Δημοσιεύσεις: 1.676
Θέματα: 1.216
Εγγραφή: 18-11-2009
Έχει γίνει τροποποίηση της διαδρομής του 301 ώστε να μην διέρχεται από τις οδούς Ανθέων, Ιάσωνος, Αιγίου αλλά από την Λεωφ. Ανθούσας όπως το 324 λόγω ενός ατυχήματος που συνέβη την προηγούμενη βδομάδα.
Το και καλά δελτίο τύπου:
http://citybus-drivers.blogspot.com/2017...3.html?m=1
Το ατύχημα που έγινε:
http://citybus-drivers.blogspot.com/2017...1.html?m=1
Επίσης σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες το 301 από Σεπτέμβρη θα γυρίσει και πάλι στην Πλακεντίας καθώς δεν απέδωσε η τωρινή μορφή του. Ευελπιστώ και σε καλύτερη συχνότητα στο 324 γιατί τώρα με το θερινό τα οχήματα κάθονται στην αφετηρία 30 με 50 λεπτά. (όχι ότι στο χειμερινό ήταν καλύτερα) αφού θέλει μόνο 55 με 60 λεπτά να κάνει την διαδρομή του και του δίνουν 1.30 ώρα.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(28-06-2017, 10:59 AM)meganium Έγραψε: Επίσης σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες το 301 από Σεπτέμβρη θα γυρίσει και πάλι στην Πλακεντίας καθώς δεν απέδωσε η τωρινή μορφή του.
Μήπως θα έχουμε γενικότερη αναδιάρθρωση στα Μεσόγεια; Γιατί χθες εμφανίστηκε σε blog μία επιστολή του Διευθυντή του Γραφείου του Υφυπουργού Μεταφορών προς τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΑΣΑ που ζητά ανασχεδιασμό δρομολογίων για να συνδεθούν Παιανία και Γλυκά Νερά με τον σταθμό της Κάντζας (δείτε το
εδώ).
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
Τροποποίηση της διαδρομής της γραμμής 735 από σήμερα 28/06/2017, βάσει απόφασης του
Συνδικάτου.
Πλέον η γραμμή από την αφετηρία θα βγαίνει στη Φυλής, θα κάνει αριστερά στην Παν. Γρηγορούσης στις γραμμές του τραίνου και δεξιά στην Κωστή Παλαμά και το αντίστροφο κατά την επιστροφή. Ουσιαστικά κόβεται όλο το κομμάτι στο Ζεφύρι.
Αιτία απ' ότι αναφέρεται στην ανακοίνωση περιστατικό που έγινε χθες.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Ουσιαστικά ότι έκανε τόσα χρόνια μετά τη δύση του ηλίου πλέον θα το κάνει όλη μέρα. Χωρίς συγκοινωνία μένει το Ζεφύρι αλλά αφού υπάρχουν τόσα προβλήματα τότε αναμενόμενη και δικαιολογημένη απόφαση.
Δημοσιεύσεις: 1.676
Θέματα: 1.216
Εγγραφή: 18-11-2009
(28-06-2017, 05:10 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Μήπως θα έχουμε γενικότερη αναδιάρθρωση στα Μεσόγεια; Γιατί χθες εμφανίστηκε σε blog μία επιστολή του Διευθυντή του Γραφείου του Υφυπουργού Μεταφορών προς τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΑΣΑ που ζητά ανασχεδιασμό δρομολογίων για να συνδεθούν Παιανία και Γλυκά Νερά με τον σταθμό της Κάντζας (δείτε το εδώ).
Πολύ πιθανό ειδικά άμα οι Ιταλοί έχουν σκοπό να φτιάξουν την τραινοσε με σωστά δρομολόγια ίσως και ο οασα να μαζέψει γραμμές στους σταθμούς του προαστιακου.
Βέβαια για τον σταθμό της Κάντζας υπάρχει και σχέδιο και για το 304 αν φτιαχτεί ένα κομμάτι που είναι τώρα κλειστό που ενώνει την Λεωφ. Παλαιοπαναγιάς με την Παπαγγελάκη ώστε να μπορεί να κάνει ένα μικρό κύκλο για να αναστρεφει. Το σχέδιο λέει είτε να τερματίζει εκεί το 304 είτε να συνεχίζει αφού θα κάνει πρώτα μια βόλτα από τον σταθμό Κάντζας ανάλογα με την επιβατική κίνηση. Το σχέδιο βρίσκεται εδώ και πολύ καιρό στα συρτάρια του οασα αλλά ο δήμος Παιανίας δεν φτιάχνει αυτό το μικρό κομμάτι.
Ίσως και τώρα ο οασα να ζητήσει να φτιάξει ο δήμος Παιανίας αυτό το κομμάτι για να μπορεί να βάλει και νέα γραμμή και να μπορεί να τερματίζει ίσως εκεί.
Δημοσιεύσεις: 1.676
Θέματα: 1.216
Εγγραφή: 18-11-2009
Τροποποιειται το 307 για να διέρχεται από το σταθμό Κάντζας μέσω Εσπερίδων, Αιόλου, Πλάτωνος, Τρυγωνιων και προς τις δύο κατευθύνσεις.
https://diavgeia.gov.gr/decision/view/%C...E%9C%CE%A8
Δημοσιεύσεις: 137
Θέματα: 3
Εγγραφή: 13-10-2009
Τέλεια! Τώρα είναι που δεν θα φτάνει ποτέ!
Α ρε κατακαημένο 307 τι σου έμελλε να πάθεις...
Και τον Αύγουστο με 1 όχημα θα μιλάμε για σούπερ εξυπηρέτηση. Γλυκά Νερά, Κάντζα, Παιανία, Μαρκοπούλου, αυτή τη νύφη ποιος θα την πρωτοπάρει;
Αν δεν έχεις χιούμορ, δεν στο πήρα εγώ - σόρι.
Δημοσιεύσεις: 511
Θέματα: 30
Εγγραφή: 14-10-2009
Βγήκε η επέκταση στο 314 ΣΤ.ΔΟΥΛ.ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ-ΠΑΛΛΗΝΗ-ΡΑΦΗΝΑ
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
Και εδώ είναι η απόφαση που αναφέρει ο alliance:
Διάυγεια
Άντε και Νέα Μάκρη με το καλό. Παρεπιπτόντως μπορεί να αναφέρει ότι εξυπηρετεί τη Ραφήνα, αλλά ουσιαστικά παρέχει σχεδόν μηδενική εξυπηρέτηση καθώς το κέντρο της Ραφήνας και η πυκνοκατοικημένη περιοχή απέχουν χιλιόμετρα από τη Λ. Μαραθώνος που περνάει το 314.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 30
Θέματα: 0
Εγγραφή: 15-02-2016
08-07-2017, 11:57 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 08-07-2017, 12:01 PM από MycenaeanKing.)
Bασικά το 314 δεν μπαίνει στη Ραφήνα γιατί υπήρξαν αντιδράσεις από το ΚΤΕΛ για αθέμιτο ανταγωνισμό. Ήδη με την επέκταση στη Διασταύρωση ακούγονται στους κύκλους του ΚΤΕΛ φωνές για κινητοποιήσεις. Βασικά το 314 έφυγε από το Πικέρμι γιατί ο χώρος του τέρματος ανήκε στην Eλμπίσκο και λόγω της επέκτασης του εργοστασίου τα λεωφορεία εμπόδιζαν τα φορτηγά. Πάντως ούτε στην σελίδα της τηλεματικής ούτε στην Πλακεντίας αναφέρονται τα νέα δρομολόγια του 314, και φυσικά δεν υπάρχουν οι στάσεις μετά το Πικέρμι αλλά ούτε έχει ακόμα βρεθεί και διαμορφωθεί ο χώρος του νέου τέρματος στη Διασταύρωση.. Το πώς ανακοινώνεις μια επέκταση χωρίς να έχεις τις απαραίτητες υποδομές απλά με ξεπερνάει...