο της Λουτσας και ενώ είχε τοποθετηθεί η στάση "Δημαρχείο" στην Λεωφ.Αρτεμιδος στην επιστροφή, είχε περαστεί και στην "1η Βραυρωνος"..

Το θέμα είναι ότι δεν υπήρχε καμιά ενημέρωση για την μεταφορά της Αφετηρίας του 323 στον Άγ.Νικόλαο και τα νέα μειωμένα δρομολόγια και ο κόσμος περίμενε στο κέντρο της Λούτσας το 323 για να πάει προς την Αγία Κυριακή και δεν πέρναγε ή στον Αγ.Νικόλαο είχε Τέρμα και άλλαζε σε 322..

Με την ενιαία Αφετηρία στον Άγιο Νικόλαο, θα έπρεπε το 323 να μην πηγαίνει πια καθόλου στην Βραυρώνα, ώστε να μειωθεί ο χρόνος και για τις δύο γραμμές και να έχουν τουλάχιστον ανά ώρα εναλλάξ δρομολόγιο (αφού μια ενιαία γραμμή 322-323 θα ήταν πολύ μακαρόνι)
#9
Δημιουργήθηκαν πολλά προβλήματα με αυτό που έγινε για την δημιουργία του 326.

Το ένα είναι αυτό που λες MrVanHool με το 322,323 και την σημαντική μείωση στην συχνότητα δρομολογίων, εξάλλου μην ξεχνάμε ότι δεν είχαν και τα συχνά δρομολόγια οπότε τώρα έγιναν με συχνότητες φαντάσματος.

Το δεύτερο είναι ότι δεν έχει δημιουργηθεί χώρος για την αφετηρία του 326 με αποτέλεσμα να βλέπεις το όχημα να κάθεται μια στο μοναστήρι της Παλαιοπαναγιάς, μια στο τέλος της γέφυρας της Αττικής Οδού, μια στις Εργατικες Κατοικίες, μια πριν την γέφυρα γενικά όπου βρει ο οδηγός να σταματήσει.

Άλλο πρόβλημα είναι ότι πιστεύω δεν έγινε πραγματική μελέτη για τον πραγματικό χρόνο διαδρομής που θέλει το 326 και έτσι το βλέπεις να κάθεται 25 με 30 λεπτά σίγουρα μεταξύ κάθε δρομολογίου (στα χνάρια του 324 και αυτό) .

Τέλος πάντων το έχω στείλει άπειρες φορές στον ΟΑΣΑ και θα συνεχίσω να το λέω δεν χρειάζεται το 326 αλλά και ούτε και να μείνουν έτσι τα 322,323 αυτό που χρειάζεται είναι τροποποίηση του 304 ώστε να διέρχεται από τον σταθμό Κάντζας μέσω των οδών Λεονταρίου, Παπαγγελάκη, αριστερά Παλαιοπαναγιάς, αριστερά Μπελου συνέχεια κανονικά. Ο χρόνος διαδρομής υπάρχει και επαρκεί για να γίνει αυτό.
#10
Μόνιμη τροποποίηση της 817 Ελευσίνα - Μάνδρα https://diavgeia.gov.gr/decision/view/6ΚΓΣ46ΨΧΕ3-ΡΦΟ (δεν έχω ιδέα αν έχει αλλάξει κάτι όντως ή απλά έγινε επίσημη κάποια τροποποίηση όσοι την ξέρουν ας μας πουν)

Νέες λεωφορειακές γραμμές στο Δήμο Φυλής
736 Ζωφρια - Άγιος Νικόλαος - Ζεφυρι
737 Κέντρο - Δροσουπολη - Λίμνη
Δρομολόγηση μόνο με midi
https://diavgeia.gov.gr/decision/view/Ψ72Ω46ΨΧΕ3-ΖΟΧ

Υπενθύμιση ίδρυσης 326 (πρώτη στάση πλέον η Κάντζα 1 και επίσημη διέλευση από την οδό Μακρυγιάννη) (σύντομα θα ξανά τροποποιηθεί με διέλευση από 1η Παλλήνης και 2η Παλλήνης)
https://diavgeia.gov.gr/decision/view/6ΤΒΡ46ΨΧΕ3-Α91


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2024 N1Ellinikou 125 28.899 6 ώρες πριν
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2023 N1Ellinikou 69 25.065 20-12-2023, 12:17 PM
Τελευταία Δημοσίευση: christos126
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2022 N1Ellinikou 108 54.637 29-12-2022, 04:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2021 N1Ellinikou 78 56.280 12-11-2021, 09:52 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Markos
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2020 N1Ellinikou 114 101.102 01-12-2020, 01:01 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2018 N1Ellinikou 79 77.462 22-12-2018, 08:56 AM
Τελευταία Δημοσίευση: GeorgIrisbus
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2017 pvuccino 162 175.500 30-12-2017, 01:55 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2016 mercedes elbo 86 128.279 28-12-2016, 01:13 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Γνώμες για τις γραμμές λεωφορείων στη Νέα Σμύρνη και προτάσεις για καταργήσεις, τροποποιήσεις ή δημιουργίας γραμμών gregory 1 4.838 07-07-2016, 01:49 AM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2015 georgio 110 159.015 30-12-2015, 01:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)