Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 1 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2017
#11
Το 724 ήταν ιστορικά ο αριθμός των Θρακομακεδονων. Τώρα τον χάνει. Το 725 ήταν αρχικά το Αθήνα-Θρακομακεδονες Β' και τώρα επιστρέφει.
#12
(31-01-2017, 11:41 PM)nikos1991 Έγραψε: Παραδόξως ακούγεται καλή σκέψη η τροποποίηση του 724-5-6. Μένει να δούμε τι χρόνους και τι συχνότητες θα έχουν οι καινούριες γραμμές.

Σωθήκαμε! Η συχνότητα των τοπικών 725/726 σύμφωνα με την τηλεματική θα είναι όλη τη μέρα ανά 45-55' !!

Βελτίωσαν τη ροή του 724 (δίνοντάς του 3 λεωφορεία με κύκλο 75') και διέλυσαν τους Θρακομακεδόνες. Πλέον, μόνη σοβαρή προσέγγιση γίνεται από Κηφισιά με το 504 αλλά και παλι μέχρι την πλατεία. Για όσους ανεβαίνουν προς το βουνό, θα πρέπει να είναι online με το κινητό για να δουν αν θα έχουν τύχη ...

Έτσι δεν γίνεται συγκοινωνία.
#13
(01-02-2017, 12:37 PM)Citaro Έγραψε: Σωθήκαμε! Η συχνότητα των τοπικών 725/726 σύμφωνα με την τηλεματική θα είναι όλη τη μέρα ανά 45-55' !!

Βελτίωσαν τη ροή του 724 (δίνοντάς του 3 λεωφορεία με κύκλο 75') και διέλυσαν τους Θρακομακεδόνες. Πλέον, μόνη σοβαρή προσέγγιση γίνεται από Κηφισιά με το 504 αλλά και παλι μέχρι την πλατεία. Για όσους ανεβαίνουν προς το βουνό, θα πρέπει να είναι online με το κινητό για να δουν αν θα έχουν τύχη ...

Έτσι δεν γίνεται συγκοινωνία.
Επιβατική κίνηση έχει η γραμμή για να έχει συχνότερα δρομολόγια;
#14
(01-02-2017, 02:48 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Επιβατική κίνηση έχει η γραμμή για να έχει συχνότερα δρομολόγια;

Με την παλιά κατάσταση είχαμε μια γραμμή - κοκορέτσι, η οποία όμως είχε αναχώρηση ανά 25-30' τις καθημερινές που εξυπηρετούσε ΟΛΑ τα σημεία με την ίδια συχνότητα. Όλο τον συνοικισμό των Θρακομακεδόνων.
Τώρα οι Θρακομακεδόνες ξέμειναν με μια γραμμή - παρωδία 725/726 που θα έχει δρομολόγια κάθε 50-55' (αλλά θα κάνει "μπάσιμο" στο Μενίδι από 09:00 - 14:30).
Αυτή είναι η μεταχείριση που ζήτησε ο Δήμος Αχαρνών ;

Μάλλον, να το πώ αλλιώς; Είχαν άδικο οι κάτοικοι Θρακομακεδόνων που δεν ήθελαν να βλέπουν ζωγραφιστό το Δήμο Αχαρνών όταν έγινε η συνένωση με τον Καλλικράτη; Είχαν "καούρα" με το Μενίδι ;; Ούτε πολιτισμικά, ούτε οικονομικά σχετίζονταν οι κάτοικοι (για να το πώ κομψα και να μην χρησιμοποιήσω άλλους χαρακτηρισμούς) ...
#15
Προσωπικά μου φαίνεται σωστή κίνηση το σπάσιμο του 724. Το κομμάτι των Θρακομακεδόνων διατηρεί την απευθείας σύνδεση με δύο ΜΣΤ (Προαστιακό στη Δεκέλεια ROFL και ηλεκτρικό στην Κηφισιά) μέσω του 504, ενώ το κομμάτι των Θρακομακεδόνων άνωθεν της πλατείας μοιάζει πιο πολύ με χωριό, οπότε είναι υπερβολή να έχει μια γραμμή ανά 25'
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
#16
Μα και πριν μερικά χρόνια είχαν κάνει ακριβώς το ίδιο με το 724 και τελικά μετά από λίγο το ξανακαναν όπως πριν. Και πιο παλιά για ένα διάστημα είχαν κόψει το 724 στην Πλατεία των Θρακομακεδονων και για πάνω είχαν βάλει τοπικό, αλλά ούτε αυτό κράτησε. Οπότε εγώ προσωπικά κραταω μικρό καλάθι για το συγκεκριμένο.
#17
Γίνονται συζητήσεις για επέκταση του 123 στην Π.Φώκαια,για να δούμε θα εφαρμοστεί η επέκταση του 123? http://xn--mxafd1agv0d.gr/2017/02/18/
#18
(22-02-2017, 06:15 PM)mercedes1988 Έγραψε: Γίνονται συζητήσεις για επέκταση του 123 στην Π.Φώκαια,για να δούμε θα εφαρμοστεί η επέκταση του 123? http://xn--mxafd1agv0d.gr/2017/02/18/
Από την αρχή λειτουργίας του 123 είχε υποθει πως η διαδρομή αυτή είναι μέχρι να εδραιωθει και να αντέξει η γραμμή! Στην Παλαιά Φώκαια πάει ήδη πρακτικά (στα φανάρια του Βασιλόπουλου βγαίνει) και η ιδέα που θέλουν να υλοποιήσουν είναι να πάει στα σχολεία πάνω και μέσα από την Σαρωνίδα..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
#19
Προφανώς οι του δημοτικού συμβουλίου δεν χρησιμοποιούν τα MMMή δε ξέρουν πως η Μάτση λειτουργεί πιο πολύ ως πεζόδρομος-πάρκινγκ των κατοίκων και δε είναι εύκολο να περάσει από εκεί λεωφορείο με ζικ-ζακ. Αν δεν υπήρχε αυτό το θέμα το 101 θα ήταν πρώτη επιλογή καθώς θα έφτανε γρήγορα μετρό.

Για το 109 θα μπορούσαν (εφόσον καίγονται να εξυπηρετηθεί η "πυκνοκατοικημενη" Αλίμου) να το πάνε στ. αργυρούπολη να λυθει και το προβλημα με τη συχνοτητα του 142. Ή κάτι αντίστοιχο θα μπορούσε να γίνει με το Β2, να πηγαίνει δλδ τέρμα στ. αργυρούπολη και να είχε και κάποιο νόημα πέρα από την εξυπηρέτηση των προσφύγων.

Παραθέτω την είδηση παρακάτω:

"Στο Δημοτικό Συμβούλιο της 24ης Φεβρουαρίου, ο Δήμαρχος Ανδρέας Κονδύλης ενημέρωσε για την συνάντηση που είχε στις 17 Φεβρουαρίου με τον Πρόεδρο του ΟΑΣΑ Τ. Ταστάνη, προκειμένου για την βελτίωση της συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης των πολιτών στην πόλη μας και ιδιαίτερα για την τροποποίηση των δρομολογίων των λεωφορειακών γραμμών 101 και 109.

Συγκεκριμένα, πρότεινε στη γραμμή 101 (Άλιμος – Ελληνικό), αφενός να πυκνώσουν τα δρομολόγια και αφετέρου να τροποποιηθεί η διαδρομή που ακολουθεί το λεωφορείο, μέσω των οδών Ήρωος Μάτση και Εθνικής Αντιστάσεως, έτσι ώστε να εξυπηρετούνται συντομότερα οι επιβάτες που έχουν προορισμό τον σταθμό του metro «Άλιμος».

Επίσης, πρότεινε τροποποίηση της γραμμής 109 (Άνω Καλαμάκι – Στ. Αγ. Δημήτριος), έτσι ώστε να καλύπτεται μεγαλύτερο μήκος της Λεωφόρου Αλίμου και να εξυπηρετούνται – με την τροποποίηση αυτή – αφενός μεγαλύτερο πλήθος κατοίκων και αφετέρου κάτοικοι και από τις δύο πλευρές της λεωφόρου.

Κατόπιν τούτων, αναμένονται η σύμφωνη γνώμη και οι ενέργειες του ΟΑΣΑ."

πηγή: alimosonline
#20
(26-02-2017, 01:57 AM)giegor Έγραψε: Προφανώς οι του δημοτικού συμβουλίου δεν χρησιμοποιούν τα MMMή δε ξέρουν πως η Μάτση λειτουργεί πιο πολύ ως πεζόδρομος-πάρκινγκ των κατοίκων και δε είναι εύκολο να περάσει από εκεί λεωφορείο με ζικ-ζακ. Αν δεν υπήρχε αυτό το θέμα το 101 θα ήταν πρώτη επιλογή καθώς θα έφτανε γρήγορα μετρό.

Για το 109 θα μπορούσαν (εφόσον καίγονται να εξυπηρετηθεί η "πυκνοκατοικημενη" Αλίμου) να το πάνε στ. αργυρούπολη να λυθει και το προβλημα με τη συχνοτητα του 142. Ή κάτι αντίστοιχο θα μπορούσε να γίνει με το Β2, να πηγαίνει δλδ τέρμα στ. αργυρούπολη και να είχε και κάποιο νόημα πέρα από την εξυπηρέτηση των προσφύγων.

Παραθέτω την είδηση παρακάτω:

"Στο Δημοτικό Συμβούλιο της 24ης Φεβρουαρίου, ο Δήμαρχος Ανδρέας Κονδύλης ενημέρωσε για την συνάντηση που είχε στις 17 Φεβρουαρίου με τον Πρόεδρο του ΟΑΣΑ Τ. Ταστάνη, προκειμένου για την βελτίωση της συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης των πολιτών στην πόλη μας και ιδιαίτερα για την τροποποίηση των δρομολογίων των λεωφορειακών γραμμών 101 και 109.

Συγκεκριμένα, πρότεινε στη γραμμή 101 (Άλιμος – Ελληνικό), αφενός να πυκνώσουν τα δρομολόγια και αφετέρου να τροποποιηθεί η διαδρομή που ακολουθεί το λεωφορείο, μέσω των οδών Ήρωος Μάτση και Εθνικής Αντιστάσεως, έτσι ώστε να εξυπηρετούνται συντομότερα οι επιβάτες που έχουν προορισμό τον σταθμό του metro «Άλιμος».

Επίσης, πρότεινε τροποποίηση της γραμμής 109 (Άνω Καλαμάκι – Στ. Αγ. Δημήτριος), έτσι ώστε να καλύπτεται μεγαλύτερο μήκος της Λεωφόρου Αλίμου και να εξυπηρετούνται – με την τροποποίηση αυτή – αφενός μεγαλύτερο πλήθος κατοίκων και αφετέρου κάτοικοι και από τις δύο πλευρές της λεωφόρου.

Κατόπιν τούτων, αναμένονται η σύμφωνη γνώμη και οι ενέργειες του ΟΑΣΑ."

πηγή: alimosonline

Το 101, πριν κοπεί το τμήμα της διαδρομής από Καλαμάκι μέχρι Πειραιά, διέρχονταν από Ήρωος Μάτση και Αρχαίου Θεάτρου, άρα προφανώς από την πρώτη μπορεί να περάσει και τώρα. Το θέμα είναι τι απήχηση θα έχει στο επιβατικό κοινό της περιοχής, καθώς και οι κύκλοι που κάνει στο Λόφο Κυθηρίων έχουν σχεδόν μηδενική επιβατική κίνηση.

Όσο για το 109, το "να καλύπτεται μεγαλύτερο μήκος της Λεωφόρου Αλίμου" το μόνο που μου έρχεται αυτή τη στιγμή στο μυαλό σαν διαδρομή είναι το να πηγαίνει από Κυθηρίων, όμως κι εδώ είναι ερώτημα το τι έχει να προσφέρει σε επιβατική κίνηση η περιοχή.

Απορώ πάντως γιατί δε γίνεται καμία αναφορά σε προσπάθεια να ενισχυθεί με δεύτερο όχημα το 142, αντί να "πειραχτεί" το 109 ή να ενισχυθεί το 101, που αν κοπεί το κομμάτι τη διαδρομής από Μετρό Αλίμου έως Σούρμενα (καλύπτεται στο μεγαλύτερο μέρος του από το 201) θα βελτιωθεί αισθητά η συχνότητα.


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2024 N1Ellinikou 116 27.583 18-11-2024, 09:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Crabman
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2023 N1Ellinikou 69 24.940 20-12-2023, 12:17 PM
Τελευταία Δημοσίευση: christos126
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2022 N1Ellinikou 108 54.365 29-12-2022, 04:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2021 N1Ellinikou 78 55.866 12-11-2021, 09:52 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Markos
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2020 N1Ellinikou 114 100.917 01-12-2020, 01:01 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2019 N1Ellinikou 110 94.479 30-11-2019, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: mercedes elbo
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2018 N1Ellinikou 79 77.276 22-12-2018, 08:56 AM
Τελευταία Δημοσίευση: GeorgIrisbus
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2016 mercedes elbo 86 128.077 28-12-2016, 01:13 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Γνώμες για τις γραμμές λεωφορείων στη Νέα Σμύρνη και προτάσεις για καταργήσεις, τροποποιήσεις ή δημιουργίας γραμμών gregory 1 4.829 07-07-2016, 01:49 AM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2015 georgio 110 158.740 30-12-2015, 01:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 7 Επισκέπτης (ες)