Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 1 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2017
#91
(05-05-2017, 12:07 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Δε θα ήταν καλή ιδέα να ξεφορτώνουν τα οχήματα στην Πανεπιστημίου, καθώς θα επιβάρυναν ακόμα περισσότερο τον ήδη κορεσμένο αυτόν άξονα. Φαντάσου να ξεφορτώνουν 220 και Α2 στη Πανεπιστημίου και να περιμένει από πίσω το 3 να πιάσει στάση! Και εάν συνυπολογίσεις τα ταξί τα οποία έχουν καταλάβει ήδη τη πρώτη λωρίδα, το πράγμα περιπλέκεται. Οπότε καλύτερα που ξεφορτώνουν στην Ρήγα Φεραίου, άλλωστε δίπλα είναι οι λοιπές στάσεις (1 λεπτό περπάτημα το πολύ).

Αυτό που λέτε, εφαρμόστηκε το 2005, όταν καταργήθηκαν οι αφετηρίες της Ακαδημίας. Τότε, για ένα χρονικό διάστημα, όλες οι γραμμές (220/221, Α2,Β2, Α3, Ε22) κατέβαζαν τον κόσμο στη στάση της Πανεπιστημίου, με συνέπεια πράγματι να γίνεται χαμός.
Το δε 235, είχε εκδιωχθεί, όπως λέχθηκε προηγουμένως, προς την Εδουάρδου Λω.

Πολύ σύντομα όμως είδαν ότι δεν μπορεί να λειτουργήσει το σκηνικό αυτό και δειλά - δειλά, ξανάρχισαν να ρεμιζάρουν (άτυπα) τα Α2, Α3 και Ε22 στη Ρήγα Φεραίου. Μετά έκαναν κυκλικό και το 235 (που έκανε άσκοπο κύκλο κι έχανε χρόνο) και, τέλος, ιδρύθηκε επίσημη στάση αποβίβασης για όλα τα παραπάνω λεωφορεία.

Να μην ξεχνάμε ότι, ο λόγος που καταργήθηκαν οι αφετηρίες της Ακαδημίας ήταν η ενοποίηση και πεζοδρόμηση του χώρου. Μετά από 12 χρόνια, τίποτα δεν έγινε, οι παλιές αφετηρίες έγιναν πάρκιγκ, η Σίνα διπλοπαρκάρεται και δεν μπορούν να ρεμιζάρουν λεωφορεία και η Ρήγα Φεραίου ξανάγινε ανεπίσημα χώρος αναμονής οχημάτων. Τα δε 220, 221 και 235 υποχρεώνονται σε κυκλικά δρομολόγια χωρίς καθορισμένη αναχώρηση από Ακαδημία, με συνέπεια να γίνεται μπάχαλο η δρομολόγηση.

Αυτά.
#92
Από σήμερα εφαρμόστηκε η τροποποίηση διαδρομής του Α5.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
#93
Είμαι στο Α5 με το #7098 και αυτήν την στιγμή κινούμαστε πάνω στην Σόλωνος.
#94
(11-05-2017, 09:05 PM)NEOPLAN N4007 Έγραψε: Είμαι στο Α5 με το #7098 και αυτήν την στιγμή κινούμαστε πάνω στην Σόλωνος.

Η γκαζιέρα #7252 αυτή την ώρα συνέχισε ευθεία στη Βασιλίσσης Σοφίας προς Πανεπιστημίου και δεν έστριψε δεξιά στη Σέκερη.

Επίσης, από χθες έχουν καλυφθεί οι ετικέτες της γραμμής Α5 από τις στάσεις στην Σόλωνος και έχει τοποθετηθεί ένδειξη για τη διέλευση της γραμμής στις στάσεις που θα πραγματοποιεί στο εξής σε Βασ. Σοφίας, Πανεπιστημίου και Ρήγα Φεραίου (αποβίβαση).

Edit: Το ίδιο και το επόμενο όχημα, η γκαζιέρα #885
#95
Τότε τι να πω δεν ξέρω.. Πάντως σίγουρα η γκαζιέρα #7098 που χρησιμοποίησα από την Κατεχάκη ως και την Αφετηρία του Α5, στην Ακαδημίας έστριψε δεξιά στην Σεκέρη και έκανε την παλιά διαδρομή του Α5.
Το πιο πιθανό σενάριο είναι ότι ξέχασε ο οδηγός ότι άλλαξε η διαδρομη. Έτσι και αλλιώς δεν είναι εύκολο μετά από τόσα χρόνια που έκανε το Α5 την διαδρομή μέσω Σόλωνος, να πιάσει βάρδια μια μέρα στο Α5 και να θυμηθεί ότι πρέπει να πάει από άλλη διαδρομή.
#96
Το telematics πάντως δεν έχει αλλάξει διαδρομή με αποτέλεσμα η γκαζιέρα #7112 που μόλις έφτασε Ακαδημία, όπως και όσα οχήματα εφάρμοσαν τη νέα διαδρομή να χάνονται στο ύψος της Σέκερη και να ξαναεμφανίζονται στο φανάρι της Ρ. Φεραίου.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
#97
(11-05-2017, 11:24 PM)nikos1991 Έγραψε: Το telematics πάντως δεν έχει αλλάξει διαδρομή με αποτέλεσμα η γκαζιέρα #7112 που μόλις έφτασε Ακαδημία, όπως και όσα οχήματα εφάρμοσαν τη νέα διαδρομή να χάνονται στο ύψος της Σέκερη και να ξαναεμφανίζονται στο φανάρι της Ρ. Φεραίου.

To πιό πιθανό είναι (κλασικά) να μην έχουν ενημερώσει τους οδηγούς σωστά. Κάπου σε καμιά γωνιά στο Α/Σ Ανθούσας θα βάλανε την ανακοίνωση, το γραφείο κίνησης χέστηκε, όσοι την είδανε την είδανε κι όλα καλά.
Εν τω μεταξύ, το Α/Σ Ελληνικού δεν έχει πάρει μυρωδιά, και το καλοκαίρι που θα του πέσει καμια βάρδια (ή σε καμιά απεργία μετρό) θα στέλνει τις νταλίκες από Σόλωνος και θα μπινελικώνονται οδηγοί με επιβάτες.
Τί είχες Γιάννη, τι είχα πάντα...
#98
Προχωράει απ' ό,τι φαίνεται το θέμα της μετακίνησης του Τέρματος της λεωφορειακής γραμμής 314 στη Διασταύρωση Ραφήνας, αφού άρχισαν να γίνονται οι σχετικές ενέργειες από τα όργανα του Δήμου Ραφήνας-Πικερμίου (απόφαση) ώστε να υπογραφεί το συμβόλαιο για την αγορά της έκτασης των 886,53 τμ όπου θα κατασκευαστεί ο χώρος στάθμευσης και ο σταθμός δημοτικής-αστικής συγκοινωνίας, καθώς η Elbisco φαίνεται να ζήτησε την απομάκρυνση του τέρματος από την είσοδο του εργοστασίου της έως αύριο (31/5/2017).

Επίσης:
  • Από αυτή την Πέμπτη 1/6/2017 (εκτός αν υπάρξει διαφορετική ανακοίνωση από τον ΟΑΣΑ) τροποποιείται εκ νέου η διαδρομή της λεωφορειακής γραμμής 123, ώστε να διέρχεται και στην επιστροφή από το εσωτερικό της Αναβύσσου (απόφαση). Μένει πλέον να φανεί κατά πόσο η ανακοίνωση της Τοπικής Σαρωνικού του κυβερνώντος κόμματος (βλ. εδώ) θα επιβεβαιωθεί ως προς την επιμήκυνση του ωραρίου και ως προς το σχεδιασμό νέας λεωφορειακής γραμμής στα Μεσόγαια για σύνδεση περιοχών στο Μαρκόπουλο και στα Καλύβια με το Μετρό!!!
  • Από το 3ημερο του Αγίου Πνεύματος 3-5/6/2017 θα επαναλειτουργήσει η θερινή λεωφορειακή γραμμή 122Θ (ΣΤ. ΕΛΛΗΝΙΚΟ - ΒΑΡΚΙΖΑ) (απόφαση).
#99
(30-05-2017, 03:27 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Προχωράει απ' ό,τι φαίνεται το θέμα της μετακίνησης του Τέρματος της λεωφορειακής γραμμής 314 στη Διασταύρωση Ραφήνας, αφού άρχισαν να γίνονται οι σχετικές ενέργειες από τα όργανα του Δήμου Ραφήνας-Πικερμίου (απόφαση) ώστε να υπογραφεί το συμβόλαιο για την αγορά της έκτασης των 886,53 τμ όπου θα κατασκευαστεί ο χώρος στάθμευσης και ο σταθμός δημοτικής-αστικής συγκοινωνίας, καθώς η Elbisco φαίνεται να ζήτησε την απομάκρυνση του τέρματος από την είσοδο του εργοστασίου της έως αύριο (31/5/2017).
Αν όντως γίνει κάτι τέτοιο και συνδυαστεί με τη δημοτική συγκοινωνία, υπάρχει περίπτωση να κόψει κόσμο από το ΚΤΕΛ, τουλάχιστον όσον αφορά τους κατοίκους Ραφήνας. (αμφιβάλλω αν θα το προτιμήσουν οι ταξιδιώτες με τόσες μετεπιβιβασεις) Λέτε να διαμαρτυρηθούν τα ΚΤΕΛ ή ο κόσμος τους είναι κυρίως αυτοί που ταξιδεύουν, οπότε δεν τους πολυνοιαζει να χάσουν 5-6 Ραφηνιωτες;
(30-05-2017, 07:13 PM)pvuccino Έγραψε: Αν όντως γίνει κάτι τέτοιο και συνδυαστεί με τη δημοτική συγκοινωνία, υπάρχει περίπτωση να κόψει κόσμο από το ΚΤΕΛ, τουλάχιστον όσον αφορά τους κατοίκους Ραφήνας. (αμφιβάλλω αν θα το προτιμήσουν οι ταξιδιώτες με τόσες μετεπιβιβασεις) Λέτε να διαμαρτυρηθούν τα ΚΤΕΛ ή ο κόσμος τους είναι κυρίως αυτοί που ταξιδεύουν, οπότε δεν τους πολυνοιαζει να χάσουν 5-6 Ραφηνιωτες;

Δεν θα ενοχληθεί το ΚΤΕΛ, όπως εν τέλει δεν ενοχλήθηκε και από την γραμμή 123 ΣΑΡΩΝΙΔΑ - Π. ΦΩΚΑΙΑ.
Άλλη η χρήση και λειτουργία της αστικής γραμμής και άλλη της υπεραστικής. Κανείς εχέφρων άνθρωπος δεν θα ξεκινήσει από την Αθήνα να πάει στην Ανάβυσσο, χρησιμοποιώντας διαδοχικά μετρό, 122 και 123 (και δη με τέτοιες συχνότητες και μη συντονισμό δρομολογίων). Θα φτάσει μετά από δυόμιση ώρες.
Οι αστικές γραμμές είναι για τις τοπικές μετακινήσεις, οι υπεραστικές για την γρήγορη σύνδεση της Αττικής προς την Αθήνα (ή τον σταθμό μετρό που εξυπηρετεί).

Ακόμη και σήμερα, 17 χρόνια μετά τη λειτουργία του μετρό, υπάρχουν πολλοί επιβάτες που χρησιμοποιούν το ΚΤΕΛ προς/από Παλλήνη, Πικέρμι, Παιανία, Ελευσίνα, απλούστατα γιατί πάνε απευθείας, με πούλμαν, με άνεση και χωρίς στριμωξίδι. Υπό την έννοια αυτή, το ΚΤΕΛ αποτελεί την "first class" εναλλακτική και ως τέτοιο θα έπρεπε να προμοτάρεται. Όποιος θέλει να δώσει 3-4€ και να πάει κατευθείαν στο Πικέρμι, τα δίνει. Όποιος δεν θέλει, θα πάει με το 314 και θα κάνει το διπλάσιο χρόνο. Ό,τι επιθυμεί ο καθένας.

Ειδικά δε όσον αφορά το λιμάνι της Ραφήνας, ακόμα και να κατεβάζανε το 314 μπροστά στη μπουκαπόρτα των ferry, δεν θα μπορούσε να ανταγωνιστεί το ΚΤΕΛ, λόγω χρόνου διαδρομής και μετεπιβιβάσεων.


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2024 N1Ellinikou 116 27.583 18-11-2024, 09:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Crabman
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2023 N1Ellinikou 69 24.944 20-12-2023, 12:17 PM
Τελευταία Δημοσίευση: christos126
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2022 N1Ellinikou 108 54.365 29-12-2022, 04:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2021 N1Ellinikou 78 55.866 12-11-2021, 09:52 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Markos
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2020 N1Ellinikou 114 100.920 01-12-2020, 01:01 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2019 N1Ellinikou 110 94.479 30-11-2019, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: mercedes elbo
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2018 N1Ellinikou 79 77.276 22-12-2018, 08:56 AM
Τελευταία Δημοσίευση: GeorgIrisbus
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2016 mercedes elbo 86 128.077 28-12-2016, 01:13 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Γνώμες για τις γραμμές λεωφορείων στη Νέα Σμύρνη και προτάσεις για καταργήσεις, τροποποιήσεις ή δημιουργίας γραμμών gregory 1 4.829 07-07-2016, 01:49 AM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2015 georgio 110 158.741 30-12-2015, 01:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 12 Επισκέπτης (ες)