Αξιολόγηση Θέματος:
  • 31 Ψήφοι - 2.97 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express
(15-12-2016, 12:21 AM)Citaro Έγραψε: α. Αποκλείεται να μείνει έστω και απολειφάδι του Α1/Ε1 όταν μπει σε λειτουργία το τράμ. Όχι πως δεν θα τό 'θελα, ακόμα θυμάμαι με νοσταλγία τα Ν1 του Ε1 που έκαναν Βούλα - Πειραιά μισή ώρα πετάδην από τη μεσαία λωρίδα της Ποσειδώνος. Μια τέτοια γραμμή όμως θα "σαμποτάρει" το τράμ και έτσι θα χάσει κάθε άλλοθι το έργο. Συνεπώς, θα το φαμε ...
Για τον ίδιο λόγο θεωρώ βέβαιο οτι το Β1 θα ξαναγίνει 160. Το αν θα μαζεύει κόσμο;; Προφανώς και όχι. Μήπως μαζεύει κόσμο το 101;; Τί τους νοιάζει, όχημα να κόψουν κι όλα καλά.

β. Το Β5 που λές, θα πρέπει να πάει πακέτο με το 815 που προτείνεις. Θα βγαίνει κάθε 10'-15' το 815;; Αν ναι, καλώς να ορίσει το Β5 που λές.

γ. Η συζήτηση για το Α11 θα είχε τελειώσει αν ο ΟΣΕ κατάφερνε μετά από 15 χρόνια να δρομολογήσει προαστιακό. Σταθμάρα έξω από τους Αγίους, σε 4' από Σταθμό Λαρίσης, κι εμείς ψάχνουμε αν θα πάει από Πατήσια (μισή ώρα μαζί με τη μετεπιβίβαση) ή από Βάθη (20' και άλλα τόσα περπάτημα μέχρι κέντρο Αθήνας)

δ. Για το Α15 και γενικά για τους κορμούς, συμφωνούμε ότι δεν πρέπει να μπαίνουν στις γειτονιές. Αλλά εδώ ανοίγει πάλι κουβέντα τύπου Τσακού και Β5. Εν μέσω οικονομικής κρίσης, ο ΟΑΣΑ χτυπάει μ' έναν σμπάρο δυό τριγώνια. Αν βγεί το Α15 από το Δάσος πρέπει να ανεβεί κάτι άλλο. Και αφού το άλλο δεν θα πηγαίνει Αθήνα, θα φωνάζουν οι κάτοικοι (και εδώ που τα λέμε δεν θα χουν άδικο, η γραμμή είναι από τις γρήγορες γενικά)

ε. οι Ελευσίνες θέλουν , όπως είπα, κοίταγμα με επιφύλαξη. Αν έρθουν Αγ. Μαρίνα όλα τα τοπικά, θα έχουμε πιθανώς παραπάνω συχνότητα απ' ότι χρειάζεται.
A1 : Δεν νομίζω πως θα το σαμποτάρει.. Θα το συμπληρώνει θα έλεγα. Και να δεις που θα μείνει και ως έχει λογικά!
Β1 : Μα εμείς προτείνουμε κάτι που θα εξυπηρετεί κόσμο! Το 101 με δρομολόγια ανά 35' καθημερινές, ποιος θα το περιμένει μέσα στις γειτονιές? Το δε κομμάτι από την Γερουλάνου και πάνω καλύπτεται επαρκώς από τα υπόλοιπα (και το Τέρμα της Θράκης είναι 5' από το Ελληνικό)
Το 160 λοιπόν δεν νομίζω πως αξίζει 15λεπτων, αλλά αν το βάλεις αραιότερο, θα πηγαίνει άδειο.. Δεν έχει νόημα, καλύτερα να ενισχύσεις το 142. Να δημιουργήσεις αξιόπιστες μετεπιβιβάσεις.
Β5 : Μα προφανώς το νέο 815 θα έχει ανά 12-15 λεπτά. Πάνω από 20λεπτο δεν μιλάμε για σοβαρή διακεντρική γραμμή.
Α11 : Εννοείται πως οι Αγιοι Ανάργυροι θα ήταν ακόμη πιο εύκολο, όμως το κέντρο από τα Κάτω Πατήσια είναι 7' όχι 30'!! Ενώ η Αττική είναι εντελώς περιττή, για όλα.
Α15 : Καταλαβαίνω αυτό που λες, όμως δεν πετυχαίνεις με ένα σμπάρο δυο τριγώνια! Για να μπαίνει ο κορμός στην συνοικία, διαλύεις το ΤΡΕΝΟ της κεντρικής αρτηρίας. Αντί το Α15 να έχει ανά 10, βαράει 20λεπτα, γιατί πάει στο Δάσος.. Αντί το Β9 να έχει 8-10λεπτα έχει 20λεπτα για πάει Κηφισια και περνάει και ένα 6 και και...
Το Δάσος θα έχει το 803 με 5 αμάξια ανά 15-20 λεπτά για Αγία Μαρίνα που είναι δίπλα (θα έπρεπε να είχε σύνδεση από όταν άνοιξε) και το 731 επίσης.
Α/Γ16 : Οι συνδιασμένες αναχωρήσεις του νέου Κορμού Ελευσίνας (817-Χ/63) είναι ανά 10 λεπτά, όπως και του Ασπροπύργου τις ώρες αιχμής και 12-15 τις υπόλοιπες. Αξιοπρεπής και σοβαρή γραμμή με μετεπιβιβάσεις που πείθουν τον επιβάτη να περιμένει το λεωφορείο, όχι να το εγκαταλείπει. Και 23 λεωφορεία για τους Κορμούς και 6 για όσα μείνουν κάτω, δεν νομίζω πως συγκρίνονται με την σημερινή αξιοποίηση των 39 οχημάτων, ούτε με αυτό που πρότεινες για το Α16 (ανά 15' φαντάζομαι θα θέλει τουλάχιστον 16 λεωφορεία) και Γ16-866 (ακόμη και 10λεπτο συνδιασμένο/ που για Τοπικό Μετρό είναι πολύ, θέλει τουλάχιστον 18 λεωφορεία) συν τα 19 που υπάρχουν κάτω.. Για τα Τ.ΘΡΙ την φτιάχνω καιρό την δρομολόγηση...
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
Πολύ ενδιαφέρουσες οι προτάσεις των κορμών που είδα παραπάνω. Στα περισσότερα βέβαια συμφωνώ με τον Δημήτρη, ωστόσο έχω να διατυπώσω κάποιες ενστάσεις/παρατηρήσεις:

(14-12-2016, 01:02 PM)MrVanHool Έγραψε: Β1 : Διάβασα κάπου για αραίωση και γέλαγα μόνος μου. Οταν το 2012 που ήμουν Ξαβέρη είχε να φύγει 2,5 ώρες και ήδη κάτω από 35λεπτα, δεν παίζει να έρθει. Παρωδία κορμός. Νομίζω πως είναι εντελώς περιττό, η Ανω Γλυφάδα έχει πρόσβαση σε 3 σταθμούς Μετρό και Παραλιακή, την στιγμή που αλλού υποφέρουν.
(14-12-2016, 10:18 PM)MrVanHool Έγραψε: Β1: Τι επιβατικη κίνηση θα έχει το 160, ειδικά με το να καταλήγει στο πουθενά και σε τι θα διαφέρει από το παλιό 160? Πόσοι κάτοικοι της Άνω Γλυφάδας και την Κύπρου πάνε Πειραιά? Πόσα οχήματα χρειάζεται για να είναι αξιοπρεπής? Ακλαφτο θα πάει..

Το ότι η Άνω Γλυφάδα ή η Αργυρούπολη ή το Ελληνικό ή ο Άλιμος έχει κοντά σταθμούς μετρό δε σημαίνει πως πρέπει να κοπεί η συγκοινωνία για Πειραιά. Δε σχολιάζω τα τοπικά που κατεβάζουν παραλία, καθώς περνάνε κάθε Πάσχα και Χριστούγεννα. Είναι γρηγορότερο και βολικότερο ένα λεωφορείο για Πειραιά παρά μετρό και ΗΣΑΠ μέσω Ομόνοιας. Για παράδειγμα, εάν θέλω να πάω Πειραιά από το σπίτι μου (ΑΜ ΕΛΛ) έχω δύο τρόπους:
α) είτε να πάρω μετρό από Αργυρούπολη, να κατέβω Ομόνοια, πάρω γραμμή 1, να κατέβω Ν. Φάληρο και να πάρω ό,τι περάσει για Πειραιά (γιατί να πάω σταθμό Πειραιά και να υποστώ το ντρουγκου-ντρουγκου από Φάληρο μέχρι Πειραιά και μετά 904 δε παίζει! Tongue ). Χρόνος: περίπου 60-70 λεπτά. FAIL!
β) είτε να πάω μέχρι 5η Αλίμου και να πάρω Β1 (αφού διπλοτσεκάρω καλά καλά την ώρα αναχώρησης του Β1 από Τερψιθέα και το στίγμα του οχήματος στην τηλεματική). Χρόνος: 30-50 λεπτά, ανάλογα την κίνηση. WIN!

Όσον αφορά τον κόσμο του Β1 τώρα: έχει κόσμο, όχι για νταλίκα και για 15', αλλά μια σταθερή πελατεία την έχει. Συγκεκριμένα, οι ομάδες που το παίρνουν είναι οι εξής:
α) αυτοί που κάνουν τοπικό Γλυφάδας (πχ από Άγιο Τρύφωνα για Τερψιθέα)
β) κάτοικοι Γλυφάδας, Ελληνικού, Αργυρούπολης, Άλιμου που εργάζονται στον Πειραιά
γ) φοιτητές που πάνε στο ΠαΠει (ειδικά τα πρωινά είναι πολλοί...)
δ) κάποιοι νοματαίοι που περιμένουν στην Αλίμου για να κατέβουν παραλία (κυρίως από τα Jumbo μπαίνουν)
ε) κόσμος που περιμένει στη παραλία το Α1 που δε πέρασε...

Τώρα, το να κοπεί αυτή τη στιγμή το Β1 μέχρι Καλαμάκι (ή Παλιό Αεροδρόμιο) και να μετονομαστεί σε 160 το θεωρώ παράλογο, καθώς με αυτή τη λογική, θα πρέπει να κόψουμε και τα 217/229, τα οποία έχουν μεγαλύτερη κίνηση από το Β1, μέχρι παραλία, ώστε "να τροφοδοτούν το Α1" (το οποίο πλέον παίρνει μπόλικα Ιρις, χαχα). Όταν φτάσει το τραμ Πειραιά και έχει αξιοπρεπή δρομολόγια (και όχι τα 25-30λεπτα που έχει σήμερα για ΣΕΦ), το ξανασυζητάμε.

Τι πρέπει να γίνει με τη γραμμή αυτή τώρα κατά τη γνώμη μου; Πρώτον, να μετονομαστεί άμεσα σε "160 ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΑΝΩ ΓΛΥΦΑΔΑ", γιατί κορμός ΔΕΝ είναι. Δεύτερον, να χωθεί στα Σούρμενα ώστε να διευρυνθεί το range εξυπηρέτησης και φυσικά να αντικαταστήσει το 101, το οποίο πρέπει να περιοριστεί στον Άλιμο. Τρίτον, να μην κάνει κύκλους στην Τερψιθέα, καθώς ήδη υπάρχουν τα 128 και 205. Τέταρτον, να έχει δρομολόγια ανά 30-40 λεπτά όλη τη μέρα, τίποτε λιγότερο, τίποτε περισσότερο.

(14-12-2016, 01:02 PM)MrVanHool Έγραψε: Β2 : Αυτό που είπε ο Διονύσης.. Βέβαια, θα μπορούσε να γυρνάει και στο Φιξ, γιατί όχι..?

Ωωω, τι τιμή! Tongue

Σε αυτό συμφωνώ. Δε λέω, συμφωνώ και με τον Citaro στο ότι το κομμάτι Φιξ-Κέντρο υπάρχει αρκετή ζήτηση, αλλά πέρα από το Α2 υπάρχει και το 040 (το οποίο ναι μεν φτάνει μέχρι Σύνταγμα, αλλά γενικώς ανεβαίνει κέντρο). Βέβαια, απαραίτητη προϋπόθεση για να κοπεί το Β2 στο Φιξ, είναι να γυρίζει από Πετμεζά-Καλλιρρόης-Βούρβαχη ώστε να φορτώσει το πλήθος από την στάση Φιξ της καθόδου.

(14-12-2016, 01:02 PM)MrVanHool Έγραψε: Α7 : Επαναφορά της αφετηρίας στην οδό Κάνιγγος από Ιπποκράτους (για να καλύψει το κενό του νέου 815, που τελικά θα καλύψει το Α5 από Βασ.Σοφίας). Και χωράει.. Εδω χωράει από Καποδιστρίου, αριστερά Κάνιγγος.
(14-12-2016, 03:13 PM)Citaro Έγραψε: Α7 : Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον MrVanHool να αλλάξει πορεία καθόδου και να πιάσει την Ιπποκράτους. Αν μου βρείτε όμως οδηγό να καταφέρει να περάσει νταλίκα από τη γωνία Σόλωνος και Ιπποκράτους, σφυράτε μου. Γεωμετρικά μπορεί να χωράει, αλλά οι συνθήκες είναι πολύ επικίνδυνες - στενά πεζοδρόμια, διπλοπαρκαρισμένα, πεζοί, μηχανάκια που χώνονται. Δεν έχει ορατότητα ο οδηγός να το στρίψει το θηρίο, και αν η καρότσα πάει πολύ κοντά στο πεζοδρόμιο, θα πάρει σβάρνα τους πεζούς που περιμένουν το φανάρι απέναντι από την Εθνική Τράπεζα, μπροστά από τον Λιβάνη.
Η μόνη εφικτή λύση είναι να πάει Ιπποκράτους - δεξιά Πανεπιστημίου - 3ης Σεπτεμβρίου - Αφετηρία Μάρνη και επιστροφή όπως σήμερα. Θα στοιχίσει όμως τουλάχιστον 10' στα δρομολόγια.

Πράγματι, η γωνία Ιπποκράτους-Σόλωνος είναι περίεργη. Εδώ το 021 ώρες ώρες τα βρίσκει σκούρα! Tongue Τα παρκαρισμένα της Ιπποκράτους (στην αριστερή μεριά όπως κατεβαίνουμε) φτάνουν μέχρι το φανάρι της Σόλωνος, οπότε η νταλίκα δε θα μπορεί να "ανοιχτεί" για να πάρει τη στροφή, με αποτέλεσμα να καβαλήσει το πεζοδρόμιο της γωνίας του Λιβάνη. Και λαστιχένια κολωνάκια να βάλουν, που λέει ο λόγος, δε θα τα σεβαστεί κανείς. Γιατί όπως και να το κάνουμε, ζούμε στην Καλκούτα. Η μόνη διαφορά είναι πως λείπουν απ' τους δρόμους οι αγελάδες!

Η πρόταση του Citaro, τώρα, είναι πολύ καλή, αλλά θα τρώει πολύ χρόνο από τα οχήματα. Πιστεύω, πως μια άλλη λύση είναι να έρθει το Α7 στην Ακαδημίας, στην θέση το Α5 (το οποίο και εγώ πιστεύω πως πρέπει να πάρει πόδι και να μείνει μόνο το Β5, εκτός Τσακού φυσικά). Το πολύπαθο τμήμα Αμπελόκηποι-Ιπποκράτους/Χ.Τρικούπη το αναλαμβάνουν αφενός ένα αναβαθμισμένο/τροποποιημένο 230 με 12μετρα και αφετέρου ένα "πειραγμένο" 813. Τώρα, πως θα κατέβει το "νέο" Α7 μέχρι Ακαδημίας; Είτε μέσω Β. Σοφίας-Πανεπιστημίου-Ρ. Φεραίου-Ακαδημίας, είτε μέσω Β. Σοφίας-Σέκερη-Σόλωνος-Ιπποκράτους-Ακαδημίας. Έτσι, εύκολα κόβεται το βύσμα Ε14 (το έχω άχτι, σχωρέστε με), του οποίου το ατού είναι ότι από Κηφισίας σε κατεβάζει Κολωνάκι/Σύνταγμα και όχι στην Αλεξάνδρας και το Εξαρχιστάν. Η σύνδεση Κηφισίας-Αλεξάνδρας υφίσταται ήδη με το 14 και μπορεί να βελτιωθεί με τη πύκνωση του 19 με το παράλληλο κόψιμο του 18.

(14-12-2016, 01:02 PM)MrVanHool Έγραψε: Β/Γ18 : Το ''ως έχει'' είναι η εύκολη λύση. Δεν νομίζω πως τα Β/Γ18 λειτουργούν σαν Κορμοί στο 818, οι Περαματιώτες ανέκαθεν έχουν σχέσεις με τον Πειραιά. Απλά πρέπει να πάω να δω τι θα γίνει με την μετάβαση Πέραμα-Αμφιάλη (ο τοπικός χαρακτήρας είναι ο σημαντικότερος) και αφού υπάρχει το 21 να σηκώσει τον κόσμο με νταλίκες, θα μπορούσε να μείνει μόνο το Γ18 ως τοπικό μέχρι το Αιγάλεω.
(14-12-2016, 03:13 PM)Citaro Έγραψε: Β/Γ18 Και εδώ θέλει προσοχή. Το Γ18 καλύπτει μόνο του όλη τη Γρ. Λαμπράκη στον Κορυδαλλό και αποτελεί τη μόνο γρήγορη σύνδεση για Αθήνα. Τα λοιπά λεωφορεία χάνονται στα στενά. Το Β18 έχει μεν τον παρτενέρ του (τρόλλεύ 21) αλλά και πάλι μαζεύει πολύ κόσμο. Δεν το πειράζουμε, θα έλεγα. Ούτε να το ανεβάσουμε στην Εδουάρδου Λώ, γιατί αφ' ενός ο κόσμος του δεν έχει προορισμό την Ακαδημίας (μη με πείτε ρατσιστή) και αφ' ετέρου κινδυνεί να χάνεται κάθε φορά που κλείνει το κέντρο.
(14-12-2016, 10:18 PM)MrVanHool Έγραψε: Β/Γ18: Πόσοι επιβάτες του Β/Γ18 από Κορυδαλλό και Αμφιαλη πάνε Μενάνδρου?! Όταν θα έχεις το 21 τρένο, τι να το κάνεις το Β18? Όταν έχει καθυστερήσεις το Πέραμα, τι νομίζεις πως κάνουν οι σταθμάρχες για να εξυπηρετηθει ο κόσμος?
Αλλά μπορεί και να μείνει ως έχει μέχρι να ανοίξει το Μετρό στον Κορυδαλλό και να το ξανασυζητησουμε τότε..

Είναι γεγονός, ότι ο μέσος Περαματιώτης για να πάει Αθήνα, συνήθως θα πάρει το 843 και θα κατέβει Πειραιά για να πάρει γραμμή 1. Τα Β/Γ18 θέλουν πράγματι προσοχή, γιατί είναι ιδιαίτερες περιπτώσεις.

Το Γ18 είναι πιο "χαλαρό" σε επιβατική κίνηση από το Β18. Και λογικό, καθώς το πρώτο εξυπηρετεί λίγο Νίκαια, λίγο Κορυδαλλό και τις τοπικές μετακινήσεις μεταξύ Περάματος και Γρ. Λαμπράκη, ενώ το δεύτερο καλύπτει μαζί με το 21 την καρδιά της Νίκαιας. Παράλληλα, δε πρέπει να ξεχνάμε ότι τα λεωφορεία του Κορυδαλλού και της Νεάπολης για Αθήνα (Α17 και 851 αντίστοιχα) κόπηκαν, με αποτέλεσμα το Γ18 να έχει μείνει το μοναδικό λεωφορείο των περιοχών αυτών για Αθήνα non-stop.

Κατά τη γνώμη μου, το τρίο Στούτζες Β18, Γ18 και 21 πρέπει για την ώρα να μείνει ως έχει. Επανεξέταση θέλει το 2020, όταν και άμα ανοίξει η επέκταση της γραμμής 3.
Απάντηση
(16-12-2016, 12:31 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Πολύ ενδιαφέρουσες οι προτάσεις των κορμών που είδα παραπάνω. Στα περισσότερα βέβαια συμφωνώ με τον Δημήτρη, ωστόσο έχω να διατυπώσω κάποιες ενστάσεις/παρατηρήσεις:

Όσον αφορά τον κόσμο του Β1 τώρα: έχει κόσμο, όχι για νταλίκα και για 15', αλλά μια σταθερή πελατεία την έχει. Συγκεκριμένα, οι ομάδες που το παίρνουν είναι οι εξής:
α) αυτοί που κάνουν τοπικό Γλυφάδας (πχ από Άγιο Τρύφωνα για Τερψιθέα)
β) κάτοικοι Γλυφάδας, Ελληνικού, Αργυρούπολης, Άλιμου που εργάζονται στον Πειραιά
γ) φοιτητές που πάνε στο ΠαΠει (ειδικά τα πρωινά είναι πολλοί...)
δ) κάποιοι νοματαίοι που περιμένουν στην Αλίμου για να κατέβουν παραλία (κυρίως από τα Jumbo μπαίνουν)
ε) κόσμος που περιμένει στη παραλία το Α1 που δε πέρασε...

Τι πρέπει να γίνει με τη γραμμή αυτή τώρα κατά τη γνώμη μου; Πρώτον, να μετονομαστεί άμεσα σε "160 ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΑΝΩ ΓΛΥΦΑΔΑ", γιατί κορμός ΔΕΝ είναι. Δεύτερον, να χωθεί στα Σούρμενα ώστε να διευρυνθεί το range εξυπηρέτησης και φυσικά να αντικαταστήσει το 101, το οποίο πρέπει να περιοριστεί στον Άλιμο. Τρίτον, να μην κάνει κύκλους στην Τερψιθέα, καθώς ήδη υπάρχουν τα 128 και 205. Τέταρτον, να έχει δρομολόγια ανά 30-40 λεπτά όλη τη μέρα, τίποτε λιγότερο, τίποτε περισσότερο.
Φοιτητές που πάνε στο ΠαΠει και εργαζόμενοι στον Πειραιά, υπάρχουν άπειροι σε όλες τις συνοικίες της Αθήνας! Αυτό τι σημαίνει? Πως πρέπει κάθε ακτινική γραμμή να καταλήγει σε Αθήνα/Πειραιά? Από πολλές συνοικίες υπάρχει ανάγκη σύνδεσης με πολλά αιτήματα.. (μην ξεχνάμε κάτι Χ12, 165, κτλ)
Το ότι εμείς είμαστε εξοικειωμένοι με την λειτουργία της Τηλεματικής, δεν σημαίνει πως ξέρει και ο μέσος επιβάτης.
Δεν υπάρχει καμία σοβαρή ακτινική γραμμή με δρομολόγια ανά 30-40 λεπτά. Δεν θα το περιμένει κανείς, όπως ΑΚΡΙΒΩΣ γίνεται σήμερα άλλωστε. Απλά δεν υπάρχει εναλλακτική επιλογή και έχουν μείνει να ταλαιπωρούνται όσοι δεν μπορούν να κάνουν αλλιώς και 6 λεωφορεία επίσης!
Τι διαφορά έχει ο κάτοικος της Ηλιούπολης ή του Ελληνικού (που δεν έχουν το Β1 για σύνδεση με Πειραιά) με τις περιοχές από τις οποίες διέρχεται? Οταν ανέβαινε από την Γρ.Λαμπράκη στην Γλυφάδα, πως πήγαιναν όλοι αυτοί στον Πειραιά?

(16-12-2016, 12:31 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Πράγματι, η γωνία Ιπποκράτους-Σόλωνος είναι περίεργη. Εδώ το 021 ώρες ώρες τα βρίσκει σκούρα! Tongue Τα παρκαρισμένα της Ιπποκράτους (στην αριστερή μεριά όπως κατεβαίνουμε) φτάνουν μέχρι το φανάρι της Σόλωνος, οπότε η νταλίκα δε θα μπορεί να "ανοιχτεί" για να πάρει τη στροφή, με αποτέλεσμα να καβαλήσει το πεζοδρόμιο της γωνίας του Λιβάνη. Και λαστιχένια κολωνάκια να βάλουν, που λέει ο λόγος, δε θα τα σεβαστεί κανείς. Γιατί όπως και να το κάνουμε, ζούμε στην Καλκούτα. Η μόνη διαφορά είναι πως λείπουν απ' τους δρόμους οι αγελάδες!

Η πρόταση του Citaro, τώρα, είναι πολύ καλή, αλλά θα τρώει πολύ χρόνο από τα οχήματα. Πιστεύω, πως μια άλλη λύση είναι να έρθει το Α7 στην Ακαδημίας, στην θέση το Α5 (το οποίο και εγώ πιστεύω πως πρέπει να πάρει πόδι και να μείνει μόνο το Β5, εκτός Τσακού φυσικά). Το πολύπαθο τμήμα Αμπελόκηποι-Ιπποκράτους/Χ.Τρικούπη το αναλαμβάνουν αφενός ένα αναβαθμισμένο/τροποποιημένο 230 με 12μετρα και αφετέρου ένα "πειραγμένο" 813. Τώρα, πως θα κατέβει το "νέο" Α7 μέχρι Ακαδημίας; Είτε μέσω Β. Σοφίας-Πανεπιστημίου-Ρ. Φεραίου-Ακαδημίας, είτε μέσω Β. Σοφίας-Σέκερη-Σόλωνος-Ιπποκράτους-Ακαδημίας. Έτσι, εύκολα κόβεται το βύσμα Ε14 (το έχω άχτι, σχωρέστε με), του οποίου το ατού είναι ότι από Κηφισίας σε κατεβάζει Κολωνάκι/Σύνταγμα και όχι στην Αλεξάνδρας και το Εξαρχιστάν. Η σύνδεση Κηφισίας-Αλεξάνδρας υφίσταται ήδη με το 14 και μπορεί να βελτιωθεί με τη πύκνωση του 19 με το παράλληλο κόψιμο του 18.
Συγγνώμη, τι συζητάμε? Για μια στροφή από δρόμο 2 λωρίδων σε έναν άλλο 2 λωρίδων? Δεν τίθεται θέμα, έχουν ξεβολευτεί οι ΙΧηδες από χειρότερα σημεία.. Θα το μάθουν, όπως μαθαίνουν αμέσως να παρκάρουν όταν δεν περνάει πια λεωφορείο ή όταν αντί για μεγάλα στρίβουν μικρά (α και μια που το θυμήθηκα τώρα, τα 601/3 έτσι έστριβαν και χώραγαν. Που η στροφή με 12μετρο είναι δυσκολότερη από 18μετρο..) Θέληση θέλει απλά. Και τελειώνει το θέμα εκεί!

Επίσης, ο λόγος που πρέπει να κατεβαίνει από Ιπποκράτους για Κάνιγγος (πέραν ότι είναι η παραδοσιακή αφετηρία της Κηφισιάς) είναι για ανεβαίνει από Χαρ.Τρικούπη, διότι το νέο 815, θα πάει από Βασ.Σοφίας για να κοπεί το Α5.
Αν βάλεις το Α7 από Βασ.Σοφίας για να κόψεις το Ε14 (που κόβεται και έτσι..) , θα πρέπει να πάει το 815 από Χαρ.Τρικούπη και να μείνει το Α5 και να έχεις το μπαλάκι κορμού στην Μεσογείων, λίγο να κόψουμε γιατί είναι και το Β, λίγο γιατί είναι και το Α, και όπως γίνεται παντου, για μια ταυτόσημη διαδρομή.

(16-12-2016, 12:31 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Το Γ18 είναι πιο "χαλαρό" σε επιβατική κίνηση από το Β18. Και λογικό, καθώς το πρώτο εξυπηρετεί λίγο Νίκαια, λίγο Κορυδαλλό και τις τοπικές μετακινήσεις μεταξύ Περάματος και Γρ. Λαμπράκη, ενώ το δεύτερο καλύπτει μαζί με το 21 την καρδιά της Νίκαιας. Παράλληλα, δε πρέπει να ξεχνάμε ότι τα λεωφορεία του Κορυδαλλού και της Νεάπολης για Αθήνα (Α17 και 851 αντίστοιχα) κόπηκαν, με αποτέλεσμα το Γ18 να έχει μείνει το μοναδικό λεωφορείο των περιοχών αυτών για Αθήνα non-stop.

Κατά τη γνώμη μου, το τρίο Στούτζες Β18, Γ18 και 21 πρέπει για την ώρα να μείνει ως έχει. Επανεξέταση θέλει το 2020, όταν και άμα ανοίξει η επέκταση της γραμμής 3.
Το Γ18 πιο χαλαρό?!?
Και στην Νικαία επικρατεί το παράδειγμα της Μεσογείων. Πάντως, όταν λείπουν, κολλάνε κτλ, Γ γίνεται, γιατί για το Β υπάρχει το 21!
Το θέμα είναι πως ούτε κορμός είναι, ούτε ενώνει το Πέραμα με την Αθήνα, ούτε οι συχνότητες 25 λεπτών στην καλύτερη (λόγω ΠΟΙΑΣ συνδιασμένης δρομολόγησης?!) είναι ανεκτές. Και όταν εντοπίζεις κάτι που λειτουργεί λάθος, ή που θα μπορούσε να λειτουργεί καλύτερα, το εξετάζεις.. Απλά ακόμη δεν έχω πάει να δω για να πω ακριβώς.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
Απ΄ότι φαίνεται δεν υπάρχει λύση να μεταφερθεί το Α7 σε καλύτερο σημείο στο κέντρο της Αθήνας. Στη Σίνα δεν χωράει, στην Ακαδημίας το ίδιο. Μήπως να κατέβαινε από Ιπποκράτους,Πεσμαζόγλου,Σταδίου και να΄κανε τέρμα στην Εδουάρδου Λω,και με κατεύθυνση προς Κηφισιά αριστερά Πανεπιστημίου και δεξιά Χ.Τρικούπη,τι λέτε?
Απάντηση
(26-04-2017, 11:26 PM)mercedes1988 Έγραψε: Απ΄ότι φαίνεται δεν υπάρχει λύση να μεταφερθεί το Α7 σε καλύτερο σημείο στο κέντρο της Αθήνας.Στη Σίνα δεν χωράει,στην Ακαδημίας το ίδιο.Μήπως να κατέβαινε από Ιπποκράτους,Πεσμαζόγλου,Σταδίου και να΄κανε τέρμα στην Εδουάρδου Λω,και με κατεύθυνση προς Κηφισιά αριστερά Πανεπιστημίου και δεξιά Χ.Τρικούπη,τι λέτε?
Χωρίς να είναι άσχημη σαν ιδέα, οι γραμμές των Βορείων Προαστίων ξεκινούσαν παραδοσιακά από την Πλατεία Κάνιγγος, όπως και ο Κορμός Κηφισιάς. Ποια η διαφορά της διαδρομής και της Στουρνάρη από τα αντιστοίχα της Εδουάρδου Λω όμως?

Μια λύση που θα μπορούσε να εφαρμοστεί είναι να επιστρέψει η Αφετηρία στην οδό Κάνιγγος όπου βρισκόταν (που τώρα έχει γίνει πάρκινγκ και στέκι εγχρωμων έμπορων ουσιών), με τα οχήματα να την προσεγγίζουν από την οδό Πατησίων, αριστέρα Σολωμού, δεξιά Κάνιγγος, με απαγόρευση στάθμευσης φυσικά στις στροφές για να διέρχονται τα 18μετρα.

Διαφορετικά, θα πρέπει να πάει στην θέση του Β9 (που είναι εγκληματική η διαδικασία που βγαίνει από την Αφετηρία) και το Β9, αν μείνει ως έχει στην Στουρνάρη, η αν εφαρμοστεί η τροποποίηση (με Τέρμα την Λυκόβρυση και σε Β' φάση τρόλεϋ) εναλλάξ από την Πλατεία Λαυρίου με το 6.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
Επέκταση της γραμμής Α1 έως τη Βάρκιζα, μέσω Βάρης εισηγήθηκε η ΕΠΟΙΖΩ του Δήμου ΒΒΒ, κατόπιν και επιστολής του ΓΕΛ Βάρης: https://diavgeia.gov.gr/doc/6%CE%99%CE%9...nline=true

Απορίας άξιο είναι το γιατί ο συγκεκριμένος Δήμος δε λύνει το πρόβλημα με δρομολόγηση πούλμαν για εκτέλεση συγκεκριμένων δρομολογίων από/προς το ΠΑΠΕΙ, όπως συμβαίνει με διάφορους δήμους ανά την πρωτεύουσα (Γαλάτσι, Μαρούσι + Λυκόβρυση-Πεύκη, Παπάγου-Χολαργού, Δήμος Διονύσου) που έχουν δρομολόγια προς το ΕΚΠΑ και το ΕΜΠ.

Και για να μην αρχίσει η φημολογία και η τρέλα, φυσικά και ο ΟΑΣΑ δεν είναι υποχρεωμένος να ασχολείται με το τι αποφασίζει κάθε φορέας που δε μπαίνει καν στη διαδικασία του διαλόγου για το τι κόστος θα έχει η επέκταση αυτή (+5-6χλμ σε κάθε κατεύθυνση άρα αύξηση χρόνου διαδρομής-αραίωση δρομολογίων αφού δεν περισσεύουν προσωπικό και οχήματα) και πόσους πραγματικά θα εξυπηρετήσει.
Απάντηση
1: Για το Α7 υπάρχει χώρος στη Μάρνη μαζί με το Α8 και το Β12? Πρέπει να φύγει οπωσδήποτε απ΄τη Στουρνάρη η αφετηρία.
2: Για το Α13 η μόνη λύση είναι στο Σταθμό Λαρίσης.
3: Όσον αφορά τα Α/Β11 πρέπει να μείνουν στην πλ.Βάθη, τι λέτε? Το τμήμα της οδού Λιοσίων απ΄την Αττική μέχρι την Πλ.Βάθη καλύπτεται απ΄το Β12 και το 732.
Απάντηση
Καλά είναι εκεί που είναι το Α11/Β11! Δεν χρειάζεται να μπλέξουν πιο κέντρο με τόσα προβλήματα που δημιουργούνται από πορείες, φασαρίες, επισόδεια, μαραθώνιους, ημιμαραθώνιους και δεν συμαζεύεται. Τουλάχιστον στη Βάθης έχει την ησυχία του και δεν γίνεται μπάχαλο με το παραμικρό η γραμμή. Η γύρω περιοχή δεν είναι η καλύτερη αλλά ούτε τόσο χάλια όσο φαντάζονται κάποιοι.

Για το Α7 όχι δεν υπάρχει χώρος παρέα στο Α8 και Β12 όταν εκεί θα πρέπει να κάνουν διάλειμα οι νταλίκες που έχει!

Α13 θα μπορούσε να πάει Σταθμό Λαρίσης μαζί με το Α15 και το Β15. Πολύ καλύτερο σημείο από τη Ζήνωνος αλλά πιστεύω ότι το κρατάνε για όλους λόγους στη Ζήνωνος. Και το Γ16 θα μπορούσε να παέι εκεί!
Απάντηση
(18-11-2017, 03:48 PM)ecoj Έγραψε: Καλά είναι εκεί που είναι το Α11/Β11! Δεν χρειάζεται να μπλέξουν πιο κέντρο με τόσα προβλήματα που δημιουργούνται από πορείες, φασαρίες, επισόδεια, μαραθώνιους, ημιμαραθώνιους και δεν συμαζεύεται. Τουλάχιστον στη Βάθης έχει την ησυχία του και δεν γίνεται μπάχαλο με το παραμικρό η γραμμή. Η γύρω περιοχή δεν είναι η καλύτερη αλλά ούτε τόσο χάλια όσο φαντάζονται κάποιοι.

Ο Mercedes1988 απ΄ ότι κατάλαβα θέλει να κόψει το Α/Β11 στην Αττική, όχι να το επεκτείνει.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
(20-11-2017, 11:53 AM)nikos1991 Έγραψε: Ο Mercedes1988 απ΄ ότι κατάλαβα θέλει να κόψει το Α/Β11 στην Αττική, όχι να το επεκτείνει.

Σωστό κι αυτό! Κόψιμο στην Αττική θεωρητικά γίνεται αλλά πρακτικά δεν είναι τόσο απλό καθώς θα πρέπει να γίνει κυκλικο (χωρός για αφετηρία δεν υπάρχεισ την Αττική με τα υπάρχων δεδομένα) και σαν γραμμή είναι μεγάλη για κυκλική.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 169 218.935 02-11-2024, 12:36 AM
Τελευταία Δημοσίευση: SniperB12
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 269 408.184 11-10-2024, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: 214 Mercedes-Benz O405N
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 64 98.709 03-10-2024, 01:24 AM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 49 75.925 17-06-2024, 02:48 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 68.768 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 393.930 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 174.905 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 88.971 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 67.487 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 188.604 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)