Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(08-07-2017, 11:57 AM)MycenaeanKing Έγραψε: Πάντως ούτε στην σελίδα της τηλεματικής ούτε στην Πλακεντίας αναφέρονται τα νέα δρομολόγια του 314, και φυσικά δεν υπάρχουν οι στάσεις μετά το Πικέρμι αλλά ούτε έχει ακόμα βρεθεί και διαμορφωθεί ο χώρος του νέου τέρματος στη Διασταύρωση.. Το πώς ανακοινώνεις μια επέκταση χωρίς να έχεις τις απαραίτητες υποδομές απλά με ξεπερνάει...
Καμία απόφαση για τροποποίηση γραμμής δεν εφαρμόζεται 5 μέρες μετά την έκδοσή της, αλλά είτε την 1η του επόμενου μήνα είτε μόλις υπάρχει άλλη αλλαγή στο πρόγραμμα (δηλ. μόλις ξεκινήσει το Θερινό 2). Συνεπώς υπάρχει αρκετός χρόνος μέχρι να πάνε τα συνεργεία για να βάλουν τους στύλους στάσεων και να αναρτήσουν νέο πρόγραμμα δρομολογίων στην αφετηρία, ενώ στην τηλεματική θα αναρτηθεί την ημέρα της εφαρμογής της απόφασης.
ΥΓ: Αν διαβάσεις προσεκτικά το έγγραφο που περιλαμβάνεται στο λινκ που ανάρτησε παραπάνω ο nikos1991 θα δεις ότι το τέρμα δε θα είναι στη διασταύρωση Ραφήνας, αλλά προς την περιοχή του Νέου Βουτζά, άρα δεν απαιτεί ιδιαίτερες παρεμβάσεις.
ΥΓ2: Η ανάρτηση των αποφάσεων στη Διαύγεια δε συνιστά καμία ανακοίνωση προς το επιβατικό κοινό. Αυτές γίνονται από το oasa.gr και την τηλεματική.
Δημοσιεύσεις: 3.181
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
(28-06-2017, 10:27 PM)nikos1991 Έγραψε: Τροποποίηση της διαδρομής της γραμμής 735 από σήμερα 28/06/2017, βάσει απόφασης του Συνδικάτου.
Πλέον η γραμμή από την αφετηρία θα βγαίνει στη Φυλής, θα κάνει αριστερά στην Παν. Γρηγορούσης στις γραμμές του τραίνου και δεξιά στην Κωστή Παλαμά και το αντίστροφο κατά την επιστροφή. Ουσιαστικά κόβεται όλο το κομμάτι στο Ζεφύρι.
Αιτία απ' ότι αναφέρεται στην ανακοίνωση περιστατικό που έγινε χθες. Δεν εφαρμόζεται τελικά αυτή η απόφαση συνδικάτου.
Δημοσιεύσεις: 30
Θέματα: 0
Εγγραφή: 15-02-2016
10-07-2017, 05:18 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 10-07-2017, 05:18 PM από MycenaeanKing.)
(08-07-2017, 12:09 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: ΥΓ: Αν διαβάσεις προσεκτικά το έγγραφο που περιλαμβάνεται στο λινκ που ανάρτησε παραπάνω ο nikos1991 θα δεις ότι το τέρμα δε θα είναι στη διασταύρωση Ραφήνας, αλλά προς την περιοχή του Νέου Βουτζά, άρα δεν απαιτεί ιδιαίτερες παρεμβάσεις.
Ναι όντως απ' ο,τι είδα τερματίζει στο Νέο Βουτζά. Πάντως στην ουσία δεν εξυπηρετεί καθόλου τη Ραφήνα, μιας και παραμένει στη λεωφόρο Μαραθώνος και δεν κατεβαίνει στο λιμάνι. Επίσης η απόσταση Νέος Βουτζάς-Ραφήνα είναι η ίδια με το Πικέρμι-Ραφήνα, άρα ουσιαστικά δεν αλλάζει κάτι. Πιστεύω ότι τελικά δεν θα προχωρήσει η επέκταση, κυρίως λόγω έντονων αντιδράσεων από την πλευρά του ΚΤΕΛ το οποίο χάνει μεγάλο κομμάτι της πίτας της Ραφήνας και σίγουρα δεν θα κάτσει με σταυρωμένα τα χέρια...
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
(10-07-2017, 05:18 PM)MycenaeanKing Έγραψε: Ναι όντως απ' ο,τι είδα τερματίζει στο Νέο Βουτζά. Πάντως στην ουσία δεν εξυπηρετεί καθόλου τη Ραφήνα, μιας και παραμένει στη λεωφόρο Μαραθώνος και δεν κατεβαίνει στο λιμάνι. Επίσης η απόσταση Νέος Βουτζάς-Ραφήνα είναι η ίδια με το Πικέρμι-Ραφήνα, άρα ουσιαστικά δεν αλλάζει κάτι. Πιστεύω ότι τελικά δεν θα προχωρήσει η επέκταση, κυρίως λόγω έντονων αντιδράσεων από την πλευρά του ΚΤΕΛ το οποίο χάνει μεγάλο κομμάτι της πίτας της Ραφήνας και σίγουρα δεν θα κάτσει με σταυρωμένα τα χέρια...
H προσωπική μου άποψη είναι πως το ΚΤΕΛ δεν πρόκειται να ασχοληθεί με το θέμα, καθώς δεν πρόκειται να χάσει σχεδόν καθόλου πελατεία. Άντε στην αρχή να δοκιμάσει κάποιος να πάρει δοκιμαστικά το 314, με δρομολόγια τουλάχιστον ανά 30', και να χρειαστεί να κάνει καμιά ωρα να πάει μέχρι την Πλακεντία (γιατί το 314 έχει τα μισά δρομολόγια να κάνουν βόλτα στο Πανόραμα και όλα τα δρομολόγια να κάνουν κύκλο στο Γέρακα). Πιστεύω πως μετακινείται για λόγους εργασίας (άρα βιάζεται) θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί το ΚΤΕΛ. Τώρα για τους χρήστες του λιμανιού της Ραφήνας, πιστεύω πως σχεδόν όλοι όσοι θέλουν να προλάβουν το πλοίο δεν θα τζογάρουν να πάνε με 314 και Δημοτική Ραφήνας μέχρι το λιμάνι, αντί να δώσουν 2,6€ και να πάνε απευθείας από το μετρό ή το κέντρο της Αθήνας.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 30
Θέματα: 0
Εγγραφή: 15-02-2016
13-07-2017, 01:49 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 13-07-2017, 01:51 PM από MycenaeanKing.)
Ακόμα δεν έχει γίνει επίσημη η επέκταση του 314, δεν υπάρχει καμμιά υποδομή ούτε σε στάσεις ούτε σε τέρμα αλλά όπως φαίνεται η Ελμπίσκο δεν κρατιέται...
http://www.rpn.gr/news/59036/terma-to-te...hn-elbisco
Αν βάλουμε και τις επερχόμενες αντιδράσεις του ΚΤΕΛ, μάλλον το βλέπω να τερματίζει στα παγωτά Άλμα όπως παλιά...
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
13-07-2017, 02:03 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 13-07-2017, 02:08 PM από marios.ilioupoli.)
(13-07-2017, 01:49 PM)MycenaeanKing Έγραψε: Ακόμα δεν έχει γίνει επίσημη η επέκταση του 314, δεν υπάρχει καμμιά υποδομή ούτε σε στάσεις ούτε σε τέρμα αλλά όπως φαίνεται η Ελμπίσκο δεν κρατιέται...
http://www.rpn.gr/news/59036/terma-to-te...hn-elbisco
Αν βάλουμε και τις επερχόμενες αντιδράσεις του ΚΤΕΛ, μάλλον το βλέπω να τερματίζει στα παγωτά Άλμα όπως παλιά...
Η Elbisco έχει ενημερώσει ότι χρειάζεται τον χώρο αρκετές εβδομάδες πριν. Και προφανώς είναι αναφαίρετο δικαίωμά της να πετάξει έξω κάποιον (ΟΑΣΑ-ΟΣΥ) που του παραχώρησε χώρο και έπρεπε να φτάσει στο "και πέντε" για να μεταφέρει το τέρμα της γραμμής.
Για πιθανές "αντιδράσεις του ΚΤΕΛ" ο nikos1991 νομίζω έθεσε σε αρκετά σωστή βάση το γιατί αυτό μοιάζει ελάχιστα πιθανό να γίνει και σίγουρα δε θα έχει βάση. Εκτός αν έχεις κάποια εσωτερική πληροφορία.
ΥΓ: Για την ακρίβεια, ο ΟΑΣΑ είναι ενήμερος από την Elbisco από της 26/1/2017 (!!!), όπως αναγράφεται στο αιτιολογικό της απόφασης για την τροποποίηση της γραμμής
Δημοσιεύσεις: 30
Θέματα: 0
Εγγραφή: 15-02-2016
13-07-2017, 07:25 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 13-07-2017, 07:28 PM από MycenaeanKing.)
(13-07-2017, 02:03 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Η Elbisco έχει ενημερώσει ότι χρειάζεται τον χώρο αρκετές εβδομάδες πριν. Και προφανώς είναι αναφαίρετο δικαίωμά της να πετάξει έξω κάποιον (ΟΑΣΑ-ΟΣΥ) που του παραχώρησε χώρο και έπρεπε να φτάσει στο "και πέντε" για να μεταφέρει το τέρμα της γραμμής.
Για πιθανές "αντιδράσεις του ΚΤΕΛ" ο nikos1991 νομίζω έθεσε σε αρκετά σωστή βάση το γιατί αυτό μοιάζει ελάχιστα πιθανό να γίνει και σίγουρα δε θα έχει βάση. Εκτός αν έχεις κάποια εσωτερική πληροφορία.
ΥΓ: Για την ακρίβεια, ο ΟΑΣΑ είναι ενήμερος από την Elbisco από της 26/1/2017 (!!!), όπως αναγράφεται στο αιτιολογικό της απόφασης για την τροποποίηση της γραμμής
Eσωτερική πληροφορία δεν θα το έλεγα, αλλά αν ζείς Ραφήνα και κινείσαι καθημερινά με το ΚΤΕΛ και πιάνει λίγο το αυτί σου, ακούγονται πολλές συζητήσεις ανάμεσα σε εισπράκτορες και οδηγούς... Μακάρι να γίνει η επέκταση και μακάρι να πάει κάποτε και στο λιμάνι(και με νταλίκα,γιατί το να έχει αστικό η Λούτσα και να μην έχει το 2ο κύριο λιμάνι της Αττικής μόνο λογικό δεν είναι) αλλά δεν το βλέπω...
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(13-07-2017, 07:25 PM)MycenaeanKing Έγραψε: Eσωτερική πληροφορία δεν θα το έλεγα, αλλά αν ζείς Ραφήνα και κινείσαι καθημερινά με το ΚΤΕΛ και πιάνει λίγο το αυτί σου, ακούγονται πολλές συζητήσεις ανάμεσα σε εισπράκτορες και οδηγούς... Μακάρι να γίνει η επέκταση και μακάρι να πάει κάποτε και στο λιμάνι(και με νταλίκα,γιατί το να έχει αστικό η Λούτσα και να μην έχει το 2ο κύριο λιμάνι της Αττικής μόνο λογικό δεν είναι) αλλά δεν το βλέπω...
Ας πάει, αν δεν έχουν αντίρρηση οι Ραφηνιώτες να πληρώνουν ακριβότερο εισιτήριο (δε γίνεται με 1,40€ να μετακινείται κάποιος για μία απλή διαδρομή 90' στο Κέντρο της Αθήνας και με 1,40€ να προλαβαίνει κάποιος να φτάσει από το Κέντρο της Αθήνας στη Ραφήνα επειδή μπορεί να του κάτσει άμεση ανταπόκριση με 314 στην Πλακεντίας) και αν στην καινούρια παραλαβή της ΟΣΥ (όταν γίνει ο διαγωνισμός) λάβουν υπόψιν το ότι τα αστικά θα πρέπει να καταπονούνται σε τέτοια χρήση.
Δημοσιεύσεις: 30
Θέματα: 0
Εγγραφή: 15-02-2016
14-07-2017, 03:12 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 14-07-2017, 03:15 PM από MycenaeanKing.)
(13-07-2017, 07:51 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Ας πάει, αν δεν έχουν αντίρρηση οι Ραφηνιώτες να πληρώνουν ακριβότερο εισιτήριο (δε γίνεται με 1,40€ να μετακινείται κάποιος για μία απλή διαδρομή 90' στο Κέντρο της Αθήνας και με 1,40€ να προλαβαίνει κάποιος να φτάσει από το Κέντρο της Αθήνας στη Ραφήνα επειδή μπορεί να του κάτσει άμεση ανταπόκριση με 314 στην Πλακεντίας) και αν στην καινούρια παραλαβή της ΟΣΥ (όταν γίνει ο διαγωνισμός) λάβουν υπόψιν το ότι τα αστικά θα πρέπει να καταπονούνται σε τέτοια χρήση.
Αν η Λούτσα, τα Σπάτα και το Κορωπί πληρώσουν και αυτά ακριβότερο εισιτήριο, γιατί ούτε από εκεί γίνεται να πηγαίνεις με 1,40 στην Αθήνα, τότε ναι να πληρώσει και η Ραφήνα. Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τέτοιο μένος εναντίον της Ραφήνας, όχι εδώ αλλά γενικότερα, επειδή απέκτησε αστική συγκοινωνία.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(14-07-2017, 03:12 PM)MycenaeanKing Έγραψε: Αν η Λούτσα, τα Σπάτα και το Κορωπί πληρώσουν και αυτά ακριβότερο εισιτήριο, γιατί ούτε από εκεί γίνεται να πηγαίνεις με 1,40 στην Αθήνα, τότε ναι να πληρώσει και η Ραφήνα. Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τέτοιο μένος εναντίον της Ραφήνας, όχι εδώ αλλά γενικότερα, επειδή απέκτησε αστική συγκοινωνία.
Με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο, όπως και για τη Δυτική Αττική (μην ακούω απόψεις ότι η Ελευσίνα και ο Ασπρόπυργος είναι "φτωχογειτονιές" γιατί και μέσα στο Λεκανοπέδιο πεινάει πολύ περισσότερο ο κόσμος). Ό,τι περνάει τα όρια που σχηματίζονται από τα βουνά του Αιγάλεω, της Πάρνηθας, της Πεντέλης και του Υμηττού θα πρέπει να έχει σαφώς ακριβότερη τιμή εισιτηρίου (κάποτε και στο Ε22 υπήρχε διαφορετική τιμολογιακή πολιτική στο Βάρκιζα-Σαρωνίδα).
Όσο για το "μένος εναντίον της Ραφήνας", αν ήμασταν σε καλές εποχές, οι συγκοινωνιακές εταιρείες σέβονταν τον εαυτό τους και είχαν αξιοπρεπή στόλο, οι επιβάτες σέβονταν την παροχή που τους δίνει το κράτος, καταβάλλοντας το αντίτιμο που τους αναλογεί και γενικά κυλούσαν όλα όπως πρέπει, τότε ας πάει και μέχρι το Δήλεσι το αστικό. Όταν όμως ο υπάρχον στόλος της ΟΣΥ αδυνατεί να καλύψει επαρκώς ακόμα και τις ανάγκες του ήμισυ του Λεκανοπεδίου και οι οδηγοί ξεμένουν στα αμαξοστάσια γιατί δεν έχουν λεωφορεία να βγάλουν, το να επεκτείνουμε γραμμές χωρίς λόγο δε βοηθά σε τίποτα, με σημαντικές γραμμές να ξεμένουν με τα μισά οχήματα από αυτά που προβλέπονται στο θερινό πρόγραμμα και τους επιβάτες να ξεροσταλιάζουν στη στάση ή να ψάχνουν απεγνωσμένα στο OASA Telematics να δουν που βρίσκεται λεωφορείο και σε πόση ώρα θα έρθει.
|