(09-12-2016, 04:56 PM)oselotos Έγραψε: Λοιπόν, συνεχίζω
Α5: Ένα πάρα πολύ καλό λεωφορείο, με πολύ πιστά δρομολόγια. Τον αφήνω ως έχει, καθώς έχει τρομερή ζήτηση.
Β5: Ο πιο <<κουρασμένος>> κορμός. Τα οχήματα έχουν χιλιοταλαιπωρηθεί με τις εισόδους και τις εξόδους στο Τσάκο. Ποιο το νόημα;;; Ο Τσάκος έχει 2 πολύ καλά τοπικά(406-407). Η μόνη χρήση του Β5 στον Τσάκο είναι όταν το 406, 407 δε περνούν ,οι κάτοικοι της περιοχής το παίρνουν για να πάνε στο νομισματοκοπείο Αλλά αυτό γίνεται σπάνια. Οπότε προτείνω το Β5 να συνεχίζει προς το τέρμα του από τη Μεσογείων.
Το θέμα με το Β5 μπορεί από μόνο του να γεμίσει βιβλίο. Επίσης μπορεί να ανεβάσει ή να ρίξει δήμαρχο !
Πάμε τώρα :
Από συστάσεώς του (1995) έμπαινε Τσακό, γιατί τότε δεν υπήρχε τίποτα άλλο, πέρα από ένα ταλαίπωρο 406 (Ν. Ζωή) που δεν πέρναγε ποτέ και δεν θυμάμαι πού κατέληγε.
Όταν άνοιξε το Μετρό στην Εθνική Άμυνα, επιχειρήθηκε αυτό που λές : Διώξανε το Β5 από τον Τσακό και βάλανε το "417 Εθν. Αμυνα - Τσακός - Αγ. Παρασκευή". Η συγκοινωνία διαλύθηκε, τα δρομολόγια ήταν τα μισά απ' ότι έβγαζε τότε το Β5, επίσης σχόλαγε στις 23:30 όταν το τελευταίο Β5 πέρναγε στις 00:20. Συνεπώς, σκύλιασαν οι κάτοικο και με το "ετσιθέλω" ξαναφέρανε το 2002 το Β5 και κατήργησαν το 417.
Μετά από 2-3 χρόνια, ξεκίνησε ο Δήμος Αγ. Παρασκευής να κάνει έργα στην Αγ. Ιωάννου, με συνέπεια να μη χωράνε οι νταλίκες. Ξανακόπηκε το Β5 και μπήκε μια άλλη "ομορφιά", το 480 που ξεκίνησε να κάνει κύκλους γύρω από τον εαυτό του (Πλατεία Αγ. Παρασκευής - Τσακός) - και πάλι εκδιώχθηκε κακήν - κακώς.
Μετά μας ήρθε το Νομισματοκοπείο και έγινε αναδιάρθρωση των γραμμών (406 - 407) και τους ξαναμπήκε η ιδέα να βγεί το Β5 από τον Τσακό και, στη θέση του, να γίνει μια γραμμή που θα πηγαίνει Νομισματοκοπείο - Τσακός - Αγ. Ιωάννου - Πλατεία - Στ. Αγ. Παρασκευής. Όμως, και ενώ πέρυσι ήταν έτοιμος ο ΟΑΣΑ να την εφαρμόσει, πάλι πέσανε "τηλέφωνα" γιατί είχαν δοθεί δρομολόγια ανά 15-20' στην καλύτερη, ενώ το Β5 έχει κάθε 10-15'.
Και έτσι πάλι σταματήσανε και έμειναν ώς έχει.
Η άποψή μου είναι ότι ναι μεν κακώς είναι το Β5 στον Τσακό, αφού δεν έχει καμιά δουλεία να περνάει μια γραμμή κορμού με τις νταλίκες μέσα από την γειτονιά. Όμως, ας δούμε και την άλλη όψη :
Αν κοπεί το Β5 από τον Τσακό και πάει από Μεσογείων, θα γλιτώσει, ας πούμε 2 οχήματα και θα περνάει από τη Μεσογείων που ΔΕΝ χρειάζεται άλλο λεωφορείο (περνάνε ήδη Α5, 304/5, 308)
Με αυτά τα 2 οχήματα μπορείς να φτιάξεις κάτι εφάμιλλο; Δηλαδή μια γραμμή που θα δουλεύει 05:00 - 00:30 όλες τις μέρες, με δρομολόγια 10-15' τις καθημερινές και 20-30' τα ΣΚ;; Η απάντηση είναι σαφής και είναι ΟΧΙ.
Γι' αυτό δεν πρόκειται να περπατήσει άλλη λύση. Γιατί με δύο οχήματα παραπάνω τις καθημερινές και ένα όχημα επιπλέον το ΣΚ, έχεις μια συγκοινωνία πολύ καλή και αξιόπιστη στα δρομολόγιά της.
Για να καταφέρεις να κάνεις το ίδιο με μια τοπική γραμμή, θα χρειαστείς 3 οχήματα τις καθημερινές και 2 το ΣΚ, εκ των οποίων είναι ΒΕΒΑΙΟ ότι τις περισσότερες μέρες θα κόβουν όχημα. Τα ξέρει αυτά ο κόσμος και γι αυτό όταν ακούει "τοπικό" τραβάει τα μαλλιά του.
Όσο για τα δύο τοπικά (406 -407) δεν έχουν επαρκή δρομολόγια. Ακόμη και να μην φτιάχναμε άλλη γραμμή και να δίναμε από ένα όχημα ακόμη σε κάθε γραμμή, και πάλι το αποτέλεσμα δεν θα ήταν το ίδιο. Άσε που με τα τοπικά τις Κυριακές δεν έχεις εξυπηρέτηση Κυριακή μετά τις 21:30.