Δημοσιεύσεις: 1.676
Θέματα: 1.216
Εγγραφή: 18-11-2009
(07-07-2010, 10:57 AM)ELBO O405GN Έγραψε: Όσο κάποιοι (βλέπε ΟΑΣΑ, ΥΜΕ, κλπ) αφήνουν δημάρχους, κοινοτάρχες και λοιπούς αυτοδιοικητικούς να χαράσουν συγκοινωνιακή πολιτική, αυτά θα γίνονται.
Το 340 είχε 3(!) δρομολόγια ανά κατεύθυνση Δευτέρα-Παρασκευή. Η μέση κίνηση του κυμαινόταν σε 10-15 επιβάτες. Είχε ίσως κάποια χρηστική αξία προ ΜΕΤΡΟ στα Μεσόγεια. Το κενό του μπορεί να καλυφτεί με συχνότερα δρομολόγια στο 120, μετεπιβίβαση στο Κορωπί για χρήση ΜΕΤΡΟ ή ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ μέχρι Παλλήνη και μετεπιβίβαση στην Παλλήνη στο 314 πρός Νομαρχία.
Η ιστορία με το 324 κρατάει πάνω από 10 χρόνια! Όντας για χρόνια η μοναδική γραμμή που έμπαινε στην Κάντζα (μέχρι την ίδρυση του 307), από αφετηρίας ΕΡΤ οι συχνότητες δρομολογίων...θύμιζαν ΚΤΕΛ! Από μιάμιση ως 3 ώρες! Θεωρώ ότι θα ήταν καλύτερα τα δρομολόγια του 324 να ενσωματω θούν στο 307. Επίσης το 315 πρέπει να ξαναεπανέλθει στο Πικέρμι.
Συμφωνω μαζι σου. Αλλα πως συνδεεται η Καντζα (δημος Παλληνης) με την Παλληνη? Εκτος και αν επεκταθει το 315 στο σταθμο Καντζας και γινεται ανταποκριση των δυο γραμμων εκει. Επισης, επειδη θα κοπει το κομματι Αγιου Νικολαου Καντζας αν ενωθει το 324 με το 307 θα μπορουσε να επεκταθει το 306 μεσω Αγιου Νικολαου στον σταθμο Καντζας.
Δημοσιεύσεις: 475
Θέματα: 1
Εγγραφή: 20-11-2009
(07-07-2010, 11:22 AM)meganium Έγραψε: Συμφωνω μαζι σου. Αλλα πως συνδεεται η Καντζα (δημος Παλληνης) με την Παλληνη? Εκτος και αν επεκταθει το 315 στο σταθμο Καντζας και γινεται ανταποκριση των δυο γραμμων εκει. Επισης, επειδη θα κοπει το κομματι Αγιου Νικολαου Καντζας αν ενωθει το 324 με το 307 θα μπορουσε να επεκταθει το 306 μεσω Αγιου Νικολαου στον σταθμο Καντζας.
Κάπως έτσι. Αλλά στον ΟΑΣΑ θέλουν πολύ μυαλό για να το σκεφτούν.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Δημοσιεύσεις: 1.676
Θέματα: 1.216
Εγγραφή: 18-11-2009
Μια προταση που εχω στειλει στον ΟΑΣΑ σε περιπτωση που θελουν να μεινει το 315 οπως ειναι. Σας την παραθετω παρακατω:
Αγαπητοί κ. του ΟΑΣΑ και της ΕΘΕΛ.
Θα ήθελα να σας παρουσιάσω την σκέψη μου σχετικά με την δημιουργία μιας νέας λεωφορειακής γραμμής η οποία θα έχει τα εξής οφέλη: 1) συγχώνευση δυο υπαρχουσών λεωφορειακών γραμμών, 2) κατάργηση υφιστάμενων λεωφορειακών γραμμών, 3) εξοικονόμηση οχημάτων καθώς και βαρδιών οδηγών.
Πιο συγκεκριμένα αφορά την δημιουργία της νέας λεωφορειακής γραμμής 315 Στ. Νομισματοκοπείου - Παλλήνη - Ανθούσα. (Ο συγκεκριμένος αριθμός διατηρείται διότι σαν γραμμή υπάρχει ήδη και απλά θα προστεθεί μόνο το κομμάτι της Ανθούσας.) Η συγκεκριμένη λεωφορειακή γραμμή θα προκύψει από την συνένωση των λεωφορειακών γραμμών 301 και 315. Η διαδρομή που θα εκτελει θα είναι: (κατεύθυνση προς Ανθούσα) ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΚΟΠΕΙΟΥ - ΛΕΩΦ. ΜΕΣΟΓΕΙΩΝ - ΛΕΩΦ. ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ - ΝΕΑ ΛΕΩΦ. ΣΠΑΤΩΝ - ΛΕΟΝΤΑΡΙΟΥ - ΛΕΩΦ. ΠΑΛΑΙΟΠΑΝΑΓΙΑΣ - ΛΕΟΝΤΑΡΙΟΥ - Λ.ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ - Λ.ΑΝΘΟΥΣΑΣ - ΙΑΣΟΝΟΣ - ΔΙΑΜΟΡΦΩΜΕΝΟ ΧΩΡΟ ΚΑΛΛΙΣΙΩΝ (ΤΕΡΜΑ). (κατεύθυνση προς Νομισματοκοπείο) ΔΙΑΜΟΡΦΩΜΕΝΟ ΧΩΡΟ ΚΑΛΛΙΣΙΩΝ (ΤΕΡΜΑ) - ΙΑΣΟΝΟΣ - ΑΝΘΕΩΝ - ΙΑΣΟΝΟΣ - ΤΥΡΝΑΒΟΥ - ΜΕΣΣΗΝΗΣ - ΑΙΓΙΟΥ - Λ.ΑΝΘΟΥΣΑΣ - ΑΙΔΗΨΟΥ - ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ - ΕΠΙ ΑΝΩΝΥΜΟΥ - ΕΥΡΙΠΙΔΟΥ - ΓΑΛΗΝΗΣ - ΛΕΩΦ.ΑΝΘΟΥΣΑΣ - ΛΕΩΦ. ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ - ΕΘΝ.ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΩΣ - ΛΕΟΝΤΑΡΙΟΥ - ΛΕΩΦ. ΠΑΛΑΙΟΠΑΝΑΓΙΑΣ - ΛΕΟΝΤΑΡΙΟΥ - ΝΕΑ ΛΕΩΦ. ΣΠΑΤΩΝ - ΛΕΩΦ. ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ - ΛΕΩΦ. ΜΕΣΟΓΕΙΩΝ - ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΚΟΠΕΙΟΥ.
Επίσης, σαν μια εναλλακτική πρόταση θα είναι να πηγαίνει και από τον σταθμό Κάντζα ώστε να συνδέεται η «βόρεια περιοχή Ανθούσας - Παλλήνης» με τον προαστιακό και το μετρό απ' ευθείας στον σταθμό Κάντζα και για να τονωθεί η περιοχή αφού θα υπάρχει μια συχνή δρομολογιακά λεωφορειακή γραμμή που θα συνδέει όλη την Παλλήνη και την Ανθούσα με τον σταθμό αυτό.
Τα πλεονεκτήματα από την δημιουργία αυτής της νέας λεωφορειακής γραμμής θα είναι: 1) εξοικονόμηση οχημάτων καθώς θα μπορεί για να πραγματοποιεί δρομολόγια κάθε 15 - 20 λεπτά με χρόνο συνολικής διαδρομής τα 140 λεπτά θα μπορεί να έχει 6 οχήματα που σημαίνει ότι μπορεί να εξοικονομηθεί τουλάχιστον 1 όχημα και φυσικά οι βάρδιες των οδηγών που απαιτούνται. 2) την σύνδεση δυο διαφορετικών λεωφορειακών γραμμών στο τέρμα καλλισίων (451Β και νέα 315). Ουσιαστικά με αυτή την γραμμή θα μπορέσουν να συνδεθούν τα βόρεια προάστια (Χαλάνδρι, Πεντέλη) με τα ανατολικά προάστια (Aνθούσα, Παλλήνη) και έτσι με συνδυασμό των δυο αυτών γραμμών θα δημιουργηθεί μια ικανοποιητική συγκοινωνία που θα κυκλώνει την Πεντέλη. 3) την σύνδεση της Παλλήνης με την ανθούσα μιας και πλέον θα αποτελούν έναν δήμο. Έτσι θα μπορούν οι κάτοικοι της ανθούσας εύκολα και γρήγορα να μεταβούν στο κέντρο της Παλλήνης για διασκέδαση, δουλείες, ψώνια ή άλλες δημόσιες υπηρεσίες. 4) θα αποκτήσει νόημα ύπαρξης η γραμμή 315 διότι μετά την κατάργηση του τμήματος προς Πικέρμι δεν είχε ιδιαίτερο νόημα ύπαρξης καθότι το επιβατικό κοινό που εξυπηρετούσε ήταν μέχρι τις Εργατικές Κατοικίες ή μέχρι το κέντρο της Παλλήνης. 5) θα συνδέει τα σχολεία που βρίσκονται στην περιοχή Καμπά με την Ανθούσα, στα οποία σχολεία μεταβαίνουν καθημερινώς πολλά παιδία της Ανθούσας.
Με εκτιμηση,
Δημοσιεύσεις: 16
Θέματα: 0
Εγγραφή: 19-07-2010
Παιδιά καλησπέρα! Μια τροποποίηση γραμμής που έχει περάσει γενικώς στα ψιλά, είναι αυτή του Χ63 (από τέλη Ιουνίου αν δεν απατώμαι). Έτυχε και βρέθηκα στην περιοχή και δεν πίστευα στα μάτια μου! Σε εποχή οικονομικής κρίσης με περικοπές δρομολογίων και γραμμών, ο ΟΑΣΑ δημιούργησε μια ουσιαστικά νέα γραμμή τροποποιώντας την Ε63, που όχι μόνο συνδέει το σταθμό Αιγάλεω με τη Μάνδρα, αλλά συνεχίζει και μετά τη Νέα Ζωή, επί της Παλαιάς Εθνικής Αθηνας - Θηβών, μέχρι Παλαιοκούντουρα, Αγ. Σωτήρα και τερματίζει στο Πανόραμα Μάνδρας (οικισμός Τιτάν). Πρόκειται για μικρούς οικισμούς, τελείως έξω από τον αστικό ιστό, πολύ μακριά από το κέντρο του δήμου Μάνδρας στον οποίο όμως ανήκουν διοικητικά. Αξίζει να δούμε τι ανταπόκριση θα έχει η γραμμή, γιατί πολύ φοβάμαι ότι οι κάτοικοι της περιοχής ούτε συνηθισμένοι είναι στην αστική συγκοινωνία, ούτε πρόθυμοι να αφήσουν τα αυτοκίνητά τους έτσι απλά. Ίσως μάλιστα θα χρειαζόταν και μεγαλύτερη ενημέρωση, καθώς στο σαιτ του ΟΑΣΑ, αν και έχει καταχωρηθεί η γραμμή, δεν έχω δει την παραμικρή ανακοίνωση... Λέτε να δούμε επεκτάσεις και προς τα ανατολικά κάποια στιγμή (Πικέρμι, Ντράφι, Δασαμάρι, Διώνη)?
Δημοσιεύσεις: 1.217
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(19-07-2010, 03:29 PM)GeorgeK Έγραψε: Παιδιά καλησπέρα! Μια τροποποίηση γραμμής που έχει περάσει γενικώς στα ψιλά, είναι αυτή του Χ63 (από τέλη Ιουνίου αν δεν απατώμαι). Έτυχε και βρέθηκα στην περιοχή και δεν πίστευα στα μάτια μου! Σε εποχή οικονομικής κρίσης με περικοπές δρομολογίων και γραμμών, ο ΟΑΣΑ δημιούργησε μια ουσιαστικά νέα γραμμή τροποποιώντας την Ε63, που όχι μόνο συνδέει το σταθμό Αιγάλεω με τη Μάνδρα, αλλά συνεχίζει και μετά τη Νέα Ζωή, επί της Παλαιάς Εθνικής Αθηνας - Θηβών, μέχρι Παλαιοκούντουρα, Αγ. Σωτήρα και τερματίζει στο Πανόραμα Μάνδρας (οικισμός Τιτάν). Πρόκειται για μικρούς οικισμούς, τελείως έξω από τον αστικό ιστό, πολύ μακριά από το κέντρο του δήμου Μάνδρας στον οποίο όμως ανήκουν διοικητικά. Αξίζει να δούμε τι ανταπόκριση θα έχει η γραμμή, γιατί πολύ φοβάμαι ότι οι κάτοικοι της περιοχής ούτε συνηθισμένοι είναι στην αστική συγκοινωνία, ούτε πρόθυμοι να αφήσουν τα αυτοκίνητά τους έτσι απλά. Ίσως μάλιστα θα χρειαζόταν και μεγαλύτερη ενημέρωση, καθώς στο σαιτ του ΟΑΣΑ, αν και έχει καταχωρηθεί η γραμμή, δεν έχω δει την παραμικρή ανακοίνωση... Λέτε να δούμε επεκτάσεις και προς τα ανατολικά κάποια στιγμή (Πικέρμι, Ντράφι, Δασαμάρι, Διώνη)?
Έννοια σου, για να στήθηκε η γραμμή, κάποιος . . . Πάγκαλος έβαλε το χεράκι του ! Γιατί να γίνει διαφήμιση; Από Σεπτέμβρη που έρχονται οι δημοτικές εκλογές, θα την . . . αναδείξουν ώς έργο της τοπικής αυτοδιοίκησης
Δημοσιεύσεις: 475
Θέματα: 1
Εγγραφή: 20-11-2009
(19-07-2010, 03:29 PM)GeorgeK Έγραψε: Πρόκειται για μικρούς οικισμούς, τελείως έξω από τον αστικό ιστό, πολύ μακριά από το κέντρο του δήμου Μάνδρας στον οποίο όμως ανήκουν διοικητικά. Αξίζει να δούμε τι ανταπόκριση θα έχει η γραμμή, γιατί πολύ φοβάμαι ότι οι κάτοικοι της περιοχής ούτε συνηθισμένοι είναι στην αστική συγκοινωνία, ούτε πρόθυμοι να αφήσουν τα αυτοκίνητά τους έτσι απλά.
Όποιος υποτίθεται πιέζεται οικονομικά από την κρίση, θα το "δέσει" το ΙΧ του αργά ή γρήγορα. Εκεί που έφτασε η βενζίνη...
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Δημοσιεύσεις: 1.207
Θέματα: 96
Εγγραφή: 12-10-2009
Δημιουργήθηκε μία νέα τοπική γραμμή στον Διόνυσο με αριθμό 538.
Δημοσιεύσεις: 452
Θέματα: 33
Εγγραφή: 16-11-2009
Καλά... Ό,τι θέλουν κάνουν.
Δημοσιεύσεις: 475
Θέματα: 1
Εγγραφή: 20-11-2009
(26-07-2010, 04:47 PM)panos81 Έγραψε: Καλά... Ό,τι θέλουν κάνουν.
Εντελώς όμως! Αψυχολόγητη ενέργεια.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Δημοσιεύσεις: 1.793
Θέματα: 742
Εγγραφή: 22-08-2009
Κατι πηρε το αυτι μου για τροποποιηση του 608 και δρομολογηση απο την οδο ΠΑΤΗΣΙΩΝ..
|